Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    ma megnéztem egy 1,8 benzines 2001-es lagunát, ezeknek mennyi az olajcsere periódusa? a gazdája szerint 30 ezer, de én sokallom kissé! kuplungja is elég fennt fogott, a vízszivattyú tárcsája is félig elkopott, szinte kúposra, de a közepénél egy vállnál vált kopottasra, az mitől?
    a hátsó fékjében a munkahenger be tud állni? mindkét hátsó tárcsája vakrozsdás volt némi fényes csíkkal, az egyik oldalt talán a fele tárcsa más majdnem normálisnak nézett ki, lehet, hogy a munkahengerek be vannak rohadva rajta? a kézifék is tetőig húzható benne, hogy mennyire fog, passz......

    valamint a motorjának alapjáraton mint egy jóféle dízel, mikor meghallottam, rákérdeztem, hogy ez nem 1,8 benzin, mert dci hangja van, nem fémes, hanem tompa, pont mint egy dízelé! kis gázadásra csendesedik(normalizálódik), ilyet még nem b@sztam, a tulaj azt mondta, hogy eddig nem is figyelte, de majd elviszi egy szerelőhöz megnézetni......
    valakinek tipp, hogy mi csinálhat ilyet egy benzines motornál?
    amúgy az ereje meggyőző, bár lomhább mint az én 2 literes 8szelepes motorom, kicsit nagyobb a gázpedál lenyomása után a húzás(pedig az enyém bowdenes), de tetszik!

    nem lenne rossz autó ez, csak amiket ott a helyszínen észrevettem, hogy csinálni kellene, azt itthon összeadogattam, 150eft+munkadíj lenne, ha nincsenek komplikációk.....

Új hozzászólás Aktív témák