-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor85
őstag
Szakik egy fontos kérdés!
Eljött az idő kettőstömegű + váltófelújítás kombóra, meg is történt, de hiba csúszott a műveletbe, ugyanis amikor mondták hogy van lehetőség kettőstömegűt kiváltani egytömegűre, agy nélkül igent mondtam. Ez -60k.
Rossz döntés volt. Kurvára ver a kuplung, és 2000-es furdulatszámnál berázza az egész bodegát.
Jó, csak tippelünk hogy a Westlake egytömegű a bibis, de ez kizárásos alapon volt, mert még halott kettőstömegűvel is csak hangok voltak, rezgés nem.... Minél inkább alsóbb fordulatszám tartományról gyorsítok, annál jobban rázza az autót, plusz a gyorsulás mértéke... A Bárdi azt mondja hogy akkor adja vissza a pénzt, ha bevizsgáltatjuk, de az állítólag egy hónap. Az biztos hogy mindenképp kettőstömegűt rakatok rá, ilyen visszaalakító szutymerák többet az autó közelébe nem kerül.
Van valakinek ötlete, hátha nem vettünk figyelembe valamit? A váltó és motortartókat felengedtük, leszorítottuk, ezzel gond nincs, változni nem változott. A feljavított váltó legalább kiváló!Bárkinek tapasztalata, ötlete van, ne tartsa magában!
-
válasz tresh #114352 üzenetére
Számít ha szar?
brumi: a linkedet nem tudom értelmezni mert nem tudom mi van fenn, amit meg gúgli kidob nem feltétlenül alap a hitre nekem . De legyen igazad
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
tresh
addikt
válasz gabor85 #114356 üzenetére
Mágus válaszolt sajnos ez a kiváltó miatt lesz pd alá már nem való Régi tdi elbírják a gyári fixet mert volt olyan de az újak nem. Mondjuk nem akarlak ijesztgetni de ha kettős megy fel ott más a szerkezet mint a fixnél ergo az is cserés lesz. Kivéve ha a szerelőd 300 ezerért csak lehegesztette a régi kettőst és új kuplung szettet tett alá.
-
enricotoxic
tag
válasz gabor85 #114356 üzenetére
A beteg egy Seat Leon 1.6 16v stella spirit adrenaline, évjárat 2004. Engem is utolért a beázás. Ezt igyekszem a hétvégén megszüntetni. Olvastam több hozzászólásláncot, amit a kereső kidobott. Nálam a pollenszűrőben most nincs dugulás (de onnan is volt már beázásom), most az ajtók felől ázhatok. A tudomány mai állása szerint melyik a legjobb módszer a beázás megszüntetésére?
Gondolom a beázással függ össze, hogy hogy össze-vissza kattog az indexrelé amikor megyek, de csak hallom, hogy kattog, nem indexel, ezt ciklikusan csinálja, nem állandóan. Amikor indexelek, akkor szépen megvan a taktus, majd elveszem az indexet és egy másodperc alatt még 3-4 kattogás, de néha csak úgy rákezdi.
Ezt a relét hogyan lehet cserélni? Először a beázást szüntessem meg és utána a megszakító cserét?
[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #114357 üzenetére
Van valakinek ötlete, hátha nem vettünk figyelembe valamit?
Erre vonatkozott, ti mégis tapasztaltabbak vagytok.
Az asszony ha beül az autóba már odavan
Akkor kibasszuk az átalakítós szettet, és kerül bele rendes belevaló kettős. KÖSZI!
tresh rendes szerelő szedte ki, a kettős otthon figyel a műhelyben.
[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
válasz enricotoxic #114360 üzenetére
Én írtam die ilyet?
Küzdök vele, de egyre kevesebbet. Párásodás van, szinte minden indulásnál.
Ez a lötykölődős hang (víz?) alig fordul már elő, elpárologhat, gondolom szélirányfüggő az induláskor.
Hogy hogy oldom meg, fingom sincs. -
TaaT
veterán
Kérdés: Mivel sokat rövidtávozok páralecsapódás jelentkezik az olajsapka környékén [link] (meg valszeg máshol is, és persze ennél sokkal több, csöpögött róla még tegnap), a kartergáz visszavezetőre szerelt víz/olajlecsapató működhet?
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz gabor85 #114367 üzenetére
"ha tényleg ez a szemét szarakodik akkor 90k-t Bárdi visszaad."
Arra mérget azért ne vegyél
Qru: Városon belül ez nem kivitelezhető.
TC-n mondjuk régebben írtak róla pár bejegyzést, ott bevált, persze nem ez a verzió.
K Norbi: Hát ja, nincs, vagy csak nem tudok róla.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
do3om
addikt
Még mindig jönnek aliex-ről a díszítő cuccok.
Amit ma kaptam igen csak faszájos lesz a nyári felnin:
[link]
Jön még króm felnicsavar borítás.
Majd valamikor még berakom mik vannakHa érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
gabor85
őstag
válasz Mágus2 #114372 üzenetére
Lehet most kiabálom el, de motorikusan maximálisan elégedett vagyok, megy mint a rakéta, keveset eszik, olajat se kér, stb. Imádom mert 2000 fölött "robban", olyan dinamikus.
Egyébként a pedál rugdalása az miért van? Tippre vezérműtengely forgása, de lehet nagyot tévedek
TaaT: hát eddig még visszaadták ha gond volt, legalábbis sógornak. Tekintve hogy heti szinten otthagy nem kevés pénzt, bízom benne, főleg ha kiderül hogy rossz.
tresh: 35-ért szedi le, rakja fel. Hát nem kevés, de melóban se semmi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gabor85 #114374 üzenetére
A rosszul megválasztott kuplung komponensek miatt van. Milyen kuplung van benne pontosan?
Még egy dolgot próbálj ki, a generátor szabadonfutóját nézd meg. Alapjáraton nem rázza a szíjat? 150 000km után cserélni kellene a generátor szíjtárcsáját, mert beszorul. A dízelben sokkal nagyobb a sűrítési végnyomás, ezért munkaütemnél lök egy nagyot a főtengelyen, minden egyes munka ütem között van szünet, ezért rázkódik jobban, Nem véletlenül van szabadonfutó a generátoron is, hogy alapjáraton ne rángassa a szíjat. A lendkerék is ezeket a vibrációkat hivatott kioltani.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Morris #114381 üzenetére
Este biztos szép
Külföldi fórum olvastam annó hogy az amcsik Európai díszlécet tesznek befele, sőt van még olyan is hogy csak egy betét színre kell fújatni és bepattantani a szélességjelző helyére, az Európaiak meg Usa díszléceket raknak befele.
Még olvastam olyanról is hogy lökhárítót cseréltek meg ilyenek.
Ki érti ezt[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz K Norbi #114382 üzenetére
Az az igazság, hogy este nem világít. Mivel csak egy fényvisszaverő matricából lett kivágva.
Nem akartam beleugrani egy gyári kivitelbe, mert az ebay alapján 46k-ba fájna az első/hátsó pár. Annyit pedig nem adok érte az fix. Plusz még be is kell kötni. De ha ez nem lenne gond, akkor is ki kellett volna lyukasztani a lököst, ezt pedig nem akartam bevállalni, mert erős a gyanúm, hogy elbasznám.
Szeretném megőrizni a gyári kinézetet. Ha egyszer megunom, akkor csak simán leszedem. Egyelőre tetszik...
1500hufból meg volt az egész.[ Szerkesztve ]
-
rambo4ésfél
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget/tanácsot szeretnék kérni. Van egy 2002es golf IV variant 1.6 16v és ennek megvásárlásán gondolkodom viszont vannak hibái. Az egyik az hogy a jobb első ajtaja nem nyílik se kintről se bentről kérdésem hogy ez egyedi hiba vagy ez jellemző ezekre a modellekre illetve hogy mennyire lehet költséges ennek a javítása, szerszámok és műhely adott (az eladó szerint tipushiba...)
Előre is köszönöm a válaszokat.
-
válasz rambo4ésfél #114391 üzenetére
Macerás, de nyitható. Ugyanakkor típushibáról beszélni szvsz erős. Van h kenés híján a zár szíjjehullik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rambo4ésfél #114391 üzenetére
Nem mondanám típushibának, az inkább az ajtókban lévő mikrokapcsoló elhullása (mondjuk annak is kell 15 év/300-400 ezer km). Belülről a kárpitot levenni csukott ajtónál nem egy élvezet, a tükör belső oldalánál lévő sarokban van egy kis csavar, talán az a legmacerásabb. Kis fogóval, fényezést megóvandó érdemes lehet leragasztani a környékét. Videó, leírás képekkel. Talán ha csak a hangszóró+kilincs rész van kiszedve, és a bovden meghúzására kinyílna, az jó lenne, bár ahogy mondod, ennek csekély az esélye. Roncsolással, bontott kárpittal könnyebb megoldani, de még mindig érdekes kérdés, mi történt a zárral Lehet, hogy van más mód is a kilincs felől, az csak halványan rémlik, hogy mintha onnan is be lehetne jutni egy kiadós szöszmötöléssel.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
a könnyűfém felniket mekkora nyomatékkal kell a csavarjait lehúzni ?
A téli nyári szettet én cserélem le magam és ehhez szeretnék nyomatékkulcsot venni.
-
K Norbi
addikt
válasz Khaosz55 #114395 üzenetére
Én megvettem 2 szer használtam, egyszer magamnak aztán az ismerősömnek cseréltem ki a gyertyákat.
Kerékcsavart 140Nm meghúztam! a gyári "kicsi" kerékkulccsal ráhúztam még egy csomót! Köszönöm szépen én nem kérek belőle, szerintem ökörhugyozás a 140Nm
Beállítottam max 210Nm na az már jobb volt a kerékcsavaroknak.
Amit kézzel ráhúzok azt le is bírom szedni, amit a gumis ráhúz + 1 méteres vascső is kelleni fog a levételhez.
Akkor vajon a gumisok mennyivel húzzák rá?Szerintem fölösleges csak a kerékcsavarok miatt venni egy nyomatékkulcsot. Kézzel rátéped oszt jó napot.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz rambo4ésfél #114391 üzenetére
Tény, hogy szar a szerkezet, fújd be zsírzó spray-el mindehonnan ahonann hozzá tudsz férni, a felső imbuszt is kiteketheted ami a zárat fogja az ajtó élénél, azon kereszetül is szét kell fújni.
Pihentetni pár órát, aztán ha úgysem elkezded belülről a kilinccsel nyitogatni közben vered a kárpit környékén izomból, ha ígysem akkor marad a kárpit levétel.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Micro Four Thirds
- További aktív témák...