-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz V.Stryker #97329 üzenetére
Ráadásul azok a Dobsina környéki utak igencsak kacskaringósak, jópár helyen a minősége sem versenypálya.
Egy 600km-es kör az tényleg egész napra kitart, úgy értem reggeltől estig.baboss: Ide [kép] mikorra tervezed az érkezést?
Ha véletlenül nem esne le, hogy melyik helyre gondoltam : [kép][ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #97329 üzenetére
11 óra lett a vége, és 620km, 9:30 kor indultam, 20:30 kor voltam otthon. Volt egypár gubanc, a kamera uv szűrő lencséjét elhagytam, láttam amikor leesett, de 20 perc keresés után se lett meg. Amíg bent voltam a boltba kaját venni, addig lelopta egy "népművészeti agyagedény" a zászlómat. A szerpentines rész jó hosszú volt, el is fáradtam mire vége lett. Nagyon sok helyen sóderfelhordás volt a kanyarokban, így csak óvatosan tudtam menni. Összefutottam egy 4 fős hazai csapattal, kb 120km-en együtt karikáztunk. Kép, videóanyag csak 200 km-ről van, mert a kamera rögzítő eltört, szerencsére ki volt kötve így nem hagytam el, mint az SJCAM 4000 WIFI-t. Majd feldolgozom és linkelem.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #97389 üzenetére
Egy ismerősöm is töltött fel képet a törött tükréről:
Ma délután 4h -kor újra születtem. Sz.B. a Suzuki WagonR -rel áttért az út bal oldalára, és lepörgette életem filmét előttem. Ha valaki ül hátul, a térde biztosan elakad az autóban, de elég lett volna egy oldaldoboz is. A tükreink összeértek. Szerintem 3 cm-en múlott hogy élek. Ehhez hasonló élményben sem volt még részem, a 40 évi közlekedésem során. Autóval ez védhetetlen helyzet lett volna. A motor még elfért. De nagyon beszartam.
Már láttam magam repülni. A szemtanuk nem adtak az életemért egy lyukas garast sem. Fehérebbek voltak a meszelt falnál. Az történt, hogy leesett az anyós ülésről az orvosi táska. És a szentem lehajolt érte. Ebbe a műveletbe könnyedén belehalhattam volna. Vigyázott rám sárkány, és az őrangyalom. Nagyon vigyázzatok magatokra. Az autósok egyértelműen a gyilkos ellenségeink. Most már a szemből jövőtől is rettegek. Könnyen lehettem volna a nap híre magam is. Sajnos valaki más lett a Ranga úton.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dave0825
őstag
válasz V.Stryker #99238 üzenetére
Meg, de legalább meglett.
Szerk.: látom, ezzel megelőztek.
Amúgy nem, sikerült, nem volt gond. Arra értettem, hogy Veszprém megyében elég ritkán lehet menni most vizsgákra, kevés az időpont, amire van hely, meg még le kell vezetni a városit, plusz mire megküldik a jogsit...
Szerintem augusztus eleje lesz, mire megkapom.[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Micsurin
nagyúr
válasz V.Stryker #99247 üzenetére
Valakinek azért leesett!
@geresics: Na ez az, elpazarolni a húszas éveket ! No meg ilyen szüneteket hagyni!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz V.Stryker #99309 üzenetére
Kövezzetek meg, de el nem tudom képzelni, hogy mikor állheggyel leveszed a csatornafedelet akkor nem szakad a zsanérmentén a sisak. Volt kezemben az IS17 nyitható bratyója az IS Max, közel se éreztem annyira masszív megoldásnak mint a zártat.
szrk.:
A szélzaj meg valami eszement, HJC előtt MT Fluxom volt az a szép csecse láthatósági irídiumos plexivel, abban konkrétan megfájdult a fejem a hangoktól.... 125-ös Kymcoval együtt búcsúztam attól a bukótól.szrk2.: Gyertya csere is pipa, érdekes. Megoldotta azt, hogy a friss szinkron ellenére hullámzott az alapjárat. Most beton stabil 1400. Pedig szép barnák voltak, és rommá se voltak égve az elmúlt 15k alatt. Kövinek lehet irídiumosat kap. Van annak értelme? Vagy számomra csak mókus vakítás lenne ?
Ja és fent az első lánckerék, motoralkatrész.eu-soknak volt "polcon". Most olyan csendes a motor mintha zsír új láncszett lenne fent.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz V.Stryker #99414 üzenetére
Ha nincs bennük a gyári limiter akkor kiforogja a 20k-ret. De limiter mellet 18 vagy 19-nél levág lehet nem jól rémlik.
Miért ne már? 250-es létére szerintem technikai remek mű, hogy ezt bírja még ha nem is túl tartós technika hanyagabb kezek közt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #99549 üzenetére
Mert nem is.
Megfizeted a nevet, megfizeted az extra fényerőt (életszerű példa: rosszul beeső napfénynél is látod a képet, és nem vonja el a figyelmed +2mp-ig, ami motoron azért sok idő), megfizeted az anyagminőséget, a szoftvert (a 30eFt-os xRider nem tartalmaz semmit, ott warezelned kell, azért ezt ne feledjük el!), és megfizeted azt a gyártástechnológiát, ami garantálja, hogy az a GPS 10 év múlva is tökéletesen használható marad!
Hidd el, 1000 okot próbáltam már felhozni magamnak, hogy a régi Zümo-t újra cseréljem, de bőven 10 éves kor felett is teljesen tökéletes mindenre, amire használom! Egyedül a BT hiányzik belőle, de ennyi! Vajon az xRider 10 év múlva ugyan ezt elmondhatja majd magáról?
Ja, és azt mondtam már, hogy a márkanév a fentiek közül a legdrágább?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Polemius
aktív tag
válasz V.Stryker #99549 üzenetére
Az xRider ennyiért térkép nélkül kapható, és melegben púposodik, erős fényben nehezen látható, karcolódásra hajlamos a kijelzője. Nem tudom mennyire masszív a gyári tartó és mennyire hajlamos fagyni.
Egy drágább készülékhez jellemzően jár rendszeres térkép és sw frissítés, masszív tartó, esetleg plusz tartozékok, nem púposodik, jól látható mindig*, tudod kesztyűben nyomkodni [és közben kapacitív kijelző], van bluetooth meg online forgalmi adatok.
Hogy ez a különbség kinek mennyit ér, az egyéni döntés kérdése.
Nekem fontos volt hogy megbízhatóan működjön, rászántam a pénzt.*Rá kellett jönnöm, hogy láthatósági színű esőruhában, ha újra kisüt a nap, nem nyerő ha zöld téma van beállítva a gps-en.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #99549 üzenetére
Jofogason van egy új 125k-ért, ami még biztosan alkudható.
Viszont azt ne feledjétek el (nekem is xRider van), h a Garmin-nál megvásárolod a hivatalos, minőségi szoftvert és kapsz hozzá örökös, ingyenes térképfrissítést. Ez nyilvánvalóan legalább fele arányban be van építve a termék vételárába.
Míg az xRider esetében vagy megveszed 45k körül a nagyon tré Sygic szoftverrel, vagy marad a warezolás IGO-val..
"Nekem nem púposodik."
Akkor még nem használtad tartósan igazán nagy melegekben. Az összes púposodik ha tartósan megsüti a nap!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #99554 üzenetére
Ne a 30eFt-os változatot hasonlítsd, hanem a szoftvereset. Az utoljára, amikor néztem, 59.990.Ft volt, tehát nem 5x, csak 2,5x drágább a Garmin.
Gyári tartót a saját szememmel láttam 2db-ot is eltörni a kormányra rögzítéskor! Egyszerűen, ha nem volt eléggé meghúzva, akkor a GPS elfordult a rázkódástól, amikor meghúzták, akkor meg eltört! Én adtam az egyik srácnak egy kínai rögzítőt a meghúzáshoz utána. (Maga a szorító "anya" menete nem folytonos, és ezért tört.) Lehet, hogy máskor vásárolt xRidernél már a folytonos anya volt, de ez a 2 készülék egyszerre lett vásárolva, és egyszerre is törtek el (első úton).Azt meg, hogy "idióták, akik úgy teszik a kormányra, hogy felfele néz a gps" kikérem magamnak és a többieknek is, akik úgy állítják be a GPS-t, hogy az pont feléjük nézzen. (Nyilván nem felfelé...)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #99557 üzenetére
Oké, de sok esetben a motor építése, stílusa nem teszi lehetővé, h úgy rakd fel mint Bogyó, vagy mint pl gyárilag egy K1200GS-en.
Szóval egy sport / sport-túra gépen nagyon nehéz (ízlésesen) felrakni a plexi alá, de ha fel is rakod, akkor is "le kell nézni", pont mint a műszerfalra is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #99561 üzenetére
De kérjük ugyanezt a képet gyári plexivel!
Nyilván, ha felkerül egy méteres plexi, bármi megoldható.
Csak számomra ez műfajidegen. Mert ha kell az ilyen szélvédelem veszek egy túramotort, ahol gyárilag megoldott és illik is rá.
De ok, legyen, viszont sportmotoron bubis mögé nem oldod meg. Csak kormánycsutkára."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #99568 üzenetére
Komolyan megfordult a fejemben, h leírom. Aki sportmotort vesz, már a 150km-re messzebb lévő ismeretlen túristavidékre ne merjen gps-t felszerelni.
mod.
Amúgy ez a sportmotorral túrázni kérdés egy érdekes téma. Már korábban többször megfigyeltük a cimboráimmal, h Mo.-n belül akár a szembejövő, akár az adott megállónál (benzinkút, túristahelyszín, étterem, stb.) lévő motorosok legalább fele mindig sportomotor!
Majd figyeljétek ti is, kíváncsi vagyok.tboldi
Jogos, csak én a K-val szemeztem, ezek szerint túlsásgosan is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #99572 üzenetére
Hja, van alapja valóban a feltételezésednek. De pont ezért van alapja a sportmoton történő GPS használatnak is.
Most hétvégén Badacsonyban amikor épp indultunk tovább, odafutott egy 35 körüli srác, meg a barátnője, h hadd üljenek már 1 percre az enyémre. CBR1000-ről váltana kényelmesebb sportos motorra, mert az asszony 50km után busszal akar hazamenni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #99568 üzenetére
Én itt a városban is használom.
..és csak egy 3 éves Sony Z2-t használok erre a célra sim nélkül.[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #99865 üzenetére
Ugyanaz mint otthon, csak itt a robogok is rendszamosak.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
CyberPunk666
senior tag
válasz V.Stryker #99931 üzenetére
Sok dologtól függ, eleinte én sem szerettem. Sokat kellett dolgoznom a jobbos kanyarjaimon, mire rájöttem, hogy a jobb bokám nem hajlik rendesen egy bizonyos irányba, ezért nem szimmetrikus a kanyarodásom a két irányban. Azóta sikerült úgy módosítani a technikámat, hogy minkét irány menjen.
Aztán a balos irányban igazából nagyon adja magát a pálya és kényelmes, nincsenek igazi féktávok rendes befékezéssel a kanyarba, talán csak 1 a sikán utáni balos, de azt is meg lehet csinálni aránylag jól nélküle.
A jobbos irányban mind a célegyenes végén, mint a hátsó egyenes végén már kell egy kis trailbraking, vagy nem lesz normális sebesség. Ráadásul a hátsó nagyon elnyújtott kanyar is olyan, hogy ha rendes sebességgel mész, akkor olyan érzés középtájon, hogy sok lesz. Meg kell szokni, hogy ami a kanyar közepén túl gyorsnak érződik, az lesz a jó a végére.
Szóval az egy haladóbb technikát kívánó ív. 3 sokkal gyorsabban beveendő kanyar is van, ebből kettő befékezésses...De meg lehet szokni és utána adja. De a balos az olyan nyugisabb, kényelmesebb, vezeti a motort.
-
tboldi
nagyúr
válasz V.Stryker #101490 üzenetére
Erről jut eszembe:
Apum is a WagonR-ben szőnyeget szőnyegre, meg üléshuzatot üléshuzatra halmoz. És még azt sem mondhatom, hogy eladáskor jól mutat a sértetlen gyári kárpit, mert esze ágában sincs eladni az autót 14 együtt töltött év után sem.
Én meg csak egy gyári szőnyegszettet vettem a boyracer Jazz-be, és az ülés is pőrén van. [kép]
Telefonra viszont teszek tokot, meg üvegfóliát.szerk.: Motorra amúgy én sem tettem semmi ilyesmit, mert ronda. A gomba is, meg a bukócső is. Sőt, amikor az R1200GS Adventure-t tesztvezettem, folyton bevertem a vádlim a bukócsőbe, akárhányszor meg kellett állnom.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #101485 üzenetére
"biztos nem 50-el ment, mert ő annyival maximum állni szokott"
Ez mekkora szöveg már Nagyon jóEzt az érdekképviseletet bárki bármikor megbízhatja, vagy előbb tagnak kell lenni náluk? Ha jól tudom ugyanaz a faszi csinálja mint azt a motoros biztosítást.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vendingo
veterán
válasz V.Stryker #101670 üzenetére
Tényleg, a sajátom nem ajánlottam, bár 700 ezerért csak hulladék van. Részemről megy egy ajánlás az africa twinre.
Nem lehetetlen külföldről jó állapotút venni, de ott is 3000 eurotól indulnak a normális példányok.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
WZP
aktív tag
válasz V.Stryker #101994 üzenetére
Már végigzongoráztam. Nincs abból az évtizedből ami tetszik a ZZR600-on, YZF600R-en, és CBR600-on kívül. Ha ilyet tudtok szóljatok
Poén kedvéért rákerestem ABS-es motorkra is. Alig pár van ami milla alá csúszott... elég kemény hogy ekkora felára van a potenciális életbenmaradásnak motoron (meg hogy csak 2017-től lett kötelező motorra, de autóra már 2004-ben)
Majd márciusban visszatérünk erre a motorvásárlásra
Inter Arma Enim Silent Leges
-
etnies
senior tag
válasz V.Stryker #102112 üzenetére
Mind Mátraháza környékén, mind Lillafürdenél okosan menj, mert kanyarban lehet homok és kavics. Menj egy kört lassan, nézzd az utat, utána lehet csapatni.
Lillafürdenél van egy pisztrángos, annyira jó, hogy én ott szerettem meg a halat pl.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
vendingo
veterán
válasz V.Stryker #102132 üzenetére
Horvátországban májusban, fosidőben 2. próbálkozásra lett szállás 5 perc alatt. Egyáltalán nem lehetetlen. Nekünk egy még bezárt szállást csináltak meg. Nem számítottak még vendégekre, de mondták, hogy várjunk pár percet, csinálnak nekünk helyet. Ráadásul potom pénzért töltöttünk ott egy éjszakát. kb 10-15 eurot kértek..
Ja, meg anno Albániába indultunk szintén májusban, de annyira rossz időt írtak, hogy dobtunk egy kanyart és inkább Görögországba mentünk. Üdülő övezetben voltunk minden zárva volt, de pillanatok alatt talált a túravezető egy hotelt, amit az asszem 20-25 fős konvojunknak 1 óra alatt kipofoztak lakhatóra.
Szeptemberben eléggé kiürülnek a szállások, iskolakezdés, várható rossz idő, hűvösebb tenger hazakergeti a turistákat.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Linux kezdőknek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Béta iOS-t használók topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen