Új hozzászólás Aktív témák

  • Ed_007

    aktív tag

    válasz Ed_007 #24373 üzenetére

    Ha már írtam a negatív tapasztalatokról, megírom a pozitívat is.

    A Dell végül cserélte a monitort (Dell UP3216Q, négy éves korában), mivel pótalkatrészt nem gyártanak hozzá, ezért javítani sem tudják.

    Kaptam egy UP3221Q típusút, ami a specifikáció szerint HDR100-es - kíváncsi leszek, mit tud majd.

    Mondjuk a várakozás alatt (fél év volt...) beszereztünk egy 5K-s Lenovot, ami egyébként teszi a dolgát...

    :U

    Ha csak a lezárást nézem, a Dell korrekten kezelte a helyzetet, köszönet ezért a folyamatban részvevő hölgyeknek és uraknak, mert a pozitív kicsengéshez azért az is kellett, hogy valakik végre érdemben foglalkozzanak az esettel, ne csak lezárják, hogy garanciaidőn túli, így jártál... mint ahogyan a korábbi hibabejelentésünk után történt.

    Szóval: köszönet minden normális, korrekten gondokozó Dell support szakembernek.

    :R

Új hozzászólás Aktív témák