-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kkdesign
senior tag
válasz Mágus2 #162251 üzenetére
Fél év alatt el tud koszolodni annyira hogy bajt okozzon? Mert kb marcius kornyeken lett tisztitva es ugye nyaron jott elo ez a fordulatos hibajelenseg. Lehet hogy tisztitani kellene azt is, de szerintem ez valami erzekelo hiba lehet, valami kihagy egy pillanatra de franc se tudja mi az folytoszelep tisztitas elott olyan volt hogy nem engedte alapjaratra a fordulatot egybol hanem visszalengett picit. Pl 2000rol 800ra ugy ment h le 800 ig vissza 900 majd le 800ra es ugy maradt normalisan 800on. De most nem ilyent produkal. Plusz info hogy kb mindig 100as benzint tankolok bele. Egyreszt visszajon nekem az ara masreszt talan jobb is a kocsinak
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Az ittlakóknak is Boldog Balesetmentes Békés Ünnepeket.
Renault power
-
Szoszo94
őstag
Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy Passat B4 (1Z 1.9TDI) izzításhoz tartozó hőgombát hol találom meg a motortérben? Relé új, gyújtáskor behúz, izzítóhíd új, de nincs benn feszültség. Maradt a hőgomba, mint opció, a -10 fokban már elég nehezen indult a kicsike. Amíg a hidegek nem jöttek, addig nem nagyon törődtem a néha-néha villogó izzítólámpával, de jó lenne, ha működne most már az izzítás
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
simonjoe
senior tag
Áldott békés karácsonyt mindenkinek!!!
Joe
-
kaszaking
tag
Alany egy audi a4 1996 1.6 ADP
Mi a megfelelő olajnyomás érték alapjáraton és terhelésen? -
Lacess
tag
Békés, boldog karácsonyt minden topiclakónak!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
negyedes
addikt
Kellemes karacsonyt mindenkinek!
van egy kis kellemetlensegem a boraval, sikeresen beesett a kepen bekeretezett gombnak a piktogram resze.
a gomb mukodik de esztetikusan nem nez ki jol a gomb a lyukkal a kozepen.
valahogy ki lehet venni a gombot es visszarakni a piktogramot vagy uj gomb legyen?
[ Szerkesztve ]
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
1stVikman
senior tag
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Először is boldog Karácsonyt kívánok Mindenkinek!
Egy kicsit érdekes kérdéssel fordulnék felétek. Ti melyiket választanátok inkább 3.5-4m között?
-Audi A5 3.0Tdi
-BMW E92 325d/330dIgen, tudom ez egy VAG fórum, de mégis kíváncsi lennék a Ti véleményetekre!
Egyébként esetleg valakinek van valamilyen jó/rossz tapasztalata az A5-tel kapcsolatban? -
máyköl
veterán
válasz Vincsaba #162269 üzenetére
Számomra egyértelműen A5, szerintem nem egy kategória a két autó.
Személyes tapasztalatom nincs vele, főnökömnek volt pár éve, különösebb gond nélkül használta évekig. (Q7 -re váltotta le aztán). Egyszer Bécsből hazafele jövet a pályán elszállt a turboja, erre emlékszem, de nem volt vele sok nyűgje. -
zzz03
őstag
-
Vincsaba
csendes tag
válasz CharlieDrop #162270 üzenetére
Hát igen, 6 jól bevált VAG termék után, nem tudom, hogy bemerjem-e vállalni a BMW-t. De egyébként az A5-öt csak coupeban venném, gyerek még nincs, nem is lesz az elkövetkezendő 2-3 évben szóval még szeretném kiélvezni a coupe forma szépségét.
(#162274) máyköl
Igen, ahogy olvasom a 3.0tdi viszonylag megbízhatónak számít, meg olyan sok típushibát sem olvasok erről a típusról.(#162275) zzz03
Az igen, akkor mindenféleképpen kell egy ülést próbálnom előtte, mert én még tőled is magasabb vagyok 10cm-rel. -
zzz03
őstag
válasz Vincsaba #162276 üzenetére
mindenkepp probald ki. nekem nem jott be az ules. hiaba lehetett allitani a szelesseget az ulesnek, legszelesebben is szuk volt sajna. maga az auto stabil volt es a sor6 2.5 benzinnek gyonyoru a hangja es mindenhol eleg a teljesitmenye de a hely osszessegebe nekem keves volt benne. es ugye a padalok ha nem figyeltem, akk konnyen osszeert a talpam 2 pedallal. manual valtos volt. automata gondolom nem veszes ilyen teren.
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
válasz CharlieDrop #162277 üzenetére
Én most pont 8PA faceliftről váltanék
-
Vincsaba
csendes tag
válasz CharlieDrop #162280 üzenetére
2.0CR 170le QUATTRO
-
enddav
aktív tag
Karácsony éjszakáján nyertem magamnak egy 40km-es hazahúzást, az autó menet közben elengedte a hűtővizet és jött a stop üzenet és sípolás. Akkor is és most is, hogy kicsit tesztelgettem, úgy tűnik hogy a motor mögötti részről jön a gőz és a víz, illetve ahhoz, hogy ez megtörténjen 90°C-osnak kell lennie a víznek(és talán mennie a fűtésnek). Holnap majd alánézünk. Vízpumpa-, termosztát hiba csinálhat ilyet?
'06 Jetta 1.9 PD TDI bkc 335.000km[ Szerkesztve ]
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #162149 üzenetére
Szia,boldog karácsonyt.Esetleg tudnál abban segíteni honnan tudnánk rendelni vagy vásárolni porlasztó fészek marót,ami jó 1.9pd 8v hengerfejhez?Ismerősöm A3 asz motorkódú autójából ki lett szedve a 4pd mert elég magasak voltak az értékek.De mint kiderül 2 pd elemnél felfújt a kompresszió,vagyis nagyon gyanus mert a tűzkarika tisszra korom volt.Ha jól emlékszem irtad régebben valakinek ,hogy 8v motor pd elem fészkét fel lehet marni.És a legfontosabb hogy a helyén.De az is lehet hogy tévedek..köszi
-
rob210
nagyúr
válasz Csabadi #162287 üzenetére
VW-t még nem csináltam igy nem tudok nyilatkozni.
1.9dcinél az izzitó gyertya helyére bekötöttük a kompresszor adaptert és simán kimartuk.
A benyomott levegő pedig minden kokszot darabkát kifújt igy nem jutott semmi a hengerekbe.
Nagyon jó profi cucc, pillanatok alatt értékre marja nagyon finoman kell vele dolgozni.De mint irtam VW él mem tudom azt majd mágus megmondja , de sokban nem különbözhet, max a szögértéke lehet más.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #162285 üzenetére
BGS 62604
Rob210
1.9PD-nél nem kónusz tömít mint a 2.0 PD 16 szelepnél, hanem egy réz tűzkarikának nevezett gyűrű, sík felületen illeszkedik, átmérője 15,75mm, szóval a legnagyobb egyenes fejű maróval kell óvatosan megmarni egyenesre, ami benegy, elvileg 16, de ha jól emlékszem a 17mm is befér. Biztosan működik, ha egyenesre van marva a tűzgyűrű megfogja, csak ugye szerencsétlene 1 csavarral rögszítették a befecskendezőt, ami szeret ferdén állni, erre kell ügyelni beszereléskor, no meg új csavar muszáj, mert nyúlik a régi és bele fog szakadni ha 2x húzzák le a megadott nyomatékra.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz enddav #162284 üzenetére
A tandempumpa alatt van egy műanyag elosztó, ahová a hőmérséklet jeladó is be van dugva, ott szeret ömleni a víz a blokk és a műanyag ház között, ilyenkor a ház cserés mert letörik a belső pereme és nem szorítja a gumigyűrűt. Vasz szintén ott a hőmérséklet jeladó mellett is szokott folyni. Pont a váltó és a motor találkozásánál középen, ha a váltó vizes felülről, akkor meg is találtad.
[ Szerkesztve ]
-
-
-