-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #162888 üzenetére
A cikkre ránézek mindenképp, bár ez a “használati útmutató tiltja a 4km-nél rövidebb távokat” dolog aggaszt kicsit.
Nem is a hideggel van para, hanem heti 1-2x át kell ugranom más cégekhez megbeszélésre. 15 perc kocsival, 90 busszal mert be kell menni a városközpontba, ha lekésem az átszállást akkor 120 perc... A másik meg az, hogy 1 hónapja belefutottam abba, hogy Kannusba kellett mennem (340km) és elfogytak a vonatjegyek. 6,5 órát buszoztam. Szóval mindenképp kell autó, de itt birtokolni, de nem használni egyszerűen nem éri meg annyit fizet az ember az államnak ha van kocsija.
Délre nem költözöm. Már az otthoni meleget sem bírom, nem véletlenül vagyok itt.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #162905 üzenetére
Hidd el amit Mágus mond. Ő csak jót akar, és az igaz amit mond.
Ha rám hallgatsz akkor a DEFA-val használod mindig. Ameddig kiépül a rendszer (nem tudom mennyi idő, ha csak pár hónap, addig még nem lesz baja a kocsinak) addig használod hideg üzembe. Amint kész meg mindig melegítsd elő és akkor jónak kell lennie. Vagy veszel egy Allroadot vagy Alltrackot gyári Webastoval. Finnbe tuti van egy csomó. Lehet időzíteni és még távirányítóról is müködik.(#162906) gzbotii: Hosszabb távokra kevés neki azt írta feljebb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
i-sti
senior tag
[Engine Heater Element DEFA 412711 AUDI SEAT SKODA VOLKSWAGEN 1.6TDI 2.0TDI 2010>]
Erről beszéltek, mint állófűtés?
Novum Forum Siculorum
-
macilaci78
nagyúr
válasz Gaben92 #162886 üzenetére
Egy barátomat látogattam meg Tamperében a nyáron. Nincs bérletes opció az aljzatokra? Láttam nagy parkolókat is tele csatlakozókkal, kb mint egy autósmozi. Ilyen helyen sem tudod hagyni a kocsit, ami a közeledben van?
Az eGolf 300 km-es hatótávja csábító, de -30°C-ban, amikor abban a kocsiban minden villannyal működik, a fűtés is, ilyenkor jó, ha 200 km megvan. Még Helsinki is necces.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz csababarca #162898 üzenetére
Kalandor rakatott nemrég az Octáviába álló fűtést, még ide is írt róla.
Akartam is javasolni, hogy hosszabb úton menj dolgozni, 3 km helyett 5 km például. Ez is kevés az üdvözüléshez, de talán az elfogyasztott üzemanyag még mindig kevesebb, mint a javítás.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #162912 üzenetére
Attol, hogy hosszabban megy, mi lesz jobb? Nem a kis tavval van a baj, hanem az nem mindegy, hogy x ezer kilometeben mennyi a kis tav. Ha 5km-et megy 3 helyett, akkor x ezer km helyett 1,66*x km lesz a kocsiban, de ugyan annyi hideginditas es hidegen beletett kilometer.
[ Szerkesztve ]
-
-
Gaben92
őstag
válasz Doki16 #162907 üzenetére
Elhiszem én csak elszomorít.
A kiépül a környéket jobban ki kellett volna fejtenem. Elég új a környék, 10 éve még mező volt a tóparton, és minden épületnek saját mélygarázsa van. Emiatt kinti parkolóhely nem nagyon van, ami van azokhoz nincs elektromos csatlakozó és nem is lesz. Viszont a mi mélygarázsunk tele és ha valaki nem költözik el/adna el valamelyik kocsiját ki tudja mikor lesz hely.
gzbotii: 500km is van néha mert nagyok a távok, annyit semelyik elektromos nem megy el.
akooos: Amikor messzire megyek az nem jövök-megyek túra, hanem általában 1 hét. Aztán ha úgy sikerül hotelt foglalni, hogy 15km-re van a kikötőtől vagy a gyártól akkor megint csak autó kell. Havi 1 hét bérlés nem kis tétel, és még mindig ott vagyunk h het 1-2x át kell ugranom egy másik céghez ami 15p kocsi vagy 90p busz jó esetben.
macilaci78: Van, és nem is vészes összeg. Céges parkolóban tuti bérelnék egyet, de ugye otthon nincsenek aljzatos parkolók a mélygaràzs miatt, ott meg ki tudja mikor kapok helyet. Lehet ki kéne várnom a tavaszt/nyarat, aztán télig hátha elköltözik valaki és akkor meg van oldva a hideg para. De a rövid távok miatt akkor is para a dolog...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
válasz Reggie0 #162918 üzenetére
Én sajnos ennyire nem tudok tippelni bár ha gumi lenne elkopva akkor ha egyszer elnyomorodott annak úgy kell maradnia, nem? Ha pl motortartó bak akkor egyszer rossz utána mindig ráz nem v futómű ha egyszer kopog mindig fog?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz zoo8800 #162903 üzenetére
Egy jó xenon észrevehetően hatásosabb a halogénnél; itt a VW-nél nem ez a helyzet. Egy Opel kenterbe veri; a Saab xenonjától egyenesen ledöbbentem, arra nincs kéznél jobb jelzőm: brutál.
Olasz vonalon a Fiat 126p (a.k.a. kispók) a referenciám, annál jobb a VW.
(#162913) bitpork: Most feleslegesen voltál #eci, senki se politizált itt. És a legfontosabb, hogy semmi köze a hazafiságnak a politikai nézethez (lásd pl. Kossuth Lajos). Továbbá sose írtad még, hogy elmentek "Wien" városába, ellenben Bécsbe rendszeresen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CharlieDrop #162924 üzenetére
Szerintem nem jó a xenonja.
G6-ban, ill. Octi 2 FL-ben a halogénnel nem volt bajom, de egy 400 ezer Ft-os felárral adott bi-xenontól többet vár az ember. -
csababarca
őstag
válasz Reggie0 #162916 üzenetére
ezer km nálam úgy néz ki (egy hét alatt durván megvan):
-456 km Krakkóba, ugyanennyi vissza. = 900km durván.
- hét közben: 3-3 km oda vissza munkahely. (4 nap összesen 24 km.)
- Pénteken másik munkahely 16 km, odavissza= 32.
- és akkor marad még 50 ide oda menésre.nagyjából így néz ki 1000km-m, ez stabilan minden második héten ilyen, köztes heteken Krakkó kiesik, és akkor két hét alatt rakódik össze az 1000km.
nem tudom ez mennyire drasztikus.
krakkói úton odavissza 4,9-5,2es fogyasztással megyek átlagban.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
Doki16
addikt
válasz CharlieDrop #162926 üzenetére
Én egy Passat B7 halogén és AUDI Q5 Bi-Xenon közötti különbségről tudok nyilatkozni. Az Audi fényszórója sokkal jobb volt mint a VW-é. De az kell mondanom, hogy a Passaté is több mint elég volt. Azért amikor teljesen sötét volt a 4db H7 jól bevilágított mindet
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Reggie0
félisten
válasz csababarca #162927 üzenetére
Teljesen rendben van. De azzal sem jarnal jobban, ha 5km-es kerulouton mennel 3km-re.
-
bul07
nagyúr
Most jutottam el odáig hogy kicseréljem az égőt, mondjuk muszájból mert jövőhéten műszaki és ha ég a műszerfalon a lámpa nemigen megy át
2005 Tuoran hátsó helyzetjelző égői (csak hogy kereshető legyen)
1db R5W
és
2db P21WMég jó hogy R5W vettem így elsőre nem megy a csere, de elméletileg estére hoznak így csak sikerül majd
Nem is értem miért variálták így meg( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Gaben92
őstag
válasz Gaben92 #162919 üzenetére
(Elore is bocsi az ekezetek miatt. Ceges laptoppal vagyok.)
Na ötleteltunk kicsit aztan feljött alternativanak (ha lemondok a sedan formarol) egy masik megoldas VAG oldalrol a Golf GTE szemelyeben. Igen, tul van picit a kereten (22k€ a legolcsobb amit talaltam), viszont a napi 6km-t azzal kb full elektromosban meg tudnam tenni, nem kinzom a TSI-t 3km-es utakkal, ha meg messzi kell menni akkor sincs gond.
Ami buktato lehet az a hat sebesseges triplakuplungos valto. A kerdes az, hogy mennyire megbizhato, illetve ha ugy dont, hogy szabadsagra megy, mennyibe fajhat vajon a csereje.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
macilaci78
nagyúr
-
-
Gaben92
őstag
válasz macilaci78 #162936 üzenetére
Akksi energiabol dolgozik, ahogy olvastam a GTE kb 10km hatotavot veszit ha meleget akarsz bent. A gyari adat szerint 50-et megy el, gyakorlatban inkabb 35-40 azt hiszem, ha felkapcsolsz minden fogyasztot akkor 20-25 körul. Nekem az is eleg lenne, a DEFA meg ugyanugy bele menne mar csak az utaster futes miatt is.
molnarpeter: Biztos vagy benne? Csak mert az 1.4 motorokhoz ugy tudom nem szokas olyat adni. (Mondjuk ez nem csak szimpla 1.4 szoval benne van.)
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
macilaci78
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gaben92 #162938 üzenetére
DQ400e, gondolom a villany nyomatéka miatt kellett. Olajcsere árulkodó, hogy nem száraz, 60 ezrenként legyen bepecsételve.
-
válasz Reggie0 #162922 üzenetére
Ha így szorlahatna-mozoghatna akkor annyira szopósodott volna h azt alámászva is látni kéne, nem?
MOD
(#162923) focvis: bro! Én kérek elnézést és akkor tartom magam az igényelt mércéhez. Csak halkan jegyzem meg, hogy Vienna nem határváros és a beszélgetésben nem volt szándékos utalás a határon túli felére
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Reggie0
félisten
válasz csababarca #162932 üzenetére
En ugy ertem, ezen nincs mit kimelni, az a heti 2x4 alkalom siman belefer ennyi utazas mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten