-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
Készítettem egy videót a motorról CAHA, mert nem találom a gázolaj szűrőt.
Talán kisporóltál?A másik, megnéztem az utolsó olaj cserés papírfecnit ezen pedig a következő olaj látható:
Shell Helix Ultra AV 0W30Kerestem a neten egy képet erről az olajról és azt találtam, hogy ez mindennek jó, amiben nincs DPF.
Most ez, hogy is van? Németek tévedtek?the ultimate engine protection for almost all VW, Audi, Skoda and SEAT gasoline and Diesel engines without Diesel particulate filters.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
wertigo1984
őstag
Sziasztok!
Segitseget kernek. Adott egy 2010es Seat Altea. A vezeto oldalon az elektromos ablakot nem lehet teljesen felhuzni, olyan kb 10 centi kellene meg, hogy teljesen fent legyen.
Kipucoltuk a jaratokat, de igy sem javult a helyzet.
Valaki talalkozott mar hasonlo problemaval?(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
-
zsolt19900
őstag
válasz MunezXBK #113095 üzenetére
akkor azzal, hogy? csak "csapjam majdnem rá"? vagy hogy?
tresh: nem volt kedvem bekockáztatni, hogy ne birja el a sima tárcsa a dolgokat
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
i-sti
senior tag
Igen, tudom hogy nekem 507 jár. Emiatt kérdeztem, hogy most mi a helyzet?
Remélem, hogy csak annyi a gond, hogy elikszelték a kockát, az e fölötti olaj a:Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30
Tökéletes lenne:
"Passes an extensive range of performance tests to meet engine oil specifications VW 504.00/507.00"(#113104) K Norbi:
Ez az utas felőli oldal lenne?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
brumi1024
veterán
válasz brumi1024 #111388 üzenetére
Eldőlni látszik az utód kérdése, már csak a rendelés van hátra. Jönnék is két képpel (a szemfülesek ki fogják találni mi ez ), egyelőre ezek a színek vannak terítéken, vélemények?
Feketém még nem volt, a fehért ismerem, mindkettő kényes szín, de talán a fehér kevésbé. Ja és ez beleszámít 2 képnek a 40(/80)-ba?
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz zsolt19900 #113105 üzenetére
Lehet csúsztatni, csak nem olyan sokat. Határozottabb a fogáspontja mint a kevlár nélküli tárcsának. Ha egy kicsit bekopott már akkor "puhul" még. Ha rárugdalod akkor szét fogja rángatni a kettőstömegűt. Milyen kocsi ez pontosan milyen chippel, hogy kevlár kellett?
-
-
brumi1024
veterán
(#113112) Qru: Ettől tartok a feketénél, igen. Volt a családban egy Passat B6 sötét barnában (csak napfényben látszott annak, egyébként kb fekete volt), elég gyakran kellett mosni. Kicsit a formai dolgok miatt is a fehér fele húzok.
(#113113) Saint_: Szedánt próbáltam, de nekem kicsit jobban bejön a Sportback, így a végén le lesz csapva.
(#113115) -secret-: A piros is alapszín itt.
(#113117) focvis: Alapvetően az Uni színek játszanak, elég komoly a metál felára. A versenykékkel meg jár egy "kolonc", az S line csomag, ami viszont szépen megdobja az árat. Tetszik-tetszik, de azt korlátlan keretnél választanám.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
-
zsolt19900
őstag
válasz Brumi˘ #113116 üzenetére
nem volt kötelező a kevlár csak nem tudtam az okát annak, hogy mi szedte szét a luk szettben található tárcsámról az anyagot, no megmondta a szerelőm, hogy a tandemből kijövő üzemanyag volt az oka.
de ha már ott voltam hát üttettem rá kevlárt, kb ennyi és az oka még a tartósság volt kb. ennyi
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Brumi˘
addikt
válasz zsolt19900 #113123 üzenetére
Értem, akkor amíg be nem kopik csak finoman a jobb pedállal indulásnál.
-
Khaosz55
addikt
válasz FrankMonzano #113087 üzenetére
Nincs nem is kell nem hangos az a motor..
-
Khaosz55
addikt
válasz brumi1024 #113111 üzenetére
Feketét én sem ajánlom. Mosás után kb 10 km és minden kosz meglátszik rajta. Ha mosás után nincs rendesen áttörölve akkor a víz száradása is meglátszik.
A fehér autók nekem egyre jobban tetszenek, viszont én titán szürkét vettem passatból, ez nem a kályhaezüst (ami nem tetszik) hanem egy árnyalattal sötétebb. Igazából a még sötétebb szürke tetszett volna, de az nem volt készleten és 5-8Hónapot nem várok. titán szürke kb olyan ,hogy csak akkor tudod megmondani, hogy koszos, ha a kezedet végig húzod rajta. Még most télen is latyakban nem koszosodik.
Anno megnéztem a kinn álló autókat, hogy hogy néznek ki ha kicsit koszosak és nem olyan tiszták mint a szalonba, egyértelműen a fekete volt legkényesebb.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #113123 üzenetére
Nem lehet csúsztatni, meg kell szokni, ezért nem szokták kettőstömegűvel kombinálni, mert rángatja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #113106 üzenetére
Ott lesz valahol a segédpumpán az üzemanyag szűrő. [link] Az autó alatti panel takarja. Ne a motortérben keresd.
CSere után légteleníteni kell a rendszert VDCS segítségével, máskülönben kinyírhatod a magasnyomású üzemanyag pumpát, ami nem két fillér.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #113129 üzenetére
Fáradt vagyok, mi legyen a véleményem?
Azonos a véleményem, mint a passat b5.5-ről azonos motorral. Olyan mint egy tank, csak a 6 sebességes 96kw-ost kell venni AVF motorral és kivisz a világból, meg vissza is hoz. 1.8Tré leeszi a gatyádat és ha nem volt benne pucolva az olajpumpa szívókosara, akkor jó nagy szopóka lehet.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #113127 üzenetére
ma már jobban ment a dolog igaz most két napig volt időm kitapasztalni, mivel futárkodásra is használtam sajnos mert nem volt mindkettő autónk elérhető, de megszokom és jó ez szerintem most már csak a két hátsó hídszilent van vissza ami nagyobb tétel és pöpec a verda
plusz még hozzátenném, hogy reggelente füstöt ereget és picit darabosan indulgat, izzítógyertyát mondtak nekem, ez lehetséges? nehéz cserélni őket? van esetleg videó rá? vagy yt-n milyen kulcsszavakra keressek? nyomatékkulcs nélkül is meg szabad húzni, vagy fontos, hogy mennyire van meghúzva?
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #113130 üzenetére
A tapasztalatod érdekelne. Superb-t akarok venni, viszont 1.8T-ben nem nagyon találok. 1.9TDi-ben van egy rakás. Viszont nem volt még tapasztalatom ezekkel a motorokkal. Mint pl ez. A befecskendező rendszer nem nyűgös?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #113132 üzenetére
Három képről nem tudom megmondani, hogy milyen lehet, azt tudom mi az, ami drága benne: futómű, motort, kuplung, váltó turbó. A többi nem tétel, szeret rohadni a csomagtérajtó a rendszámtábla világításnál, azt nem lehet javítani csak cserélni, és nehéz olyat találni, ami nem rohad. Első lámpák szeretnek mattulni csúnyán. Az első futómű ha kopog az elég komoly tétel, vagy a lengéscsillapítók is ki tudnak lenni, olyankor erősen billeg az úton. Ha rendben volt tartva, nem lesznek ilyen gondok. PD a befecskendező rendszer. Ha jó gázolajat kapott, nem szokott gond lenni vele. Inkább a tömítések és kábelek a befecskendezőkhöz szoktak vacakolni. Na meg ugye találni kéne egy nem fél milliót futottat. 3-400 000km ig elég megbízhatóak.
zsolt19900 Izzítógyertyák cseréje nem nagy mutatvány, amíg bele nem töröd a fejbe, onnantól tud szopóka lenni, vagy ha valaki már cserélte és nem 11Nm-el húzta meg, na akkor ne akard cserélni, mert bele fog törni.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
Mágus, erre valami ötlet? G28 csere próbára ha minden jol megy kedden. Önindítót még nem tudtam szerezni. Eddig ezek a javaslatok jöttek. Köszi előre is.
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #113133 üzenetére
Jogos. Meg kellene nézni élőben.
Múlt hétvégén voltam megnézni egyet mert helyben volt. Na ebben a futómű gyatra (szinte úszott az úton), kettőstömegű rázta az egész kasztnit, a beltere pedig le volt élve (beleültem és felszállt a por). Ahogy nézem nehéz lesz kifogni megfelelőt ebből./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
VR6-Fan
veterán
To All aki szereti a pd!
nem rég vételezett 2001-es G4."G4 ASZ. Elég gyakran gondol egyet és teker a végtelenbe indításkor, a fordulatszám merő ilyenkor különböző értékekre fel ugrál. Pár próbálkozás után be is indul és az alábbi hibakodokat dobja. Akku új, ü.a. szűrő cserélve, földelesi pontok megtisztítva, elemek jók, vezérlés ok, 109 cserélve. Holnap kiderül, hogy mit produkál uj főtengely jeladóval de nem vagyok bizakodó, külföldi fórumokon is szenvednek ugyan ezzel a tünettel, de megoldást sehol sem találtam. Ötlet tipp tanács? Köszönöm
"
annyit tennék hozzá hogy amikor nem indul tekertetheted 1 percig is és semmi, leveszed indítasz röffen egyből is.
főtengely jeladó csere bere nem oldotta meg.füstölés kiegyenlítés kb-re fejből 0,02/0,03/0,16/0,01. <--- ebből a feltétel hogy fészek és elem jó.
jah igen és ahogy olvasgattam hasonló gond lehet Brumi problémájával
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Brumi˘ #113134 üzenetére
Indítózáskor kellene egy log a 001, 003, 004-es csoportból. Bekapcsolod a logot és utána indítózol. Lehetőleg olyan log legyen, ahol nehezen indult, első indítás 8+ óra állás után. Gyujtáson beállítod a VCDS-ben a logot, elindítod, vársz 4 másodpercet és indítózol. beindulás után még járasd 10 másodpercet és kikapcsolhatod a logot.
G28 jel nélkül egyáltalán nem jár a motor nem szokott nehezen indulást okozni, csak egyáltalán be nem indulást...Ez A VR6-által vázolt problémára is igaz, bár ott valami az ECU-val sem kerek, mivel az internal ROM error semmi jót nem jelent. Lehet másik motorvezérlővel kellene próbálkozni, vagy a motorfordulat jeladó kábelt kell átmérni egészen az ECU-ig. Ha valahol megsérült, az okozhat ilyet.
VR6-Fan Nem szokott random leállni? Azok az ECU-k amik mókolva lettek, néha megbolondulnak, egy gyári szoft jó alap szokott lenni a hibakeresésre, mert ha van chip, csak a jóég tudja mit írtak rá a phékek
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #113137 üzenetére
nem, ha beindult akkor jön megy dudál kanyarodik!
ez az indulási nehézség is hektikus, van amikor nem jön elő, de egy kicsit mindig többet teker mint egy jó( ) PD.viszont a furcsa az hogy szét húzza a vez tengely jeladót nem indul, ugyan ez van szét húzott főtengely jeladóval is, pedig elöbbi nélkül kéne jönnie mennie tudtommal.
1,4 boost, 1.35 kitartott, elv ez a gyári ASZ, menetteljesítményre is gyári ASZ, a local emelkedőn 3 személlyel 4.-be már nem akart leforogni tíltásig, vagy én voltam türelmetlen
van valami csatorna, amin látszik indítózás közbe a motor fordulat (1-esen pl nem írja csak miután indult, elv ahogy olvasgattuk 250rpm alatt nem indulnak be)
még egy tandem nyomást mérünk, arra van valami érték készleted?[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #113138 üzenetére
A vezérmű tengely jeladó nélkül mennie kellene szerintem is, sőt próbáltam BXE motort, aminek a vez tengely jeladója az anyósülésen volt, mert vittem, hogy pontosan olyat adjanak a boltban, és elvitt a boltig, meg vissza. szóval ott valami nem kerek a szoftban. A 250 RPM csak a meleg motorra vonatkozik, az alatt a fordulat alatt nem fecskendez be, de hidegen ez nem érvényes, amint tekerni kezd, megkezdődik a befecskendezés. Ezért szoktam tesztelni a melegen nehezen indulókat úgy, hogy lehúzom a motorhőmérséklet jeladóját, olyankor -40 fok a helyettesítő érték, sokáig izzít és pöccre indul, na ilyenkor csak az akksi haldoklik vagy az önindító.
ROM error lesz ott a gond, megsérült az ecu memóriája és a szoft is ami benne volt. Vagy újrahúzzátok, vagy csere. Valami 7 bar rémlik a tandemra, de ezt meg kellene néznem. Ez a hetikus indulás hideg vagy meleg motornál fordul elő?
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #113137 üzenetére
Köszi, holnap csinálok reggel logot, ha szarul indul dobom is be. (Eddig azt hittem inditozás közben elveszi a villanyt obd csatiról is)
VR6: én megpróbálnék egy gyári progot újra húzni rá, vwortexen írták megoldhatja a ROM errort. (Ha kell megnézhetem hogy van-e rávaló kéznél)
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #113139 üzenetére
tandem nyomást mérünk, meg az indítási fordulatot kéne megsasolni.
nyomásra elv alapjáraton min 3,5 bart hallottam, korrekt?
fordulatot indítás közben melyik csatornáról lehetne lőni?aztán én is azt mondom hogy keresse fel a chipses bácsit és kérjen kölcsön egy "üres" ecu-t
vagy bontás elött valami egyéb javaslat?
ja izzítást is tudom valahogy tesztelni, vagy csak manuálisan próba lánykával?
mert az órán nem jelenik meg az ikon reggel........ viszont nem indul darabosan se nem okádja a kéket pár percig elméletileg.mi számít meleg motornak? 30-40 fok felett?
indulás random, talán hidegen többször problémázik.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #113141 üzenetére
A tankban jó a pumpa? Az is meg tudja ám tréfálni a népet, ha kihagy.
Nem jelenik meg az ikon reggel??? Relé 109.!!! ezzel kezd, annak az ikonnak mindig meg kell jelennie, ha nem jelenik, meg, akkor nem kap áramot az ECU, sem az izzító gyertyák, mert valami agyas egy szálra tette a kettőt. Ha elégett a relében a kontakt, nem mindig húz be, olyankor tekerheted órákig is, nem fog beindulni. Ilyenkor -5 alatt legalább 5-8mp-ig világítania kell. Melegen csak felvillan és elalszik, majd kattan miután beindult, megint kattan, ha átlépi a 2500-as fordulatot hidegen, mad ismét kattan ha 2500 alá esik a fordulat. Után izzitás 1-3 perc ha mennek a kocsival, több, ha csak alapjáraton megy.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #113142 üzenetére
szűrő cserénél 5-6 kulcsuzás után elsőre röffent és utána nem butult be-így gondolom- jó az ac, persze lehet néha nem indul el, de kvartyog mindig úgy emlékszem.
relét lett már cserélve az volt az első, én így emlékszem nem jelenik meg, de ez utalhat is arra hogy indításnál pl miért nem látszik a ford szám, én gyújtáson simán tudok pl turkálni a saját szaromba vcds-el.
megpróbálom ide csábítani haverom írja le ő a dolgokat, ő nap mint nap találkozik vele
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #113143 üzenetére
Az a relé elég nagy igénybevételnek van kitéve, ha nem a gyárit tették, akkor nagy valószínűséggel szar. Sajnos 10 euró amit a vw szalonban adnak, de az legalább nem szarakodik. Egy másik relével próbáld. Ha felvillan az izzítás, akkor gyújtáson simán járkálhatsz a motorvezérlőben(ilyenkor indulni is kell neki pöccre), ez mindegyik tdi-ben működik, nem kell, hogy járjon hozzá a motor. A kínai relék egy hónapig szoktak megbízhatóak leni ha a 109-et helyettesítik vele.
[ Szerkesztve ]
-
mazacar
tag
Sziasztok!
Polom-ba gyarilag lehetett kozepso konyoktamasz?
Nem talalok olyan kepet se sehol amin lehetne latni...
Tudom,h letezik univerzalis..de en nem tudom elkepzelni h elferne, illetve egyaltalan feltudnam oda fogatni..valakinek esetleg tapasztalata?[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000