-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #114997 üzenetére
Gratulálok a kocsidhoz.
Nekünk 2011 B8 áll a garázsban. Abban is 2.0 traktor motor van 125 kilówattal, CAHA motorkód alatt lapulva.
Ez a motor szíjas meghajtású.
Sajnos ennek is most jár le az 5 év amit az Audi vállal a szíjra.
Hajlók a csere fele, de próbálok még pár km kiszedni belőle. Nem km-t, inkább hónapot.
Neked mennyiben van a kicsike?Novum Forum Siculorum
-
viharhozo
addikt
válasz lenko #115027 üzenetére
Sztem ez nem igaz, epp tul kicsik a szintek kozti kulonbsegek.
A tempomat mondjuk vhol eltunt, azt meg bele kell szamolni, de egy Trendline + 90 ezres Sport csomaggal kb. kilottel mindent, ami fontos, Komfort csomagot meg ugyis mindbe venni kell. A Comfortline azert kellhet, mert a ritkabb extrakat csak onnan felfele lehet kerni. Highline meg azert, mert gyongyhazfeher csak ahhoz rendelheto.
Nekem ennel sokkolobb volt, h az alap Passat tok ugyanugy nez ki belul, mint a Golf.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #115049 üzenetére
Miert? Lakast hogyan mashogy lehet felujitani, mint, hogy benne laksz? En csak ezt a modit ismerem . Este 10kor felpattintod fejlampat a fejedre, silent uzemmodra allitod a vesot es a kalapacsot, aztan poroghet is a munka...
Nincs is jobb a friss festekszagban es festekes ruhaban alvasnal. Habar a hajba kotott vakolatdarabok meg rudnak dobni a masnap reggeli fesulkodes jokedv faktoran .
Nalunk lassan 11 honapja maradt felbe a felujitas. A gyerekszoba elkeszulte utan minden kedvem lelepett es azota nem is jott vissza. A konyha fej magassagig van kifestve, a nappaliban meg lukak tatonganak a falon.Read only...
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #115052 üzenetére
Februarban mult 5 eves a kocsi akkor ennel is meg kell ejteni a cseret mihamarabb. 172000 km van most benne. 6,1 millio volt az ara egy masik eredeti audi alufelniszettel egyutt amin a nyari van. A te kocsidnal betudod hozni a hidden "green" menut?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
DoxaM
aktív tag
sziasztok srácok,
egy kis segítséget szeretnék kérni, ha lehet ilyet itten az itcafén az internet bugyrában dízelekről és benzinesekről... Leon 1P-t szeretnék vásárolni majd, 200k körüli futással, de örlődöm, hogy dízel vagy benzin legyen. dízelből sokkal több a választék (nem tudom, hogy azért mert rosszabbak, vagy egyszerűen ennyivel több van belőlük).
Dízelből a 2.0pdtdi 170lovas FR-t néztem ki, ha benzinből választanék, akkor pedig az 1.8T-t. Most szívó benzinem van szóval kb 0 motorikus problémával (gyengébb is, primitívebb egyszerű motor). Évi 10-15 ezer km futáshoz (95% városi) lenne majd.Teljesen mind1 melyik lesz a remapot mindenképp tervezem rá, de eddig a dízel felé hajlok, noha sosem voltam dízel fanatik. annyit tudok róla, hogy a szelepekre jobban lerakódik a korom (sok-sok idő után), ha kevesebb km-re is használom hidegben, de ha meghajtom hetente, havonta (nyilván felmelegítve odafigyelve stb), akkor azért lehet ellensúlyozni és növelni az intervallumot. amitől félek a dízel esetében az a dpf és pd elemek (bár láttam itt a topikban, h írt valaki horror 700-ezer meg 1 millió hufos 1 db pd elemet passatba, nem értem ez hogy jön ki, ha 100-120k körül van 1 elem ) a dpf "kiütésével" mit érhetek el? bár egy regenerációs hajtást a ki kormolással együtt végülis meg lehet ejteni 1-2 hetente bár, ha 5000 km-enként regenerál, akkor az kb 4-5 havonta lenne nálam. nem is olyan durva, vagy ez típusonként változó?
pd elemhez még, a bemásolt link mennyire igaz? hogy a 170 lovasnál a continentalt kellene figyelni?
(a turbó,cooler,kettőstömegű nem képző mert a benzinben is benne van)
Ezeken kívűl esetleg lehet még más kontra a dízellel szemben?
Előre is thx
[ Szerkesztve ]
-
válasz DoxaM #115061 üzenetére
Ilyen arányú városi használat mellett számítanod kell mindkét esetben a költséges elhasználódásra.
A remap (különösen ha szívóból ülsz át, ami mondjuk nem egy 3+ literes volt) nagyon nagy terv - ha csak nincsen pályanapos/versenycsoportos tapasztalatod. Előbb próbáld ki hogy mit mennek a'la natúr szerintem.
DPF-t kikötni nem kell félnetek jó lesz ha mindenki egyetért én nem ellenzem.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
net84
őstag
válasz DoxaM #115061 üzenetére
Toledo 5P, 2.0PD - igaz "csak" a 140 lovas BKD motorkódos. Vígan mozgatja ezt a kasznit is. A 170 lovasoknál sokkal több a probléma forrás.
Eddig nekem nem volt gondom a PD-vel (igaz sok mással már igen ).
Ekkora városi aránynál én nem javasolnám a dízelt. A fogyasztáson szerintem nem nyersz annyit, mint amennyit a város miatti karbantartásokra rá kell költeni. Nekem 1,5-2 hónap 100% város után beragadt a geo és rendszeresen tiltott motor a turbó miatt - nem kevés időbe került, mire meglett, hogy mi a gondja.(#115059) TaaT - najó, vésni nem véstem és nem csiszoltam este 8 után, de vakoltam, gletteltem és festettem néha hajnali kettőig. Igaz a spakni a hajnali csendben tud a leghangosabban leesni .
A lakás többi részének a befejezése miatt pedig lassan felkoncol az asszony, így most tavasszal kénytelen leszek "befejezni".Read only...
-
mmdms
addikt
Hali!
A dióhéjas pucoláshoz mennyi héjra van szükség? Hány kilóból lehet mindent kipucoltatni?ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
DoxaM
aktív tag
válasz bitpork #115062 üzenetére
ez a költséges elhasználódás mit takar? pl. a szívókhoz képest?
net84 említette a turbót, de azt, jó olajjal, meg ha kihúzatgatom, nem lehet elkerülni? a kettőstömegű úgy hallottam nem szereti ha tolják neki (főleg állóról), de az már az újabb sima szívókban is benne van olvastam olyat aki egytömegűre cserélte, de későbbi tapasztalatot sajnos nem láttam már...hogy mi lett a motorral utána esetleg, vagy semmi nem történik csak jobban ráz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DoxaM #115068 üzenetére
Az említett geo csiga beragadás mindkettőre igaz. Mindkettőre igaz hogy hidegen rövidtávon a motor sokkal jobban használódik mint egy szívó: a nyálas hidegen nem pörgetendő, de akkor nem haladsz vele. 2-4 km ritkán elég a teljesen üzem meleg motorhoz. Márpedig egy magasnyomású rendszer , ahogyan bármilyen csigás is akkor érzi magát jól amikor már az ideálishoz közeli az állapot. A nyálas emellett könnyel elkéri ennii a teljes elérhető üzemanyag keretedet ha szeretnéd pörgősen használni. A dizlin a DPF a sok hideg mocorgástól pik-pak megtelik és elkezd vérnyogni minimum egy tisztításért.
Kérdezzük meg a szakállas trollt, hogy neki mennyi amikor nem kíméli a leon fogyija. Ha jól tudom neki 1.8T van.
MOD: turbót nem csak melegíteni hanem hűteni is illik! Nem lehet csak úgy leállítani mint a szívót mert ha beleég az olaj akkor szeva!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DoxaM
aktív tag
válasz mmdms #115067 üzenetére
gondolom jó sok, ha 130ért csinálják....és ha a héj a legdrágább benne, ami 4000/kg....de ha viszel szerintem 10-20kg akkor lehet kevesebb mint feléért megoldja
apropó, erről itt van infója bárkinek, hogy a 2-es pdtdi vagy 1.8 TFSI mennyi idő alatt koxolodhat be teljesen? (a 100E km még beleférhet)
-
DoxaM
aktív tag
válasz bitpork #115069 üzenetére
Jaja, azokkal tisztában vagyok már, mármint, hogy hidegen nem pörgetünk, leálláskor pedig várunk mostani szívómnál is ugyanígy van, hidegen azért nem üvegelem, ha meg egyébként "kicsit" taposom neki olykor, akkor várok leállításnál is-
bár azért biztam benne, hogy van valami automatikus olajkeringető rendszer beépítve már az 1P-be, de úgy tudom, hogy nincsgondolom 15-16 litert elkér...bár azért nyélgázon ritkán tolom városban 100km-en át...
-
Brumi˘
addikt
válasz DoxaM #115071 üzenetére
Ez a diós téma ha Novothról van szó nem úgy megy hogy viszel diót. Illetve ha megadott szemcseméretre van darálva (0,3-0,7mm) akkor lehet, de ugye azt otthoni körülmények között nem nagyon tudod előállítani. Többek közt ezért is annyi az ára amennyi azon túl ugye, hogy monopol helyzetben van amennyire én tudom.
-
kk831228
addikt
A héten kipróbaltam egy haver Touran pd, dsg-vel... Hát egy kicsit nagyobb "tűzijátékra" vártam a tiptronic után... Annyi hogy hamarabb leesett a fordulatszámmérő de kicsit többet vártam... Mondjuk ki kellene próbálni egy 0 km-est is... És megegy dolog ami nem teszett, nem tudom hogy lehet-e ezen változtatni de a tempomat dsg-vel nem annyira jó az összhang. Pl. ha be van lőve 100-ra a tempomat és 50 - ről benyomom hogy gyorsítson vissza, szépen gyorsul 3000-nel valtogat, de amikor elérte a sebességet és mondjuk 2900-el forgatja a mocit és nem valtja el a 6-at...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
zsoleszkai
tag
Üdvözlet!
A hátsó fékek zsírozása és ellenőrzése közben vettem észre, hogy a gátló porvédője megadta magát, ilyet lehet hozzá kapni vagy csak gátlóval együtt?(esetleg univerzálist) (Golf4)
Illetve a középkonzolom csak rosszul van felrakva vagy valami le van törve valami? Nyáron tervezem szétszedni a belső fekete gumizott műanyagokat letakarítani és akkor ezt is orvosolnám valahogy.
U.i. Golf4 1.9tdi AJM mennyi az első és hátsó tárcsa minimális vastagsága ami után csereérett
A hátsó 9,2mm. Az első holnap derül ki./KneeBy/
-
TaaT
veterán
válasz zsoleszkai #115079 üzenetére
Lehet kapni külön porvédőt Bár felkoppanásgátló is kelleni fog, valszeg egyben árulják.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
norbert1998
veterán
Üdv!
Adott egy '97-es Ibiza, 1.4-es, 60 lovas variáns. Lenne pár kérdésem vele kapcsolatban:
A kormánymagasságállítást írta az eladó, viszont én nem találtam, hol lehetne ilyet tenni.
Motorolajból mennyi kell bele kb?
Az ülésből a család többi tagja nem lát ki, mert kisebbek, mint én, inkább nekik gond csak . Szóval, a kérdésem az lenne ezzel kapcsolatban, ülést lehet magasítani vagy csak párnáraülés a megoldás?
A csomagtartó nem zár a központizárral és a kulcs sem fordul el benne, de belemegy. Illetve a hátsó ablaktörlő sem ad életjelet. Ezek jellemző gondok és van "szinte-biztos-ez-a-baj" megoldása vagy egyedi baki?
Biztitáblánál a jobb oldalon lévő pöcök, amibe záródna, nem engedi becsukni az ajtaját (a biztitáblának). Nem megy bele a lyukjába. Ez volt már valakinél?
Előre is köszi[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsoleszkai #115079 üzenetére
Egyben van a felkoppanásgátló+porvédő, párban adják, kb. 5 ezres. A héten lett cserélve nekünk is, gyorsan megvan.
Mindenki: találtatok már rugót magasságállítós ülés alatt? A magasságállítás lefelé drabális lett (racsni helyett gyakorlatilag 2 menetben leesett), de szerencsére sikerült megoldani A rugó egyik rögzítője az egyik végén egy alu/spiáter kis kampó, ami sajnos könnyen törik. Egy méretre szabott M5-ös csavar, a végére egy fordítva feltett alátétes egybeanya, és kész is az eredetinél sokkal tartósabb megoldás. Itt egy angol leírás képekkel, bár megoldható talán a lyukba beakasztva a rugót is, de a kampót helyettesítve csak precízebb.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #115082 üzenetére
"Mindenki: találtatok már rugót magasságállítós ülés alatt?"
Hányat?
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #115086 üzenetére
Nem tudom mi célt szolgálnak ezek a rugók, nélkülük is működnek az ülések.
Give them hell Ukraine!
-
molnarpeter
nagyúr
Nálunk az volt feltűnő először, hogy a magasságállítás másképp működik - felfelé semmi különbség, ugyanúgy racsnizott; lefelé viszont konkrétan esett, korábban (illetve megint) ugyanúgy ment le, mint fel, szépen végigkattogva a fogakat. Ahogy olvasgattam a fórumokat, illetve a szerelők mesélték a tapasztalataikat, a legtöbben nem fújják fel az ügyet, mert valóban működik úgy is (némelyek kidobják, másnál a pótkeréknél kapott helyet a rugókészlet )
-
zsoleszkai
tag
-
DoxaM
aktív tag
válasz mmdms #115090 üzenetére
azt csak hasraütésből írtam sztem a Tibor tudná megmondani vagy ha valaki már volt nála csináltatni. De biztos lehet vele üzletelni, de attól tartok a méretre törés (0.3-0.7) itt a drága a dióban, a kompresszor mellé egy törögépet is be kellene szerezni neki, ha már dió lenne dögivel
-
Criton
veterán
Mivel VCDS ügyben nem sokan tudtak segíteni, és most ezért több ezret nem szeretnék egy-két funkció be-illetve kikapcsolásáért fizetni, mikor magam is csinálhatom, innen szerintetek érdemes megrendelni?
Visszaolvasva láttam, hogy ebay meg társairól ne vegyen az ember, mert az vagy működik, vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #115081 üzenetére
Ezen kérdések valamelyikére valaki tud válaszolni?
-
joshua7
veterán
Ma teszem le az autót (ötajtós Golf VI '09), nyitnám a csomagtartót, de nehezebben megy, mondom wtf.. Mire fölnyomom rendesen, már hallom is, mi a baj, a bal oldali teleszkóp megadta magát. Tipp, hogy honnan vegyek? Ezeket érdemes párban cserélni?
Semper Fi
-
Criton
veterán
Már rendelve is Passat b6 c3-hoz miket lehet állítani? Nézegettem ezt az oldalt pld...... Ami nagyon fontos lenne, hogy a dsg alapbeállítást kapjon, szóval újra tanulja a vezetési stílust vagy mi.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen