-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #63244 üzenetére
Még egy dolog, ami talán segít a diagnózisban:
Indulok munkába, hideg motor, olajszint ellenőriz: min-max. között úgy 3/4 úton. Beindítom, 2 sarok, a computer besípol hogy álljak meg, nincs olaj. Vészvillogó ki, kocsival lehúzódok, motor leállít. Vártam 2-3 percet, majd megnéztem a nívót, üres volt. Ráöntöttem egy keveset és elmentem dolgozni. Munka után ellenőrzöm a hideg motort ismét, max fölön volt az olaj a nívón, amiatt mert felöntöttem előtte, amikor bejelzett.
-
net84
őstag
Benzinesnel volt hasonlo esetunk. Dizelhez lovesem sincs, igy nem tudom, hogy ott hogyan mukodik, de ahogy a Mester leirta valami hasonlo eset lehet a tul nagy nyomassal.
Eloszor kis olajfolt jelent meg a felsodekni tomitesnel. Aztan elkezdett idonkent alapjaratrol lefulladni ugy, hogy utana kinozni kellett, hogy ujra elinduljon. Vegul mar csepegtetett maga ala. Nem volt veszes, de amig ki nem hult, addig egy jo 200-as meretu foltot odatojt. Hidegen semmi baja nem volt. Vegul kiderult, hogy valahogy feljutott az olaj a kartergaz csovon a legszurobe, onnan a porlasztoba. Valamiert beledolgozott a motor (megvolt az oka, de mar nem emlekszem ra) az olajteknobe es nyomta fel az osszes olajat, ott pedig nyomta szet a dekni tomiteset. Vegul alul is megadta magat a tomites. A fel eves olajat (a rendszer olajcserekor at lett mosva, de visszajott a hiba) ujra le kellett dobni, alul felul motor szetkapva, olajter ujra atmosva, majd minden uj tomitest kapott megint. Ezen felul olajszuro, legszuro csere, legszurohaz javit, mert kozben az is elrepedt, kartergaz cso csere. Azota olaj gondja nincs, szepen teszi a dolgat. Igaz most hengerfej gyanus, minta az egyik kipuff szelep nem zana es robbog a kipuffba a motor...majd kiderul.
Ja! Az alacsony olajszint itt is bejelzett, de akkor altalaban garantalhato volt a fulladas is...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Kiszívja az olajat a kádból, nem vitt előrébb.
Olajnyomást üzem meleg motornál kell mérni. Hidegen sokkal többet mutat a műszer, de ott sem mehet sokkal 7 bar fölé. Ha bemelegszik nem nyomja kevésbé az olajat? Olyankor kisebb a nyomás,elvileg hideg motornál szivárog a legjobban. Olyankor ha megforgatod 3000 fölé, akár helyben(csak pár másodpercig), orrán-száján dőlni fog belőle, ha tényleg a nyomás miatt csinálja.
Munezt kellene megkérdezni,hogy leállítás után 5 perccel milyen szintet tud mérni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mágus2 #63256 üzenetére
Na de nekem a Lujzi és a Gazsi is úgy működött ahogy írtam. Attix82 a megmondhatója ennek. Gazsinál is a Dán útnál amikor megálltam cigire akkor 10 perc alatt gyk a 3/4-t le engedte folyni - hogy szíp magyarosan írjam.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz MunezXBK #63265 üzenetére
Beindítod járatod vagy mész vele egy karikát, majd leállítod és elkezded vizslatni hogy rögtön leállítás után milyen szinten áll a motorolajad. Utána 10-15 perc múlva megint megnézed hogy ugyan mennyi folyt vissza a nívón láthatóan.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rob210
nagyúr
Srácok szánom bánom bűnömet, de már nem tudom melyikőtök a nagy polír mester.
A kérdés az volna érdemes egy szélvédőt políroztatni?
A fénytörési együtthatóval tisztában vagyok, de polír vagy csere a jobb megoldás, főleg olcsóbb
Illetve tud valaki Pesten olyan szakit aki szépen dolgozik és nem arany áron?Ismerősöm polóján kéne felpolírozni a szélvédőt, mert végighúzott egy kavicsot az ablaktörlővel, persze hogy a külső élen, hogy az egész szélvédőt jó hosszan bekarcolja
Most gondolkozik, hogy cseréljen vagy políroztasson.
Illetve ha talál valami jó szakit vagy esetleg javasoltok valakit, lehet én is felpolíroztatom a jövevényt, mert a szélvédőjén van karc egy két helyen, most ő lesz a kísérleti nyúl, ha nála beválik elviszem én is
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
A4 cabrio 2.5Tdi
[ Szerkesztve ]
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Mágus2 #63270 üzenetére
Szép ez a szekér...
Majd ha elmúltam 50, és már gondjaim lesznek, akkor veszek egy ilyet kukachosszabbítónak..(#63273) MunezXBK: hát ha már most se áll fel, az tényleg gázos..
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem is mondtam. Tegnap vettünk a havernak egy 2001-es golf4 variantot. 260 000km van az órában, de ha 700 000 lett volna benne, akkor is jó vétel lenne, mert nagyon egyben van. 2500 ojró volt. Egyik vezérlőjében sincs egy szál hiba sem. Még a zárak is működnek így 13 évesen. Nem rohad, megy is szépen, mindene a helyén. 1.9tdi ALH.
A másik ami fölött még nem tudok napirendre térni az a kollégám citigo-nevű bevásárló táskája(az nem autó).
9000km van benne, most egy éves és a 6. reklamációt kénytelen elszenvedni. Eddig cseréltek benne kormányszervó vezérlőt, kipufogó tartót...most legújabban lötyög a kormánymű és kopog is. 9000km után A szernviz válasza: na és? Vissza kell hívnunk egy másik ilyen autót és megnézni, hogy abban is lötyög-e, ha igen, akkor ez normális.[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Olcsó audi bontót tud vki? Kéne pár elem
-
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #63277 üzenetére
Várható volt hogy nem ezekbe a talicskákba fogják a legtöbb minőségi alkatrészt beszerelni, de megnyugtatlak nem csak a citygo azaz a skoda ilyen.
A VWs márkatársa is kopog lötyög zakatol
Konkrétan a volt főnökasszonyom vett egyet, mert milyen aranyos igaz 3.-ik autónak vette (megtehette )
Már volt vele 3 szor garanciális javításon!!! nincs másfél éves a kocsi.Renault power
-
-
VR6-Fan
veterán
Mágus!!
180-as 1,8T-k AUQ, AMK, can-es vagy K line-os még?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Bling95
őstag
Egy sima hosszbordas szij plusz feszito csereert kb mi a korrekt ar? Alkatresz nelkul, csak munkadij.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #63263 üzenetére
Köszönöm Mesterem, áttanulmányozom.
Most jövök műszakiról, meg egy másik szerelőtől.
A srác, aki intézte, kiderült, hogy Neki is 2.5 TDI-je van, egyből rá is kérdeztem hova hordja, aztán már ott is voltam az újabb jelöltnél.
99%-ra mondja, hogy az olajszűrőház alól folyik és csak a motorolaj, a gázolaj nem. Először ő is ráugrott, hogy gázolaj is, aztán megtunkolta és mondta, hogy ez biza mégis csak motorolaj, semmi más.
A hengerfejnél száraznak látta (amennyire be tudott kukkantani arra), az olajszűrőház környékén meg áll az olaj, szerinte az lesz a ludas.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem azóta folyik ennyire, amióta a kartergáz szűrőt cserélték? Ott vannak flexi olajcsövek, amit ha megnyúznak, könnyen okozhat ilyen gondot. Tudom mindenki 100%-ig kizárt minden csövet, de pontosan a szűrőházból indulnak ezek a flexi csövek, és le kell venni némelyiket amikor a kg. szűrőt cserélik
Ezek a csövek rézgyűrűvel vannak tömítve. Minde egyes levételnél új rézgyűrűt kell tenni, mert a régin ereszteni fog.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #63293 üzenetére
Sajnos már a szűrőcsere előtt is ugyanilyen intenzitású volt a folyás. Január óta szerintem 4-5 liter olajat már simán beleöntöttem.
Ettől függetlenül fogom mondani hétfőn az embernek a csöveket.
Kb. ugyannyira kell megbontani mindkét esetben, vagy a csöveknél nem kellene annyira?A szerelő mondta, hogy amennyiben az olajszűrőház alól folyik, akkor kb. 1 napos munkát számoljak, le kell venni az adagolót is. Jól beszélt?
VR-6:
Köszönöm, hogy gondoltál rám.[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
mai sztori
2. telefon. szora sem érdemes. ( sok a km lol)
3. idős bácsi, eljött tetszett, hetvegen zasszonnyal
4. kozepkoru hazaspar, elvoltak ajulva, asszony ferfi egyarant milyen szep, milyen oszinte, auto patika, motorter poros
holnap reggel mondanak valaszt es ha ugy van jönnek is viszik
_-=*WheelWhores*=-_
-
vendingo
veterán
válasz Balupapa #63299 üzenetére
Ismerős...
A kedvencem, hogy megbeszélem a családdal, holnap jelentkezek, alszok még rá egyet...
Ezek soha többet nem jelentkeznek...
A km mindig sok, tök mindegy mit mutat az óra. Indok, hogy a neten van sokkal kevesebb kilométerrel ugyan ilyen jármű.. Ja, csak az pörgetve van, de az nem jut el az agyukig.
Az én 12 éves túramotoromban sokallják a 45000 km-et ezért szinte lehetetlen eladnom, inkább megveszik a tekertet drágábban.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Stellar Blade
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Android szakmai topik
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- eGPU tapasztalatok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...