-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #82014 üzenetére
Így első körben ennyi "ha" van benne, általában jók a megérzéseim, egy ilyen 1,4 benzinesnél a kasztnija ha jó(az ezen jó, kasztnisom nincs jóféle sajna), akkor a többi része gyógyítható(megcsinálni én is meg tudok sok mindent és szeretek is vele szöszölni, a váltót azt nem bántom, ismerősömre bíznám.
Eddig többnyire bejöttek a megérzéseim, max kissé túltoltam a felújítósdit, de itt legalább nincs turbó, adagoló meg semmi hasonló, csak a rettegett EGR, de 3 év alatt 7000km-es használattal, azt sem kell levenni takarítgatni évenként......
Nézem amúgy kereskedésben is opelt, hasonló árfekvésben a motorhang ugyanez, a kasztni viszont plaszikázott, amolyan "gyors, de nem baj ha fáj" alapon.... Itt legalább van gazda aki korrekten el tudja mondani, hogy mit fütyül a rigó, bár a váltót és a moslékot az olajban én említettem neki(bár a kuplungja is eléggé meg van már pörkölve, kissé darabos induláskor).
Ezek kopó cuccok, de van egy jó kasztni és futómű, 1 éves gumik rajta és a lehetőség, hogy az asszony örüljön(mert ha ő örül, akkor mindenki örül).(#82016) Tikakukac : "dízelesség tipikusan a szívósor állítója miatt van", ha tipikus, akkor az lehet, én eddig nem hallgatgattam opel motort lefekvés előtt, de nem is azt szeretném, mert ez számomra nem szép, de ha ez a természetes, akkor átengedem magam a természetnek!
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Luck Dragon #82030 üzenetére
Nekem a küszöb külső részében volt a víz, de a belső rész porszáraz volt, küszöbborítás szintén száraz.
Azért kösz, hogy utána néztél, nálam más lehet a hiba.
Mindenesetre rendeltem dinitrol üregvédő viaszt, szórócsövet, aztán majd ha kiszárítom megfújom, legalább ne rohadjon, aztán egyszer csak kiderül honnan jutott be víz."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Luck Dragon #82033 üzenetére
Attól félek, nem lesz meg. Maximum arra gondolok, hogy valamelyik leeresztő dugó engedte be a vizet, hiszen verettem rendesen az alját. Bár akkor meg ki tudott volna folyni, de be volt tömődve porral, illetve a víz miatt sárral.
Mindenesetre gyakran fogom figyelni, hátha nem jön elő többé, szeretem ezt a dögöt, sokáig tervezem megtartani."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
PETEE78
senior tag
-
Lajos1966
tag
válasz Luck Dragon #82065 üzenetére
Átnéztem a leírást.Ugye a 10W40 olajat nem engedted beletenni?
-
PETEE78
senior tag
-
odorgg
addikt
válasz Luck Dragon #82105 üzenetére
Nézd meg mi van rajta. Ha eddig jó barátok voltak a tárcsával, akkor én ugyan olyat vennék.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Lajos1966
tag
válasz Luck Dragon #82105 üzenetére
A leginkább ajánlottak :Zimmerman,Ate.Aztán jön a Textar,TRW,Ferodo,Brembo (feltéve,hogy nem hamisított).Általában a féknyereg H Astra esetén Ate,így nem lehet rossz a fékbetét sem hozzá.Bár én tavaly hátra Textar tárcsa-betét kombót szereltem és teljesen rendben van.
-
MunezXBK
nagyúr
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #82131 üzenetére
Nem áll szándékomban
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz Luck Dragon #82124 üzenetére
Ha minden jól megy akkor Ate fékbetét lesz majd az autón.
Köszönöm a segítséget.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #82174 üzenetére
0.5-ös csak kicsit hazudott...
-
Tothgera30
Ármester
válasz Luck Dragon #82172 üzenetére
Remélem nem lesz vele gond. 1.6 szívó lett (2014 év végi, 100k km, 3m), felszereltségét majd meglesem, bár érdekesen konfigurált, mert az alufelni kimaradt, de CD600? az van.
#82173 B-L-A-C-K: Át lett nézve alaposan vétel előtt, és magánszemély vitte be, tehát egy tulaja volt előtte, aki újabbra cserélte. Az adott kereskedéssel már lassan egy éve tartom a kapcsolatot, több Astra/Focus futott át rajtuk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Luck Dragon #82177 üzenetére
Hátha, ennek a lehetőségét a lehető legminimálisabbra csökkentettem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Luck Dragon #82183 üzenetére
Csak nem neked is? Van a küszöb alján 2db U alakú leeresztő dugó, aminek az lenne a feladata, hogy az a kevés vagy több vizet le tudja engedni. Már ha nincs el tömődve porral, sárral, mivel ezek a dugók direkt nem hermetikusan zárnak, a por is bejut a küszöbbe.
Ezt kell kikapni, eltakarítani, majd tisztán visszatenni, így ellátja a feladatát"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
trassher
addikt
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #82234 üzenetére
Nekem is ugye dízel van, szóval semmi szándékom nem ajánlani, mivel eddig nem is volt problémám vele, de ha már azt is beírta hogy "A megbizhatosag erdekel elsosorban.", akkor gondolom megemlítem hogy egy 1.6-os benzinessel jár ilyen szempontból a legjobban, mivel nincs annyi meghibásodási lehetőség benne mint egy turbós dízelnél.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #82242 üzenetére
Ha H neznek abbol 1.6 kene. ,)
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
#41635072
törölt tag
válasz Luck Dragon #82404 üzenetére
Ja hogy ilyet lehet... Azt hiszem beleolvasok a kézikönyvbe.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #82404 üzenetére
Nyitás/zárás gomb hosszan nyomva tartva?
A tükörbehajtás elvileg azoknál működik, amiknél elektromosan állítható az ülés (mármint J astra, C zafi, insignia kocsiknál).
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Luck Dragon #82404 üzenetére
Tükör előválasztó középső állásában megnyomod a tükör lefelé állítást a joystickon?
K Astránál legalábbis így megy, de lehet, hogy H Astránál nem nyertA joytick közepén lévő gombod ha nincs, akkor lehet, hogy csak kézzel lehet behajtani
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #82412 üzenetére
Egyébként úgy tudom ez univerzális trükk. Pl fordoknál is van ilyen.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Luck Dragon #82454 üzenetére
Nem, az enyém automata.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
bozont
veterán
válasz Luck Dragon #82494 üzenetére
Az is szempont lehet, nekem 130-140km/h sebességnél már közel 4000-t pörög. Bár annyira itt sem vészes, de még szinte új, csak hangosodni fog. Viszont pont ez a sebesség ahol én autózok, nem épp a legoptimálisabb nagyon sokan autóznak ladsabban és sokan jóval gyorsabban is. Előbbiek meg szeretnek kivágni a gyorsabban haladók elé, de megfelelő előzési sebességre gyorsítani már nem.
Mentem most vele pályán és 2 személy + légkondi mellett már elég nyugdíjas tempóval gyorsul 100 felett. Hiába váltok vissza. De amúgy látszik is, hogy városi használatra van tervezve. Rövid váltások, és 1500-2000 közé van belőve a fordulat. Legalább is 2000 felett már jelzi hogy felválthatnék a következő fokozatba. -
Sza_Sa
senior tag
válasz Luck Dragon #82560 üzenetére
Akkor nem úszom meg a cserét... Skf jó lesz bele? A gyári opel iszonyat drága. Skf 16e, Gates 22e, opel 40e.
Vagy a Gates ami még belefér, abból a szíj, vezérlés nagyon ott van, azt szoktam venni."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #82595 üzenetére
Melyik automata van benne? 6 sebességesből kettő is volt, AF40 és az 1.8-hoz valami VT-20E kódjelű.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #82602 üzenetére
Akkor az az AF40-es automata lesz, mert a másik fajta az csak az 1.8 benzines variánshoz Volt.
Ez az AF-40 [más néven AWTF-80SC] egy elég elterjedt, és kedvelt váltó, rengeteg márka sok típusába szerelték, Opelnél pl. H-J Astra, Vectra, Insignia, stb..
Pl. a C Vectra OPC-ben is ilyen van ( más végáttétellel persze), én amiatt olvastam utána nemrég.[Ez egy elég jó összefoglaló magáról a váltó típusáról.]
Alkatrészt, bontott váltót biztosan elég könnyü szerezni, ha valami gondja lenne, mivel elég gyakori darab. Nagy szerkezeti hibáról (mint pl. híres M32-es eset) nem nagyon olvastam, az automataváltók hagyományos nyügjei tudnak elöjönni rajta, mint a vezérlö-szeleptömb, konverter hiba, de ezek ugye általában "kopó" dolgoknak számítanak az automatánál (ettöl persze még nem olcsó sajnos)
Inkább az árakkal érdemes tisztában lenni, pl. egy [szeleptömb 210.000Ft+ÁFA-tól indul], ergo megnézéskor érdemes alaposan kipróbálni a váltót, hogy simán, rángatásmentesen, ütésmentesen váltson oda-vissza, mert ha javítani kell, akkor zsebbenyúlós.
Az [insigniaclub fórumán]is van külön váltós topic, ott is érdemes végigolvasni, ott is repkednek a százezrek egy váltójavításnál.
És ez most abszolút nem lebeszélés az automatáról - még ha úgy is tünik -, inkább csak infó, amivel jó tisztában lenni, hogy ne akkor érje meglepetés az embert, amikor esetleg beüt a baj.
Még azt sem mondom, hogy a kéziváltó egyértelmüen jobb, mert annál meg ott van a kettöstömegü+kuplung, ami ugyanúgy kopik, és ugyanúgy egy vagyon a cseréje, ha esedékes, szóval tényleg csak infóképp írtam le, amiket én találtam az automatáról, így ezek fényében ki-ki tud dönteni, hogy melyik irányt választja.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #82643 üzenetére
Ez még valószínűleg nem a legmélyebb.
Ezek után majd biztos értékeled azt az autót, amit megveszel (vagy a mostanit). Egyébként sajnos Mo-n ilyenek a 10+ éves autók...A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #82643 üzenetére
Esetleg a Facebook-os C Vectra, Insignia Club Hungary, illetve annak inkább adok veszek csoportját érdemes megkörnyékezni csatlakozási céllal, rendkívül összetartó közösség, és elég sokan hírdetik meg ott az autójukat elsö körben, van, amikor picit kedvezöbb áron is a tagok felé.
Egy próbát megérhet.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Luck Dragon #82648 üzenetére
3 hónapig bújtam a hirdetéseket, elmentem - többször - az ország másik végébe, aztán üres kézzel jöttem haza. Pedig nem egy márkát és nem egy tipust keresrem.
A család már rajtunk röhögött, a hátunk mögött biztos ment a - nekik semmi sem jó - szöveg, pedig de, csak illatos trágyát nem veszek."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #82648 üzenetére
Sokszor azoknak is vannak nyűgjei, amikről a gazdáik azt hiszik költségmentesek, hibátlanok. Motorszervizes barátom szokta mondani, hogy az emberek egyszerűen hozzászoknak a rosszhoz. El szokott képedni mikor mások hibátlannak mondott motorjaival kerül egyet, hogy milyen rosszul karbantartott motorokkal képesek az emberek motorozni.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #82743 üzenetére
Az az opc-től távol van szerintem.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #82743 üzenetére
Az egy nagyon vonzó csomag, jókat is írnak róla, most volt laptiming-ban is, és a srácok is dicsérték.
Egyetlen bökkenö, hogy nem hiszem, hogy odaadják egy C Vectra OPC árában Kp-ért.
(Hitelt pedig kizárólag legvégsö esetben, akkor is max lakásra/házra veszek fel, autóra sohasem. ) -
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #82747 üzenetére
Szep fogyasztast produkalt az teny. Mondjuk nem is mentem vele "gyorsan". Autopalyan 110; autouton 90-100 korul.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #82787 üzenetére
Én korábban apám Focus 1.6 TDCI-jét használtam, azon 195/65 R15 van, Crossclimate+. Tél óta használjuk. De a gumis topikban vannak már hosszabb távú tapasztalatok is, erősebb gépeken. Amúgy az összes gumis úgy szereli fel, hogy semmirevaló gumi, balesetveszélyes, stb.
Az Astrán Hankook Ventus Prime 3 van, szintén 195/65 R15.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #82789 üzenetére
Komfortosabb bizony. Mindig elgondolkodok a 205/55 R16-on, egyrészt jobban tapad, másrészt mutatósabb, ellenben visszatartanak a magasabb költségek, de főleg az utak minősége, ami várhatóan a jövőben csak rosszabb lesz.
-
bozont
veterán
válasz Luck Dragon #82911 üzenetére
Legutoljára akkor vezettem Fiatot mikor vezetni tanultam, kb 15 évvel ezelőtt, szóval nem tudom ott milyen. De itt sem fogom túl sűrűn használni, már alapból sem túl kemény a kormányzás, city módban már rendellenesen könnyű lesz. Még parkoláshoz sem érzem szükségesnek.
-
_seth_
veterán
válasz Luck Dragon #82946 üzenetére
Hungaroringen
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
válasz Luck Dragon #83118 üzenetére
Közben meg van Rezaw-plast a cég neve.
És a Zafirához is van.
REZAW-PLAST 231142 cikkszám lesz a tiéd.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Luck Dragon #83121 üzenetére
Miért is ne.... Kifutottam a szerkesztési időből, szóval találtam is egy oldalt aki árulja.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #83122 üzenetére
A dolog pikantériája, hogy pont ma voltam náluk méretpontos gumiszőnyeget venni.
Szerintem ez nekem nem lenne elég hajlékony (ha a hátsó üléseket használnám), a csomagtartós tálca vásárlást egyelőre elhalasztottam.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #83124 üzenetére
Hm, ez már jól hangzik.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #83180 üzenetére
Neked hogy fogyaszt az 1,6-os összessègèben, olajfogyasztással hogy áll?
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #83187 üzenetére
Mennyi km van most benne, hàny èves a verda? Jól megy? Ebben már nem a csörgős twinport szívósor van, nem?
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #83195 üzenetére
Igen, ez sz okoskerèk renaultèknál is jelen van.
Engem is kombi èrdekelne, de veszett drága, a j is már majdnem ott kezdődik ahol ezeket mèrik.....
Vajom megèri a felárat a 105 lovashoz kèpest? Az 1,4 90 lovast ismetem, az áll a kertben, azt gyanítom elèggè olajevő szörny, mèg gyűjtöm a tapasztalatot róla...Valakinek j astra 1,4 benzin 101 lovasról tapasztalat?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #83195 üzenetére
A leírás szerintem egy ponton téves. Te is tudod,hogy nem veled kötekedek
Ez nem igaz: ".. A működése lényegében hasonló, mint az XEP-ben található Twinport, tehát terheléstől függően állítja a vezérlés kerekeket,.."
A Twinport az kettéosztott szívócső. Részterhelésnél egy kis pillangószelep elzárja az egyik szívócsatornát.[kép]
Ekkor a hengerben erőteljes áramlás alakul ki, ami növeli a motor hatékonyságát, és így jelentősen csökkenthető a fogyasztás.Amikor a motor ford száma eléri a kb:3000ford/perc-et, a kis pillangószelep nyitja a másik csatornát.[kép]
A másik csatornán az égéshez szükséges levegő egy részét a visszavezetett kipufogógáz szolgáltatja.A leírás többi része igaz, talán annyival egészíteném ki, hogy a szelepek nyitási idejének változtatásával tökéletesebb az égés,és ezért már az XER-es motorokban nincs EGR.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #83208 üzenetére
1.8 benzin H keresésénél érdemes lehet szétnézni a német piacon is, ott sokkal szélesebb kínálatból (~10x annyi autó a HaHu-hoz képest) lehet válogatni, talán picit jobban is extrázottak az ottani autók, a hazavitel pedig nem akkora macera.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #83212 üzenetére
Mivel minden Opel típust nem néztem még meg, ezért teljes magabiztossággal nem írnám le ezt így.
Amit ismerösi körnek nézegetek, azoknál fennáll.
C Corsából, ott pl. az otthoni piaci árakból innen esetleg egyel nagyobb motoros, picit jobban extrázott darabokat meg lehet szerezni hazavitellel, papírozással.
H Astrából hasonlóképp, ott pl. 1.8 benzint nézegetünk 5 ajtós, Caravan verzióban, az alapnál egyel-kettövel magasabban felszereltet meg lehet csípni.De pl. C Vectrából is otthon nincs, vagy csak nagyon elvétve a 3.2-es motoros is, a német piacon pedig találni 10-20 darab eladót is. (amiknek aztán persze X része az, ami megfelelhet az ember igényeinek)
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #83229 üzenetére
Nem, az már benne van az árban.
-
proof88
addikt
válasz Luck Dragon #77330 üzenetére
Hello,
köszi az összefoglalót!
Próbáltam kattintható keresési eredményt csinálni, nem tudom nektek is működik-e, itt van.
Ez elvileg 2005-től listázza a C Corsákat. Szerintetek megéri ennyit kiadni egy kései C-re, vagy inkább már akkor egy korai D legyen?
Márkakereskedésből ajánlott használt autót venni? Végül is, egyből tisztább lenne a kocsi aktuális állapota, nem kell külön időpontot egyeztetni átvizsgálásra, ha magánszemélytől venném.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Apple iPhone 11 - népalma
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Építő/felújító topik
- Posta, csomagküldés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen TV-t vegyek?
- VMware
- SörcsaPH!
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!