-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fecaga21
aktív tag
válasz molnarpeter #168898 üzenetére
Engem az nagyon nem izgat, inkább csak az hogy ne kelljen vagyonokat költenem rá.
-
Reggie0
félisten
válasz BUZZLGHTYR #168903 üzenetére
Nem eszik az sokat. Nekem hajnal 4kor M0-as 90 tempomattal 4.9 l/100km-re jott ki a szabadfoldi ut es pesti ut kozotti szakaszon. Palyan utazva >1000km-nel 160-180-as olasz tempoval(600km) es hasonlo magyarral, tobbi helyen szabalyosan kijott 6.9-re.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Skoda octavia 2, 2005, 2.0 pd-tdi, bkd.
Első tengelyre Zimmermann betét mellé Zimmermann tárcsa mehet ?
Vagy legyen valami más, Ate, TRW, stb. ? -
L1ZRRR
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #168903 üzenetére
Attol fugg, az ujak mar kevesebbel is beerik.
Faterom q7-evel 300 km-t gyor-wiener neustadt 7.6 jott ki. (286 hp)
Varosban 8,5.[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Lacess
tag
válasz fecaga21 #168911 üzenetére
Az én személyes véleményem -és kérlek nehogy csak emiatt írd alá az adásvételit!!!- hogy nem rossz autók ezek amennyiben tudod, hogy mire kell/lehet/"szabad" használni. Értem ez alatt azt, hogy nem alkalmas arra, hogy napi több száz kilométert pályázzanak vele, esetlegesen telepakolva, utánfutót vontatva, etc. Városi közlekedésre, főúton közepes távokra biztosan alkalmas. Nem bonyolult technika, nem kifejezetten drága az alkatrész hozzá, vagy a rá való gumi, bontott alkatrészt is taláni hozzá ha szükséges lenne.
Viszont -szerintem- ennyi pénzért, az említett használatra van jobb alternatíva is. DE ha neked ez tetszik (megsúgom nekem is, akartam is venni) akkor nincs több kérdés. Ugye én nem tudom hogy "mire" használnád.(csak a tisztánlátás érdekében: NEM a linkelt darabról, hanem általánosan az Audi A3 8P Sportback 1,6 -ról gondolom a leírtakat!!)
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
fecaga21
aktív tag
válasz Lacess #168912 üzenetére
Köszi. Persze van más alternatíva (Focus,Corolla, Golf, Astra...) de ez azért mégsem olyan.Magam részére kellene autó szerintem hetente ha mennék vele 100 km-rt maximum nem pályán, nem családnak, nem utánfutóval, úgy látom a fogyasztása is barátinak tűnik. Egyébként ha szabad kérdezni mit vettél helyette?
-
fecaga21
aktív tag
válasz Lacess #168914 üzenetére
azt már vágom hogy minél egyszerűbb motort meg váltót kell nézni, és akkor nagyobb baj nem lehet egy sima szívó benzinessel, de azt hittem minden Audinak sok a fenntartási költsége, az alkatrész árak, stb....
Nyilván lehetne egy kicsit lentebb adni, de hát egyedül vagyok, rávaló megvan, ennyit megérdemlek szerintem, nem kell 2.5 V6 de a kasztnija az nagyon szép, jó ránézni[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz fecaga21 #168915 üzenetére
Azt nem állítom, hogy nincs néhány speckó alkatrész ami drágább lehet, ha van is az max. kasztni, lámpa meg hasonlók. A bódé alatt ugyan az mint a Golf V, Jetta, Leon 1P, Octavia 1Z, persze ugyanezen motorral szerelt variánsai.
"nem kell 2,5 V6" - az nincs is belőle, de 3,2 V6 benzin van...
Viszont -és most nem szeretnélek összezavarni- ha tényleg csak egyedül használnád, ilyen rövid távokra meg nagy motor sem kell, de maradnál VAG vonalon, lehet érdemesebb lenne elgondolkodni egy mérettel lejjebb. Gondolok itt a Polo/Ibiza/Fabia vonalra. Azonos pénzért lehet fiatalabbat és/vagy jobban felszereltet kapnál.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
válasz BUZZLGHTYR #168903 üzenetére
Mi a sok?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bul07
nagyúr
válasz Lacess #168877 üzenetére
Hú ma majdnem sikerült megszívatnom magamat keményen, kulcs ügyben
Ezer fok megviselt
Penny vásárlás, anyámat vittem
Elkezdte a pont mizériát hogy a plüss meglegyen a unokának
Első kör minden mi csak kell
Fizetés 21pont jött össze, kocsiba bepakolás, utána vissza mert kell még 9pontMikkor bementünk akkor jutott eszembe hogy pontokat az anyós ülésre dobta ma bánkártyával együtt, uzsgyi ki érte
Majd be, mondom beragasztatom a pontokat míg édesanyám válogat, oda mentem egy hűtőhöz mindent leraktam ami a kezembe volt
Na összeszedtünk még dolgokat fizetés megvan a pont, ki a kocsihoz
Keresem a kulcsot, sehol nincs nézem ne zártam be
Ekkor ugrott be hogy én a kulcsot is letettem a hűtőre bent
Rohantam befelé. és nagy szerencsére ott várt a hűtőn a kocsi kulcsÍgy még sose jártam, hogy lehagyjam a kulcsot
Én már találtam így kulcsot még annyik idején a Szolnoki Corában, leadtam az ügyfélszolgálaton
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
aktív tag
Sziasztok!
Mi a vélemény a 7 sebességes, száraz kuplungos DSG-ről?
Új autó vásárlása előtt állok és nem tudom eldönteni, hogy DSG vagy manuál legyen.
A száraz kuplungosról nem sok jót olvasok, tesztvezetésen se győzött meg.
Havi 200 km város, 300 km főút és 1100 km pálya. -
lacos001
senior tag
válasz Big_Boss #168919 üzenetére
Én ugyan igy voltam tavaly ilyenkor, mikor rendeltük a gépet. Ill. hamarabb, mert ekkor kaptuk meg..
Akinek manuál volt arra tette a voksát, a DSGs emberkék meg azt mondogatták, hogy soha az életben nem váltanának DGSről másra...No azt döntsél.
Hiába volt tesztelgetés előtte, megmaradtunk a manuálnál, mert "mitértünkmiehhez"...
tudom ezzel semmit sem segitek, csak leirtam, mert erre jártam -
aktív tag
válasz molnarpeter #168921 üzenetére
1.5 vagy 2.0 TSI. Igen, szalonból. Egyelőre 8-10 év a cél, aztán majd alakul.
-
aktív tag
válasz diegho #168924 üzenetére
Tesztvezetésen nekem is ez volt a problémám.
2.0 TDI 92 km/h-nál már 7.-ben volt. Pedál lenyomás után kis hatásszünet aztán visszagangolt 2-3 fokozatot.
Az értékesítő városi használathoz a váltófüleket ajánlotta.Másik kérdésem, hogy az adaptív tempomat manuálnál mennyire használható?
Havonta egyszer végigmegyek az országon (Szombathely - Zemplénagárd) és pályán jól jönne.(#168920) lacos001 Tényleg nem, de azért köszi!
[ Szerkesztve ]
-
-
trialboj
őstag
Lenne pár kérdésem egy 2005-ös octaviaval kapcsolatban:
Elsőnek egy könnyű
A tanksapka kupakja hozzá van csatolva a nyíláshoz, viszont nem találok helyen ahova be lehetne pattintani, hogy ne lógjon és verje le a festéket alul... ez így lett kitalálva, vagy csak én vagyok hülye?Ablaktörlő lapátokat nem tudom felhajtani mert a motorháztető takarja, meg akarom nézni milyen állapotban vannak, ez csak úgy lehetséges ha törlés közben leveszem a gyújtás, és megállítom egy random helyen?
Ez nem kérdés, csak gondoltam megosztom, hátha segít másnak is.
A tanksapka nem nyílt ki, hiába nyomogattam. Valami fura oknál fogva a fekete pöcök, és a sapka érintkezésénél tele vol ragasztva szigetelő szalag darabkákkal. A fritzek nem valami nagy hack mesterek , nem tűnt úgy hogy letört volna valami, de én fogtam egy kis műanyag darabot és oda ragasztottam, így már tökéletesen nyílik egy kis nyomásra a fedő.És végül ismét megkérdezném, hogy van különbség az új ezüst + fekete skoda emblémák között? Használt piacról / bontóból vásárolva is eredetit kapok, vagy lehetnek hamisítványok, amelyek gagyi anyagból vannak, és karcolódnak pillanatok alatt főleg elöl a bogarak miatt pl.
Kösz
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
molnarpeter
nagyúr
-
válasz trialboj #168929 üzenetére
A képen látható bemetszések közül kettővel az ajtó tetejére fel tudod rakni.
Az ablaktörlőt szerviz pozícióba kell állítani hogy cseréld a lapátot - nézd meg a könyvében, vagy keress rá itt a topikban : Mágus2 már írta.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
freaghill
őstag
válasz BUZZLGHTYR #168894 üzenetére
Én is ezeket nézegettem az utóbbi időben.
-
pavika
tag
válasz pavika #168865 üzenetére
Sziasztok. Sajnos az előző kérdésemre nem kaptam választ. Most egy újabb kérdésem lenne. Az autóm alján a küszöbnél és az utastér alatt kerek alakú lyukak vannak mellyek gumitömítéssel, gumi dugóval vannak ellátva. Sajnos nem tudom mi lehet ennek a pontos neve. Karosszéria dugó néven az interneten találtam pár képet, ami hasonlít. Sajnos nagy esőzés közben beázott az autó. Egy-két gumi dugó rossz állapotba van, egy pedig hiányzik a helyéről. Valószínű itt ázhatott be az autó. Sajnos vw szerviz csak 70 kilométerre van tőlem a helyi autós boltban pedig tanácstalanok egyenlőre. Kérem aki tudja hogy mi lehet ennek a 30 és 40 mm átmérőjű alkatrésznek a neve vagy cikkszáma az segítsen nekem. Autó vw passat kombi 2002 évjárat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #168936 üzenetére
Majdnem annyi a nyomaték, mint a családi puttonyosban 1700-2700 fordulaton.
-
veterán
Urak!
Barkácsban kérek segítséget. Azt hittem, az ablakmosó-tartály folyat; tegnap voltam márkaszervizben, hogy gariban megcsináltassam ezt is, de mondták, hogy a cső lyukas, az nem gari, stb...
Azt silabizáltam ki, hogy a 17-es alkatrészre van szükségem innen, a cikkszáma 1J0955751D . Rákerestem, ez egy furcsa gégecső [kép], van benne egyenes szakasz is; 10 méterével adják, kb. 8-10 ezer Ft. Nekem viszont kb. 0,5, max. 1 méter kéne belőle; ezért nem szeretnék több ezret kifizetni.
Milyen alternatív megoldást javasoltok?
Felmerült ötletként:
- 6 mm-es ablakmosócső toldó (180 Ft)
- 6 mm belső átmérőjű hidraulika cső (kb. 100 Ft métere)Egyáltalán a gyári cső 6 mm belső átmérőjű, ha úgy van megadva, hogy 6x0,75x10000 mm?
Köszönöm az ötleteket!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #168943 üzenetére
Nem tudom, ezért kérdezem itt.
Csak feltételezem, hogy azért gégecső, hogy ne nyomódjon össze. Illetve azért vannak benne az egyenes szakaszok, hogy lehessen csatlakoztatni.
A hidraulikacső egyenes, lehet hajlítani, mégse jellemző rá, hogy összenyomódik.Van másik barkács-ötleted esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #168944 üzenetére
Az egyenes részeknél lehet toldani. Sima 6mm összekötő kell hozzá, szorító, meg bármilyen vastagabb falú 6mm gumicső.
Oldalanként van minden lábtérben 1 darab gumidugó, amivel le lehet engedni a vizet, ha nem az hiányzik, hanem a küszöbnél, akkor alulról nem tud beázni.
[link][ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pavika #168938 üzenetére
Ezt neked szántam, csak lejárt a szerkeztési idő...
Oldalanként van minden lábtérben 1 darab gumidugó, amivel le lehet engedni a vizet, ha nem az hiányzik, hanem a küszöbnél, akkor alulról nem tud beázni.
[link]A csomagtartóban lévő 12V ajzat biztosítéka a reléboxon van a pedálok felett a kormánytól balra. Le kell hozzá bontani a műszerfal azon részét.
Egyik az utastéré másik a csomagtartóban lévő konnektor biztosítéka.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #168936 üzenetére
Viccet félretéve, szép eredmény. +40 paci és 100Nm a gyárihoz képest egyáltalán nem rossz. A tartósság a kérdés mindig.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Sorozatok
- Micro Four Thirds
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Eleglide M2 - pedálszenzorból a maximum
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest