-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz vendingo #64100 üzenetére
Irigy...ehh...nem gondolom hogy lenne okom. Tisztelet a kivételnek, de akit ma a jövőm zálogának neveznek, azt én ugyan ki nem váltom, ott egye meg a fene.
(#64099) tomcsi23: Na hiszen oszt holnap meg a TEK rám rúgta volna az ajtót
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz tomcsi23 #64102 üzenetére
Kérlek alássan Szabadka, és privát vágásból. Van gyk 50méterre tőlünk egy pipihusi bolt. Ott sem pultból kapjuk már az anyagot, hanem csak nekünk hozzák Szoktam is kapni szemmelverést az öregasszonyoktól amikor ott állnak sorba én meg beköszönök oszt már adják is ki soron kívül
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #64054 üzenetére
Mennyire vagy biztos a km-óra állás hitelességében. Szerintem nem normális, hogy a féltengelyekkel gond legyen.
A jelenséget a gumik is okozhatják, ha a az eddig hátsók előre kerültek. A belső csuklókat valóban meg lehet cserélni, ha ráznak, de ez 300 000km környékén szokott előjönni, nem a felénél.
Lassú haladásnál ide-oda mozgó kormány- púpos gumi,kiverődött gömbcsukló, kormányösszekötő, tojás felni, lógó kerékcsapágy és féltengely is okozhat. Az egyszerűbben kizárhatókkal kezdeném. mondjuk hátsó kerekek előre, a teszt kedvéért.
Pancsermeste A teljes hibakódot is tudod? A száma kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
Gyaaaaa
Galaxy Fold 4
-
Dr.Zoo: hajaj! Nem mérgesíteném el a dolgokat ennyire, mert nem biztos hogy megérné akármelyik félnek is.
gabor85: Sokadszorra kell citálnom a listát referenciaként: MunezXBK, FobRaistlin, Mágus2 - kóstoló szintjén Kiskokó és ne84. Ha Tökmindegy is mutatna még aktivitást akkor Ő is megkérdezhető lenne. Állok bármilyen kritika elé, lehet tőlük szerintem rosszat is hallani, de építő kritikának kezelem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
[link] erre nincsenek szavak
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #64110 üzenetére
A katalizátor előtti szondára panaszkodik. Ki kellene mérni, és ha kap áramot, akkor csere. Gyárira volt cserélve, vagy valami lekvárra?
-
-
-
-
Pancsermeste
őstag
válasz Mágus2 #64113 üzenetére
Ja, azt hiszem gyárira lett cserélve, amennyiben a Bosch az.
Az a baj, hogy nem tudom, hogyan férek hozzá a csatihoz. Úgy rémlik, régen már nézegettem, de nem fért be a kezem a motor mögötti résznél... pedig jó hosszú kábele van, fel is van valahova bilincselve, hogy ne lógjon.
Ha mégis elérem, és szét tudom csatlakoztatni, akkor a fűtőszálat gondolom ki tudom mérni, sacc/kb. 3-4Ω körüli impedanciára tippelek...
Viszont a tápot, azt hogy tudom kimérni? Ha le van húzva a szonda, akkor is adja neki a delejt?-= Pancsermeste® =-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #64119 üzenetére
A vezérlőtől kapja az áramot, csak ha hideg a motor. Hideg motornál, ráadott gyújtással, akár járó motornál a csatiban a 2 fehér vezeték között akku feszültséget lehet mérni. A szonda jele nélkül is jár a motor.
[ Szerkesztve ]
-
Pancsermeste
őstag
válasz Mágus2 #64120 üzenetére
Öööö... akkor ennek a fűtésnek csak hideg motornál van szerepe? Vagyis, amint bemelegszik a motor, ugyan olyan jól működik a szenzor, mintha jó lenne a főtőköre?
Két fehér??? A szonda csatijában ilyen színek vannak:
Nernst cella jelvezeték: fekete
Jel negatív: sárga
Fűtőelem pozitív: szürke
Fűtőelem negatív: fehér
Szivattyúcella pozitív: pirosPersze a rámenő csatlakozót nem tudom, hogy néz ki, milyen színekkel... de mindegy is, a lényeg, hogy a szürke és fehérre menő ág kell nekem.
No és még egy kérdés: Mi ez a szivattyúcella? Ezen milyen tápot kell mérnem? Ennek van jelentősége a hibakód szempontjából?
-= Pancsermeste® =-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #64121 üzenetére
Az a fűtés hideg motornál megy állandóan, meg ha visszahűl a katalizátor, mondjuk sokat gurulsz motorfékkel, vagy részterhelésen... akkor felmelegíti a szondát ismét. Nem tökéletes a fűtés nélkül. Akkor szürke-fehér lesz. Emlékeim szerint a motorvezérlőtől 2 fehér lesz a csatlakozón. Ha ott mérsz feszültséget, akkor a szonda cserés.
A szivattyú forgatja a gázokat a szondában, erre van külön hibakód, ha elromlana, de nem releváns, egybe van építve az egész, ha egy részegysége halott, cserélni kell az egész szondát.
Nem rángat a motor, nem fogyaszt sokat? Elég érdekes, hogy ilyen rövid idő alatt hazavágta a szondát. A túl dús keverék szokott ilyet okozni, vagy ha valamelyik hengerben sok a gyújtáskimaradás.
[ Szerkesztve ]
-
Pancsermeste
őstag
válasz Mágus2 #64122 üzenetére
Nah, akkor elmesélem az elejéről...
Műszakiztatni vittem az autót, és mivel nagyon dzsuvás volt a moci, egy nappal előtte lemosattam. Amikor mosás után beindítottam, mintha egy halk csattanást hallottam volna, de nem vagyok benne biztos... és nem is tulajdonítottam neki jelentőséget. Másnap is teljesen jól ment az autó, nem rángatott, semmi hiba.
Leadtam az autót a szerelőnek, és mikor mentem érte, mesélte, hogy pont vizsga alatt kigyulladt a Check Engine lámpa, de teljesen jó lett az eredménye, kitörölték a hibát, és nem is jött elő később. Amikor hazahoztam, akkor se világított. Ma este lementem kiolvasni, és lám, ez a hibakód fogadott. Beindítottam, és a lámpa megint világított. Én is kitöröltem a hibakódot. Reggel megyek vele melózni, remélem nem lesz gond, bár a hiba biztosan fennáll még.-= Pancsermeste® =-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #64123 üzenetére
Lehet, hogy víz került a csatlakozóba, de majd meglátod, ha széthúzod. Elvileg vízhatlan, de én a dízel motort sem mosom, mert nagy a rizikó, hogy valami beázik, ami addig tökéletesen működött. Inkább legyen poros.
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #64126 üzenetére
Ha már feljött az antenna, múlthéten szülinapja volt havernak. Másik haver felkötötte ezeket a lufikat a golfomra, amiket megfújt az erős szél és letörték az antennámat.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #64128 üzenetére
Majd haver vesz másikat, ha el nem felejti.
Tedd el a gyárit, haverét is lelopták.
tomcsi23: Nem mert nem héliumosak.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
gabor85
őstag
Sziasztok.
Skoda Octavi II-höz keresünk hengerfej cikkszámot; 2004/BKD/2.0 PDTDI/140LE.
Igen, repedés
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
rob210
nagyúr
válasz varsam #64142 üzenetére
Én hozzájuk hordtam a kipufogó problémámmal minden gépemet eddig.
Nem szálltak el az árakkal és szépen gyorsan dolgoznak.
Megvárható.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gabor85 #64148 üzenetére
Még nem tudod, hogy repedt-e és már fejet keresel? Vidd el egy rendes gépműhelybe a fejet, megnézik és megmondják, mi a baja. Tünetek pontosan azok, mint amikor a tömítést kifújja. Kemény vízcsövek, mint a beton, levegő a hűtőrendszerben, tűnik a víz nagy terhelésen, fehér füst.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Digitális detox a Nokiától
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Házimozi haladó szinten
- DIGI Mobil
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...