Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz tibbike01 #217999 üzenetére

    Nyilván nem minden márkaszerviz "ilyen", de hogy a számuk (sajnos) szaporodik, az azért a tapasztalatokból sajnos leszürhetö.

    Én tavaly írtam a saját "kálváriámról" az akkori Cuprámmal, aminél a németországi Audi/Seat/Cupra márkaszerviz hónapokon át lelkesen cserélgette az alkatrészeket (meg is beszéltük, hogy kb. "ez éri meg nekik fiskálisan/idöben"), mégsem tudtak a probléma végére jutni, azzal (a kizárólag szóbeli, írásba nem kívánták adni) a javaslattal adták vissza közben 2-szer is az autót, hogy "járjak vele, amíg komolyabb tünet nem lesz", ami a végleges diagnózist figyelembe (olaj/benzin keveredés a nagynyomású pumpában) véve nagy eséllyel egy motor-rotty lett volna... :U

    Végül egy "független szerviz" tudta megoldani, aki rászánta a 2-3 napot az alapos diagnózisra, hogy megtalálja a ludast, ami után hibátlan lett újra az autó.

    Mellé azért (dashcamen visszanézve) több alkalommal is látszott, hogy a munkalapon lévö 5-6 órányi munkához képest nagyjából a felében volt az autó ténylegesen mühelyben (és az az idö sem tiszta szerelés volt, hanem autó elött ácsorgás/small talk is böségesen).

    Számonkérni nyilván "nehéz" lenne, hiszen "jogszerüen nem készíthettem volna a videót róluk"...

    Az "alapos próbakör" pedig inkább "joyride" volt, mert annyiban merült ki, hogy kivitték az autót a közeli "autóút"-ra, és ellőtték 210-230km/h-ig párszor.
    (Közben volt pár 120km/h-s limites rész az úton, úgyhogy a videót azért biztonságból elraktam, ha jönne levél a zsokéktól 1 éven belül...)

Új hozzászólás Aktív témák