-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz Eagl3 #219199 üzenetére
Ajtó átvezető kábeleket nézted hogy nincsenek eltörve megszakadva, ha nem azt néz meg nagyobb bontás előtt
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
tasiadam
veterán
Kis happybox a fabiahoz. Lassan meg full gyari allapotba kerul
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
bul07
nagyúr
válasz Eagl3 #219203 üzenetére
Netről loptam képet bekarikáztam[kép] ilyen van minden ajtónál
De van ez a videó bár nem tudom milyen évjáratú Jetta, videó [link]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
IntelKiller7
veterán
válasz K Norbi #219186 üzenetére
Ezeket nem igy kell nezni.
full lutri.
Nekem a Scirocco 2.0 TSI CAWB volt. 2 olajcsere kozt, nem kellett soha ratoltenem olajat, nem ette stb.
De volt olyan, akinek ugyan ez a motor megzabalt 1000km alatt 1 litert.
De mas motorkodnal is volt ilyen. Ha volt gazdaja, valszeg nem lesz gaz vele. de jol utana kell nezni azert.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
troland26
őstag
Sziasztok,
Tegnap beszélgettem egy ismerősömmel. Azon ment az eszmecsere, hogy milyen motorral szerelt autót érdemes venni. Én nézegetem a 4 es Octaviákat 1.5 tsi motorral. Azt mondta az a motor durván eheti az olajat 1000km után akár 1liter olajfigyasztás is normális lehet. Mi ebből az igazság? Tényleg olyan sok olajat ehet ez a motor? Vagy ez csak régebben volt jellemző?
-
426os
őstag
válasz troland26 #219207 üzenetére
A tapasztalatok alapján az első olajcseréig megehetnek kicsit, de utána nem igazán jellemző. Érdemes a gyári 30 ezres periódust megfelezni/harmadolni. Vannak kivételek, van olyan autó, ami picit csipegeti később is, de ilyen 1l/1000km az nagyon nem jellemző. Nagyon sok ilyen motoros autót adnak el, ha fel is bukkan szökőévente 1-1 hibás példány, az alapján nem érdemes általánosítani, inkább csak a 10+ évvel ezelőtti rossz tapasztalatok miatt van ez az olajzabálás para. Mivel turbós benzines autó, kis olajfogyasztás (mondjuk 1l/10e km) teljesen normális lehet.
Az enyém 2019 novemberi 1.5 Tsi 150Le Golf 7, 45e km-el jelenleg. 5ezer km-el ezelőtt volt olajcsere és még semmit nem csökkent a szint a nívópálcán....
-
tibbike01
őstag
válasz troland26 #219207 üzenetére
Dehogy! Azok a motor eszik, amelyek el vannak hanyagolva, 30ezres csereperiódus és nem megfelelő, nem márkás olaj használata...stb, de ilyen körülmények mellett bármelyik más motor is elkezdi enni az olajat.
Illetve úgy alapvetően pont nem az 1.5tsi motor az, amiről el lehetne híresztelni, hogy olajzabálós. Szóval nagyon nem!Durva, hogy mennyi téves infó kering a szóbeszédben. Hitvallás, régi berögződés...stb.
[ Szerkesztve ]
-
troland26
őstag
Köszönöm a válaszokat.
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #219031 üzenetére
CAYC a kód.
Holnap lecserélem rajta az olajat.
Aki csinálta már úgy, a gázolajszűrő csere megy úgy diag nélkül, hogy az új behelyezése után feltöltjük a "konzervdobozt", csavarokat lehúzzuk, párszor ráadjuk-levesszük a gyújtást, majd indítjuk.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
K Norbi
addikt
-
tasiadam
veterán
Ez a VCDS ilyen alis megoldasban is beszerezheto, vagy csak jo dragan?
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
imyourfriend
őstag
válasz tasiadam #219216 üzenetére
2015-ös autóhoz aliról szereztem be, 2017-ben módosítottak a kódoláson bár 20ezer forint környékén állítólag van olyan ami 2017 utáni autóhoz is jó.
~10ezer forintért szereztem be kódoltam ami szükséges aztán elkezdtem caristát használni. Az olcsó verzió nem tud szenzort tanítani bizonyos értékekhez nem fér hozzá, de ár/érték arányban a legjobb.. egy "okos dolgok kódolása" költségből bőven meg van. Egy dologra kell figyelni a számítógép véletlen se csatlakozzon internetre vagy egyből letiltódik az alis eszköz.
-
forceberg
veterán
A kérdésem továbbra is az, hogy diag nélkül a CAYC-n biztonsággal lecserélhető a gázolajszűrő, vagy nem?
Videók szerint elég, hogy az új szűrő berakása után legyen tele gázolajjal a szűrőtartály.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
zolnagy
őstag
2011-es Seat Ibiza 1,4 16V Otto szívó motor.
A kiegyenlítőtartályból lassan csökenn a szint. Kb 2 hetente 2dl. Tehát elég lassan csökken. 150e km van benne, a vízpumpa 90e-nél cserélve volt.
Egyenlőre nem találom a szivárgás helyét, bár csak felülről néztem (nincs aknám).
Lehet a vízpumpa, lehet a hűtő vagy valamelyik cső/csőcsatlakozás. Tartály alja porszáraz. Hengerfej tömítésnél sem látok szivárgást kívülről.
Mit érdemes néznem, ill. mi a jellemző ennél a motornál?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz imyourfriend #219217 üzenetére
Akkor inkabb fizetek erte. Csak az automatikus lezarast akarom kiirni/sok percre allitani, es az EGR-t minimumra, vagy nullar huzni.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
-
Pfiucska
aktív tag
Audi a3 8P 2009-2012 kozott a 2.0 cr tdi (140lovas; ha jol tudom a 170 lovasnal van vmi hatszogtengely ami megdoglik) + dsg komboban mik a buktatok azon tul, h a vilag osszes km-re benne van? Golf 6-hoz kepest kisebb az a3?
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
zolnagy
őstag
Jövőre tervezek venni autót. Képbe került a Seat Leon kombi is újonnan. EA211 1,5 tsi motorral venném. Ebből lehet konfigurálni 115 és 150 Le-vel is. Hajlok a 115 felé, mert elég az nekem és úgy tudom, hogy fizikai felépítésre (blokk, dugattyúk, csapágyak, turbo...stb) teljesen ugyanaz, mint a 150 Le, csak a vezérlőegységgel van lefolytva 115 Le-re. Igaz lehet ez?
-
K Norbi
addikt
válasz zolnagy #219235 üzenetére
Nekem se a racse a cél.
Hanem inkább a biztonság.
Előzzön szempillantás alatt, 120 felett ne billegjen az úton mint a csónak seggem alatt.
Ha fékezni kell, akkor megtudjon bármikor állni.
Egyre jobban nem szeretem az átlag sima személyautókat.
Félelmetesek...
Autópályán is mennek 130-140 el. De fék egyiken sincs.
Picit mozgatod a kormányt, limbó hintó.
Cserébe persze komfortosak.A megkúpoltak egész pontosan mit jelent?
Hát... felkértek Mazdás csajok egy táncra, csak én elestem.
És felment ide a kúp rendesen.[ Szerkesztve ]
-
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #219246 üzenetére
Pontosan.
-
rbalint88
addikt
#regenmindenjobbvolt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest