-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hdman
őstag
válasz molnarpeter #162840 üzenetére
Nem volt hirtelen multiméter kéznél. De már du 3 óta a ctekem tölti... 9 körül leveszem, meglátjuk mit mutat.
Sopron city :)
-
simonjoe
senior tag
válasz Csaby25 #162850 üzenetére
...ilyen motorkódú CC-m van, én első körben az olajpumpa hexagon tengelyét nézetném meg, ha nem is módosíttatod egy jó gépésszel, akkor legalább az újabb tengelyre cseréltesd le.
Én Liqui Moly Top Tec 4200-as olajat használok hozzá, szerintem jobb mint a Castrol, ellenben drágább is.
Azt mondja a szerelőm, h nem rossz konstrukció ez a motor, én már cseréltem egy pár dolgot benne. A DPF és a kettőstömegű még gyári (manuális váltós a mienk) 210k van a kocsiban. Ha valamire kíváncsi vagy még szívesen segítek..........ha tudok.Ja, és felejtsd el a 30k-s olajcserét!!!!!!!!!!
[ Szerkesztve ]
Joe
-
Kiskokó
veterán
Nee kapjátok már szét szegény I-sti-t
De amúgy ezzel csak az a baj, hogy a szerelőknek tisztázni kéne előre, hogy Vagy drágán dolgozik és átadja a kedvezményt, vagy szétosztja az árát az alkatrészekre.
Az a legrosszabb mikor drágán dolgozik és még az anyagon is van.Velem is előfordult már ilyen (bár nem mondtam semmit a szerelőnek) és mentségemre szóljon én teljesen teli áron kaptam az alkatrészt. Itthon azért kicsit vakartam a fejem, hogy azé basszus... kifizetem de menjen már ...
19ezerért számolta az alkatrészt ami az Unix oldalán 18ezer... (Unixtol vásárolt)Pedig szerintem már tudjátok, hogy én karban tartom a kocsit és soha nem sajnáltam rá semmit.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #162861 üzenetére
Félúton, mondjuk Slovenské Ďarmoty pont jó lenne
-
simonjoe
senior tag
-
-
gzbotii
veterán
válasz macilaci78 #162861 üzenetére
Komárom*
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
macilaci78
nagyúr
-
-
Gaben92
őstag
Sziasztok,
Autóvásárláson töröm a fejem, aztán mivel a "benzines, automata, kis sedan, 20.000€" keresőszavak kb Audi A3 / Mazda 3 párosra korlátoztak, gondoltam hátha tudtok segíteni.
Elég sok A3-as van felénk (Finnország) eladó, legtöbb vezetett szervizkönyves, garantált futásteljesítménnyel 25-150k km között. Mivel nekem döntően rövid távra kellene az autó (2x3km naponta) mindenképp benzines kéne. Viszont havonta-kéthavonta 1-2x lenne 2 x 200-500km autópálya is a dologban.
Lényegében az 1.4 TSI (125LE) A3 sedanokat nézem 2013-2014 utánról és pár dolog nagyon érdekelne.
- Milyen a 7 sebességes S-Tronic benne tapasztalatok alapján?
- Mennyire jó a fényszórója, és milyennel érdemes venni? (Az év felében sötétben vezetnék)
- Mennyire tolerálják ezek az 1.4TSI/S-Tronic párosok a rendszeres hideg motorral járást? (2x3km lássuk be, nem sok, de legalább kevés)Előre is köszi.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #162879 üzenetére
Erre a felhasználásra inkább vegyél E-golfot. És legalább mindig meleg kocsiba fogsz tudni beülni
1: A DSG jó ameddig nem romlik el. A 7 sebességes száraz kuplungost tartják pont a legrosszabbak.
2: Csak és kizárólag Xenonnal vedd. A Halogén sem rossz, de ha éjszaka vezetsz nincs párja a xenonnak vagy a lednek.
