-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Criton #114700 üzenetére
Az CBAB lesz és igen sajnos érintett. A lokál VW szalonnál jelentkezz a forgalmival és személyivel ha nem te vetted újonnan mert szerintem az eredeti tulajt fogják értesíteni. Persze nem kötelező - az autós totyikba is éppen leoltottak, hogy a Prencámot tilos akárkinek használni, de nyugottan lehet mert kicsi az esélye a lebukásnak
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #114701 üzenetére
KEKKH-ból lekérik a tulajok listáját, tehát a hatályos forgalmiba bejegyzett tulaj vagy ha van üzembentartó akkor annak a címére megy az értesítés levélben.
Én pont most zongoráztam le ezt a kört.
Criton: P rendszám, linkelném a vonatkozó részt de "sajnos" már kimoderáltam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Criton
veterán
Értem, remélem én semmilyen fórumszabályzatot nem sértettem meg - akkor addig nagyon nem is tudom vinni a kocsit, míg levélben nem értesítenek? Meg most akkor ez a PD meg CR dolog egy kicsit megzavart, eddig abban a hitben voltam hogy CR a kocsi, és nem PD, mert Porsche Buda is meg a "nem hivatalos" szerviz is mindig CR-t mondott
Ilyenkor egyébként komplett vezérlőt vagy mit cserélnek, vagy a szoftvert? Lehet akkor buktam egy chiptuningot? A gyári visszatöltése a kocsinak szerencsére ingyenes.....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #114693 üzenetére
Jaj Mági!
Ma megint össze foschta magát a Paszuly. Pályán vészüzembe kapcsolt. Tehát egyenseben 126 volt a max, dombra fel már csak 118, de dombról lefelé 133-at is elértem.
Utoljára a 120-as Skodámnál örültem ennyire ha végre elértem a 130-at.Városban is érezni, hogy erőtlen, nem úgy megy. De pályán a gyorsító sávban nyomtam egy padlót és kész vége volt. Service now és folyamat világít izzítás visszajelző. Ha leállítom eltűnik a hiba (az erőtlenség megmarad csak nem világít a műszerfal mint a karácsonfa) de amint 100 fölé gyorsítok megint kezdi. Ha lassan gyorsítok fel akkor is pár száz méter után bedobja a törcsit.
Legutóbb DPF és EGR puceválás volt aztán jó volt most meg megint vmi nyűgje van.
Bit szerint a vákuum kiszökött (a fejemből )...
mod:
Criton: Viheted rögisztrálnak aztán elküldenek azzal, hogy majd értesítenek. Elősször az Amarokok aztán a 2.0 TDI-k és aztán a 1,6 TDI-k, ez lesz a sorrend. Most még az elsőnél tartanak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Criton
veterán
Most olvastam egy kicsit vissza, hogy ha mondjuk nem akarom az új rendszert akkor nem is kell?
Nekem a 6 sebességes DSG váltó van, chiptuning esetében ilyenkor kell valamire figyelni? Mert ott nem mondtak semmit sem, mmc csinálta, ha minden igaz megbízható, vagy csak jó a marketingje.... Elvileg maxra vitte a kocsit, de még a normál értékeken belül, garancia erre is van, és a gyári szoftver is nálam van. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Criton #114707 üzenetére
Nem, nem kötelező, mert a NOx kibocsátás nem megfelelő de azt itthon nem mérik, tehát semmi hátrányod nem lesz ha nem viszed vissza. Max évente 1-el több fókabébi hal meg.
mod:
Chippelés vs DSG, pont most kérdeztem én is. Olvass picit vissza.
Mági: Köszi.
SzervizPékség tudod milyen... Ha rögtön cserélik akkor most bukták volna a pucolás árát...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
Hoztak az egyik közeli VW kereskedésbe egy eGolf tesztautót, tettem hát vele egy kört. Nagyon szimpatikus, hogy mennyire normál autó, és mégis fel van készítve a más hajtásláncra. Az instant 270Nm verhetetlen érzetre, de összességében is meggyőző volt, igazából a hatótávot tudnám hirtelen felróni neki. A vitorlázás-motorfék kapcsolása nagyon ügyesen megoldott a váltókarral, városban téve egy kört többször tettem át egyik módból a másikba, kigurulásnál picit fékezve mondjuk elég kemény és szintetikus volt a fékpedál ellenállása, mikoris még csak rekuperál, nem nyomja a betéteket a tárcsára. Nagyon halk is, Model S-hez képest nincs meg az űrhajú/amperhang, ami gyorsításnál jellegzetes, új szinten zavartalan vele az autózás. 0-100km/h 10.4s gyári adat szerint, de leginkább 60-ig domborít nagyot - bizonyos nyelvek abban a tartományban a GTI szintjén emlegetik Körbejár az autó az országban sejtésem szerint, valószínűleg a dízelbotrány miatt. Múltkor egy Golf GTE-t szúrtam ki a forgalomban, aztán később csekkolva a kereskedés honlapját láttam, hogy tesztautó volt az bizony, csak jelentkezni nem tudtam már, most ismerős mondta, hogy látta az eGolfot, és bejött a tippem. NLE-014 (zöld) rendszám, minden lemezfelületen matricázás (ceruzaelemek, feliratok).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #114712 üzenetére
GTE-ből több tesztautó is van Amikor G7-et akartam próbálni csak azt tudtak volna adni. Részemről egyelőre hatótáv tekintetében a GTE a szimpibb.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
#89874944
törölt tag
Levettük ma a szíjat mert teljesen fényes lett a külseje:/ pedig tavaly csereltuk daycora :S
1, A hűtőventillátoron lévő feszítőgörgő normális hogy elforog egymáson? Van vmi rugó benne?
2, A hűtő feszítőjének felülelete nagyon csúszós, mintha olajos lenne, lehet hogy emiatt csúszik el rajta a szíj és ezért kopott el?:/
Szorul a hűtőn lévő görgő és az automata feszítő is.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
-
válasz atos19881101 #114716 üzenetére
Bemelegedett motornál is mérték PD elemeket?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #114717 üzenetére
Nem. Ma már nem volt nyitva a szervíz. (Igaz voltak olyan ügyesek a szerelők, hogy az OBD olvasót rajta hagyták a csatlakozón. Jövő héten vihetem majd vissza nekik. Szóval akár én is meg tudnám mérni, ha lenne szoftverem hozzá. )
Ma délben elvittem egy 10-20km-es körre az autót. Nem tapasztaltam különösebb furcsaságot, és a motor is szépen jár még mindig. Reggel is pöcre indult. Ezért úgy döntöttem belevágok ... aztán majd kiderül beletenyerelek -e vagy sem. Lutri sajnos. Viszont 1 év garit adnak a motorra és a hajtásra (sajna az automata váltóra nem )
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz atos19881101 #114718 üzenetére
Dont fosch! Itt leszünk hogy ujjal mutogassunk rád miközben a térdünket csapkodva nevetünk: nem veled, hanem rajtad
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
alienpapa
senior tag
Sziasztok!
Audi A4 B5-höz hol tudnék venni a kulcsba ledet? Bejártam a környéket, de sehol sincs, a típusszámát meg nem ismerem, így neten sem tudok keresni....''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
-
alienpapa
senior tag
-
Gergello
addikt
Miből állhat ez - szoftveres (?) javítás az 1.6-os motornál ? - javítás ? Remélem nem az, hogy normál használtra is butítják az autót.
-
-
-
Criton
veterán
Szeretném a DSG váltót alapba allitani, tud ebben esetleg valaki segiteni akinek van vcds? Budapest es kornyeke lenne jo.
-
válasz molnarpeter #114734 üzenetére
Sztem arra gondolt h van-e vki aki megcsinálja neki De lehet tévedek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Anubis_9
őstag
Sziasztok! Szerintetek kb. mennyibe fog kerülni az első két éves, olajcserés szervizem a 2014-es 1.4 Tsi Octavián, hivatalos márkaszervizben? Holnapra kértem időpontot.
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
-
Danex
addikt
válasz bitpork #114732 üzenetére
Az igazsághoz hozzátartozik ,hogy az 1,6-ost csak a 3. negyedévben fogják csinálni, tehát biztosan csak akkor lehet mondani, január közepén a szakszervizest kérdeztem nem tudott még semmit mondani csak annyit, hogy látja, hogy a kocsi benne van az érintettek között.
Amúgy ha most hidegen (melegen nem néztem, ritkán járok most a kocsival) beindítom a kocsit, az fordulatszám mutatója fel-le mozog egy fél centit vagy annyit sem, VCDS-el hol tudok erre rámérni úgy, hogy számotokra is mondjon valamit? A porlasztók körül volt most javítva mert a tövükben állt az olaj egy kicsit (azt mondták, hogy ez egy ismert hiba, azóta szép tiszták nem is jön újra).
-
Anubis_9
őstag
-
i-sti
senior tag
Sziasztok
A B8 várja, hogy 180-nál látogassunk meg egy szervizt.
Találtam egy 2011-es Audi szerviz látogatási kézikönyvet: [link]
De itt 180k km nincs látogatás. 175-nél van és 190-nél.
Most akkor ez a 175ös ellenőrzés lenne?[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- További aktív témák...