Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz Csaby25 #126606 üzenetére

    nagyon sokan az alapvető dolgokhoz nem értenek egy (VAG) benzines kocsinál, meg még szerelő se vagyok...

    sajnos az stft & ltft trigger érték viszonylag magas (20%), én simán megcsináltam volna két lépcsősre egy 10%os figyelmeztetés és egy 20%os szervíz mod, csak persze 5-6 év után jöttek volna a népek kaszákkal meg vas villákkal, amiről meg nem tudnak az ugye nem fáj :)

    én szereznék még egy embert vezetni/logolni, egyedül macera és ne is csináld mert vezetés közbe az utat kell nézni nem a lapost nyomkodni :-)

    szóval hibatörlés óta legalább egy 20-30km-s normális menet után, kérnék egy fotot a 32-es csatornáról.

    majd 002
    031
    115
    mehet logba ahogy írtam (ha nincs elég hosszú egyenes emelkedő sík uton a 4-be is elmegy), aki logol az nézze a 31-es csatorna azt hiszem 1-es ablak (actual lambda, a másik meg a spec./target lesz), az ha ilyen 3000-4000 körül már stabilan lambda 1 felett van ne kínozzátok tovább, mert tényleg csak elolvadnak a dolgok.
    (hogyan kell logolni, dzsatube+google n+1 leírás van)

    turbo: biztos hogy már el lesz repedve, ezért lesz viszonylag lusta a kocsi lent, de ez majd a logból látszik.
    hát van posta meg utalás nem :)? de a csere se kivitelezhetetlen

    trafok is hullanak ezeken a szarokon mint a legyek, arra is azt tudom mondani, hogy ha még a gyári van akkor érdemes elhajítani a bal váll felett, még ha épp megy is még, gyertyából meg csak NGK pfr6q, használat fűggöen 20-50e-nként cserélgetve

    figyeli az ecu hogy x idő alatt hányszor adtad rá a gyujtást és nem mindig fogja elindítani az AC-t

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák