Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #62156 üzenetére

    Nem, dehogy, csak a hét nagy részét a templomban töltöttem, hogy biztosan megérkezzen a turbó idöben, nem volt módom írni. :DDD

    Ráutaló tünet, hogy OPC, amit idekint sem a háromunokás nagyik használnak bölcsibe vinni a gyereket. :P

    Igazából ahogy hónapok alatt kiismertem az autó zörejeit, voltam alatta párszor, és láttam, hogy a korábbi tulajok mennyire alaposan (nem) törödtek az autóval, mindenképpen szerettem volna egy hazalátogatás alkalmával levetetni, és elvinni átnézetni a turbót, hogy amennyiben szükséges, úgy még idöben megelözzük a komolyabb bajt.

    Aztán a szívóoldali levegöcsövet lehúzva már láttam pici olajpárát a turbóban, a csövekben, így gyanakodtam, hogy biztosan megérdemel egy felújítást, igaz ennyire súlyos helyzetre nem gondoltam volna. Igen, tudom, én vagyok a hunyó, vásárláskor szét kellene kapni a turbó környékét, megrángatni a tengelyt, hogy lötyög-e, de nem hiszem, hogy van tulaj, amelyik ezt engedné... :)

    További jel volt, hogy elinduláskor jött egy pici pamacs a kipufból ( bár erre kaptam olyan választ turbós helyröl, hogy a nagyobb, nyitott kipufogórendszer miatt is elöfordulhat ), illetve csipegette az olajat is ( ami mondjuk lehet persze más is, dugattyúgyürü, szelepszár-szimmering is, tehát alapvetöen ez nem feltétlen kellene, hogy a turbóra utaljon ), ezek miatt ütemeztem mostanra be a dolgot, biztos, ami biztos alapon, és be is jött a sejtés :)

    Tisztában voltam/vagyok vele én is, hogy sportos modellt fenntartani nem két Forint, valamint vallom én is a mondást, hogy " Ha van pénz majomra, legyen pénz banánra is ". :) Illetve tapasztalatszerzésnek Sem rossz, hogy egy újabb, bonyolultabb autó fenntartása/rendberakása milyen összegeket tud felemészteni, plusz esetleg segít képet adni másoknak is, ha ilyesmiben gondolkoznak, mire érdemes számítani. :)

Új hozzászólás Aktív témák