3: Nem szeretik ezek a turbo motorok sem a rövid távokat. Se a motor- és váltóolaj se fog tudni bemelegedni. Ha ez a terved, akkor mindenképpen olyan kocsit vegyél amiben benne van az elektromos állófűtés. Finneknél nem ritka. Ha mindig 50-60 fokos olajjal fogsz tudni indulni akkor már sokkal jobb lesz a motornak.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
veterán
válasz macilaci78 #162881 üzenetére
Ja, minden csak a számokban merül ki. Nice. Minden másban is csak ez a döntő tényező nálad?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #162883 üzenetére
Az e-Golf nem játszik, mert bár központi helyen lakom (Tampere), néha meló miatt el kell ugranom leginkább Helsinkibe, Raumába vagy Oulu-ba. Oulu 500km innen. Leginkább ezek miatt vagyok rákényszerítve az autóvásárlásra, csak ha már van akkor azzal mennék melóba is, mert itt ha lekésem a buszt hamarabb bent vagyok gyalog mint a következő busszal. Csak ki akar reggel 7-kor -20 fokban, sötétben 30 percet sétálni?
1. Ha jól sejtem az 1.4 nem kapott nedveskuplungot... miben nyilvánul meg leginkább az, hogy azt tartják a legrosszabbnak?
2. Xenon Plus fantázianevű cuccal van szerelve mind, akkor az jó lehet.
3. Semmi se szereti az ilyet, a kérdés csak az, hogy mennyire nem. Az állófűtést igazából ki se tudod kerülni, minden autóban benne van egy komplett DEFA rendszer ami utasteret meg motort is fűt. Ami inkább problémás lehet, hogy otthon fűtött garázs van (ez mondjuk nem baj) viszont tele, szóval egy darabig biztos kint éjszakázna, és mivel a környék most épül + minden háznak saját mélygarázsa van, a kevés parkolóhely egyikén sincs aljzat mert ha nem helyi lakos vagy 2 órás limit van, azt meg kibírja minden. Melóhelyen mèg nem néztem de elvileg itt vannak aljzatok.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #162886 üzenetére
Ezt olvasd el a váltóról minden leírnak róla. [link]
Nagyon nem, egyik motor sem szereti a hideg üzemet. Ez most mindegy, hogy TSI vagy bármi más. Ha teheted használd a DEFA-t mindig. Azzal meg fogod tudni menteni a motort a bekövetkező problémáktól. Nagyon hidegek vannak ott, hogy 3 kilométerekre kínozd a motort.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
veterán
válasz macilaci78 #162885 üzenetére
Mit kell ezen elmagyarázni? Többségében magyarok lakta város, ami száz éve szinte teljesen magyar volt, van magyar neve, szerintem lehetne magyarul hívni. De tőlem aztán lehet Budapešť, meg Steinamanger.
Legalábbis gondolom én így, a magyarul is beszélő román ahogy sokan mondják itt a nagyfaluban.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
csababarca
őstag
válasz Mágus2 #162892 üzenetére
nekem is ki kell találni valamit a téli hónapokra. Munkahelyem 3 km, így jó időben mindig kerékpározok. Na már most ez télen, hóban (nyilván nincs letakarítva a kerékpár út sem...) ez nem opció, így kiállok a garázsból és autóval jövök.
nem egészséges, de próbálom egy 5-10 percet járatni a motort, addig elszívok egy cigit, megiszok még egy kávét. Nem tudom mi lenne a hideg hónapokra a jó megoldás.
lehet ez a defa segítene.iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csababarca #162895 üzenetére
10 perc járatás még rosszabb. 1-2 perc után el kell indulni.
-
Doki16
addikt
válasz csababarca #162895 üzenetére
Hát ha van garázsod akkor mindenképpen. Az állófűtés lesz a legjobb megoldás számodra. Szerintem az 5-10 perc járatás rosszabb mintha szép nyugisan elindulnál. [kép] Igaz ez rönó, de nekem ezt írták a kézikönyvbe.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
csababarca
őstag
válasz Mágus2 #162896 üzenetére
na akkor elfelejtem...látod ahány ember annyi vélemény. jó pár ismerősöm erre a "módszerre" esküszik.
mondjuk eleve mivel kisvárosban megyek, nem pörgetem indulás után se szét a motrot, szépen elgurulok munkahelyig.
van,hogy nagyobb kerülővel megyek, vagy elviszem hugomat a suliba, azzal is több km-t megyek. nagy taktikázások, de nem tudok mit csinálni.Ez a DEFA lehetne a megoldás, garázs van, áram van ott. tud valaki megbízható helyet, ahol beszerezhető, és be is szerelik?
[ Szerkesztve ]
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
Doki16
addikt
válasz csababarca #162898 üzenetére
Hát akkor minden adott neked Kalandor rakott az autójába és azt írta meg van vele elégedve. Nem tudom linkelni, mert Ő rá nem lehet keresni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.