-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #169353 üzenetére
2.0 CR TDI, a 140 lovasnak olyan hosszú a váltója, mint a 3.0 TDI-nek. Ingázni amúgy sem szabad régi szarokat venni, mert mindig lesz velük valami. Olcsóért nincs jó, rá kell szánni a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Motion_Blur #169331 üzenetére
Ezt a ponyvát néztem anno én is. Aztán volt szerencsém megtapizni. A pokrócom - amivel le szoktam takarni - is vastagabb. Az bizonyított 2 centis jégnél is, azonban csak erre a fóliára nem merném rábízni. Főleg, hogy mostanság a nagyobb jegek okoznak gondot.
(#169329) bitpork - én válaszolok
-amennyiben elkezd jég zuhogni Te kimész a közepébe felrántani ezt? Igen és nem. Mentem már ki jégesőbe, mert olyan hirtelen jött. néhány lila folt, egy pukli a fejen, egy bedagadt kézfej. Annyit megért, hogy csak 2-3 horpadást nyeltek be az autók és a szélvédő is ép maradt. Közben kiluggatta a medence takarót, lenullázta a műanyag előtetőt és letépte a napvitorlákat.
-amennyiben zuhog a jég, a nagy sietségben nem fogod megkarcolni a ponyvával rágatás közben? Ha kis kosz is van az autón, idővel biztosan észrevehető dörzsölődéses karc nyomok lesznek rajt. De még a vihar közben is karcolódhat, ahogy rángatja a szél a kasznin a ponyvát.
-van ez a ponyva olyan vastag hogy elnyelje a 2-3cm nagy jegek becsapódását nyom nélkül? a 2cm-t is feltételesen kezelném. Illetve ez is csak fent véd, az oldalán nem.Összegezve, nekem nem ér meg 20k-t. Ott vannak a régi jó vastag pokrócaim. Többször már előre letakarom (inkább takarjam le feleslegesen), a pokrócot lespanizom több ponton, átkötöm ernyőzsinórral, a sarkait pedig a felnihez kötve feszítem le. Aztán jöhet a reménykedés, hogy a nagy szél előtt el kezd esni, mert amint átvizesedik a pokróc, már tapad is a bódéra.
3cm felett pedig úgysem véd más, mint a fedett hely.(#169309) Mágus2 - nem jó nézni a rombolást.
Itt a jégkár javítás elég vicces tarifával működik. Egy, gyakorlatilag totálkárosra vert autóra 2-300k-t mondott a szaki, majd mikor kiderült, hogy casco-s, egyből 600k+ÁFA lett az ajánlaton.
Tény, hogy szépen dolgozik és csak az élek sérülésével nem tudott mit csinálni a fényezés sérülése nélkül, de lassú és mocsok drága...ilyen, amikor nincs igazi konkurencia.Read only...
-
válasz BUZZLGHTYR #169353 üzenetére
Az ingázás milyen rendszerességgel történne?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
iceQ!
addikt
Mágus
Központi zár megadta magát. Autót sehogy sem lehet kinyitni, most jön egy szakember aki ki fogja nyitni. Központi zárat egyszerű cserélni, illetve hol találom meg?
Sajnos kulccsal nem lehet nyitni mert nem a zárba való.
Vagy mit tudsz tanácsolni erre a hibára?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #169357 üzenetére
Szerviz. Gondlom most nem megy a távirányító. A szakember sem fog másat csinálni, csak mechanikusan kinyitja a zárat kívülről egy álkulccsal. A központi zár vezérlője maga a konfort elektronika. Első körben a biztosítékát kell megnézni. Ha az jó, akkor szerviz. Ha kiment a biztosíték, akkor is, mert valahol zárlat van, amit jobb, ha szakember keres meg.
Hogy lehet úgy élni egy autóval, hogy egy mechanikus szárad sincs, csak a távirányító? Miért csinálják ezt az emberek? Remélem amúgy is csak egy kulcs van hozzá, az a biztos.
[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #169359 üzenetére
2 kulcs van hozzá, de a megoldás az lett hogy kapott egy riasztást és ki nyílt az ajtó utána. Működött a központi zár. Zár csere lesz a kocsin ez így nem állapot.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #169358 üzenetére
Megérné durván havi 200 ezret elautózni?
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #169361 üzenetére
Nem lenne az havi 200, olyan 150ra saccolom de szerintem igen, megérné
-
macilaci78
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #169363 üzenetére
Passat kombi AJM motorral, 5 gangos kézi váltóval, pályázva kb 6 literrel jövök ki 100-on, vegyesben 6,7 l/100km. Öcsémnek Jetta 1.6 CR dízel, 5-5,2 l/100km a pályán ugyanúgy 130-cal. Egy kisbusz mögé beállva 110-zel mért már a fedcomp 4,3 l-t is.
