-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz CharlieDrop #146847 üzenetére
Az enyémbe is 68Ah van benne gyárilag. 2.0 CRTDI. Idáig még semmi gond nem volt vele. Pont nem rég múlt négy éves.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diablo1984
veterán
válasz Rick4 #146818 üzenetére
Akkor a hamisított castrol olaj miatt olajcsere után sorra vèreztek volna el a pd motorok olajcsere után, mint volt erről cikk is.... ja mègsem, mert bár hamisították, de támogatott minden szabványt..... kèrlek.....
Minden motornál az feltètel, hogy az olaj kenjen, lehet ott nagy nyomás, de a gyűrűknèl is van kenès, a henger falán is marad, bár kemèny szabvány, de túl sokat hiszel az olajok diffijèről. Fossá volt kopva az hamarabb is, csak a vèletlen, hogy olajcsere után jött ki, èrdekesem fèlmillió fölött futott mannol-os pd motorok nem fekszenek meg tőle, pedig van olyan autó, ami mèg mannol-t sem kap ès mègis megy.... -
Killer01
őstag
Nah Srácok, tanácsot kérnék.... Voltam péknél (szakszerviz) a CFHC touranommal az enyhén csettegő kuplung miatt, ott is a kinyomócsapágyra tippeltek a hang alapján. Viszont felvetették (ami egyértelmű nekem is), hogy pontosat szétborítás után tudnak mondani, ami még szóba jöhet az a kuplung és a lendkerék. Mivel van az autóban 186 k, gondolkodjak el mindhárom cseréjén mert egy kosszal (költséggel) megvan. Kicsit tanácstalan vagyok, mert van igazság benne, meg persze ( mivel a szerviz ebből él) vannak fenntartásaim mindhárom cucc cseréjével kapcsolatban.
A másik problémám a gyári cucc vs után-gyártott alkatrész kérdése. Fogalmam nincs kuplung-kinyomócsapágy és lendkerék tekintetében milyen minőséget képvisel az után-gyártott, ezek lekvárból vannak vagy értelmes alternatívák? -
veterán
válasz CharlieDrop #146852 üzenetére
Érdekes, az indítóáram a 2.0 benzinesemben is 680 A; viszont a kapacitása 69 Ah és csak EFB, nem AGM.
-
atos19881101
senior tag
válasz Morris #146838 üzenetére
De az az érdekes, hogy nem fogy szemmel láthatóan a víz. Illetve nem látok a motoron sem fagyállót rászáradva. Ma pl. megint nem csinálta, de tegnap igen. Néztem már hátul is a fejen a cső csatlakozókat, de ott sem látok rászáradt fagyállót. Rejtély.
(#146840) Mágus2
Akkor jól sejtettem. Sok YT videón erről nem nagyon nyilatkoznak.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
grizlisandor
addikt
Ha már CRTDI, akkor nézegetem ezt a VW Golf 2.0 TDI 2009/3 havi autót.
Az lenne a kérdésem, hogy ezekbe is szerelik a részecskeszűrőt? Vagy ne rugózzak ezen, az újabbakba mind van?
Nézem, hogy az autó 5 fokozatú sebességváltóval van szerelve, amiket néztem autókat az eddig mind 6 fokozatúval volt. Nézem wikipedát és a VW se sokáig szerelte ezzel az autóit. Haver mondja, hogy felejtsem el, mert többet pörög a motor a 6oshoz képest, így nem ajánlja. Tényleg nem ajánlott 5ös váltóval? -
diablo1984
veterán
válasz grizlisandor #146859 üzenetére
az 1,6-os is 5ös váltóval van szerelve, borzasztó hosszú 5ös váltóval! Ha ezzel van a 2 literes is, akkor nem rövid egyáltalán, ez miatt nem kell aggódni!
-
csiben1
tag
Sziasztok!
Adott lenne 1998-as Audi A4-em, most télen észrevettem, hogy a fűtés gyengébb mint az előző években volt. A hűtővizem a 90fokot gyorsan eléri ezekben a 0 fok körüli reggeleken (kb 5km) és szépen tartja is, amit még meg tudtam nézni, hogy a fűtőradiátor ki-, bemenő csöve kb egyformán meleg. Továbbá 21-22 fokon és max álláson is ugyan olyan langyoska levegőt fúj, esetleg olyan 30km megtétele után tudnám azt mondani, hogy már meleg a befújt levegő, de még az sem a korábban megszokott hőmérséklet. Látatlanba lehet valami hibára tippelni? Illetve ilyen hibával inkább autószerelőhöz, vagy autóvillamossági szerelőhöz érdemes fordulni?
