-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Smooth
senior tag
1.5 TSI Octavia (4200km van most benne, de újkora óta - vagyis 4 hete) furán viselkedik induláskor.
1-es sebességi fokozatban rángat. Mármint így lüktetve indul meg (stabil gáz mellett, folyamatos kupplung felengedésre szépen egyenletesen felpörög, majd egyszer csak visszaejt, aztán húz tovább, majd megint ejti egy picit a fordulatot és utána ugyanezt még egyszer). Minden alkalommal 3 rántás (kb 1000, 1200 és 1500-as fordulat környékén - de, ha kicsit intenzívebb gázzal indulok, akkor kevésbé is érezhető és a harmadik már akár 2000-es fordulat fölé csúszik)Szerintetek ez normális? Vagy valami ismert/orvosolható hiba? Korábban az 1.4 TSI nem csinált ilyet (legalábbis a 122 lovas).
Vagy ezt az ACT okozza? (az kikapcsolható valahogy?)
Természetesen garis az autó, de mielőtt nekiállok szívni az utánajárással, gondoltam, kicsit informálódom.Eleinte azt gondoltam, talán szoknom kell még ezt a szerkezetet, vagy esetleg az autónak kéne még "bekopnia", "összeérnie"... de nem hinném, hogy ez a gond.
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
zoo8800
veterán
válasz _Smooth #170951 üzenetére
Nekem 1.4 TSI van, az egyet ejt a fordulatszámon, mielőtt zárna a kuplung. Eleinte fura volt, de már megszoktam. Ez inkább feature és nem bug, mert elinduláskor ad egy pici plusz gázt, ezt veszi el pár mp után. De csak egy ilyen van, nem 3...
rip and tear, until it is done
-
veterán
válasz joshua7 #170941 üzenetére
Köszönöm a bizalmat, de ugye tudod, hogy én nem szerelek, max. barkácsolok.
A 2 közül az egyik gyári, és ahogy már előttem írták, tartalmazza az okoskereket is.
Én ezt szoktam ajánlani: [link]; most sajnos 300 euró, korábban 200 szokott lenni. DE ellenőrizni kell, hogy passzol-e (írj az eladónak alvázszámot).A cikkszámra rákeresve, a Kauffer is forgalmazza. Eddig 70 ezer Ft környéke volt, most ott is 147 ezer. Nem tudom az okát. [link]
-
-
joshua7
veterán
válasz focvis #170953 üzenetére
Nem is a szerelés végett, csak az infók miatt írtam.
Az ebay linket néztem, amit linkeltél korábban, de ott már elfogyott 300 EUR-ért is (CAXA motorkódhoz passzolna), a Kauffert is megtaláltam s ja, 147k ott...
Azért köszi!MoP_FX 57: neked is köszi az infót!
[ Szerkesztve ]
Semper Fi
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Tulaja lettem egy 2005-ös 1,4 -es Octavia 1 tour-nak.
Ami gondom van vele, az;
1: kotyog az ülés (vezető oldali)... Ezt hogy lehet orvosolni? 124.000 km van az autóban, tök újszerű a bele....de ez...lehet sokat volt előre-hátra allitva vagy énnemtom...
2: a hátsó ajtónál (ferdehátú) valami nagyon nyiszog ha pl körforgalomban megyek (csavarodik a kasztni, és így megérzi?)... Olyan műanyagos, gumis hang, nem futómű az fix. Gondoltam megkérdezem hatha tipikus eset...Amúgy az 1,4-es Lacetti után, ami hasonszőrű közlekedő edény, meglepett hogy mennyivel jobban megy a kocsi, hiába a -20 lóerő. Igaz, hogy a belül sokkal kisebb is annál, de ennek van normális csomagtere😀
-
c00per
tag
Ma ossze lett rakva a gepsas.Ki lett cserelve a kuplung munkahenger es a kuplung szerkezet.Ketten csinaltuk ismerossel.Nem ez volt az elso kozos kooperacio.Nos az van jelenleg, hogy kurva nehezen indult elsore az auto es miutan beindult kerepelo hangja van.Gyorsan le is allitottuk.Kuplungszerkezet kozpontositva lett felrakva a regi mintajara.Elvileg hozzavalo cikkszamok vannak az uj alkatreszekene.Kinyomocsapagy is tutira a helyen van a munkahengerrel egyutt.Lendkerek nem lett cserelve.Megadta volna magat a lendkerek?
-
addikt
Sziasztok!
Van itt valakinek tapasztalata VW PAssat B6 (2010) és B7 (2011) típusokkal. Nem nagyon tudok dönteni kb egy árban vannak (picit drágább a B6 (~8000€)). A B6 nagyon nagyon jól felszerelt, a B7 csak jól felszerelt. Valakinek tapasztalat, hogy melyiket tutira ne, vagy melyiket igen és miért
Köszi előre is
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
Doki16
addikt
válasz kleinguru #170963 üzenetére
Leginkább csak külsőségekben térnek el. A 2010-es B6 is már jó pár esetben a B7 belsejét kapta. Azt vedd amelyik jobb állapotban van. CFFB 2.0 CRTDI-vel érdemes választani.
Nekem személy szerint a B7 külseje jobban tetszik, de amúgy azonosak. A B7 inkább csak egy erősebb ráncfellvarása volt a B6-nak.Azért is választanám a B7-et mert később könnyebb lesz valószínűleg eladni. Hiába csak egy év van köztük, az emberek egy idő után már csak azt fogják nézni, hogy melyik az újabb típus/számozás.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
iceQ!
addikt
Erre valaki tudja a választ? Annyi +infó, hogy láncos a "drága".
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vesztor87 #170961 üzenetére
A hátul lévő hangra: pakolj ki mindent egy próbaútra, ami mozdítható: pótkerék, emelő, izzókészlet, stb. Anyósom hetekig kereste a hiba okát, mire kiderült, hogy a műanyag tokban lévő elakadást jelző háromszög zörög... Nálam a kerékkulcs tudott a kasznihoz kocogni, azóta szövetszatyorba csavarva vannak a fém szerszámok.
És igen, az Octavia hosszú, gyakori hiba, hogy a hátsó ablak berobban, amikor padkára hajtasz fel, vagy onnan le a hátsó kerékkel. Csavarodik a kaszni.124k km egy 15 éves autóban?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
bendeguz76
aktív tag
Audi a6 2015 avant.első féktárcsa ill betét kellene.ki milyen márkát ajánlana?válaszokat előre is köszönöm.
bendeguz_HUN
-
i-sti
senior tag
-
stvnppp
senior tag
Sziasztok!
Valahol elérhetőek interneten az autók kezelési útmutatói? Konkrétan a POLO AW (mk6) kezelési útmutatója érdekelne elsősorban magyarul, de már az angolnak is örülnék. Sajnos a Google nem nagyon segített, a hivatalos oldalon sem találtam.
Előre is köszönöm a segítséget.
István
-
sanyigtasa
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék megnézni egy 2011.08. évjáratú b7 passatot 2.0 cr tdi motorral (170 Le változat), 250 000 km van benne. Sajnos még azt is nagyon nehéz megoldanom, hogy egyáltalán eljussak megnézni mert jelenleg nincs kocsim. Nagyon kezdő vagyok autóvásárlás téren, a családban van 1.6 cr tdi amibe beleraktunk már 40 000 km-t (így van benne 240k) nagyon szépen teszi a dolgát a kocsi. Valaki tömören le tudná nekem írni hogy mire kell nagyon odafigyelni? Alapvetően neten olvasgatással utánajártam már, hogy mik a jelei pl. kettőstömegű hibának, porlasztócsúcs elhasználódásnak, stb. de az a helyzet, hogy azért ez nagyon kevés. Mindössze annyi előnnyel indulok, hogy gépészmérnök vagyok . Mi az amit így laikusként is egyszerűen megállapíthatok egy motorról? Vagy így bele se vágjak kocsi nézegetésbe? -
i-sti
senior tag
válasz sanyigtasa #170974 üzenetére
"Szeretnék megnézni egy 2011.08. évjáratú b7 passatot 2.0 cr tdi motorral (170 Le változat), 250 000 km van benne."
...
"Nagyon kezdő vagyok autóvásárlás téren"
...
"Valaki tömören le tudná nekem írni hogy mire kell nagyon odafigyelni?"Hogy ne 250 ezerben levő CRTDI keressél.
Novum Forum Siculorum
-
Doki16
addikt
válasz sanyigtasa #170974 üzenetére
Teljesen lutri az egész. Nem fogsz te egyáltalán belelátni abba, hogy milyen állapotban van a DPF, DMF, EGR, magasnyomású, porlasztók stb.
250k km már az a határ amikor bármi lehet a kocsival. Ha rendben volt szervizelne ennyi km után már jó eséllyel majdnem tele lesz a DPF. Plusz ha DSG-s akkor megjósolhatatlan mikor adja meg magát. Ha VCDS-el valaki átnézi az adatokat illetve élő adatokat akkor valamennyire képben tudsz lenni vele. De a magasnyomású pumpába akkor se fogsz belelátni, hogy már mennyire van elkopva. Aztán lehet, hogy egész életét pályán futotta folyamatosan meleg motorral és még van benne jó 100k km, de ugye ezt egy használatautónál nem lehet sajnos tudni. Az az igazság, hogy modern CR dízelt egyre nehezebb lesz már venni. Ez már nem az a szint mint a régi "elpusztíthatatlan" 1.9 pd. Ha mindenképpen ilyen kocsira vágysz legyen tarsolyban fél millió a meglepetésekre. Ha meg mégsem fog kelleni, akkor öröm van
(#170975) i-sti: Olyan negatív vagy
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
bul07
nagyúr
válasz macilaci78 #170970 üzenetére
"124k km egy 15 éves autóban?"
Lehet az simán ha olyan gazdája volt
De ha olyan gazdája volt még ennyi kilométer mellet is lehet elhanyagolt, sok hibától szenvedő autó
Jó példa erre ez a friss videó is, egy gazdás 2004-es 104e Km, bár francia de karbantartás hiánya miatt érdemes megnézni[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
bul07
nagyúr
válasz gzbotii #170978 üzenetére
Hát igen
De ilyent azért , és ő még tanult műszaki alapismereteket
Elején
Olajat is cserélni kéne kicsit szint alatt van, és nem is emlékszek mikkor volt utoljára cserélveVégén a műhely vezető
Olaj feltöltésre került 1.5liter mert nívó szint alatt volt( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Chereiose
addikt
Lehet hülye kérdés, de VW Polo IV-re ha most R14 es gumik vannak, akkor egy 4 évszakosból tehetek rà R15 méretűt? Még a nyárival elfutok őszig aztán vennék rá egyel nagyobbat
-
Doki16
addikt
válasz Chereiose #170980 üzenetére
Nyugodtan tehetsz rá. Az a lényeg, hogy akkor ilyen méretű gumira és felnire van szükség.
195/55R15
6Jx15 ET43Viszont azzal számolj, hogy lehet nem lesz annyira komfortos és többet is ehet majd a kocsi vele. Mondjuk ha csak 1.2-es akkor lehet nem erőltetném rá a 15-öst
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Chereiose #170984 üzenetére
Ezt neked kell eldönteni, hogy érdemes-e. Jobb lesz az úttartása, de cserébe lényegesen nő a rugózatlan tömeg, amitől kicsit kényelmetlenebb lehet a kocsi. Nagyobb lesz a gördülési ellenállása amivel nőni fog a fogyasztás. Azért a 165 és 195 között már jelentős különbség van. Egy biztos, hogy jobban fog kinézni
Igen drágább. Új felni kell hozzá mindenképp, és ha nem alufelni, akkor az esztétikum miatt dísztárcsa legalább.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
kb. 1000 km-el ezelőtt volt teljesen váratlanul egy EPC lámpám (előtte sohasenem), ezért szeretnék az autóban tartani egy hibakód olvasót a biztonság kedvéért. Honnan és milyet tudnátok ajánlani ami megbízható?
MK6 Jetta
köszi előre is!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #170986 üzenetére
OBDeleven. Ha mobilhoz csatolható cuccot keresel akkor csak ezt vedd. A VCDS után ez az egyetlen értelmes cucc ami valóban használható valamire. A többi kínai ELM327 csak pár adat kiolvasására jó, meg alap hibakódokra. Direkt próbáltam, hogy amelyik autóra a VCDS 3 hibát dobott arra az ELM semmit nem írt
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #170988 üzenetére
Az teljes mértékben. Én ettől olcsóbban inkább VCDS-t vettem. De jónak tényleg, elég sok mindent meg lehet vele csinálni. Ezért óvatosnak is kell lenni, mert könnyen tönkre lehet vágni a kocsi elektronikáját. Mondjuk amcsiban sokan szeretik ahogy észrevettem, mert felhasználóbarátabb mint egy VCDS.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
_Smooth
senior tag
válasz zoo8800 #170952 üzenetére
Lehet, hogy volt nekem is ilyen az 1.4-esen, de az biztos, hogy nem tűnt fel - vagy tényleg annak tudtam be én is, amit írsz. Ez viszont határozottan 3-at ránt és néha rendesen fejbólintós mértékben. :/
Akkor szerintem felveszem a kapcsolatot a szervizzel is, amint lesz egy kis lélegzetvételnyi időm (szerencsére nem használhatatlan az autó, csak elég zavaró).# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
-
Ideg
aktív tag
Sziasztok!
VW Polo V R6 -ra keresek gyári R16 felnit, de sehol sem találok. Ennyire ritka lenne vagy csak rossz helyen keresem? Mondjuk két néven is kerestem, mert a magyar és angol nyelvű brossúrában is más fantázia név alatt szerepelt a felni. A magyarban "Cartagena", az angolban pedig "Navarre" ugyanaz a felni. Szerintetek hol érdemes keresgélni?
-
-
_Smooth
senior tag
válasz aero. #170994 üzenetére
Háááát.... igen. Nekem is a FL előtti a szimpatikusabb.
Kezdem megszokni ezt az osztott marhaságot is, az RS fekete hűtőmaszk keretével még tényleg vad is (sztem le is fogom azt a króm vackot fóliáztatni).
De az elődnek a ködlámpája is jobban adta. Kitöltötte alul, kicsit megtörte azt a nagy, széles szájat. Ennek az újnak az a kicsi lámpája elvész és olyan buta lesz alul a beömlő rész.
Ezért is próbáltam keríteni oda lentre valami "lábakat", ami megtöri az egészet...Tényleg, erre nincs senkinek valami ötlete?
[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
addikt
válasz Doki16 #170966 üzenetére
Ezt tudtam fejből, ha a B7 170 lóerejének más a kódja az nem baj
focvis: Igen, nekem is jobban tetszik, de de nagyon fullos a B6
Qru: csippelve lesz a 170 is
Eredetileg 2 millió forintnál húztam meg a határt, de nem volt olyan, amit szeretnék, aztán már 3M-nál tartok.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
AllTheBest
senior tag
válasz AllTheBest #170890 üzenetére
Update 2 turbó ügyben:
Mai napon megjött a turbó a tagtól, 112k volt házhozszállítással együtt, most kerül épp felszerelésre, elsőre nagyon korrektnek tűnik a cucc, nem igazán lehetne megmondani róla, hogy ez volt már fent autón. Gyöngyszórt az összes öntvény, új középrész, mérőpadon lejáratva és beállítva, mérőlappal, 6 hó garanciával együtt.
Jól be volt csomagolva, a tengely nem lóg, nem kotyog, patikának tűnikEsetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
grizlisandor
addikt
válasz Motion_Blur #170996 üzenetére
Német Amazon-tól(katt) 15ezer párszáz forintba kerül postázva.