-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
A B8-hoz vásároltam egy szett utólagos sárvédőr, mert hihetetlen modon sározza a kocsi oldalait.
A verda most is úgynézki mintha terep-rallyn vettem volna részt vele.Ilyen aftermarket cuccokat vásároltam. (a kép netről van, az egyezés az enyémmel olyan 80%os)
Az a kérdésem, hogy ezeket hogy szokták felszerelni? Adtak vele pár 1 - 1.5cm csavart, de nincs szivem belefúrni a kocsiba őket?
Ragasztani kellene? Szilikonnal vastagon bekenni?
Novum Forum Siculorum
-
-
veterán
A benzintemető GTI mai produkciója:
Zeg-Keszthely-Veszprém-Szfvár (100-120, faluban szabályosan) - onnan M7 (140-150) - Bp. hazáig. 7,1 l/100km, 1.4 TSI-vel kb. 6,5 lenne. Minden kanyar levadászva, másnaposan.
@Tomcsi: volt benne "Sport" mód is, figyeltem a fotózáskor a kedvedért, nehogy eco legyen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #113912 üzenetére
CHHB, 3. generációs 2.0 TSI. Ez is tud többet fogyasztani
Pénteken 8,8 volt a Bp-Zeg, végig M7, 150-170 (pici 200).Szerk: sima Shell 95 benya, Budaörsön 307 Ft-ért tankolva.
@VR6: 100 km-re vetítve, vagy ezen az úton?
Előbbi esetben nagyon frankó![ Szerkesztve ]
-
Dot
őstag
Hali!
Ma mentem 1 kört a passatommal, friss műszakival, új lambdaszondával.
egy kigyorsítás után fura dolog történt, ha 2-esbe vagy nagyobb sebességi fokozatba padló gázt nyomtam 2000-4000 fordulatszámba, ledadogott a motor.
Csináltam videót. 25 másodperctől tessetek figyelni.
Nem padlógáznál, jól ment: 1:05ig majd ott 4-esbe benyomtam tövig, kapásból visszavette a gázt.
2:25nél szúrok egy 2-est, ha szépen gyorsítok nem történik semmi szokatlan, ráadásul 4000 fölött se 2:36. Vagy az volt a baj, hogy 70nél elforogtak a kerekek. 2:42nél kérem hagyjátok figyelmen kívül a hangos kommentemet(vagy érezzetek együtt ). 3:26nál 4-esbe ~2000 ismét látható a jelenség.
Egy másik kamerából az egész. A videó elején lévő gyorsítás után csinálta.Jó informatikus lévén, újraindítottam a kocsit, azóta koppkopp nem csinálta.
Tudom, nézzem meg a logot.. De az lesz pár nap. Addig valami gyors ítélet?
1.8T AEB '97élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
veterán
válasz bajnokpityu #113916 üzenetére
Tied csippelt, nem?
Volt nekem is Octi 1.4 TSI, olyan fél literrel kért kevesebbet, mint az öt követő Golf 6 1.4 TSI, mindkettő CAXA 122 lovas.
Nem sokallom ennek a fogyasztását, csak városban, rövid úton durva.
-
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #113923 üzenetére
Nem tudom.
1.4 MPI-vel egyszer már átéltem hasonlót, emelkedőnek eltűnt a nyomaték, félreálltunk üresbe pörgettük semmi baja. Elindultunk darabig jó volt majd megint. De az azt hiszem durrogott is.
Akkor a benzinpumpát cserélte egy gyanús kinézetű bosnyák.Szerintem a tank lyukas.. valahol bele kell tölteni a nyálat, illetve ki kell szívni
VAAGY, bitpork ötletéből, darabos a benzin! Gyanús is volt 298,9Ft-rért Agip-on.
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #113913 üzenetére
140km@10l
nagy részt régi 100-as út, te volt egy kis tekergés Tbányán is.
314-es Mol a szembe szomszédtól, érdekes a g7 nem vernyog a benga miatt :Mágus2:ha kresz szerint de normálisan dinamikusan közlekedek, szerintem a 6,5 realizálható, az meg elég kellemes, esetleg egy 6.-al hogy 100-nél 2000 körül forogjon....
Dot:gyertya milyen és mennyi van benne? esetleg nézzetek egy lambda adaptációt (bár a kesekny sáv miatt csak lambda1-re adaptál) ,csak hát gondolom nem lesz korábbi össze hasonlítási alap, ha elkezdenek elmászni a fuel trimek, fel fele akkor halódik az ac, csere, lehetőelg valami tuningra, és egy chipet után töltess fel egyből!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dot
őstag
válasz VR6-Fan #113929 üzenetére
Lehet még gyári
Ha nem felejtem el holnap megnézem.
Kínai kábellel és tört szoftverrel is ki lehet ezeket olvasni? Igen, nincs viszonyítás.Amúgy a csippelést már többen mondták, hogy írassak rá egy ki tuningot. Őszintén egy kicsit félek, nehogy úgy járjak mint zsolt19900
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
VR6-Fan
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #113933 üzenetére
Amúgy erősen gondolkodok, hogy megveszem a kolléga AEB 1.8T A4 kottróját játszósnak. 1000 eurót költött rá és 1200-ért vihetném.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
akkor neked is elmondom, hogy zsolt1990ésegynulla úgy járt, hogy szépen megrottyant az a tandempumpatömitése ami valószinűleg már nem is volt gyári, igy az a drágalátos üzemanyag beszivárgott a kuplungtárcsába és lemarta a kopótapadó felületét szóval tessék megnyugodni a kettőstömegűmnek semmi de semmi baja nincsen
továbbá valahogy mégis mosolyt tud csalni az ember arcára, hogy egy picit dinamikusabb a gép, ill. amikor jönnek mögöttem a 65tel közlekedő mögött városban és tolnának le, no ott visszapöccintek egyet és csak mosolygunk, hogy micsoda ködlámpás teret rendeztünk a delikvensnek érdekes, mindjárt nem szeretne tovább letolni
de ez persze csak a fun faktor, valóban rugalmasabb és jobban kezelhető a gépkocsi, hozzátartozik hogy nekem a teljes turbó bele is ki lett cserélve egy újra ill. helyre lett téve ott minden
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz zsolt19900 #113936 üzenetére
Majd nem lenne őszinte a mosolyod ha Teddy gyönne mögötted, mert ott nincs pardon: mire észbe kapsz már átment rajtad
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zsolt19900
őstag
válasz bitpork #113937 üzenetére
persze azért a józanész határain belül szoktam bohóckodni, de pl sok olyan társsal találkozok aki veszi a lapot és mókázunk egy picit
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #113934 üzenetére
ez is leejtőn lefele megy hátszéllel
nem vennék me3,8-as 1,8T, vagy egyből menne rá a stand alone, bár nekem a 7.5-t is váltani fogja valami szerintem!bitpork:multkor is valami passatos elhitte és elkezdett záróvonalon rám előzni, biztos 1,4 volt.
nem hiszem hogy egy 3l cr 2tonnás tank jobb lenne"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #113936 üzenetére
Én 60-al járok amúgy is, erre akadnak, akik tolnak. Amint bedugul, hátra sétálok és megkérdezem az illetékest, hogy miafaszakarszapofádra? Erre a multkor egy fekete superb-ben a rend őrei toltak. Már mikor kiszálltam, látom ,hogy ezek ződek, no, mondom, mosmánindegy. Odasétáltam, vigyorogva letolta az ablakot és kérdi, hogy miben segíthet.. Mondom, ha még egyszer méteren belül gyön, feljelentem, mert van kamerafelvétel. Akkor már nem volt olyan jókedvű.
tomcsi: hobbi autónak lenne, nem megyünk a dombok közelébe. Havon egész jó az a quattro. Érzetre nekem gyengének tűnik az a 150 ló, de a stopper egészen mást mond. Majdnem 2 másodpercet ver Saša-ra 100-on az a 95-ös szutyok, igaz, hogy könnyebb és erősebb, de nincs olyan nyomatékos.... Kellene egy jó config, hogy meglegyen a 200 paci meg a 300 nyúlmókus, akkor már érzetre sem lenne lusta. Sáron, havon verhetetlen az a hajtás. Gyári Torsen. 95-ből.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Valamibe meg kell halni, lehet, fiat cupe lenne a legjobb a 220 lovas 5 hnegeressel.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #113941 üzenetére
S2, az pont ott kapar ahol kell, mindenhol
videon nézni fasza meg minden, de úgy hogy Te is egy viszonylag rugalmas kocsiba ülsz, látni ahogy elötted 70-ről valami nem tud elrajtolni rendesen, mert 4 nyomon húz csíkot és kacsázik, tényleg durva... és csak 470le-nek mondta ember, ha nem fosnék hogy gyorsan tetőre tenném, kéne egy olyan"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Az én nem vag turbóbenzinem is csinált ilyet, de az csak egyszer rántott és csak 2-3 között random valahol. A turbóból kilépő cooler cső lyukas volt. Először én is csak gyertyákat cseréltem, mert tényleg olyan, mintha megállna a motor egy pillanatra. Egy próbát megér, ha nem az, akkor kiszálltam.