You can walk straight through hell with a smile
-
Rick4
félisten
válasz diablo1984 #146853 üzenetére
Kérlek külső linkkel támogasd meg, volt-e valaha vw505.01-es szabványos olajhamisítási ügy magyarországon, hadd olvasgassak már én is. Az, hogy egy castrol magnatec olajat hamisítanak, egy titanium fst felhasználó esetében teljesen irreveláns, ha meg az 1.6-os golfba magnatec olaj helyett tescos cucc került, hát istenem, a másik olaj valószínű tudta amit kell. De a történet itt nem erről szó, szóval nagyon sántítós (sőt, már megszületésekor is dongalábú) példa volt, de azért szeretettel várom a légből kapott firkálmány helyett a konkrét adatokat tartalmazó linket.
Amúgy kíváncsivá tettél, ugyan, magyarázd már meg, ha hamisítottak, és nem volt baj a motorokkal, mert szerinted ugyanazt tudta, mint a gyári minőségű cucc, akkor mégis miről derült ki a felhasználónak, hogy hamis a cucc?
Ja, biztos megcsillant a napfény a hologramon, amikor vitte leadni a kútra, és akkor villant be neki, hogy átverték.
Halkan megjegyzem, ha én akarnék hamisítani, egész biztos nem olyan mókába kezdenék, ahol egy ilyen kaliberű motorolajat próbálnék összecsorgatni, mert egyrészt könnyű bukni vele, mikor az első eladott 50 bödönből 50 bödönnel visszamennek, hogy tönkrement a motor, a nagyker- kisker, forgalmazó még ki se fizette a 60-90 napos átutalással kiállított számlát, már lehetne is visszavinni raklapszámra. Sokkal jobban jár a jóember, ha egy alap cuccot egy szintén alap olajként ad el, de prémium dobozba csorgat, és megy a móka évekig.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csiben1 #146870 üzenetére
Nem biztos a vízkő lehet flap motor, ami a fűtőradiátoron keresztül áramoltatja a levegőt, már amikor működik. Első körben diag a klíma vezérlőben.
Killer01 Start-stop van?
[ Szerkesztve ]
-
csiben1
tag
Értem és köszönöm a válaszokat! Mivel én annyira nem érzem magamat járatosnak a témában, hogy nekiálljak hibát feltárni, szerintetek milyen szerelőnél érdemes próbálkoznom első körben?
You can walk straight through hell with a smile
-
diablo1984
veterán
válasz Rick4 #146867 üzenetére
Én azt olvastam, hogy a Castrol márka olajhamisítási célpont volt, de te biztos tudod, hogy melyik olaj volt benne érintett, ezért is hozták be a hologrammos címkét!
Akkor megfordítom a kérdést: bizonyíttsd be te, hogy a mannol okozta a kopást a motorodban és nem úgy hogy mert úgy gondolod, hanem támaszd alá mindenféle szakvéleménnyel! Gondolom beviszsgáltattad a hibát, mert ezek szerint, te nem hiszel csak józskapista ezt meg azt mondta dolgoknak, nem is innen veszed azt, hogy 1000km alatt kinyírta a "bejáratós" autód egy olaj, nem az a gond, hogy a friss olaj előhozta a hibát egy kopott motorban.....
Hidd el sokan használnak ilyen tizenéves pd-t, akik még a szabványról sem hallottak és nem olajcsere után 1000km-ig mennek..... Inkább valld be, hogy a motorod fossá volt kopva, ez lehet olajzási hiba, túlhordott olaj, vagy bármi is, de hogy kategorikusan csak a mannol-ra fogni, hogy az tette, már szinte rágalom! Más is van aki fiatalabb motorban használ mannolt és nem fosta egyik autó sem össze magát tőle, függetlenül attól, hogy pd-s vagy cr, a tied is csak egy vélemény, és a másé is csak az, attól még egyik fél sem hülye, csak te megszívtad valami miatt és könnyebb az olajra fogni.....
Mind1 a lényegen nem változtat..... -
Miertvansote
tag
Sziasztok!
Lassan aktuálissá válik az olajcsere. Elkezdtem keresgélni és ezt találtam. Valaki rendelt már innen ? Tapasztalat esetleg ? Csak azért mert ugyan ez az olaj itthon a duplájába kerül, legalábbis ez előző olajcsereko ugyan ilyet raktam bele és az 15000 forint volt. Esetleg ti mennyire ajánljátok ezt az olajat? (10.000 km-enként cserélek olajat)
Az autó amibe rakni szeretném Audi A4 B5 1.9 pd tdi 85kW.
Köszi a segítséget.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Miertvansote #146880 üzenetére
Olaj topik.
-
simonjoe
senior tag
-
grizlisandor
addikt
válasz diablo1984 #146861 üzenetére
Értem, köszönöm.
Ma felhívom, hogy mit lehet tudni a gépről, közben haverék intéznek kint egy Cross Golf Plus-t, csak lassan őrölnek a malmok. -
Extremex
tag
Sziasztok!
Audi a6 c5-nél fényszóró magasság állítást hol találom?A műdzerfal világítás állítás mellett nincs -
-
-
grizlisandor
addikt
Golf Plus manuális klímát cserélni digire megoldható vagy baromság?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #146893 üzenetére
Nem reális.
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #146894 üzenetére
Elvetettem a dolgot.
-
Rick4
félisten
válasz Extremex #146889 üzenetére
Nem dzsuvás, hanem két oka van. Az egyik az, hogy a xenon izzó nem úgy működik, mint egy halogén, utóbbi ha tönkremegy, akkor kiég, a xenon viszont menni még megy, világít, azonban a fényereje kb 3000 üzemóra után a töredéke lesz az újénak. A másik ok, hogy a foncsorod szétég, nem lesz fent az a jó kis tükröződő felület, ami az útra terti a sugarakat. Ha kiveszed a lámpát, és kiveszed az izzót, bele tudsz kukkantani, milyen állapotban van a foncsor, de 8-10 év alatt is megvakul, ez ilyen, nem kell benne hibát keresni. Cserébe újrafoncsorozható, Gyömrőn csinálják nem is drágán, a két új izzó se egy óriási összeg. Én átépíttettem az enyémeket új projektorlencse- foncsor kombóra, az is korrekt lett, ha kell, előkeresem a régi foncsort, lefotózom, eléggé taccsra vágja magát 10 év alatt.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz diablo1984 #146874 üzenetére
Biztos tudod te is, hogy ha már Castrolról beszélünk, melyik olajon van már, és melyiken nincs még hologram, ugye? Fel lett dobva a labda, neked könnyebb dolgod van, ha már tényre hivatkoztál, és azalapján érvelsz, akkor leszel szíves a kérésemre linkelni is. Már csak a tisztánlátás végett is, meg ugye magad is ki szeretnéd menteni, hogy olyat állítasz, amit amúgy bizonyítani se tudsz.
Ha már az én kérésem előbb volt, csináld csak, aztán majd folytatjuk. De értem én, hogy kétkedsz, magam is azt tenném, csak van itt még pár dolog.Ha egy kicsit továbbmegyünk a történetben, nem én sántítok, hanem a forgalmazó.
Először is kaptak levelet erről a történetről, amire persze nem válaszoltak, nem csak hogy 3 percen belül, hanem sohasem.
Másodszor erre a termékre rákeresve náluk nem is volt biztonságtechnikai adatlap, pedig az kötelező. Harmadszor a német anyacég nem is forgalmazta ezt az olajat, soha sehol nem lehetett megtlaálni se doboz, se cikkszám, se más alapján.
Negyedszer igen gyorsan el is tűnt a cucc mindenhonnan.
Ezeket mind tudom bizonyítani, meglévő képet, printscreenek, illetve azt is mellé tudom tenni, hogy ha egy picit félretennéd a kétkedést, és gondolkodni kezdenél, magadnak is feltehetnéd azt a néhány kérdést amire válaszolva máris másik megvilágításba kerül a történet.
Van egy szerinted agyonkopott motor, ami jól megy, jól fogyaszt, nincs rendellenes buhhogó hangja, és szimplán olajat cserélünk. Tény, hogy első gazdától, háztól vettem, valóban 274 ezerrel, tény, hogy ettől még lehetett volna kopott, lassan tengelycsere előtt álló is, Csak van ezzel egy kis probléma. Ha a mannol olaj jó, akkor nem pont azalatt az 1000 km alatt jön elő a hang, mert ugye ha nem is tökéletes, de mégsem kopik, te mondtad, hogy az az olaj csak ilyen lehet.
De mivel egy ilyen típusú kopás bizonyos idő elteltével eléri azt a mértéket, ahol már bizony hanggal jár, és mivel előtte nem volt, utána 1000 km-rel volt, mégis mi történhetett? Mégsem kent eléggé? Vagy képes volt tényleg 1000 km alatt előjönni úgy, hogy az olaj lehetett volna a gyári cucc is?
Szerinted létezik az, hogy az olaj frankón ken, de nekem egészen pontosan azalatt az 1000 km alatt pont azt az 0.001 mm-t koptatja le magáról a vezértengely bütyke, amitől már van buhhogó hang, előtte meg még nincs? Pont azalatt az 1000 km alatt tányérosodik meg a tőkék teteje, amitől még a szelepnyitás is megváltozik? Nem kellene neked inkább valami egyszerű logika mentén gondolkodni?Ciki, hogy a bödön is megvan még, az alján is lötyög egy kis csoda mannol olaj, beméressem neked? Ha nem tudja, amit kellene, fizeted?
És ismételten írom, annyi logika még egy olajhamisítóban is van, hogy nem prémium cuccot hamisít, hanem nagytételben eladható, általános olajat, olyat, ahol nincs különleges igény, tehát a technikai működés adott lesz, a prémium minőség viszont nem, ezáltal hosszabb távon megmarad a különlegesen nagy profit ma is, holnap is, jövőre is. De ez csak az én véleményem, mások biztos másképp csinálnák.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Sorozatok
- Kupon kunyeráló
- Ukrajnai háború
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Milyen egeret válasszak?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Hobby elektronika
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen