-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #217298 üzenetére
Önindító vastag kábelre? Miért arra?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #217295 üzenetére
Önindító vastag kábelre adj áramot, ha akku problémát sejtesz.
Üveg törés: bármelyik lejáró üveget nyugodtan lehet, azt otthon olcsóbban cseréled, mint egy záras nyitná.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Winchester95 #217295 üzenetére
Mérlegeld hogy mi drágább egy ablak csere vagy egy autófeltörő kihívása, aki két pillanat alatt kinyitja
Itt egy videó, két Budapesti szaki munka közben
Ahogy nézem 20e Ft-tól indul a áruk[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #217295 üzenetére
Dehogy, ki lehet nyitni másképp is.
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #217294 üzenetére
Igen, elvileg kellene nyitnia de nem nyílik csak a csomagtartó.
Olyan mint ha a központi megadta volna magát.
Vagy lehet akku is. De így hogy nem tudok bejutni a kocsiba eléggé tanácstalan vagyok. Félek, hogy csak roncsolás módján lehet ezt az autót kinyitni...
Nem volt törött vezeték.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #217286 üzenetére
Csomiajtó zár nem kéne összeköttetésben legyen? Nincs törött vezeték pl?
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #217286 üzenetére
Sziasztok!
Erre senkinek nincs ötlete? -
sniphoe
aktív tag
OBD11 / OBDeleven dongle esetleg valakinek lenne egy gyors kódolás erejéig kölcsönbe?
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
Gyula84
veterán
Valami csak nem tetszik neki
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Adott egy 97-es 1.6 benzin passat.Sedan.
Reggel mikor nyitottam volna az ajtót a kulcs segítségével, nem nyílt ki. Elfordul, bent a pöcök kicsit mozdult de nem jön fel. Ugye bár a két első ajtón van zár.
Elfordítom de nem kattan egyik sem és nem jön fel a retesz bent.
Csomagtér ajtót ki tudom nyitni, de onnan sem lehet vezérelni a kp zárat. Be se lehet mászni hogy a belső kilinccsel kinyissam.
Nincs hozzá távirányító.
Valakinek van valami ötlete?
Nem szeretném betörni a szélvédőt stb...[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
Üdv itt mire gondol? 2018 as audi
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
tibbike01
őstag
Holnap megyek futómű állításra a Pátkai autószervizhez. Van értelme a hátsó tengely ellenőrzésnek (+5ezer ft) vagy elég csak az első tengely állítás? Kormány közép állásban nagyon gyengén balra húz az autó, de tényleg csak minimálisan.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
-
Pikaa
aktív tag
válasz imyourfriend #217266 üzenetére
Folyamatosan pillog most az izzó hiba jelecske. Hibát is ír ki a Start-Stopnak (Start-Stop error).
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #217270 üzenetére
Kárpit lejön, de nem lesz hely forgatni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #217267 üzenetére
CC kupé, abból nehezen fog így kijönni.
-
imyourfriend
őstag
-
-
pictigjis
senior tag
mondjuk szerintem ez akkora "eltérés" volt, amiért az autósok 95 százaléka nem mozdul meg. de engem két dolog idegesít nagyon: a nem egyenesen álló kormány, és az, ha akár icike-picike kavicsnyomnyi horpadás van a karosszérián utóbbi problémára erzsébeten találtam egy jó szakit
-
pictigjis
senior tag
na, túl vagyok a pátkain. 13-ra volt időpontom, 12.55-re odaértem. rögtön bevitték a kocsit, átnézték gyorsan (erről is adnak egy lapot), aztán rátették a gépet. voltak minimális eltérések, beállították, aztán próbakör. gyorsan, hatékonyan dolgoztak, és ami a legfontosabb, tényleg egyenesebben áll a kormány, mint akár ma reggel (nem sok, de egy minimális jobbra állás volt benne). kártyával tényleg lehetett fizetni, fél óra alatt meg is voltunk
látszott, hogy értenek hozzá, én elégedett vagyok. de valamiért azt hittem, ez valami nagyobb hely, barátságos kisebb műhely
-
Dot
őstag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy vezérlés cserénél (2017 Passat B8 CRLB 150LE), mit érdemes még cserélni?
Régebben egy szerelő említett valamit az olajozással kapcsolatba, hogy azt is érdemes ilyenkor.Köszönöm!
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
TheMarci
addikt
Sziasztok,
van vezetekes CarPlay az automban, ezt szeretnem vezetek nelkulive tenni. Latok neten Carlinkit 4,5-ot 20000Ft kornyeken, Facebook csoportokban viszont 100.000Ft-os arakrol beszelnek, mint vezetek nelkulisites, melyiket valasszam?
Do You Dream?
-
simonjoe
őstag
-
mario1012
tag
Qru:
Eladásra került a Passatom 9 év után, kérlek, ha időd engedi majd, vedd már ki az összefoglalóból. Így már a Skoda teljesen átveszi a helyét minden szempontból napi használóssá avanzsál.
Közel 1 év használat, tapasztalat már van vele. Nagyon szeretem, ha kell harapós is tud lenni és a fogyasztása is elég kedvező. Átlag 7-8 l/100km között vegyesen, inkább rövid távokkal, hosszútávon ~6 literrel is beéri, ami szerintem nagyon baráti. Jó kis összeállítás ebben a konfigban.
Miért nem jeleníti meg több fórumtárs autójának a képét? Legutóbb mikor átfutottam még behozta szinte az egészet. Se telefonon, se gépen nem látható nálam. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pikaa #217237 üzenetére
vezérműt.pozició szenzor-G40-/motorfordulat jeladó-G28- kibás összhang
Nincs szinkronban a főtegely fordulat jele a vezérműtengej jeléhez képest, gyakori hiba, ha megnyólott a vezérszíj, vagy valaki cserélte de nem pontosan dolgozott és nem használt célszerszámokat, csak jeleket rajzolt.
Mikor volt vezérműszíj cserélve?
[ Szerkesztve ]
-
Pikaa
aktív tag
válasz Pikaa #217235 üzenetére
Javítom ezt:
4096 - B1.
P0016 00 [167] - vezérműt.pozició szenzor-G40-/motorfordulat jeladó-G28- kibás összhang
MIL BE - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 1
megtett Km: 187108 km
Dátum: 2024.06.04
idő: 19:57:41
Motorfordulatszám: 770.00 /min
Normált terhelésérték: 31.0 %
Gépjárműsebesség: 0 km/h
Hűtőfolyadék-hőmérséklet: 81 °C
Beszívott levegő hőmérséklete: 72 °C
Környezeti levegő nyomás: 950 mbar
30-es pont feszültség: 14.040 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
Motorindítás: indítás-szinkronizáció: EPM_MODE_OK
Motorindítás: indítás-szinkronizáció-Test_Program_Epm st Op Mode State t UBYTE: 48 -
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #217219 üzenetére
100-as Vpower racsing benzinbe beáztattam, aztán az ultrahangos tisztítóban szintén átmostam, és végül a puha drótkorong levitte a tetejéről a maradék karbont.
[ Szerkesztve ]
-
Pikaa
aktív tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni nekem, hogy a következő 3 hibakód mi lehet pontosan?
Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, 150hp, CKFC7144 - Kérem a hibatárat kiolvasni
U1008 00 [096] - a CAN kapu vezérlőből -J533- [19] cím
[Új tulajdonság! A kiterjesztett UDS hibakódokat csak az újgenerációs intefész támogatja]
időszakos - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta4794 - Légtömegmérő -G70- valószínűtlen jel
P0101 00 [237] - -
MIL BE - Igazolva - Tesztelve a memóriatörlés ótaMotorfordulatszám: 2124.50 /min
Normált terhelésérték: 0.0 %
Gépjárműsebesség: 126 km/h
Hűtőfolyadék-hőmérséklet: 88 °C
Beszívott levegő hőmérséklete: 100 °C
Környezeti levegő nyomás: 1000 mbar
30-es pont feszültség: 14.700 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
1.HS 1.lev.tömeg-mérő lev.tömeg: alapérték: 531.2 mg/löket
Normált levegőáram-arány: szűrt érték: 1.2317
1.HS 1.kip.gáz-visszavez.szel: helyz-visszajelz -mért érték: 0.00 %
1.HS 1.fojtószelepállító-egys: helyz-visszajelz -mért érték: 0.00 %
Töltőnyomás: előírt érték: 1106 hPa
Töltőlevegőhűtő-kimenet: 1.HS 1.nyomásjeladó: alapérték: 1419.2 hPa
Befecskendezési mennyiség középértéke: 0.00 mg/löket96 - B1.
P0016 00 [167] - vezérműt.pozició szenzor-G40-/motorfordulat jeladó-G28- hibás összhang
MIL BE - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés ótaMotorfordulatszám: 770.00 /min
Normált terhelésérték: 31.0 %
Gépjárműsebesség: 0 km/h
Hűtőfolyadék-hőmérséklet: 81 °C
Beszívott levegő hőmérséklete: 72 °C
Környezeti levegő nyomás: 950 mbar
30-es pont feszültség: 14.040 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
Motorindítás: indítás-szinkronizáció: EPM_MODE_OK
Motorindítás: indítás-szinkronizáció-Test_Program_Epm st Op Mode -
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #217224 üzenetére
Nem nagyon merek ilyen megoldást használni, a tető alatt is futnak össze-vissza kábelek, nem nagyon hiányzik, h valamelyiket meglékeljem. Azt érzem, amilyen szerencsém van, csak fokoznám a gondot.
Joe
-
Asbee
veterán
válasz -=Vacsek=- #217222 üzenetére
A kormot kell megszüntetni.
-
tibbike01
őstag
Köszi ezt ismerem!
Fura, hogy 2024-es cikk, de mégis régi konstrukciókat, régi évszámokat, motortípusokat (1.4tsi) említ. Ettől még minden szava igaz.
Jó lenne valami tudomány pl arra, hogy mit mókoltak az e-tec dsg (vitorlázás funkció, szabad kigurulás...stb) vonalon is, illetve, hogy volt-e bármi fejlesztés dsg téren az elmúlt 5-6 évben, pont úgy, mint az 1.5tsi evo(1) és evo2 esetében.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tibbike01 #217205 üzenetére
Ha már a DSG-ről volt szó, érdemes ezt a cikket elolvasni a témában:
Ezektől a váltóktól menekülj! Vannak jobb és rosszabb DSG váltók. Segítünk választani!
#nincsbennetarcsi
-
-=Vacsek=-
senior tag
Hali 2011es Skoda superb-re van valami igényes kipufogó vég? Gyárilag srégen vágott amivel nem is lenne gond de a menet szél visszahozza a kormos levegőt a lökösre..
-
tibbike01
őstag
válasz Corsa02 #217216 üzenetére
Köszi, ez hasznos!
Olyat is olvastam, hogy minek azt az olajat cserélni, úgy sem amiatt fog megkotlani a DSG. Tehát a hiba legtöbbször nem az elhanyagolt olajcsere miatt van, legalábbis száraz dsg-nél.
De nyilván értem. Motor olajat én is 15ezrenként cserélem, de a váltóba még nem döntöttem el. -
Corsa02
őstag
-
Corsa02
őstag
válasz tibbike01 #217209 üzenetére
Az biztos, hogy nem Te leszel az egyedüli, a Tsi csoportban a tulajok java 60e km-nél cseréli. Ez az egész egyébként olyan mint az olajcsere a motorban, nálunk is a tesztautók tartós járatáson mindig 30e km-es csereperiódussal járnak, tudja a technika azt is, több 400e km felett jár/járt. Szétszedés után is szépek a hengerfalak, a csapágyak stb. Olajlerakódás és koksz viszont sokkal több van benne, pláne a városi profilt járt motorokban, ami egyébként más dugulásokat, lassuló beavatkozókat stb eredményez. Ezért én max 15e km-ként cserélem az autómban az olajat. A másik az, hogy nem tud minden profilt letesztelni a gyártó, na pont ez van a DSG-nél is, bizonyos üzemeltetési körülmények között a DQ200 rosszabbul teljesít és van akinél több százezer után is rendben van a váltó olajcsere nélkül, van akinek 30e km-nél megkotlik.
Váltó témában egyébként én is abból élek amit a kiesési statisztikákból látok és a kollégáktól tapasztalok, én motorokkal foglalkozom, motorolajos a kezemThe Truth Is Out There --->
-
Mágus2
Közösségépítő
1.6BAR
Viccet félre téve, több olajat eszik, mint benzint. Vettem hozzá egy másik motort, aminek szintén az a baja, mint a sajátomnak, de legalább tudok rajta dolgozni és még a golfot is használom. Majd lesz egy swap nap. Akkor szétborítom az egészet...
Már a hibával vettem a golfot, de azóta volt egy-két nehéz napja nálam is. Legutóbb úgy meghajtottam, mikor siettem, hogy nem csoda, már kell neki a szeretet.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #217203 üzenetére
Ebben reménykedem én is Peti! Nem városi rohangálósnak tartjuk az autót. Van körülöttem kettő ilyen autó, az egyikben nem volt 200, a másikat 250 körül operálták. Ráadásul mindkettő DSG-vel szerelt.
Egyébként meg nem drága a szett (kuplung+kettőstömegű, meg az aprólékok hozzá), a LUK 142eHUF, szóval nem vészes.Joe
-
tibbike01
őstag
válasz Corsa02 #217207 üzenetére
Köszi és bocsi, nem kukacoskodni akartam, csak nem erre a válaszra számítottam, de elhiszem és megértem. Olyan érzésem támadt, mintha én lennék az egyedüli a világon, ha elvinném 2 körös dsg olajcserére a száraz dsg-s autómat 80ezer kmnél. Ettől még elfogadom és megértem a javaslatod.
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
-
tibbike01
őstag
válasz Corsa02 #217201 üzenetére
80ezer körül? Az okosok azt mondják, hogy ugyanakkor kell cserélni benne az olajat, mint egy manuális váltóban tehát kb 120ezer kmnél. Gyártói előírás nincs rá, elvileg élettartam olaj van benne.
2020-tól pedig az olajos DSG-ben is 60ezer helyett 120ezer km lett az olajcsereperiódus a gyártó szerint.2 olaj van benne? Az hittem a száraz dsg-ben csak 1 olajkör van és a nedvesben van 2 kör.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #217203 üzenetére
Sok függ a használattól, mi sokat városoztunk és 280k km-nél már volt egy pici hangja.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Logitech Z906
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Spórolós topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- DIGI Mobil
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest