-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Remekelek28 #37899 üzenetére
292.000 van, de az enyém 2 5-es.
-
Balupapa
senior tag
válasz Remekelek28 #37899 üzenetére
ezért kell vezetett szervízkönyves autót keresni
_-=*WheelWhores*=-_
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #37904 üzenetére
Semmi long-life olajat ne rakj bele!!! A hosszú élet titka(csak a motoroké ) a rendszeres olajcsere max 15 000-et maradjon egy olaj, de ha korábban cseréled, azzal nem lehet elrontani.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Remekelek28 #37904 üzenetére
PD= semmi long life, 10K-nál olajcsere. nálam ez az alap. bár nekem nincs 80 lovas pd-m
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Balupapa
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Remekelek28 #37909 üzenetére
Ami neked szimpatikus. Csak valami márkás olaj legyen. 5w 40 és teljesítse a 505.01 vw normát. Adalék nem kell, csak elrontaná a jó olajat.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Remekelek28 #37904 üzenetére
Én szigorúan 10e-nél ledobatom, semmiféle trükknek nem dőlök be.
Főleg, hogy sokat járok városban.
-
trassher
addikt
Golf III és B4 passat futóműve között van lényeges különbség? Sehol sem találtam érdemi információt így gondoltam hátha itt.
Szerk.: Variantok érdekelnének.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Manitou
addikt
válasz tomcsi23 #37918 üzenetére
Ja ja, extrém keveset megyek
Enyémbe 3,2 kellMi a véleményetek az egy évnél tovább használt olajról? Tehát ha pl én 10 ezret 1,5 év alatt megyek és úgy cserélek mondjuk olajat. 5W40 full szintetikust használok amúgy.
Elvileg 1 év vagy 15000 km nálam a csereperiódus előírt ideje.
Egy autószerelő azt mondta egyszer, hogy full szintetikusnál nem annyira érdekes, ha egy évnél tovább használja valaki, ez inkább ásványi olajoknál okozhat gondot. Szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Remekelek28 #37909 üzenetére
Én Castrolos voltam, volt jó pályám rá, olcsón minőség.
Aztán jöttek egy "egyéb" forrásos castrolok, na akkor váltottam.
Most MOL-os olaj van már 2-3 csere óta a kocsiban. Annyit tudok, hogy amikor friss benne a cucc, akkor jóval csendesebb. Ez az olaj tuti helyről jön, ezért is bíztam benne.Olajba adalék fejeltős, ugyanakkor az üzemanyagba annál inkább javasolt.
Castrol TDA lesz a barátodTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
ESP
senior tag
Egyre inkább érik bennem az, hogy egy hétvégét kicsit meghosszabbítunk és egy haverral kimegyünk németbe egy jó nagy körre autót nézni. A magyar piac katasztrófa.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
tomcsi23
veterán
válasz MunezXBK #37930 üzenetére
Miért baj? Maradékot elteszed legközelebbi cseréhez, vagy ha esetleg rá kell tölteni közte.
cafat: szervizkönyv nincs? Vezérlésnél szoktak vízpumpát is, ja, akkor már hűtőfolyadék is mehet. Meg kérdés, gyertyák voltak-e/mikor cserélték? Aztán a szokásos, olaj, szűrők, fékfolyadék.
Castrol Edge 5W40-et (is) írnak hozzá....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
-
#00809728
törölt tag
2.0pdti nekem a gyári adatok a Castrol EDGE 5W30 5L (507.00)
olajat írják elő a részecskeszűrő miatt persze ez lehet más gyártótól is.Szigoruan 15.000km után ledobatom.
Űzemanyagba őtNémeteknél dolgozik egy haverom,audi specialista azaz szerelő.
Ö említette ,hogy 100.000km után érdemes egy ilyennel "kipucoltatni" a katalizátort.
catacleanPersze írnak róla sok marhaságot is.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz #00809728 #37938 üzenetére
Én is rendelek egyet hamarosan. Már korábban is nézegettem. Márciusban úgyis viszem műszakira a vasat, majd ott kiderül mennyire volt hasznos.
Azt tudom, hogy 2 évvel ezelőtt olyan magas volt a HC mint állat. Ja és Co-n is megbukott, szóval katalizátort kellett cserélni. De ez már 7 éve megy így - minden műszakin új katalizátort kapott. -
-
Kiskokó
veterán
válasz #00809728 #37936 üzenetére
Felejtsd el a Catacleant... nem sok értelme van és csak macera megcsinálni...
Nekem A4en olyan szar helyen volt a részecskeszűrő hogy másfél órát szop.ak a levételével... Nálam semmit nem ért.Tesóm 525D E61-én kb 6000kmernyit segített...
Nem olyan rossz cucc de felejtős annyit nem ér..
Jaaa bocsi összekevertem...
Nekem iylen Rózsaszín lötyi volt ami kifejezetten DPF szűrő tisztítására jó.Cataclean-n nem volt rossz 1.9Pdtdi Sharanba levitte a fogyasztást fél literrel, a fentebbi BMW ben pedig még a porlasztókat is rendberakta...
De ezek csak ideiglenes megoldások az a baj... pl a fogyasztás csökennés is elmúlik kb 3000km alatt... annyit nem spórolsz mint a cucc XD[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #37943 üzenetére
Tudom azért írtam hogy hirtelen összekevertem mert a catacleannt a motorba tettük mert sok jó hatást írtak neki... a DPF be meg egy másik lötyit mivel cserés lett volna... na mind1..
értelmetlen az összes vagy legalábbis rövidtávú ami nem biztos hogy megéri...
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
dJ Peer
aktív tag
Friss info: A hüvely nincs elkopva, csak a dugattyúk és a gyűrűk. Így elég alapméretes dugattyúkat rakni bele, amiket tudnak szerezni valahonnan. (nem értettem pontosan, még később hívnak a részletek miatt). A hüvelyt persze felhónolják.
Egy picit olcsóbb lesz így remélem, de azt mondták, hogy a héten még nem fog járni, pedig már hiányzik
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Gitáros topic
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Amazon Prime Video
- Formula-1
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest