Új hozzászólás Aktív témák

  • Forest48

    aktív tag

    Sziasztok,
    Én most abba futottam bele (illetve kb fél éve küzdök vele), hogy néha elkezd rángatózni az AKK motorkódos Seat. Az első hengerben érzékel gyújtási hibát, ami törlés vagy újraindítás után megszűnik.
    Kapott új gyertyákat és reménykedtem, de újra előjött.
    Szinte kivétel nélkül az 1-es hengernél van a baj, de volt egy randomly és egy 4es henger is, úgyhogy trafóra gyanakodtam. Csere után boldogság volt, mert úgy éreztem, hogy finomabban jár a motor és csökkent a mostanában tapasztalt alacsony nyomaték kis fordulatnál.
    Aztán pár nap után újra előjött a hiba. Már gyanakodtam a lambda szondára is, de kimérve jó értéket mutat és amúgy sem az 1-es hengert érintené csak.
    Van hasonló tapasztalatotok? A kábelen nem látom jelét, hogy áthúzott volna valahol. Már barátkozok a gondolattal, hogy kompressziót mérjek rajta.
    Esetleg EVAP szenzor hiba okozhat ilyet?

Új hozzászólás Aktív témák