Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    nagyúr

    Na akkor most meg kell védjem a mérnököket is meg a franciákat is :B

    A német mérnök megtervez megcsinál és ha nem a fos alkatrészt veszed a kocsihoz nem nagyon hibásodik meg ott semmi főleg ha időben cseréli is az ember.
    A Meyle kb olyan mint az Vika, csúcsminőség a meghibásodáshoz.

    Én is inkább kérdezek kinek milyen tapasztalata van ezzel meg azzal a márkával kapcsolatban mint hogy beszereljem a sz@rt

    Vezérlésből dayco vízpumpából dolz.
    Nem megy szét 150.000.- alatt tehát nincs extra költség meg idegeskedés.

    Francia téma, nekem a francia autók sokkal szerelhetőbbek mint a németek, de a jappánoknál is.
    Nem tehetek róla ez a tapasztalat.
    Ha van normális torx készlet meg egy két spec szerszám, mert az valóban kell, akkor semmi gond nincs a francia szerelhetőségével, csak sajnos sok szerelő alapból úgy indul, francia jaj azt nem szerelem, mert nem tudja mihez hova mikor kell nyúlni.

    Összegzés, valóban van egy két rossz tervezés és konstrukció, ilyenkor szokott jönni a PH II-PH II
    De alapból az esetek 90%-ban nem a tervezéssel, hanem a magyar karbantartással és szervizeléssel van a baj.
    :R

    Vég konklúzió: kivételek persze mindig vannak. :C

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák