-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Csabadi
tag
válasz macilaci78 #167855 üzenetére
Köszi, viszont ha a csatlakozások rendben vannak a kábelen marha nagy sérülések kell lenni ahoz, hogy ilyen gond legyen. Viszont a csatlakozók jól néznek ki
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Csabadi #167856 üzenetére
Ahogy Mágus is mondta, nem normális az 1V feszültségesés ilyen vastag kábelen ilyen hosszon. A feszültségesés a kábel belső ellenállásán múlik. A keresztmetszet, és az anyagszerkezet is befolyásolhatja. Lehet, hogy nem látszik elsőre külsérelmi nyom, de meg lehet belül égve, szakadva, bármi.
Húzd le mindkét végén és mérj az érintkezőknél, ha máshogy nem tudod kizárni a kábel hibáját.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Csabadi
tag
válasz macilaci78 #167857 üzenetére
Rendben
-
molnarpeter
nagyúr
Hajónapló: első szélvédő kicserélve (Profi autóüveg, Vác). Pilkington 22,5k lett volna, de Bp kiesik ezekben a hetekben. Vác először drágábbat mondott telefonon, közben kértem árat bestglasson keresztül, ők saját műhelyben 23,8-at írtak, a közelebbi helyen 28,6-ot. Le lett egyeztetve, kaptak 29-et, még mindig jobb, mint plusz 1-2 óra és többlet km.
Az index mágikus módon megjavult, csak azon az egy napon volt rossz, talán a hőmérséklet nem tetszett neki.
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #167860 üzenetére
Egyébként ez érdekes ám. Nálunk az MFA léptető kapcsolója kezdett el halódni de egy nap alatt elmúlt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
K Norbi
addikt
-
Gyula84
veterán
Audi S8 erőmérő
S8 van de nem futja jobb benyára?Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Csabadi
tag
válasz Morris #167862 üzenetére
És mit vegyek tsi vagy nyűgös részecskeszűrős dieselt? Lehet van gondja mindig valami, de ezért nem jön a bank plusz amiket itt olvasok pár éves kocsiról, hát hadjuk. Szerkezetileg, és kaszni rendben van a kocsimon, nekem ez a lényeg... Nem kell rá töltögetni olajat de regenerálni sem fog... Ja és lehet öreg és nyűgös de nem hagyott cserben soha..
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #167847 üzenetére
Hazaérve megnéztem géppel, de nulla hiba pedig 3x indítottam. A csatlakozó vastag kék szála a tüzfalig megy a fekete csatlakozó 1 pinjéhez a vékonyat még nem néztem(van egy bontott kötegem, hiányos de ez a része egyben van) gondolom a vékony kék /fekete a motorvezérlőbe megy, de megnézem. Ismét megnéztem a 016 csatornát 99.6% viszont már gyujtáson is, ha inditom akkor sem változik az érték. Viszont gyújtason, ha lehúzom a csatlakozót akkor lemegy 0-ra. Szóval nem tudom mi lehet a gond
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz molnarpeter #167859 üzenetére
Köszi,megnézem mi van és ha nem akkor megtámogatom úgy ahogy mondtad
-
-
-
c00per
tag
válasz Csabadi #167879 üzenetére
A regi A4 B5 1.9 AHU 1998. Ezt az autot sirom vissza mindig.Banom a napot,amikor eladtam.Egyszer rendbevagtam a futomuvet es csak tankolni kellett. A masik,hogy megtanultam keresni kell egy profit a kornyeken, mert a kiserletezgetes kerul a legtobbe. Az uj gepen a vezerlest inkabb szervizbe lecsereltettem garival.
Nem tudom feletek van-e vag specialista.Lehet jobban jarnal, ha ilyen esetekben azt az x osszeget odaadnad a zsebebe...
-
K Norbi
addikt
Patika I es Golf
Csak kicsit túlárazott.. -
Csabadi
tag
válasz c00per #167881 üzenetére
Napi szinten járok a kocsival 100km jön megy csak egy ideje felfigyeltem erre a fordulat beejtésre... De amit mondtam soha nem hagyott ott pedig nem egyszer jártam Ausztriába, horvátba (futómű, lemförder, ate fékek, sachs lengéscsillapítók, 10ezrenként olaj, figyelek rá, minden szűrő man. Volt vele egy tengely mellényúlásom, de több mint 150ezret raktam eddig bele se kuplung, se turbó(pedig ahogy kinéz a komp kerék) most lesz olajcseréig és megvan már az új melett középrész...
-
rostiron
őstag
Sziasztok.
Van egy 98-as polo classic taligám amibe gyújtótrafót kell cserélni, az ERA márkájú megbízható ? Milyen márkát szabad megvenni ?
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #167867 üzenetére
És 95-ös benzint tankol bele. Nincs több kérdésem.
#nincsbennetarcsi
-
rostiron
őstag
válasz Mágus2 #167889 üzenetére
Hatalmas eső volt két napja, és nagyon dadogott az autó. Mikor kiszáradt minden ok. Elvileg be nem ázott, csak nagy párát kaphatott. Ezeknek elvileg teljesen vízállónak kéne lenni ?
Ha most száraz időben egy virágspriccelővel befujkálom a gyújtástrafót, elkezd dadogni leáll, és nem indul egy darabig. Kicsit szárad és megint minden ok.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
KTTech
veterán
válasz rostiron #167890 üzenetére
Mikrorepedés van rajta, én is így jártam, csak annyi különbséggel hogy egy körforgalomban teljesen meg is állt... amíg ki nem száradt 2 óra alatt. Aztán még hazamentem vele (10km), és csere lett. (Igaz az egy 1995-ös Golf mk3 1.6-os volt. Beru-ra cseréltem, ami működött amíg bontóba került a kocsi tavaly - nem bírta az angol éghajlatot - ráadásul rossz helyen volt a kormánya az itteni közlekedéshez, bár ezt megszoktam - és menthetetlenül elrohadt).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #167889 üzenetére
Szia, ma néztem haver kocsiját A6 1.9pd igaz bosch generátor van neki rajta és csak gyujtáson 0%mutatott indítás után 40%dolgozott.Majd az enyémről lekötöttük a vastag kábelt és beindítás után 99.6% - ot mutatott ismét. Tehát nagyon úgy fest a generátor lesz a rossz, vagy ami méri/figyeli a terhelést.
-
KTTech
veterán
válasz gzbotii #167893 üzenetére
Igen, 1.5 évig itt használtam. Sok cucc volt, ez volt a legegyszerűbb megoldás (és legolcsóbb... most havonta fizetek 60000Ft-ot csak biztosításra és útadóra, egy 2006-os 140-en lovas Seat Leon TDi-re)
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
aero.
veterán
válasz KTTech #167895 üzenetére
Azt mondjuk te is "elfelejtetted", hogy egy napig sem hasznalhatod a magyar rendszamos autod, ha dolgozol es adot fizetsz, ezek szerint szerencsed volt, hogy nem allitott meg senki.
Havi 60k vagy nagyon fiatal vagy, vagy nagyon rossz helyen laksz es vagy ez a ketto egyutt
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz aero. #167897 üzenetére
Egyik sem... a másik Seatra (2003.1.9 Tdi 110LE) sokkal kevesebb volt (37000 Ft). Egyszerűen ennyi a "bünti" az automata váltóért, a magasabb árért (450 fontért vettem a 2003-ast, a mostanit meg 2550-ért), és a nagyobb teljesítményért. Mindkettőn van EU szintű asszisztencia, így az nem oszt/szoroz (sokat járok Disneylandbe )
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz KTTech #167898 üzenetére
A fele elveszett a hsznek, ahogy látom.
A Golffal párszor állítottak meg, apróságokért (pl. nappali menetfénnyel mentem éjszaka, mert nem vettem észre, hogy elfelejtettem felkapcsolni a lámpát, de büntit soha nem kaptam), de soha nem volt gondjuk vele, hogy itt használom, pedig beletekertem sok ezer km-t. Aztán a kiköltözés előtt nem sokkal cserélt kuplung 25E km után feladta a küzdelmet, kicseréltettem, hogy hazamenjek vele műszakira, de az már nem történt meg (túl sok rozsda volt, a küszöb és az alváz tökéletes volt, azt megcsináltattam kiköltözés előtt, de a hátulja szétrohadt), állt még otthon egy évet, aztán elment a bontóba. Mondjuk folyamatosan tudott munkát adni, úgy tűnik, ha autót veszek azzal megszívom.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- GTA: San Andreas
- Minden ami hőszivattyú
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
- Eredeti játékok OFF topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Sorozatok
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest