-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz tomcsi23 #127162 üzenetére
150 ezernél cseréltem a hátsó fékeket, képen látni, hogy ez mennyire koptatta el a tárcsát. Szerintem előttem még nem volt cserélve, 133 ezerrel vettem a kocsit, ha jól emlékszem.
Az elsők is még tuti gyáriak voltak, azok 149-nél voltak először cserélve, de ráztak. Aztán felszabályoztattam, de megint visszajött a rázás. Most 181 ezernél komplett cseréltem az elejét megint, de minőségi darabra. Eddig ~ 1000km-t mentem rá, és minden ok, nem ráz, fog rendesen. (kopp-kopp-kopp)Sógornak volt egy Jetta-ja, azt annyira lelakva vette, hogy konkrétan a hátsó féknél az egyik betét már nem volt meg, mert annyira elkopott, a másik meg a ferodolt nullára koptatva felére vékonyodva árválkodott. Fém a fémen "fogott". És egy 2.8 VR6-os autóról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen