-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
Tegnap mesélte a haverom hogy vittek be hozzájuk szervizre egy Ford Fiestat, mert világított az olajellenőrző lámpa "kevés benne az olaj" persze akik vitték fingjuk nem volt róla mi világít már (hónapok óta) az autón.
Mint mesélte egy idős házaspárról volt szó, begurultak az autóval nívópálca csont száraz
Elkérte a szervizkönyvét és kérdi vitték e máshova szervizelni rajtuk kívül? Mert van egy kis gond!!
áááá ők valamikor régen hozták ide mert itt vásárolták az autót! Miért kellet volna hozni??
Azt mondja a haverom nekik utoljára 2007 be volt szervizen náluk 1 szerviz van beleütve 14.000Km állásnál.
Most 110.000Km van benne Mire az idősök ez baj?
Nem volt leszervizelve azóta
Jövőhétre kaptak csak időpontot addig öntöttek rá olajat..
Mondtam neki képeket a levegőszűrőről mindenképp lőjön, hogy igaza e a legenda. Meg az olajból mintát kérek.Azért ez is ott volt [link]
[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
Van egy olyan érzésem, hogy nem 50-nel mentek...
-
beno92
csendes tag
válasz Mágus2 #113144 üzenetére
Sziasztok. Enyém a beteg G4. Szóval minden gyújtásra adás után felvillan az izzitas, tudok is az ECUban olyankor kutatni. A fordulatszámot mutatja indítozas közben az óra. Amikor nem akar beindulni, olyankor csapdos össze vissza az óra és világít a kipörgésgátló ikonja. Önindító gyanús is lehet szerintem. Leesik a feszültség és olyankor nem kap eleget a vezérlő, tehát nem fog beindulni. Az izzitas egyébként gyanús mert a legnagyobb mínuszban sem világított 1 másodpercnel hosszabban
-
i-sti
senior tag
Novum Forum Siculorum
-
-
Piwi
addikt
Köszönöm 7600 GS fórumtársnak a bizalmat és hogy időt szakított rám, sikeres üzletet kötöttünk
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
tomcsi23
veterán
No, volt valami?
F_Zolee: a hátsó gyári karra valóban kicsit körülményes megfelelő lapátot találni, a legtöbb aero felmegy (csak hülyén mutat szvsz), ill. pár after hagyományos lapát passzol (pl valeo VF41), csak azt a műanyag "takarót" nem lehet rápattintani. Ezért cserélték le páran a teljes kart, vagy ledugózták. Utóbbi szopóka, mert ez még száraz időben is koszos lesz.
Előre hagyományosból Bosh 584S (spoileres sofőr és hajlított utasoldali), ill. a szokásos Bosoko (aero).(#113158) VR6-Fan: ha van klímatronik, akkor azon is lehet nézni közben a feszültséget.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
F_Zolee
veterán
válasz tomcsi23 #113164 üzenetére
Nálam "eltekergették" még a kart is kicsit. Így még egy nem aeros se fér oda normálisan. Legalábbis az ablakra már nem fekszik fel a végre rendesen, mert megakadhat a "csatlakozásnál". Így most normális kart vadászok de hihetelen, hogy egy hirdető se érhető el hétvégén...
-
feka007
nagyúr
Sziasztok, Golf Mk5-höz tud vki küldeni/linkelni egy service manualt, amin rajta van a sebváltó olajtartályának a leírása?
Cserébe küldenék képet a csajomról, vagy vmi[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
Ááh szerintem be lettünk húzva.. Biztos kell a lé arra a vén roncsra
Btw én megint beszoptam, sikerült beletörni a termo házba a csavart. Ugye másodjára cserélek termosztátot mert először engedett (gondolom elvolt csúszva a gumi tömítés) másodjára meg túlhúztam és beletört a csavar.
Pedig ma lehetett volna menni vezetéstechnikai tréningre, végre van hóGalaxy Fold 4
-
beno92
csendes tag
válasz Mágus2 #113144 üzenetére
Csináltam két videót az indításról. Most nem jött elő az örökké felhúzós téma, de szerintem gyanús a feszültség esés és a bendix hang. A relére visszatérve, ugyan azt csinálja a gyárival és az után gyártottal is.
első indítás
második indítás -
#89874944
törölt tag
válasz tresh #112926 üzenetére
nah megcsináltam a logot, csak nekem kínyai 12.12 vcds-em van, az rtl nem jön be rajta
itt a log: [link]
3-4 percig a fűtést se kapcsoltam be,utána ment. Kint -1 fok volt, 12 km-t mentem 2ezer és 3ezer között hajtva, indulásnál padló ehhez képest 78 fokig sikerült felmennie... 2-szer vissza is hült, bár csak 1-1 fokot. Egyszer álltam a pirosnál és 73-ról ment vissza 72-re, utána meg menet közben 74-ről 73-ra.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz beno92 #113183 üzenetére
Eléggé el van nyalva benne a vezérmű tengely. Jól nyomja a légszűrőbe.
Brumi:
A bejelölt sort nem tudja értelmezni az ECU. Mert ha már egyszer felgyorsult az indító motor, nem lassulhat vissza 200 fordulat alá. Szóval vagy akad az indítómotor, vagy valami nem kerek a motorfordulat jellel. Ami lehet jeladó vagy jeladó kerék hiba, kábeltörés...
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #113186 üzenetére
Köszi, a hangjából kiindulva én arra tippelnék nem esik vissza a fordulat, de csinálok vidit. Kedden ha nem jön közbe más kiszedem g28-at. Esetleg tudok rajta valamit mérni? Ha jol sejtem ez egy indukciós elven működő szenzor, tudom ezt kiszerelve tesztelni? Kábeltörés kizárásra szemrevételezésen kívül más mód? Bocsi a sok kérdésért, de a környéken csak pékek, őket meg kihagynám a buliból.
Szerk.: mi a progi neve amivel a logot nézed?
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
Nincs itt valaki véletlenül Dunavecse környékéről?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
#89874944
törölt tag
régen ez a topic jobban pörgött
Mágus: szerinted is kuka a termosz?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #113191 üzenetére
Attól függ, ha fűtés nélkül sem éri el a 84-86 fokot hosszabb úton, akkor kuka.
Más:
Tegnap vittem haza a sógort, hát az enyém sem volt meggyőző. Esett az ónos eső és -6,5 fok volt. Csak 40-60-al lehetett haladni. A fűtés fel volt tekerve, meg az ablakra is nyomtam, mert fagyott le, mandnem maxon járattam a fűtés ventillátort, na innentől elindult a vízhőfokmérő visszafelé.. Amint megálltam letakarítani a lámpáról a jeget, mert egy idő után nem láttunk menni, akkor visszahűlt a vizem 60 fokra. 100km után a benzinkúton megállva meg tudtam fogni a motorblokkot. Amint lekapcsoltam a fűtést, rögtön emelkedni kezdett a vízhőmérséklet. Az olajat is csak 69 fokig bírtam melegíteni 100km alatt. A fűtés több hőt vett ki a rendszerből, mint amit a motor termelt. Hozzá kell tenni, hogy csak simogatva volt a gázpedál, mert csúszkált össze-vissza. Visszafelé lesózták és elkezdett havazni, a havat jobban szeretem, mint a jeget, ahol lehetett 70-el jöttem, a víz beállt 90-re, az olaj 89-re. 200km lassú haladás után a vizes gyorsforgalmin megküldtem 90-el, olyan érzés volt, mintha 150-el mennénk, annyira elszoktunk a sebességtől. -
do3om
addikt
Olajcsere lesz és úgy látom a Castrol edge 5w30 FST kimenőben van, így lehet titanium lesz.
A kérdés: keverhetem e a kettőt?
Mivel 4L-es az meg kevés (4.5L kel), de az előzőnél vettem hozzá 1L-t így van még fél liter, amit a mostanihoz raktam el hozzátölteni.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #113192 üzenetére
Ez a normális működés? Hasonló motoros Q3 is ezt csinálja, gondolkoztam rajta, hogy ez normális-e. Fűtéssel is felmegy 60-70 fokra, de a 90-et csak 100-110-es tempónál éri el, és onnan simán visszahűl városban.
F10-es 5-ös simán bemelegszik, már-már benzines sebességgel, de az teljesen le tudja zárni a veséit lamellákkal.
(#113198) tomcsi23: A svédeknél a másik irányból közelítené a 90-et a vízhőmérő mutató.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...