-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz maggi1886076 #64497 üzenetére
Ez egy combosabb helyzetjelző fényerejét tudja.
Give them hell Ukraine!
-
7600 GS
addikt
válasz FoBCRaistlin #64502 üzenetére
Csak azt akartam kifejezni hogy nem éppen egy takarékbajnok motornak néz ki.
-
Jó hír: latyak él még.
Rossz hír: nem tud jönni, mert elfoglalt nagyon. (Szerintem költi a 3 milliárdot amit nyert )https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
!Overdose!
őstag
válasz maggi1886076 #64506 üzenetére
Tompított/távolságinak egyelőre semmit. Mind harmatgyenge és illegális.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
TaaT
veterán
válasz maggi1886076 #64506 üzenetére
Over megmondta a frankót. Máshova meg változó hogy mit érdemes tenni.
Give them hell Ukraine!
-
Balupapa
senior tag
válasz maggi1886076 #64510 üzenetére
1. mert LED
2. olyan gyenge szar fos hogy enm igaz. már leirták hogy annyit tud mint egy combosabbhelyzetjelzo
szerk:
3. azt gondolod hogy 900ft-ért postával kapsz olyat ami tényleg jau lehet?Üdv: LEDBazár.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
maggi1886076
addikt
válasz Balupapa #64511 üzenetére
azért kérdeztem, hogy érdemes-e... van fent 9000-ért is, az is lehet, hogy jobb, de az is, hogy ugyan olyan ócska, mint 900Ft-os. nem kértem az okoskodásodat
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
TaaT
veterán
válasz maggi1886076 #64510 üzenetére
Csak bizonyos nevesebb márkáknak van E jeles Ledes izzójuk (a kínai cuccok árának több 10x-ért) [link] ezek többnyire helyzetjelző izzók, nappali fények.
A sok kis SMD led-ből összerakott izzók általában gyengébbek mint az azonos méretű (nem fogyasztású) hagyományos izzók. Tehát egy ekkora bumszli led-es izzó kb egy jófajta helyzetjelző izzóval van partiban.
A köv lépcső a Cree led-ek, ezekben már van kraft, féklámpának, nappali fénynek és index izzónak már használhatók.
Tompítottba és refibe még nem létezik after led magoldás, a gyári cuccok is méregdrágák/ritkák. Bár net-ről össze lehet pakolgatni ezt-azt. [link]
Német ismi pár éve megtörte az R8-as Audijának a lámpiját [link] 1.4m forintnyi euró mínusz.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
dJ Peer
aktív tag
-
Lenry
félisten
haverom rendelt ilyen pár filléres kínai bluetoothos OBD olvasót, meg töltöttem magamnak egy Torque-ot, de ott elakadtam, hogy nem akar kapcsolódni a hardver az ECU-hoz.
kompatibilis egyáltalán ez a B5 Passattal vagy csak simán elszúrtam valamit?
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #64513 üzenetére
Miert szerinted ha ennek rugod nem fog 10en-20on litereket enni ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
http://prohardver.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_63633-63633.html
http://prohardver.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_63639-63639.html
http://prohardver.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_63645-63645.htmlEgy napos VW/ autós buzéria.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
freaghill
őstag
-
Akula
őstag
Turbo téma / tapasztalatok
Mi a legjobb vezetési stílus a PDTDI-nek? Valahol azt olvastam, hogy az a legjobb, ha nem pörgeti túl a vezető és csak kíméletes a gázadás (ez egyébként jót tesz a kettőstömegű lendkeréknek is) és mihamarabb kapcsoljunk fel, hogy ne kelljen túlpörögnie a turbónak, ha nem muszáj. Egyik kollégám viszont pont az ellenkezőjét mondta: az a jó, ha minimum 2000 a fordulat, de a 3000 a legjobb, mert akkor nem kokszolódik le a turbó.
Valakinek van erről véleménye soktízezer de inkább százezer km után?[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Lenry
félisten
ez engem is érdekelne, csak TDI-re (ha van eltérés)
többektől is olvastam, hogy fasság nagyon gyorsan elváltani, meg engem is zavar, amikor nagyon traktorosodik, ezért általában kicsivel 2000 alatt tartom a fordulatot, ez 3.-ban pont 50km/h, 5.-ben 90, 2000 fölött váltom el (amikor még van hová) és föntebb nem is szeretem pörgetni, mert ott meg már zavaróan éles a hangja (legalábbis nekem zavaró).
bár városból kiérve szeretem negyedikben kihúzatni, jó érezni a motor erejétcsak nem tudom, hogy ezzel nem-e szúrom tökön az autót
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
nagyúr
2000 körül kezd lenni "értelmes" turbó nyomás
Kettőstömeg attól hogy épp nagyobb fordulaton használod nem kéne hogy beszarjon. Bár nekem a tavaly februárban cserélt vatta új 22.000 km után megadta magát, és közben nem volt piszkálva.
De most mivel nagyobb elemek kerültek a kocsiba, meg felugrik rá a 2260VK, így már most amúgy is kevés lenne, ezért kap egy egytömegű erősített Audi S8 szerkezetet, kevlár tárcsával, lendkerékkel.Igazából arra kell figyelni, hogy ne úgy indulj el hogy állandóan kapar a kerék, és 1-2-be kerüld a rúgatást, akkor nem lesz gond. Turbónak amúgy sem tesz jót a városi tötyörgés, mert könnyen megragad a gemometria.
[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Shkiz0 #64538 üzenetére
inkább a kerék kaparjon, mint a hajtás "nyúljon"
DMF-el, pedig 2000-től autózatok, melegen nyugottan ellehet szúrni neki néha, főleg annak aki sokat városozik, vagy az beiktathat huzamosabb autózásokat is 3000 körül.
ill DMF-el kapcs még annyi hogy a hirtelen lüktető igénybe vételt nem komálják a lengővel nincs annyi bajuk."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Akula
őstag
Amit én próbáltam, az, hogy sima gyorsításokkal vezetek. Vagyis nem padlózom semmilyen körülmények között, mert akkor a nagy torziós dinamika miatt a kettőstömegű lendkerék (DMF vagy mi) igencsak dolgozik. Ha túl alacsonyan jár (már az alapjárat is annak számít) az szintén káros ennek az alkatrésznek. Viszont 2000-nél már azért váltom a következő fokozatot, mert bassza a szemem a fogyasztásmérő értéke.
1-es: csak éppen, hogy megmozdul, máris 2500-ig pörög és gyorsan elváltom 2-esbe.
2-es: 35-40 körül váltom el
3-as: 50-60 körül már jól jönne neki a következő
4-es: max. 90-ig
5-ös: 80 fölött már jobb a hangja, ha itt van.
6-os: 100-nál tolom ide.
A turbonak jó ez egyáltalán? Vagy pörgessem 3000 alatt picivel, mindegy mennyit fogyaszt?"Akula Sub, ready for the deep!"
-
FoBCRaistlin
őstag
1-es: csak éppen, hogy megmozdul, máris 2500-ig pörög és gyorsan elváltom 2-esbe.
KB én is2-es: 35-40 körül váltom el
KB én is, kivéve ha görcsöl a lábam3-as: 50-60 körül már jól jönne neki a következő
60-ig szigorúan 3-as, kivéve ha lábgörcs, mert akkor 1204-es: max. 90-ig
Mármint 190?5-ös: 80 fölött már jobb a hangja, ha itt van.
220-ig jó6-os: 100-nál tolom ide.
Shkiz0: Mi az alapja? Milyen konfig lesz a vége?
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Akula
őstag
válasz FoBCRaistlin #64543 üzenetére
de a tiéd benzines. azt én is pörgetném
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz FoBCRaistlin #64545 üzenetére
sorry.
akkor előző Hsz visszavonva!
De most tényleg, 220-nál mekkora a teljesítmény/ nyomaték?"Akula Sub, ready for the deep!"
-
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #64543 üzenetére
99' 1.9 PD B5 Passat
F-es elemek helyett AL, 60-as nyitott rendszer a középdobig egy cut-out szeleppel, onnan hátra maradt gyári, 60-as IC csövezés + nagy IC, 2260VK @2.2 BAR, S8 erősített egytömegű lendkerék + szerkezet 240-es kevlár tárcsával, elől 312-es fékek, 40/60 ültetés.
Ez így valahol 240-260 között kell majd legyen, meg majd meglátom lehet kap egy micar tengelyt is.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik
- További aktív témák...