-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoBCRaistlin
őstag
Jó kérdés, 220-nál 5-ben már kb a végét járja, de addig húzza becsülettel. Aztán kéri a 6-ot
Shkiz0: Ja az AL elemnek kb ott lesz a vége.
Vez tengely-t úgy tudom nem sok értelme van PD-nél cserélni.
Amúgy jól hangzik, kíváncsi leszek a végére.Nekem is nagyon ajánlgatták a 2260-at, de sokat megyek városban, és oda nem lenne jó.
Elég lesz nekem egy 1756 vagy 2056 is valami értelmes nyomáson normális szállítással.
Gyári elemeket pont szépen kiszolgálja.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Akula
őstag
válasz FoBCRaistlin #64551 üzenetére
komoly.
és mennyi km van már benne?"Akula Sub, ready for the deep!"
-
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #64551 üzenetére
1756-ot már nehéz találni de nem lehetetlen. Facen most is volt eladó egyik ismerősömnek.
2056 még ritkább, főleg a VK, VZK még csak csak akad.
Amúgy PD esetén egy jó chippel, már egészen alulról megindítható, egy TDI azért más.Seat Ibiza 116 PD motorral (hivatalosan belepapírozva) GT20-al, F-es elemekkel 197 ló és füstmentes
Amúgy lemaradt hogy még kap egy DQS váltót is még nyár eleje körül.
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Nem3sys #64557 üzenetére
Na ennek utána nézek, érdekel.
Amúgy olyan gépet tuti nem akarok majd.Shkiz0: Vajon ki volt az az ismerős? Lehet én is ismerem
Seat Ibiza 116 PD motorral (hivatalosan belepapírozva) GT20-al, F-es elemekkel 197 ló és füstmentes... ismerős konfig... mintha ültem volna benne párszor[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
válasz Shkiz0 #64550 üzenetére
Húzzá oszt rakassad csak be magad az első hozzászólásba! És nem kell itten sleeprezni, lehet nyugodtan aktívkodni, meg nyomni a 40 képet.
Az 500 nyólmókus miatt még nem feltétlen kell 2000 fölött tartani. Nekem 450 és és már 14xxtől megvan és folyamatosan 2000 alatt van a fordulat. Ha mondjuk a csiga nagyobb és nem alap kiszerelésű, akkor lehet h kell forgatni, de azt gondolom h a gyári elég nyomatékos már 1700 körültől. A rúgást valóban nem szereti, de hát nem is kell hogy szeresse, csak bírja ki
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Nem3sys
tag
válasz FoBCRaistlin #64562 üzenetére
Nincs azzal semmi baj.
Jó kis olvasztószett.
2260+Tengely+Race csúcs.
Elég egyszer megvégelni a gépet és szépen le is olvad1756-al 2baron 235ló.
Tökéletes utcára.
[link][ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
VR6-Fan
veterán
válasz bitpork #64564 üzenetére
ha jól tudom, nálad azért az automata igen csak szabályozza kerékre jutó nyúlmókusokat, de még a főtengelyen lévőket is saját belátása szerint
Shkiz0:jobban megnézve még ültem is a jobb egybe
csapágyasra hajtotta már a 20VT?tényleg nem tudsz valakit akinek kell 4 sedan bőrös ajtó kárpit?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz VR6-Fan #64566 üzenetére
Jól tudod, de hidd el a német pályán azért 1x homorúra rúgtam a próba kedvéért és bizony kapkodja a lábát még 4k+ nál fullra pakolva 4 emberrel. Igaz sok értelme nincs a sport fokozatnak, de szépen üvölt a véhat
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz VR6-Fan #64566 üzenetére
Még bírja, és most már lassan ki lehet jelenteni hogy, talán jó vétel volt. Van 1-2 dolog amit javítani kell (antenna erősítő, gyerekzár mikrokapcsolója, olajszint érzékelő, meg a kesztyűtartó fülei töröttek de azt egy műanyagos 1-2-ért megcsinálja.)
Viszont 163 zerge ide vagy oda, nekem gyengének tűnik, de ő is mondta hogy a Golf más kategória volt
Csak az ajtókárpit van már meg? (meg mibe is való B5-B5.5?)
[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
VR6-Fan
veterán
válasz bitpork #64568 üzenetére
előzés idejére átszoktam rántani S-be a 2,5-en, amugy tényleg kényelmes fasza, mászkálósnak jó lenne egy ilyen, sokkal inkább mint bármelyik 4hengeres, csak nincs"kedv" fent tartani.
Shkiz0:tényleg nem értem miért pont az a méret osztály, miért nem maradt a golf vonalon, az legalább fürgébb ugyan azzal
de legalább akkor jó vétel voltjah meg mű párna stb, 4 ülés, könyöklő elkopott, b5 asszem.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
TaaT
veterán
Maga a megtestesült búcsús/diszkó felni. [link] Persze újonnan 140K/db muhaha.
Give them hell Ukraine!
-
rob210
nagyúr
Tapasztalt klímásoktól kérdezem.
Lemostam ma a kocsit és elkezdett csörögni.
Hazaérek meghallgatom, sajnos se nem a generátor se nem a szervó szivattyú.
Hanem a klíma kompresszor csörög.
Amikor bekapcsolom a klímát elhalkul egy kattanás után, ha kikapcsolom akkor 10mpnél elkezd halkan majd 20mpnél ugyan úgy mint bekapcsolás előtt csörögni.Jól sejtem, hogy szabadonfutó?
Renault power
-
Arcképgyáros
G4 alap rádió 'fel' léptetőgombja picit be van nyomódva, rendesen lehet vele léptetni de zavar, lehet vele kezdeni valamit?
-
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #64543 üzenetére
PDTDI-mmel:
1-es: Amíg kb megmoccanok, de 2200-ig ellököm ált. 2-esbe
2-es: van hogy 15km/h-nál is abba marad
3-mas: 30-40-től
4-es: 55-nél
5-ös: Van, hogy 60-nál, ha nyugisan vezetek, de ált 65-70
6: 80 fölöttNem szoktam húzatni, mert jóval többet fogyaszt. Sokszor járom dombon, de rossz az út ott 1-esbe hagyom hagy guruljon és nézem, hogy 17-20L-es fogyasztás...
Faterom méghamarabb váltja el, 50-nél is 5-össel megy. Idestova 23. éve használ diesel-t, bár teherautóba nem tuti, hogy van kettőstömegű, bár ott a fordulatok is mások, 1500-nál már lehet váltani.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz KaiotEch #64580 üzenetére
Nos akkor az igazat megvallva. Természetesen a topikban én vagyok az örökös boyracer, és mindenki azt hiszi, hogy csak 2 gázpedál állással közlekedek
Ez persze nem így van. A közúton töltött időm 85%-ban úgy közlekedek, hogy kb azt hinnéd, egy 1,2 HTP van alattam. Viszont a maradék időben igenis használom ami géptető alatt van. Nem azért vettem ilyen kocsit, hogy nézegessem a katalógus adatokat. Imádok vele haladni.
Sebességi fokozatok.
1-es 2-es nálam is csak ésszel, olyan mozdító, mozgató sebesség, 2200 körül váltva.
Városban 3ban közlekedek szinte 90%-ban. De nem azért mert idióta vagyok, vagy mert nem tudok vezetni (Vérpistik QSS), hanem egy 3 betűs válasz van erre: FJW
Aki ismeri ezt a váltót az tudja mi a 3- fokozat oka. A 4-es fokozat elég "rövid" 60-200[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #64585 üzenetére
Fogalmam sincs mi az az FJW, én 50 de inkább 55-nél teszem 4-esbe, nálam 60-ig van a határ városba, 50-el nem szoktam menni. 200-al árult már el hol mész Mo-n én 130-nál többel nagyon nem tudok és nem is fogok menni, annyi lóvém nincs, hogy pluszba fizessek a km-ekért.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz KaiotEch #64586 üzenetére
FJW a váltóm kódja.
Az egyik leghosszabb VW konszern váltó.
50-60-al nem tudok 4 ben menni, mert szétszakad a cucc.
50-nél 4-ben forog kb 1100-at
3-ban 60-nál kb 2000-2100"200-al árult már el hol mész" Természetesen sehol
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #64589 üzenetére
Nekem 6.-ban forog kb. annyit 50-nél.
-
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #64589 üzenetére
Aham az enyém fogalmam sincs milyen. Ahogy mondani szokás 2 Literes szarfosdízel A4 2004 B7-es.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz KaiotEch #64592 üzenetére
Audi és még dííízel is? ajajajj, hogy mersz így élni?
(#64594): Vagy csak a szokásos topikos ökörködés Sem irigység sem szarkazmus, semmi negatív, szimpla Trollkodás, hülyülés, csipkelődés.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #64593 üzenetére
Időnként "elgondolkodom", hogy ez most szarkazmus és irigység vagy csak szimpla jóindulat?
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz KaiotEch #64594 üzenetére
Itt mindenki szivat mindenkit, és így van jól, valójában meg bírjuk a másik ronda képét, csak nyíltan senki nem vallja be.
Pl: Tomcsiéknál a zasszony hordja a nacit Csabi folyton összetöri a papik mamik kocsiját, Malacka nem tud főzni, VR6 nem tud vezetni, én csak a gázpedált ismerem, és még sorolhatnám
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
freaghill
őstag
válasz FoBCRaistlin #64595 üzenetére
Kikerem magamnak, meg nem tortem egy kocsit sem :-D
-
válasz FoBCRaistlin #64587 üzenetére
Hát akkor változtatnunk kell. Hallottátok az embert, eddig egy-egy a szar és a jó mellett!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz FoBCRaistlin #64599 üzenetére
Pedig ha valaki akkor te mint szakmán belül dolgozott ember értesz hozzá annyira hogy mérvadó legyen a véleményed a többieknek. És nekik segítesz vele, nem nekem. Én így is úgy is szeretem a hasam
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Napelem
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Gyúrósok ide!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Motoros topic
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!