Ez a 8 deci 5k km-en jelent 40 liter gázolajat, 16k HUF difi a fogyasztásban egy hónapra. Nem tudom, mennyivel drágább az újabb kocsi a jelenleginél.
Mágussal viszont egyet értek: a régi kevésbé megbízható, bármikor megállhat és az sosem hazaérve a beállón történik.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
Coyot
őstag
válasz molnarpeter #169362 üzenetére
Mennyibe van most nagyából egy zárszett? Nálam az a gond, hogy nem tudja mikor vannak nyitva az ajtók, gondolom a szokásos mikrokapcsoló hiba lesz, működik minden rendesen azt leszámítva, hogy nem kapcsolja fel a beltér világítást mikor ajtót nyitok - ez mindkét első ajtóra igaz. Hallottam hogy van aki megforrasztja őket, de én magam nem állnék annak neki, valamint tisztábbnak érzem a zárcserét mint a meglévőt forrasztgatni.
Bár gondolom erősen autó függő lesz Passat b5.5 1.9PD nem nagyon találtaom unixon hamar sietve.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Lacess
tag
Urak!
Jól tudom, hogy a Golf VI 1,4TSI-be kerülő 7sebességes DSG az száraz kuplungos, és nem ajánlott darab?
Valamint egy ilyen motor még ajánlható 250ezer futott kilométer környékén?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz macilaci78 #169364 üzenetére
Azért nekem szükségem lenne a 130-140 es tempóra, azért is akarok minél újabb autót venni, hogy kevesebb esély legyen a lerobbanásra
-
válasz molnarpeter #169361 üzenetére
Nem tudom, ahhoz azért elég komoly fizut kell kint kapni, én nem jártam haza csak 1x max 2x egy szezonban, de volt, hogy egyszer sem így megérte kint lenni, de ingázva itthon több megmarad
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #169362 üzenetére
Mennyi lenne a komplett zár csere kb?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
válasz grizlisandor #169369 üzenetére
Idővel a rozsda is megkezdi...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv, adott egy Golf 4, 1998.09 évjáratú , 1.6 SR . Most akkor ez 1.6 SR Highline vagy Comfort vagy Pacific vagy csak simán SR?
Miben különböznek?
-
miquci
tag
Üdvvözletem!Van egy 2005-ös évjáratú Skoda fabia 1.4 16V 101 le 108 ezer km-el, korához képest nanyon jó állapotban,rozsdamentes, garázsban tartott, első gazdás , alufelnivel, téligumi acélfelnin, műszaki 1.5 év.Automata klíma AbS,ASr, elektromos ablak elől, elektromos tükör, stb..Azt szeretném kérdezni hogy mennyiért lehetne eladni.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz miquci #169380 üzenetére
Első sorban olyan 900k és 1m környékén próbálkoznék vele. Elég jó a felszereltség meg a km is.
Rakd fel 1050000 Ft-ért. Úgyis mindenki alkudni fog belőle. Ha meg nem nagyon van rá jelentkező még mindig lehet csökkenteni az árát. Amúgy te mennyit gondoltál érte?[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zeus_2k14
senior tag
válasz molnarpeter #169379 üzenetére
És ott mit kell nézni? Mert ott ezek vannak hogy Színkód , alvázszám , illetve még ilyen van ott hogy 1J1 és 5J4 meg a motorkód, hogy AKL.
Eladni akarom a kocsit, csak most vakon lettem, hogy mit írjak címnek.. Golf 4 1.6 HighLine vagy Comfortline esetleg Trendline vagy Pacific vagy csak simán 1.6 SR.
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #169383 üzenetére
Semmi még mindig. Már egy millióval olcsóbban van fent mint tavaly, de még egyszer se csörrent meg a telefon. Várunk, nincs mit tenni. Csak menne már el, mert így csak veszít folyamatosan az értékéből. Azért is lenne jó, ha elvinnék már, mert most egyáltalán nincs rá szükség. Csak áll a garázsban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zsolt19900
őstag
amennyiben előfordult olyan, hogy indítózáskor csak kattant egyet az (gondolom) önindító és aztán elsötétült minden a műszerfalon (plusz minden alaphelyzetre állt, mintha levettük volna az akkusarut), akkor gondolom eljött az önindító felújításának/cseréjének az ideje
néztem elég részletes leírást videót a témában.... kérdésem az lenne felétek (hát ha tud valaki segíteni), hogy milyen zsírral érdemes megkenni az összerakásnál az önindítót?
szerk.: rá pár percre (gondolom visszatudott húzni a bendix vagy, hogy is hívják), szóval rá pár percre pedig indult az autó, ezért gondolkodom inkább a felújításon és nem egy új vásárlásán
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
bul07
nagyúr
válasz zeus_2k14 #169386 üzenetére
Beírod ide a kódokat és kidobja mi mit jelöl
De alváz szám alapján is kidobja ezen az oldalon (állítsd angolra keresésnél)
(#169389) Doki16
Jól érdemes meghatározni az árat
Mert inkább kiírja az ember ára alatt és elviszik elég gyorsan, vagy kitartja és akár évekig a nyakán marad
Öcsém is így járt Kia Ceed-el
Kezdésnek 1.5 akart érte , nem engedett, majd egy évvel később 1.050-ért vitték el
Ha kezdésnek 1.25 rakta volna ki, ekkor el is vitték volna gyorsabban, és még több is maradt volna neki, csak ugye ő is úgy volt vele hogy nehogy már ár alatt adja elNem ara utalok hogy te kitartanád az árát, csak ha már árazás volt a téma
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz MunezXBK #169393 üzenetére
Sok minden tartja vissza a vásárlókat kiszámíthatatlan hogy kinek mi jön be
Én például soha nem fogok kocsit venni kereskedőtől, neppertől, én még nem láttam olyan kereskedőt aki nem csalt volna valamiben
Akkor inkább eleve azzal üzletelni aki hozza be, nekik aztán mindegy hogy kereskedőnek vagy magán embernek hozza be és akkor lehet tudni hogy mi az alap állapota a kocsinakVolt főnököm is ezzel foglalkozott szponzorként, törött kocsikat hoztak be majd meggányolták és adták el
A8, Passat, ilyen jó drága autókat
Láttam ez egyiket hiányzott az eleje úgy össze volt törve , pár hét múlva már eladásra kész volt, legolcsóbb utángyártott, bontott, kikalapált alkatrészekből összerakvaÉn ha eladok valamit a litániát írok minden apró részletet leírva, és főleg az eladás okát
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
1stVikman
senior tag
válasz zsolt19900 #169391 üzenetére
Akku milyen állapotban van? Ha gyengélkedik, az is ilyesmi tüneteket produkál.
-
KTTech
veterán
válasz bul07 #169394 üzenetére
Én pont fordítva vagyok: soha többé nem fogok magánszemélytől venni. Kereskedésnél (erre legalábbis) elég keményen számon lehet kérni, ha valami nem stimmel. Magánszemélytől meg semmit (és emiatt költöttem el már a kocsi vételárának több mint 1/3-át eddig javításra 3 hónap alatt és még nincs vége. A próbaúton persze minden rendben volt, és amennyire laikusként tudtam, át is néztem...)
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz zsolt19900 #169391 üzenetére
Nekem ez akku hibának tűnik első körben. Leesik a feszültsége terhelés hatására. Kipróbálnám egy másik akkuval, és csak aztán ugranék neki az önindítónak, ha azzal is produkálja a hibát.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
csabi324
tag
Sziasztok.
Golf3 1.9 TD AAZ motorkód.1992 évjárat.Menet közben elkezdett villogni az olaj lámpa a km órán és a fordulat számérő meg nullán van.
Megálltam mert azt hittem elfolyt az olajat de nem folyt.
Miután hazaértem megvártam míg visszahül a motor, megnéztem az olaj szintet és nincsen vele baj.
Leállítás után hallom vissza csorogni az olajat ezért gondolom az olaj szivattyú az jó.
Most hidegen is ugyanúgy villog az olaj lámpa, fekszik a fordulat mutató viszont most már az akksi jel is vibrál.
A biztosítékokat átnéztem és jó az összes.
Hol keressem a hibát? -
KTTech
veterán
válasz csabi324 #169399 üzenetére
A testpontokkat, kontaktokat érdemes átnézni a műszeregységnél, de lehet maga a műszeregység is hibás. Nekem hasonló módon ment tönkre a '95-ös évjáratú Golfban az MFA-s egység (csak ott a km óra kezdte a vacakolást, aztán már semmit nem akart mutatni, majd a fordulatszámmérő és a km szűmláló is feladta. Másik órával még évekig jó volt).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Spórolós topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Milyen processzort vegyek?
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- LEGO klub
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- További aktív témák...