-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #113295 üzenetére
Ez igenis felelős. Meg kell mutatni annak a teherautó X5M-nek, hogy nem úgy megy az!
(#113287) TaaT: Egy 80-200-ban is megnéznék egy ilyen tesztet egyébként.
Ez még az aktuális szoftverfrissítéssel beférne az összes elé, és még árban is hasonló lenne egy M550d-hez.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #113306 üzenetére
De nem ám De csoporton belül maradva a GTE és az e-tron is érdekes szerkezetek, csak ne lenne olyan áruk.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz brumi1024 #113307 üzenetére
Na igen, eddig eléggé rétegmodellként adták ki őket, remélhetőleg az új vezetőség nem csak a terjesztést, hanem az ár csökkentését is forszírozza majd Bár nekünk való hibrid talán csak Volvo lenne most - dízel Plug-in -, az új Q7 hasonló megoldása után remélem lefelé is terjesztik majd a technológiát konszernen belül. Rövid úton a villany kíméli a dízelt, hosszabb úton a fajlagos fogyasztás mégiscsak kisebb a benzinesekénél. Persze egy Model X is jöhetne, de mint előbb említettem, a Q7 egy autóban tudna mindent az eddigi infók alapján. Csak ne lenne olyan óriás
-
ktg3
őstag
Sziasztok!
Kis segítség kéne. A kocsi hajtásláncában nagyon megadta magát valami és elég komoly a gond. Csak próbálom kideríteni, hogy mi lehet. Ausztriában vagyok és tuti, hogy tréleren megy haza, csak kíváncsiskodom.
Szóval audi a3 2000/nov modell. AKL motorkód fapadok 1.6 benzin , mint a golf 4-ben, borába, seátokban etc..
Hibajelenség. Mentem fel emelkedőn és 0 ereje van a motornak. 2-esben is lassult már 50-nél padlógázzal. Rángatta az egész kocsit gázadásnál, de ilyen összevissza módon. Néha volt benne erő néha egyáltalán nem.
Visszajelzés nincs, Vizet nem melegíti, vízben (túlfolyóban) olaj nincs, olajban víz nincs, kipufogó nem gőzol. Cserébe a motornak jóval mélyebb hangja lett és sztem kicsit rángatja is a blokkot alapjáraton (motorháztetőt felnyitva)(legalábbis szerintem ennél sokkal simában járt).
10000-es olajcserén most volt 700km-rel ezelőtt, amúgy 165 ezer km van benne.
Olajat eszegette korábban, olyan 4000Km-enként 1 litert.Mi lehet a gond? Csapágyas lett a motor? Hengerfejes? Valami gyújtásprobléma?
Előre is köszi.
-
lenko
aktív tag
válasz Morris #113262 üzenetére
Összenézted a 2olaj adatapját amiről szó van? 2db 5w30as olajról beszélünk, nem 5w30 helyett írtam 10w40 jó az bele, kb így reagáltál...
Hideg oldal kb u.a. A Castrol hígabb lesz melegen, ami kopottabb motor esetén nagyobb olajfogyás.
Ezért jobb egy "vastagabb" 5w30as mobil 1.Az embereknek fáj az igazság!
-
ktg3
őstag
válasz atos19881101 #113310 üzenetére
Nem vagom. Kocsiban van benya. Volt mat hogy kifogyott a benzin es kihagyogatott a motor, de az nem ilyen volt. Ott hol ment rendes nyomatekkal hol meg egyaltalan nem. Itt meg teljesen nem hagy ki de alapbol magyon gyenge es neha megugrik es huz egy picit.
Ac pumpa hiba nem tudom hogy tud e ilyet muvelni. -
K Norbi
addikt
Mann olajszűrő elvérzett.. [link]
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz K Norbi #113316 üzenetére
Mahle/Knecht nekem eddig bevált. + lángnál nincs is Mann termék ( Lehet nem is véletlenül )
Egyébként meg az utólag vásárolt elvileg ugyanaz a termék sosem lesz olyan minőségben mint amit a gyárban beleraknak, legyen szó bármiről, ha csak nem gyári dobozban jön, de annak ára is magasabb...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Morris
veterán
válasz lenko #113313 üzenetére
Nem értem, én arra reagáltam, hogy még véletlenül sem a motor állapotához választjuk az olajat. Ha csipegeti az egyiket, akkor nem kell kardba dőlni. A null km-es motor is csipeget, egyszer azért, mert a konstrukció ilyen. Az, hogy veszek bele egy olyan olajat, amit nem eszeget, nem más mint adni a szarnak egy pofont. Megnyugtatja a júzert, mert abból szemmel láthatóan nem fogy?
Az enyém is csipegeti azt ami benne van. De emiatt nem kezdek el másik olajat keresni. Utántöltök, azt csókolom... -
lenko
aktív tag
válasz Morris #113324 üzenetére
Én arra értettem, hogy azt írták más helyen többen is, hogy a Castrol után jobb volt a mobil1, kérdeztem mitől jobb?
Attól esetleg, hogy vastagabb, és nem eszik belőle annyit.
Én pedig azért szeretem megtalálni azt az olajat amit szinte nem is eszik. Legközelebb véknyabb olajra váltok. Most 5w40 total quartz energy van. 6e km alatt, ha 1mm-el kisebb a szint, de lehet nem is fogyott. Következő 5w40 total quartz ineo lesz.
Véknyabb, de még nem Castrol vékonyságú.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Vidual001
tag
Sziasztok!
(Első) Autóvásárlás előtt állok (kb 2 hónap múlva esedékes, de nem akarok kapkodni), és szeretném a tapasztaltabbak segítségét kérni, milyet, mennyiért, melyiknél mire kell figyelni vásárláskor?
Ezeknek kellene eleget tennie:
-Megbízható legyen (úgy másfél évig használnám, és csak olaj és szűrő cserékre, esetleg fékbetét-tárcsa cserére szeretném műhelyben látni) Városban fog szaladgálni a legtöbbet kb napi 30 km-et, de azért hétvégente lehet kimozdulnék vele, 200-300 km-eket.- minimum 110LE, mindenképpen Benzines, városban úgy 6-8 literes fogyasztás jó lenne
- A belseje Laurin & Klement felszereltségű legyen, mert tetszik, és meg tudom becsülni (ha van benne navi, az csak előny, bár ennyi pénzért nem hiszem, hogy lesz)
- 2.300 euróm van rá. (kb 700.000 Ft)
Lehet Seat, Audi, VW, Skoda (sőt még Merci is, bár az nem ez a konszern)
Olyan kérdésem lenne még, hogy Belgiumban használnám az autót, hol érdemes megvenni? MO-n, vagy itt közelben a Benelux államokból?
Előre is köszönöm a válaszokat!MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #113325 üzenetére
1 hét alatt tudok neked, bármilyen motoron (normál nem esztelen!) használat mellett olaj fogyasztást produkálni, de a jobbak egy péntek este alatt a karter tartalmát kitudják űríteni
igen csak felhasználás függő az olaj fogyasztás is, ékes példa haveromnak van/volt egy ugyan olyan 16V-je mint ami anno volt nekem annyi különbséggel hogy az övébe legalább 200e km volt, az enyémbe kb 2e, neki az egér bele fialt a kartergáz csőbe mert olyan száraz volt, nálam meg taknyos, láss csodát pár napra itt hagyta a kocsit hogy mászkáljak vele, egyből taknyos lett neki is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
33as
senior tag
válasz Vidual001 #113328 üzenetére
- A belseje Laurin & Klement felszereltségű legyen, mert tetszik, és meg tudom becsülni (ha van benne navi, az csak előny, bár ennyi pénzért nem hiszem, hogy lesz)
ezt komolyan gondoltad ennyi pénzért....?
[ Szerkesztve ]
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
33as
senior tag
válasz VR6-Fan #113330 üzenetére
Ezen az olajfogyasztásos vitán én is kiakadok, a feleségem által használt sdi is bekéri a 10000km-én a fél liter olajat. Pedig valszeg nem forgatja a halálba! Minden motor fogyaszt valamennyi olajat!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
Vidual001
tag
Na jó, annyira nem gondoltam komolyan, bár nagyon örülnék neki
Tudnál tippeket adni?
Illetve egy bizonyos 2000-es évjáratú, 1.8 turbós benzines Skoda Octaviáról kérdeznék (kombi) ennek mennyi lehet a városi fogyasztása? Egyes oldalon 7 litert írnak, máshol 13 litert.. Nem tudod (vagy esetleg más), hogy mennyit eszik városon belül?MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
Vidual001
tag
válasz lenko #113337 üzenetére
Ez jól hangzik, még pont belefér, bár a karosszériája pont nem tetszik, de a belseje nagyon is, ráadásul a csomija sem pici
Nem akarom, hogy kilehelje a lelkét, szóval óvatos lennék a jobb lábammal.
Erről a típusról mit érdemes tudni? Szokott rohadni, ha igen, hol? Drágák az alkatrészek hozzá?
Ha vásárlás előtt leveszem a turbócsövet, és megnézem, hogy kotyog-e a turbó tengelye, azért szoktak haragudni?
Futóműről mit lehet tudni? A szilenteket gyorsan megeszi?
(Alkudozásért pofánvágják az embert? )Bocsi a sok kérdés miatt, de tényleg ez lesz az első autóm.
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #113333 üzenetére
hajtani?!
hetente 2x elforgatod 6000-ig ha jól emlékszem ugye?Vidual001:mielött ezt benyögöd az eladónak nézd meg hol a turbo szája és mi van rajta, ne a helyszínen legyen leégés.
1.8T-ről álltalánosságba, olyat nem vennék aminek még van gázbowdenje.
csilliárd bajuk lehet, pl 90% szelepszárszimmeringes és lognak a kipu szelepek, légtömegmérő turbo azért eltud fogyni, illetve vákum és kartergázcsövek is elmállottak már ilyen korba, másik nagy ellenségük amugy a tulajok, de szvsz használható motor és én inkább kint keresgélnék, annyi lovért ott szerintem jobb állagú kocsikat kapsz.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #113340 üzenetére
hát ha vidéki vagy megértem, itt azért néha 1-1 besorolásnál nyomni kell nekem is, igaz csak 4 henger....
és még csak nem is BP.
az enyém idény autó jobb időbe használom relatív sokat, amellett hogy munkába eddig gyalog jártam!de akkor vissza jutunk oda, hogy a Te felhasználásoddal nincs/minimális az olaj fogyasztásod, szóval én azért az általánosítással csínján bánnék.
Vidual001:ha van konkrét kérdés motorral hajtás lánccal kapcsoltban és időm is van akkor persze, bodéval beltérrel kapcsolatban esetleg Mágus2 tud pontosabbat adni neki, mert neki volt O1 kombija.
fék futómű kormánymű ugyan olyan mint bármelyik g4 platformos kocsin.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #113342 üzenetére
Bp./Érd munkahely
Járok néha belvárosban is, nemtudom nem nagyon kell padlózni, fél vagy max 3/4 gázzal elvagyok.
Bár a lámpás indulásnál mindenki fittipaldinak érzi magát. A gyorsulásuk alapján(1.4-1.6-os autókról beszélünk) kb. padlozzák az autót persze elváltanak max 3e fordulatnál, és tolnak le, van hogy villognak.
Mi fog történni ha 3-4mp-el későb érem el a 60at, fogalmam sincs, később ugyanúgy megfogja ugyanaz a lámpa mint engem...Van, hogy odanyomom, utána át se mernek nézni. Persze csak a golf felirat van hátul, ebből lehet gondolni, hogy 1.4-es...aztán van meglepődés. Szóval ésszel vezetek, de ha kell néha néha odalépek. Kb.ennyi.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #113343 üzenetére
Szerintem tudnak a modernebb 1.4-1.6-ok meglepetést okozni, a maguk 150-180 lovával és magasabb nyomatékával.
(#113308) molnarpeter: Az új Golf esetében olvastam olyanról, hogy a dízeleket szeretnék leváltani hibridekkel. Azonos áron nem lenne rossz. Amúgy igen, a Q7 tényleg batár, nézegettem hétfőn a szalonban. Az A6-ot/5-öst ismerem, nem kicsi autók, de eltörpülek emellett a busz mellett.
(#113347) lenko: Persze kevés van, de ne túlozzunk, a 99% közel sem áll a valósághoz. Nagyjából 3 millió autó van az itthoni piacon, ebből már eleve 15% dízel, de csak 2014-ben magánszemélyeknek eladtak ~67k autót, aminek a nagy része turbós.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000