-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piwi
veterán
-
Piwi
veterán
okostelefonnal rendelkezőknek ajánlatos felrakni ezt az ingyenes magyar alkalmazást: Traffi Hunter
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
freaghill
őstag
-
freaghill
őstag
Ha már tempomat.. Mindegy, hogy benzines vagy dízeles kocsiból veszem-e?
[ Szerkesztve ]
-
cafat
aktív tag
Sziasztok! Egy gyors segítségre lenne szükségem!
A fűtőmotor csatlakozója hogy jön ki a burkolatából?
Itt van róla egy kép: csati
Köszi a segítséget! -
baluka26
nagyúr
Valaki tud esetleg eladó CD-s rádiót B5 Passatomban? Bontott is érdekelne!
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
baluka26
nagyúr
Anyagáron olyan 300k lenne (100%-os ár) a hétvégi szervíznek.
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #58190 üzenetére
Igy mar más a leányzó fekvése, jo gazdi mellett nincs mitől félni.
Rajtam kívül vmelyik 2,5 TDI tulaj eteti-e premium dízellel a V6-ot, vagy csak placebo?
En mar elég régóta azzal nyomatom amikor csak van ra lehetőségem, ugy érzem szebben, kultúraltabban jár, jobban megy, tán kevesebbet is eszik, tán igaz se volt. Nem tudom. Leginkabb azért adom neki, mert megérdemli, és lehet nem véletlen van több évnyi hiba mentes múltunk. En legalábbis ugy érzem, jót tesz neki.
Jöhet az örökös kérdés, placebo vagy nem? Na és mi a helyzet az áruházláncok olcsó diszkontkutjaival?[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz tomcsi23 #58267 üzenetére
Te!
Most volt karacsony, husvet meg odebb van, nincs most keret uj valtora. Draga volt ez is. A probat kihagynam. Jo ez igy is nekem. 30-nal meg boven jo a kettes, gyorsitashoz nem kell visszabb valtani...lassitashoz meg talatam egy pedalt a gaz es a kuplung kozott.Dr.Zoo - a bolcs szoljon beloled...remenykedek en is, hogy nem kell semmi nagyot es dragat cserelni.
bitpork - tifusz? Az nincs... Hofit hallgatok.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
bitpork
nagyúr
Mi vanmán mögint, tifusz?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
net84
őstag
válasz tomcsi23 #58262 üzenetére
Ok, megfelelő fordulatnál vissza lehet és igazán nem is árt neki.
Én arra mondtam, hogy nem lehet, amikor fizikailag nem engedi berakni 1. fokozatba. Nagyobb sebességnél nekem meg kell erőszakolnom a váltókart, hogy bevegye az 1-et (20km/h felett).(#58263) Dr.Zoo - valami rémlik, visszakeresek. Nem állok neki alkatrészeket cserélgetni. Ha nem találok semmi egyéb "hibát", akkor megy szakemberhez. Majd ő megkeresi.
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha a fent említetteket kizárták, akkor szedetném szét a turbót kipucoltatni., bár van egy fajta amit nem is lehet kipucolni. A Geo nem lecsavarozható, ha jól tudom a 2.0tdi ilyen. Majd megnézem pontosan milyen turbo van rajta.
Az egyszerű dolgoktól kell a nehezebbek felé haladni, nem az az első lépés, hogy levesszük a turbót.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem tudom mit csináltok vele, hogy letapad. Én néznék egy logot, de ugye azt nem tud feltölteni senki.
Ha kipucolják attól elvileg nem lesz baja, ha hozzáértő kezek csinálják. Kérdés, hogy megoldja-e a gondot. A vákuum rendszerben először átnézném a csöveket és cserélném mindegyiket, aminek repedezett a vége. Legfontosabb csöved az N75 szelep és a turbó vákuum membránja között van. Ezzel kezdeném. Ha ez megvan és marad a hiba, kell egy log és meg lehet nézni, hogy hol van a hiba. Lehet N75 szelep, vákuum probléma, maga a turbón lévő membrán is lehet hibás.
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #58257 üzenetére
A szervizkor átnézték. Nincs látható széthullás, szakadás. A főnökkel beszéltem (neki van ugyanilyen gépe, csak három évvel fiatalabb + új hengerfej + motorgenerál + új turbó van már rajt - megjárta a PD-vel ), a vészmód szerinte GEO hiba lesz. Sok a levegőt ad a motornak, azért tilt. Sajnos ehhez ők sem szeretnek nyúlni, max. külső szervizbe tovább viszik (turbós és elektromos dolgokra van külső partnerük).
Egyébként nem volt hangos. Nem úgy mint amikor ledobta a csövet.
Szerintem a legtisztább az lesz, ha bejelentem egy átvizsgálásra, tisztításra. Veszíteni valóm nincs (remélem).[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #58254 üzenetére
Ha "letapad" a GEO, akkor megnőhet a fogyasztás? 6-os átlagból 6,4 lett. Zavar na! Igaz voltak hidegek és a sarki boltba elugrások. Ha elhal/megdöglik a GEO, akkor jelzi a hibát?
Az elmúlt 1-2 napban hideg motornál 1500-as fordulattól gyorsítva olyan turbó hangom volt, mint korábban 2500 körül.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #58251 üzenetére
20 alatt nekem még fáj, ha be kell tolnom 1-be. Érzem a karon, hogy annyira nem tetszik neki. A régi váltóba még feszült is a kar. Ha előre látom, hogy egyben biztosabb lenne, akkor visszalassítom szinte állóra. Útkereszteződésnél pedig inkább megállok és finoman tudok egyet tenni.
Ezt a hatos váltót azért "szidják" szinte mindenhol, mert nem valami baráti az 1. fokozata. Tempós gyorsításra nem jó az áttételezése. Pörög a motor és nincs erő. Ha hirtelen kigyorsítás kell induláskor, akkor inkább lökök egy kövér gázt, és már húzom is a kettő és adok inni a lovaknak.
(#58252) TaaT - lépésben haladásnál és is betolom, ott nincs gond. Bp-n az Adrássy-n a délutai dugóban fel-le-fel váltogatás megy. De ott olyankor tényleg lépésben haladás van.
Read only...
-
bence007
tag
Sziasztok!
Audi a3 Alh városban bekapja a 6,5-7 litert!Orszagúti fogyasztásom jó, kerek 5 liter!
Nekem tűnik soknak vagy rendjén van a dolog?
-
Mágus2
Közösségépítő
20 alatt simán visszaküldöm 1-be ha sokan ülünk az autóban, vagy meg van rakva. Van itt 1-2 vasúti átjáró, ami annyira szét van verve, hogy csak lépésben szabad átmenni rajta, ott kötelező az 1-es. Nincs vele probléma, ez egy teljesen szinkronizált váltó.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt1225
aktív tag
válasz Mágus2 #58183 üzenetére
Ezeket még az előző tulaj cserélte. Viszont, a 4. gyertyán egy nagyon picit mintha le lett volna csúszva a kábel, az vissza lett tolva. Azóta nem éreztem rángatást és lehet placebo, de mintha most jobban is húzna, lehet ez volt a probléma. Lehet menet közben néha a rászkódás miatt nem csatlakozott volna rendesen és azért. Remélem ez volt a probléma.
-
net84
őstag
válasz baluka26 #58247 üzenetére
Javítsatok ki, ha nem jól tudom, de amíg az autó nem áll meg, sebessége nem lesz nulla, addig nem kapcsolunk egyest.
Vezettem már olyan autót, ahol ez lehetetlen is volt, mert az istennek nem engedte belökni 1.-be. Cserébe szépen indult kettőben is . Néha a Toledo-t is kettőben felejtem, amikor már mehetne az egyes. Sőt! Egy bizonyos szint felett én sem tudok egybe visszaváltani (vagyis lehetne, de ahhoz nagy erő kellene és szerintem reccsenne is).Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #58236 üzenetére
Ha már este elrepül még alszok, akkor kiugorhatna a tecsóba reggelre friss pékárut venni és közelebb parkolhatna, mikor visszajön.
(#58238) MunezXBK - nem találom a Mr. Bean-es videót, amikor leszedi a kormányt a parkolóban biztonsági fícsörként...
mennyi ilyen kütyübe futok bele a neten...volt, aki meg is akart győzni, hogy tutifasza.
Read only...
-
TaaT
nagyúr
Van ez a kép [link] Erre benyögte egy amerikai hogy bullshit, ő 10percig járatja egy helyben az autót hogy bemelegedjen
Persze odaát is vannak értelmes emberek azért "Also, warming a car up at idle takes forever. Get in the car and drive it, you won't hurt anything especially on a newer car. "[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
net84
őstag
Én reggelente elindítom, majd kiszállok és körbetakarítom az ablakokat, lámpákat. Ha havazott is, akkor letakarítom az egész autót (legalább befűti a kabint és az ülést és nem a fagyott autóba ülök be).
Ha száraz az idő, akkor egy picivel többet jár, mint ami ahhoz kell ,hogy bekapcsoljam a biztonsági övet, kinyíljanak a tükrök, klíma be, rádió be és átgondoljam, hogy mit hagytam otthon. Ez ~1-1,5 perc. Ennyi nem árt, sőt talán még használ is. Kicsit felébred az olaj a rendszerben. De javítsatok ki, ha tévedek.
A kímélve vezetés pedig alap. 90fokos motorig max. "vészhelyzetben" pörgetem meg vagy fullasztom le.Read only...
-
bitpork
nagyúr
Jár valaki Linz környékén az elkövetkező hetekben?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
net84
őstag
válasz baluka26 #58225 üzenetére
Egy picit nem árt járatni előtte. Főleg ilyen hidegben. A leállítás előtti "visszahűtés" elviekben a turbónak kell. Azt is érdemes nem elhagyni.
Én indulás előtt 1-10 perc között szoktam járatni (hőmérséklet és külső munkálat függő - főleg télen). Leállítás elött annyit biztosan jár, míg kikapcsolom a biztonsági övet, lekapcsolom a fűtést/klímát és a rádiót, kinyitom az ajtót. Ez a városban a-ból b-be közlekedés esetén van így. Ha hosszabb táv után állok meg (és esetleg hajtva is volt), akkor akár 5 percig is brümmög egy helyben. Addig elszívok egy cigit (szigorúan az autón kívül, min. 1,5m-es távolságban) és kinyújtóztatom, felébresztem magam.Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #58220 üzenetére
Maga a fűtőelem 5V-ot kap és a levegő áramtól visszahűl, amitől változik az ellenállása, majd az ECU-ba 3,6V körüli érték jut vissza, ebből aztán a süket, vak, béna de okos ECU megmondja mennyi levegőt szívott be a motor és ad hozzá megfelelő mennyiségű naftát. Ha azt méri, hogy kevés levegő ment be, akkor kevés anyagot ad, és lusta disznót varázsol a kocsiból.
Egy Bav21 diódával ha helyettesítjük a légtömegmérőt, az ecu folyamatosan azt hiszi, annyi levegő megy a motorba, mintha padlógázon mennél, ezért jó sok naftát ad neki. Ilyenkor a menettulajdonságok a turbó állapotától függenek, minél hamarabb felpörög és eléri kívánt nyomást, annál hamarabb eltűnik a fekete füst a kocsi mögül, de nem lesz az a jó kis turbós hátbarúgás, sokkal lineárisabban fogja leadni a motor a nyomatékot.
ECU csere után is ette?
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #58213 üzenetére
Nem. Mert kissebb terhelésen megy az autó.
3.-ban 50-el 1900 fordulat körül van a motor, az enyémben ezen a ponton van 235Nm. Ha gyorsítanom kell, csak megsimogatom a gázpedált és máris 70. Próbáld meg ezt 50-ről 4.ben 1300-as fordulatról. Meg kell várni míg felpörög a turbó, közben persze nyomod a gázt és adod neki a naftát. Ez elektromos gázpedál, amihez érzék kell, már nem a karburátoros korban vagyunk, és ne hasonlítsd kis köbcentsi benzineshez, ahol teljesen más a váltó áttét.
Az elektromos gázpedál csak 1 jel, a motorvezérlőnek, hogy mit akar a vezető, de a befecskendezési mennyiséget a terhelés alapján választja meg a motorvezérlő. Kivétel ezalól a padlógáz. Ezért kell a motort és a turbót padlógázon tesztelni. Máskülönben a terep nehézsége bezavar a mérésbe, nem mindegy, hogy 2% emelkedőn, lejtőn, teljesen sík felületen teszteled. Padlógázon mindegy, úgyis annyi anyagot kap, amennyit megenged neki a szoft.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #58206 üzenetére
Mindegyik kettőstömegűvel ellátott dieselre érvényes. Kis terhelés magasabb fordulat nem olyan ártalmas, van kenés, kicsi a terhelés. Alacsony fordulaton nagy a terhelés gyengébb a kenés és még a lendkerék rugói is szenvednek. 2300nál elváltva épp 1500 fölé váltasz. Ezért járok településen belül 3. fogozatban, a 4-est akkor váltom, ha 60km/h fölött lehet menni.
footy Az SDI-nek mindegy, nincs kettőstömegű, de ott is szenved a főtengely és csapágyai...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile 2
- OLED TV topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Anime filmek és sorozatok
- Autós topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Lexus, Toyota topik
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- BestBuy topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest