-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gavin
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2014-es gyártású 1.8 TSI Octavia-m. A ma délutáni általános folyadék, olaj szintek ellenőrzése közben vettem észre, hogy a légszűrőházból bal oldalon (a motorház elejénél) kijövő nagyon vékony csőből hiányzok egy darab. Kis keresgélés után megtaláltam a motortérben. Mivel nem vagyok nagy autó szakértő, némi utánaolvasást követően feltételezem, hogy a kartergáz visszavezető cső lehet az. Ezen a [videon] a 21. másodpercnél látható "S" alakú vékony csövecske, melyből nekem az "S" rész tört ki. A motor járásán változást nem észleltem, minimális fogyasztás növekedésem van, de ezt én a téli időszaknak tudom be. A hiba maximum 1 hónapja keletkezhetett, ha abból indulok ki, hogy kb. havonta kukkantok be a motorházba és legutóbb nem vettem észre semmi szokatlant. Segítséget az alábbi kérdésekben kérnék:
1. Tényleg jól gondolom-e, hogy a kartergáz visszavezető cső az?
2. Okozhatott-e ez bármi olyan károsodást, ami miatt más alkatrész(t)eket is ki kell cserélni?
3. Használhatom-e még pár napig (max. 300km) az autót ebben az állapotában mielőtt orvosolnám a problémát vagy mindenképp nézzek csere kocsi után?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv, Gavin -
i-sti
senior tag
Megvolt a műtét. Itt van pár kép az old alkatrészekről.
Ami ebben volt az olajszűrő, az PURFLUX volt az AUDI emblémával, szóval én arra gyanakodóm, hogy a PURFLUX gyárthatja az Audinak az olajszűröket. !?
A pollenszűrő az valóban MANN-FILTER volt ugyancsak Audi logóval.
A levegőszűrő (nagyon piszkos volt) és a gázolaj szűrő az no-name Audi logós szűrők voltak.
Kapja be az Audi, hogy nem tudott rakni erre a motorra egy olajszint mérő pálcikát. Gondolom már túl nagy befektetés lett volna és nem fért volna be a keretbe!
Eddig 4,7L olajat raktunk bele, de még nincs MAX-on a szint (BC szerint), szóval lehet hogy a 5L belemegy és remélem hogy ezzel el is éri a MAX-ot.
Novum Forum Siculorum
-
K Norbi
addikt
válasz i-sti #113554 üzenetére
Igen Purflux [link]
Legközelebb vehetsz ilyet is [link]
A mann gyengébbnek tűnik alul felül nincs műanyag erősítés körbe
"csak ragasztás" Spórolnak.Ha megtekergetnéd a Mann szűrőt meg a gyárit meglátnád a különbséget. a H Astránál is ez a helyzet!
Amit küldtem képeket. Olaj nyomást nem igazán szerette amint látszódott a képeken is.[ Szerkesztve ]
-
-
K Norbi
addikt
válasz i-sti #113554 üzenetére
[link]
hmm nem is rossz.Purflux
A Purflux 1956-óta foglalkozik szűrők fejlesztésével és gyártásával. Szűrői az eredeti (OE) alkatrészekkel megegyező méretben és minőségben kerülnek gyártásba. Kínálatában szinte minden autótípushoz talál megoldást.
De a lényeget nem fényképezted le, milyen koszos volt a levegőszűrő és a pollenszűrő.
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
-
dellfanboy
senior tag
tudtok egy jo szakit Bp, godollo korzetbol aki ert a polo-khoz? tesomnak van egy 2000-es evjaratu 1.4-es masinaja es az abs jelado folyamatosan eg, a szerelo mar kicserelte a jeladot, de elmondasa szerint a computerbol nem utotte ki a hibat... ez nem tudom mennyire valos..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
K Norbi
addikt
(#113564) Khaosz55 Ez egy benzintemető gondolom
(#113565) -secret Az az autó egy kincsSzerintem mindkettő!
[ Szerkesztve ]
-
ACAB95
tag
Üdv
Van egy Audi A4 B6, már régebbtől rosszul világít a tompított. Az autó csak fél éve van meg, láthatólag valaki hegesztett a H7 izzó tartói körül gondolom ezért vannak apró hegesztési pontok a lencsében.
Kilehet ezt políroztatni vagy érdemes az egészet cserélni? Előre is köszönöm!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
hdman
őstag
TaaT, írtam privátot!
Sopron city :)
-
ACAB95
tag
válasz MunezXBK #113575 üzenetére
Nos jelenleg szerelőnél van, mert nem hallgatattam rátok az utólagos xenonnal kapcsolatban és felzabálta az ABS vezérlőegységet. Xenonnal jól világított csak halogénnel nem... ezek után a xenon megy a kukába. Megy vissza a halogén ezért akarnám a lencséket megtisztítani vagy cserélni. Képet csak szerviz után tudok rakni.
De kb. 1-2mm pontok is vannak benne...."Ami nem öl meg, az megerősít."
-
MunezXBK
nagyúr
-
TaaT
veterán
válasz dajani #113578 üzenetére
Mondanám hogy nem láttam még olyan VW 1.6 szívóbenzint amibe kevés lett volna a 4L, de ez lehet az én szegénységi bizonyítványom.
A varázskönyvecske mit mond amúgy?
Give them hell Ukraine!
-
vmk
tag
Sziasztok.
Golf 1 1.1, GG motorkód. 2000-3000rpm között visít az olajnyomás jelző. Fölötte nem.
Öntöttem bele olajat, kb 3-4 dl-t, azután abba hagyta.
Olajgombát kicseréltem, mert eresztett kicsit és úgy gondoltam, hogy az lehet a ludas egyébként is.
Online ETKA-ból kinéztem a gombát és a kék színűt ajánlotta (028 919 081 D), ezt is vettem bele, de ugyan az a jelenség, hogy 2-3000 között visít.
Melegen néztem meg a szintet, de nem igazán lehetett megállapítani pontosan.
Idióta helyen van a nívó és ha kihúzom végigkeni melegen az olaj.
Hidegen megnézve az olajszint max fölött van sajnos. (Eddig még nem volt alkalmam leengedni belőle.)
Ha megfelelő az olajszint (leengedek belőle) és mégis csinálja, akkor mi a teendő?
Pontosan melyik gomba figyeli a magas és az alacsony fordulati nyomást és megfelelő-e amire cseréltem?
Köszönöm. -
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
Alsóőrs környékéről nincs itt kolléga?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz atos19881101 #113584 üzenetére
Ha nem lenne sürgős akkor én átellenesen szoktam wíkendelni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
atos19881101
senior tag
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #113586 üzenetére
Linkeld be oszt gyors szétfikázzuk.
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #113588 üzenetére
Morris Te nem gondolkodtál az eladásán? ☺️
Szerk.:
Jó válasz. 😉[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #113589 üzenetére
Nincs annyi pénzed
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #113591 üzenetére
Az a baj, hogy nincs értelmes alternatíva, amire cserélném.
-
Dot
őstag
No, tudom már többször feljött a téma, de igazán benzines(1.8Té AEB, váltó: DHW) kocsihoz annyira nem volt fókuszba:
2 tömegű lendkerék, vagy inkább kiváltó szett?2 tömegű: SACHS Kuplung szett lendkerékkel: ~115000FT
VAGY
kiváltó:
VALEO Kuplung átalakító: ~110000Ft
NATIONAL Kuplung átalakító:~100000Ft
WESTLAKE Kuplung szett lendkerékkel: ~85000FtEddig 4 szererőt kérdeztem meg 2 mondta, hogy nagyobb kárt csinál a kocsiba, ha nincs 2 tömegű, mint amennyit spórolok a vétellel.
2 mondta, hogy az előző modellekben sem volt és mivel benzines, nem lesz neki semmi baja.Oké, most olyan nagy difi nincs a 2 között, de a következő cserénél már azért lenne! Bár kitudja megéri-e azt a kort.
Igaz jelenleg nincs baja a 2 tömegűnek, de a kuplung már kezd a határra érni(még nem csúszik, de nagyon fent fog). Azt viszont egyértelműen mondták, ha most csak kuplungot cserélek nagyon rövid idő alatt megeszi az új kuplung a 2 tömegűt. Szóval mind2 cserélem, csak nem tudom melyikre?
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #113594 üzenetére
Vagyis lenne... (A6 3.0TDI) de momentán nincs rá keret
-
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #113588 üzenetére
Nem jöttek fikázások. Ez most ennyire rossz, vagy ennyire jó?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...