-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vans?
őstag
hábm bábm
-
Runner_fxr
Ármester
Nem tudom, hogy pontosan mit csinált a rendszámtábla világítással, azt pont elfelejtettem megkérdezni, egyszer már próbáltuk megcsinálni, azt a kis foglalatot kipattintottuk, kicseréltük egy újra, de úgy sem akart világítani, azóta rossz volt. Gondolom beljebb kellett kutakodni, nem értek hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
válasz vans? #169702 üzenetére
A "10 perc múlva jövök, csak kicserélem a váltógombot"-tól a naplementéig tartó birodalmi szopás között valahol. Érdemes olyanra bízni, aki csinált már ilyet. Néha könnyű, néha nagyon nem.
1stVikman: Vezérlés csere 40e munkadíj egy Poloban? Hát vagy rohadt sokat kávézik a csóka, vagy azon durva felár volt a vitt alkatrész miatt.
Runner_fxr: Munkadíj nincs részletezve?
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Runner_fxr #169705 üzenetére
Nem tudom milyen árak vannak otthon, 8-10 közé lőnék be egy független szervizt óránként. Ebből kiindulva 4 órát is elszámolt a vezérlésre. Az szvsz sok. A Volvomon 2.5 óra, a v8-on meg 4.5 óra volt, de ott klímától kezdve a hűtőket, generátort is ki kellett venni. Ha meg nincs részletes munkadíj elszámolás, akkor azt számol el, amit akar. Hibakód olvasás 10 ezer, nettó vicc!
(#169705) Runner_fxr: Értem, tehát beépítette az árakba a munkadíjat. Gyanús
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz Runner_fxr #169696 üzenetére
Ezek az árak még itt, angliában is erősek lennének... ( a műszaki az más kategória, de itt évente van. Legutóbb 10500Ft-ot fizettem érte).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nyogo83
senior tag
válasz Runner_fxr #169705 üzenetére
1-2 eve a Kipufogoklinukan valmi 14-15k korul csinaltak anyagdijjal egyutt 20 perc alatt a flexicso cseret egy Bravon. A tobbi dijnal is ehhez hasonloan vastagon fogott a cerka...
Nem olyan regen pedig fullos generator(homokfuvas/takaritas, csapagycsere, diodahid csere) felujitas ki-be szerelessel egyutt volt boven 40k alatt es nem hinnem hogy az oninditot dragabban csinalnak.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Runner_fxr #169705 üzenetére
Ez ilyen.
Vitted az alkatrészt is stb...
Nem mondom hogy nincs túlárazva, de azért az "átbasztak"-tól elég messzi van a dolog.Az a baj mindenki le van maradva a szocializmusban a lada szerelés árainál...
Pláne ha nem maszekhoz viszed hanem akinek rendes szervize van... mert ott ugye még a fáradt olaj elszállítása után is keményen fizet stb stb...Szóval a lényeg SZERINTEM, hogy nem volt olcsó de nem is basztak át azért. Ez ennyi. Máshol lehet még több lett volna vagy, lehet olcsóbb csak szarul csinálják meg stb.
A szaktudást és az időt meg kell fizetni... a lehúzást én sem szeretem, de azt se amikor valakinek minden drága!
(Most ezt nem rád mondom, csak megjegyzem.)Mert hogy, nálam kijöttek a hivatalos BWT szerelők hogy élő garancia miatt be kell üzemelniük a gépet az még oké 30 ezeré (1 óra se), de mikor megkérem, hogy a fél méteres csövet rakjam már rá ha már itt van (2 hollandert meghúzni) ez 5 ezer.. na ez már nekem is sok.
Én inkább azt nem szeretem még az autó szerelésben, hogy dolgozzon valaki drágán, mert szaktudás meg idő stb... de hogy ha az alkatrészt hozza a szerelő és még abból se enged pedig unix stb volnalon mindnehol van 40-50% engedmény... mert keressen rajta basszus de legalább egy rohadt 20-30%ot adjon már át a kedvezményből.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Kiskokó #169715 üzenetére
Azt azért tegyük hozzá, hogy csak egy alkatrészt vittem, minden mást ő szerzett be hozzá, és azért itt több mindent is cserélt az elmondása alapján.
Nézd, nekem fogalmam nincs arról, hogy mi számít jó árnak és mi rossznak, autószerelés kapcsán, csak arra tudok alapozni amit itt a tapasztaltabbak mondanak. Márpedig jó páran azt mondták, hogy irreálisan drága volt.
Ezért írtam, hogy akkor átb@szott. Erre szebb szó most nem jut eszembe.Én a kerékpáros szakmában dolgozom, szerelő vagyok, de én mondjuk korrektül feltüntetem az alkatrész árakat és a munkadíjat, nincsenek ilyen rejtélyes összegek mint most itt az én esetemben.
Nyilván jobb ha minden alkatrészt én adok, de azért senkinek sem számítok fel több munkadíjat, mert mondjuk hoz egy-két alkatrészt a kerékpárjához, amit meg kell csinálnom.Tudom, hogy mennyi sz@rrágó van, ez az én szakmában sincs másként, fillérekért akarnak mindent és nem feltétlen azért, mert nincs pénzük, hanem mert totális tévedésben vannak a kerékpár árakkal kapcsolatban, sokaknak a tesco, obi és praktiker a kiindulási alap, ahhoz képest persze, hogy minden drága.
Szóval értem én, hogy miről beszélsz, és azzal teljes mértékben egyetértek, hogy ha minőségi munkát végeznek, akkor nem kell annak a legolcsóbbnak lennie, aki jó szaki, az kérje meg az árát, normális keretek között. Ez így korrekt!Egyébként nekem úgy tűnik, hogy jól megcsinálta az autómat, csendesebb, erősebb, kormányzása is jobb lett. Szóval magával a munkával szerintem nem vert át, de drága volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz bitpork #169720 üzenetére
Itt azt 30-ért szervizelik / óra tárcsa+betét csere neked 480k lenne
A8 akár 36k, mondjuk vágom, hogy egy a4 szervizóradíja olcsóbb, mint az a8-nak.Vagy readingben a porsche dealer 85k/óra, valakinek?
Én 15-18 között fizetek / óra, szóval néha sokallom aaz otthoni árakat.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #169348 üzenetére
Jó estét. Már régebben még akartam kérdezni, passatom első lengéscsillapítói már nem gyáriak, viszont a rugók sem.Jelent ez valamit rugó szempontjából, hogy nem gyári? Gondolok itt arra, hogy keményebb a futómű vagy ilyesmi.Nincs eltérés az eleje és hátulja között hasmagasasság szempontjából.Viszont hátul még gyári rugók vannak. Azért érdekel mert ültem pár passatba már és azok jobban elnyelik az úthibákat. Egyébként sachs gátlók vannak elől, hátul. Tehát keménység/feszesség szempontjából érezhető a nem gyári rugó?
-
trialboj
őstag
Üdv,
Két két kérdésem lenne:Erről a gumiról halottatok már? Gtradial CHAMPIRO FE1 175/65R15 84T? ebben a méretben felmegy a gyári alu felnire?
Milyen keresztrudat lehetne felrakni 2es octaviára, ami olcsó pénzben megáll? Én a legolcsóbat is 30.000 körül láttam, tényleg ennyire drága két darab alu rúd? Mivel nincs hosszanti rúd, ezért csak a nyomorultabb keresztrudak jöhetnek szóba, amelyek még csak le sincsenek kerekítve, ez így nem visít városon kívül? Van valakinek tapasztalata ez mennyire zavaró, és befolyásolja-e komolyabban a fogyasztást. Thule proride 598 menne majd rá
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
gzbotii
veterán
válasz trialboj #169724 üzenetére
Én sose hallottam erről a márkáról...én néznék inkább valami "normális" márkát.
Amúgy csak olyan méretet raknék rá, ami szerepel a törzskönyvben, mert ha nem ugrik a rendszám...[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Kiskokó
veterán
válasz Runner_fxr #169717 üzenetére
Helló
"Tudom, hogy mennyi sz@rrágó van, ez az én szakmában sincs másként, fillérekért akarnak mindent és nem feltétlen azért, mert nincs pénzük, hanem mert totális tévedésben vannak a kerékpár árakkal kapcsolatban, sokaknak a tesco, obi és praktiker a kiindulási alap, ahhoz képest persze, hogy minden drága."
Nincs miről beszélni, leírtad amit akartam mondani.
Ez mindenben így van, te azzal foglalkozol abban vagy otthon, van aki az autókhoz ért jobban van aki egyikhez sem.
Az a baj, hogy tájékozatlanok az emberek, én ha akarok bármit is napokig olvasok utána a neten pl.
A másik lényeg a kinek "mi éri meg" azaz mennyit szán rá.
Arra akartam célozni amúgy, hogy tényleg drága volt, csak ez a mai világban sajnos megszokott.
Most, mindenben ez van. Mindenki teli van munkával annyit kér amennyit bír a pofa. így még nagyobb összeg kéne ahhoz már hogy valóban átba..ás legyen. Viszont szomorú, hogy manapság azok az átlag árak sok mindenben, amit cirka pár éve még tényleg lehúzásnak lehetett volna hinni.Na örülök ha ténylegesen is jobb lett a kocsi.
Stét| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #169730 üzenetére
Atlagosan igen, de kar ide keverni a haszontalan aktatologatok es bufeszakosok beret, mert ott nincs hozaadott ertek. Nyilvan ezek fognak ebbol a hullambol leszakadni. Ha keves az orszagban az atlagos hozzaadott ertek, azt nem feltetlen azt jelenti, hogy keveset termel egy adott ember, hanem azt is jelentheti, hogy sok haszontalan alkalmazott van.
[ Szerkesztve ]
-
-
trialboj
őstag
válasz gzbotii #169727 üzenetére
Ez már jobban hangzik? BARUM BRAVURIS 5HM 195/65R15 91T
Ilyen volt az előző autómon is, akkor úgy emlékszem azért vettem, mert szerepelt az adac ajánlott listáján, és azt olvastam hogy ez egy continental almárka. Méret is megfelel a hivatalos ajánlásnak?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
freaghill
őstag
válasz trialboj #169733 üzenetére
Totalcaron van egy A nyári gumik több mint fele szemétre való? című cikk, ebben van egy nyári gumiteszt, érdemes lenne szerintem innen válogatni.
Összesítésben másodikként futott be a Vredestein Sportrac 5, ami az általad linkelt oldalon 20lei-jel több, ha belefér én a helyedben inkább ezt venném.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Kiskokó #169728 üzenetére
Mindennek van előnye meg hátránya is, amikor meg alig volt meló, akkor az volt a baj, meg a keresetek is jóval alacsonyabbak voltak. Most munkanélküliség szinte nincs, cserébe a szakik annyit kérhetnek amennyit akarnak.
Én is mindig utánaolvasok, mielőtt nagyobb összeget költök valamire, de most úgy voltam vele, hogy megbízható szerelő, csinált már nekem pár munkát, nem drágán. Épp ezért nem érdeklődtem más felé. Legközelebb már körültekintőbb leszek.
-
rob210
nagyúr
válasz zoo8800 #169742 üzenetére
2 ben voltam.
Ugyan az a lehúzás ment mind a kettőben.
Nem tudták, hogy csak kiváncsiságból mentem be.
De olyan dolgokat soroltak fel a konkrét hibán felül amit jeleztem nekik, amit 3 nappal előtte én magam cseréltem ki.
Egyszóval sz@rháziak, mert amikor mutattam a számlát meg az alkatrészt ami fényesen csillogot.
Akkor közölték, hogy ja ha értesz hozzá minek fárasztasz minket 8ezer lesz az átvizsgálás. Egyszóval felejtős.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...