-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Már közben írták előttem, hogy csak a rácsot kell kipattintani, a hangszórót meg két csavar fogja, kihúzod és akkor látod is a hátulján a csatlakozót, ami általában elég sz@rul szokott kinézni.
Ott a csatlakozókat megtakarítod, jól visszarakod.
A hátsó ajtóban lévőhöz, talán a kárpitot is bontani kell, ott asszem nincs levehető rács.(#21749) ThodEE: beraktalak az autóddal az #1 -be.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ThodEE
őstag
-
-
-
rob210
Topikgazda
te tudod.
Én pont a napokban állapítottam meg, hogy rendben van a kocsi.
Ha tip topp lenne a kaszni is akkor boldog ember lennék.
De az előző tulaj adott neki, meg a tescos parkolók.Az alja rendben az le van kezelve, de a hipli huplik sajnos nem kevés számmal képviseltetik az oldalajtón magukat.
Viszont a zene jól szépen szól nálam
Sok szivacsnak és hangszigetelő meg rezgés elnyelőnek köszönhetően.Renault power
-
-
FRENK1988
veterán
86k Ft láttok a képenNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Rambovits
senior tag
Fernandor, Rob valamelyikőtök nem rég töltette a klímáját. Milyen összegbe kerül egy ilyen klímatöltés? Mert az enyém is inkább hűvös, mint jéghideg. Valamint ilyenkor érdemes megnézetni a különböző tömítéseket, csöveket? Valahol csak elszökött az a gáz
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
FerNandor
őstag
válasz Rambovits #21764 üzenetére
Én csináltattam. 5000 Ft volt. Lefejtette meg töltés, meg olajat is töltött. Végülis azt mondta, hogy akkor valószínü kicsit megizélódtak a gumitömítések, elernyedtek vagy nem tudom, mert szinte nem is használtam. Azért is szökhetett el ennyi gáz. (de nem tudom, mikor volt töltve. mindjárt 1 éve lesz, hogy megvettük.. de durva..) De ha most használom, akkor majd visszajavulnak. Ha mégsem lenne jó, akkor menjek vissza. De eddig nagyon jó, nincs baja.
Meg másik fórumon mondta más, hogy neki akkor búgott meg fura hangja volt, amikor kevés volt már a gáz. Nekem is voltak fura hangok, amik a töltés után elmúltak. Azt hiszem 550g vagy ml megy az MII-be és nekem 265 volt a rendszerben..
Ha nagyon odavannak már a tömítések, lehet, hogy kell neked cserélni. De lehet, hogy rendben lesznek.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Laraxior
titán
válasz #48613632 #21741 üzenetére
Ha cseréled a szenzorokat, akkor utána is kell programozni. Egészen addig nem fognak semmit se jelezni. Én vettem egy egész szettet, a hátsó kettőt cseréltem gumival együtt, az elsők még váratnak magukra, de néha az egyik villog, le fognak merülni. Renaultban 4k-ért programozták.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tresh
addikt
válasz rob210 #21733 üzenetére
Hát ahogy Hosszú is írta avval 100ezert tekerni beleőszülsz ergo ezért mondtam hogy elektromos órát te nem tekered meg fúróval plusz giigz tuti az óraegységet akarta volna tekerni vele azt meg nem oldja meg de ha be íród neki hogy szedje le a váltóról a jeladót és ott pörgesse majd tegye vissza lehet km/h se menne utána (nem bántás csak hozzáértés hiányába neki necces ez) Elektromos órát amelyiket nem az ecu tárolja az adatokat kb 2 perc alatt átírják arra a számra amire kéred
-
Ck.
addikt
En a helyedben keresnek egy Bosch Car szervizt es szerintem az összes bajod megoldódna.
Igaz, nem a legolcsóbb, de gondod se nagyon lenne utana.
Debrecen a második vagy harmadik legnagyobb város, hihetetlen h nincs egy normális szakszerviz se (ha mar szerelo nuku). Vagy mazoista vagy?[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Szakszervizbe nem viszem, az nem felel meg a pénztárcámnak, meg a 15 éves autó felét otthagynám Van itt egy "mágus" Renault szerelő, de a múltkorában elvileg 1 hónapra be volt táblázva, majd hétfőn megkérdezem, hogy mi a helyzet manapság. Hozzá fogok elmenni egyébként, csak legyen egy időpont.
-
giigz
veterán
Szerk lenne, de már nem fértem bele: Szóval ez a Bosch Car szerviz nem is tűnik rossznak, azt esetleg nem tudod milyen áron dolgoznak? Gondolom olyat tudnak csinálni, hogy megnézik mi a baj, és majd én veszem az alkatrészt... Mert tényleg jó ötlet lenne elvinni egy ilyen szervizbe, a márkaszerviz horror ár, de azért egy ilyen hátha jó lenne
-
őstag
Teljesítményben milyen szintet képviselhet a mi autónk motorja? Annyit tudok hogy Megane1-es 1.4e van az oldalára írva, az alvázszám BA0E-es.
Meg annyit tudok hogy elég jó volt a gyorsulása, amíg anyám meg nem kezdte a kókányolását, alkatrészcsere helyett.-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
-
giigz
veterán
válasz attilav2 #21778 üzenetére
1.4 8v, 55kW 75 LE 114 Nm
Elég gyenge szintet képvisel Az enyém egyelőre nincs top formában, én azt mondom rá, hogy hihetetlen erőtlen csiga, de egy pöpec állapotú lehet, hogy annyira nem gyenge. Az A-ból B-be eljutáshoz elég, de azért még a mindennapi közlekedéshez is jó lenne 15+ lóerő többlet.
-
őstag
válasz attilav2 #21778 üzenetére
Ezt találtam róla:
http://www.thecaryoudrive.com/hu/121277068d5
Renault Megane I (BA) 1.4 E (BA0E) (1996) (benzin) - Gyorsulás
ferdehátú, 5-ajtók, 5-ülések, méretek: 4160.00 mm x 1700.00 mm x 1420.00 mm, tömeg: 1075 kg, hengerűrtartalom: 1390 cm3, felülvezérelt felülszelepelt (OHC), 4 henger, 2 szelepszám, max teljesítmény: 75 hp @ 5800 rpm, max nyomaték: 114 Nm @ 4250 rpm, gyorsulás (0-100): 13.80 s, végsebesség: 170 km/h, váltók (automata/manuális): 5 / -, üzemanyagfajta: benzin, üzemanyag fogyasztás (városban, országúton, vegyes): 9.4 l / 5.2 l / -, gumiabroncs: 175/65 R15Azért egész jó motor ez a 14s gyorsulás nem rossz, kár hogy anyámék elrohasztják ezt a jobb sorsra érdemes autót
"de egy pöpec állapotú lehet, hogy annyira nem gyenge"
ezt csak megerősíteni tudom, amíg rendesen karban volt tartva pillanatok alatt elérte a 100-at a mienk is.[ Szerkesztve ]
-||- Asrock B660M HDV -II- G.Skill Aegis 2x16GB DDR4 -II- - i3 12100f -||- Sapphire RX550 4GB -||- AOC Q27V4EA 1440p -||-
-
válasz FerNandor #21766 üzenetére
Én is most a napokban töltettem, nekem is 25 deka körül volt benne. Bár én most sem vagyok megelégedve a klímával....városban nem az igazi, ha kint megyek és a fordulat 2000 körül/felett van, akkor hűt normálisan (régebben is ilyen volt).
Nekem amikor kevés gáz volt benne akkor ilyen hülye ritmikus búgó hangot adott.kb. egy év alatt ment el a gázom --> ebből következően valószínűleg kompresszor tömszelence (volt nyomáspróba is, álló helyzetben nem eresztett el a nyomásból).
Így marad az évenkénti töltögetés.Tegnap megvettem a riasztót, azt elvileg holnap bele is dobják, ha lesz rám idő.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Nem verseny autó, de nem is annak szánták, cserébe elpusztíthatatlan ha valaki foglalkozik is a kocsival és nem hagyja szétesni.
Az viszont, hogy gyenge fos az nem igaz, ülj be egy 1.0 fiat puntóba altóba, sparkba, kispolskiba esetleg, na azok életveszélyes autók, de ez szerintem egyáltalán nem rossz.
Lehetne erősebb, de arra ott van a 2.0 meg az 1.6 os, ha tempózni akarsz.
Azért azt szögezzük le ha a szabályokat betartva nem HVCS autónak kell akkor az 1.4 is simán kiszolgál, pályán is kényelmesen megbírkózik a 130-al "többel meg úgy sem mehetsz."Renault power
-
rob210
Topikgazda
Más:
Milyen érdekes, hogy megint 3 Renault végzett az F1-ben elől?
Hajrá VW-fanok, akik úgy fikázzák a renaultot.
Renault power
-
válasz FerNandor #21782 üzenetére
kb. egy év alatt megy el 30-35 deka, egyébként én a klímát elég sokat használom (tavasztól-őszig). Ritkán ha olyan kedvem van, akkor lehúzott ablak, de inkább klíma. Jah, meg most rakott bele valami cuccot, (ápol-véd-tömít-tisztít-csudijó és csuda drága) majd meglátom ettől javul-e.
Innen a 030W -t.
Ami nekem lényeg, hogy ajtó nyitásra, meg ha b@sztatják az autót, akkor vonyítson, ennyi.
Egyébként ez tudna mindent (központi zár, indítás tiltás, ablak felhúzás, stb ...), majd meglátjuk ha nem olyan bonyolult minden funkcióját összehozni az autómmal, akkor beköttetem fullosan.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
válasz rob210 #21783 üzenetére
Egy kis érdekesség. Már korábban is sejtettem, + a te injektoroddal alapból más egy kicsit az autó, de talán meg is van, hogy miért. És emiatt is lehet a fogyi különbség, ugyanis a két autó (lépcsős - ferde) között annak ellenére, hogy ua. a motor és felszereltség, mégis vannak különbségek rendesen, példa a fordulatszámmérő kábel.
Ezen az oldalon találtam:
Végsebesség neked 170, nekem 173 km/h.
Fogyasztás városban nekem 10,3!!!, neked 9,4 l/100 km!
Fogyasztás országúton 5,8, neked 5,2 l/100 km.
A súly pedig azonos 1075 kg.Tehát papíron, ha a két autó tökéletes kondícióban van, akkor az enyém 0,6-0,9 literrel mindig többet fog enni, mint az 5 ajtós változat.
Szóval valamit okoskodtak a franciák, és ezért sem hajszálpontosan olyan a te befecskendezéseddel, mint az enyémmel. Számomra ez hihetetlen érdekes, hogy azonos motor, azonos súly, minden azonos, de mégis ekkora különbségek jönnek valahonnan, valamiért.
-
FerNandor
őstag
én cascot néztem csak lopásra, évi 21 ezerFt körül van. de nem tudom, hogyan müködik. 10%-50ezer Ft.
akkor az úgy van, hogy ha mondjuk felbecsülik 1millió50ezerre az autót, akkor a biztosító levon 50 ezret magának és 1millió megy a károsultnak? netrisken valami ilyesmi leírást olvastam.. de nem értettem igazán.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
just
aktív tag
mycso ha jól emlékszem akkor Te már újrafújtad az ajtóbehúzóidat elől? Enyémek elég ocsmányak, ahogy hámlik úgy koszolódik és ragad. Mivel csináltad és hogy szedted le őket?
Two things what i hate. People that can't count...
-
FerNandor
őstag
ja, az már sok, azért is néztem csak lopásra. De én sem értem, hogyan müködik.
arra is gondoltam, hogy berakok egy olcsó használt gps-es okostelefont valahova. Van ez a where's my droid alkalmazás és ha valami van, küldesz neki egy jelet, sms-t vagy nem tudom és visszaküldi a pozíciót. Biztos van már más program is. Meg ez egyszerü is. Csak akkor annak is kell valami sim kártya. Amikor meg mennék az autóval, ráraknám a töltöre. Az én LG optimus blackem is elmegy 5-6 napot, ha nem csinálok vele semmit."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Nem az egészet fújtam le, csak a felső részét + az ablakemelő konzolt. A másik fele, ami az ajtóhoz van rögzítve, nem tudom, hogy hogyan jön le, gyanítom a másik oldalról fogja valami, tehát le kellene szedni a kárpitot hozzá.
Lecsiszoltam műanyagig, majd sima fújós festékkel kapott vagy 2 réteget, meg száradás után kb. 2 réteg lakkot (szintén fújós). Ez utóbbi viszont kevésnek bizonyult, illetve nem jutott mindenhova megfelelő mennyiség, mert 1-2 helyen felpattant, majd valamikor újra megcsinálom.
Ilyen egyébként:
(#21794) FerNandor: csiszolópapírral sem tartott sokáig, egyszerűen lejött. Ezt a gumis valamit én is néztem, csak 1 --> elég drága. 2 --> nem akartam feketét, így megy a kilincshez.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
azt hiszem KoAn fújta újra gumispray-vel. És elvileg, ha beáztatja az ember (vagy meglocsolja, nem is tudom) fékolajjal, akkor az szépen leszedi ezt a gumis gyári réteget. Csak figyelni kell, hogy ne marja meg nagyon. Szépen lehámlik róla. Elvileg.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
nem is néz ki rosszul. föleg neked, a világos kárpithoz. nekem viszont minden sötétszürke szinte, csak a sebváltó müanyag karikája meg a sebességmérö, fordulatszámmérö karikája füstszürke.
nekem még jól bírja azért. de én majd gumisan csinálom meg, ha majd arra kerül a sor.
[link]
itt egy friss kép. ja még a kézifékkar is füstszürke. micsoda színkavalkád
de nekem azért nagyon tetszik így.--
ja, képzeljétek milyen szar a pollenszüröm.. folyamatosan kijön. nem igazán pattan be a helyére.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Nordik
őstag
Valószínűleg a váltórúdnál enyhén szivárog az olaj a váltóból. Itt tudják cserélni könnyedén a tömítést?
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest