-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
A kis Tranyóm nincs benn az első hsz-ben
Sopron city :)
-
-
VR6-Fan
veterán
2,8 az VR6 és elv csak valami 140le, más a tengely, meg a program, golf tengellyel 2,9-es sorral és pillangóval, írt ECU-val a nagy szelepes HF miatt közel 200le, elég jó .
ismerősnek van egy gyári 150-es multivanja+program mérve 182le, jó"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
Arcképgyáros
Az igen. 35-ös gumival.
-
net84
őstag
Polír, nem polír kérdés.
Az első lámpák le vannak fóliázva kavicsfelverődés (+UV védelem) ellen. Mosás után átvizslattam és erősen kezd elhasználódott lenni. Lecseréltetném. A kérdés az, ha a kezdetektől fogva rajt van a fólia, szépen le is jön, érdemes az új fólia előtt políroztatni?
Nem látom, hogy mattulna...de a fólia állapota miatt is erősen romlik a fényerő.Read only...
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #63516 üzenetére
Köszi!
A ragacs sem "eheti" meg a műanyagot? Egyelőre csak megkezdtem a fólia szélét, ott nincs hiba. Az egészet nem merem lehúzni addig, amíg nem érek oda az új fóliákért. (meg különben is, szedegesse az, aki ért hozzá)
Amekkora szerencsém van, leszedem és egyből kapok egy követ.Egyeztetek egy fólia cserét és talán lőn világosság is.
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
Tegnap felkerültek a nyári gummák, és nehezebb tekerni a kormányt, mint a télivel.
2.5 barra van fújva mind a 4, ebben nem látok gondot. ET szám maradt, csak ami eddig hátul volt, az került előlre.
-
Mágus2
Közösségépítő
Elfelejtettem hozzátenni, hogy ha áll az autó, akkor nem nehezebb a kormány, csak menetközben. Nehezebb a kanyarokban.
vendingo A hideg miatt lenne..
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #63521 üzenetére
Kénytelen leszek. Nagyon ramaty a fólia. Több karc, kavics nyom, belesült bogár maradékok, enyhe sárgulás és homály a fólia anyagán. Akárhogy vakarom, nem jön le a szmötyi rendesen.
Ha szar lesz a búra, akkor beetetem a "főnökasszonnyal" a lámpacserét. Akkor talán kapok ledeset... Habár a C2 szervize után nemhiszem, hogy bármi "extrára" költhetek.(#63518) Mágus2 - a hidegtől nem inkább könnyebben forogna? Hidegben a nyárinak kisebb a tapadása. A futófelület mérete nem nagyobb mint a télié? Nem lehet, hogy csak megszoktad?
Ha a hét végéig nem romlik az idő, akkor a Torpedó is visszakapja a nyáriakat. Lehúzott ablaknál nagyon idegesít a hangja a télinek.(#63523) MunezXBK - pszt! elrontod a "mókámat"
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem, nem, igen. Mindegyik kérdésedet megválaszoltam. Annyira nincs hideg, hogy kisebb legyen a tapadás, jobban tart az úton, mint a téli(mentem tegnap 160-al ugyhogy ez biztos) A futófelülete megegyezik a télivel. 195/65/15 mindkét készlet. Igen, megszoktam, hogy könnyű tekerni a kormányt, ha térek le valahová, most nem olyan, mint volt.
Nem ráz, nem ugrál, nem vibrál, nem húz semerre, csak egyenesen szeret menni.
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #63524 üzenetére
Akkor a télinek volt rossz a tapadása és megszoktad.
Viccet félre téve, nekem eddig a nyári váltás mindig megkönnyebbülés hozott. Csend lesz, nem hintázik az autó a nyomvályúban, nincs vibráció. A kormányzási képesség változása nem szokott feltűnni, amióta van szervo az autókban.Read only...
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #63528 üzenetére
Mivel nem tudtam, hogy mi volt a turbóval a baj, így nem is tudom mit csinált rajta a szerelő, illetve meg tudta-e oldani.
Gondolom akkor csak mókányolt valamit.Öreg meg az EGR szelepet mondta, de akkor az is hülyeség, ahogy már korábban írtad.
Elnézést főnök úr.
Dr.Zoo: Nem igazán találni normális szerelőt. Ez is ehhez képest elég korrekt.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz freaghill #63527 üzenetére
Lehet elküldeném az ilyen szerelőt a sóhalyos f@szb@...
De úgy villámsebesen... (itt olvasgatok olyanokat, hogy a szőr feláll a hátamon. Eccer próbálná nekem ezt beközölni a szerelőm, pikk-pakk más után néznék.. Itt Ő szolgáltat, TE meg vagy a FIZETŐ VENDÉG.)[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
davidsz
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz davidsz #63531 üzenetére
+1
És ritka esetben van tényleges baj a turbóval, amikor csökken a teljesítmény. Sok esetben csak a csövek eresztenek, vagy a nyomás szabályzó rendszer a ludas. Amint te is tudod, sokféle szerelő van, és a trabanttól az űrrepülőig bezárólag mindent elvállalnak, nem értenek hozzá, de nem mondanak nemet, mert élni kell valamiből.Gondolom Tőletek is vittek már el turbót, amit rögtön megöltek a
hozzá értőszerelők.Van egy ismerősöm aki, felújítással foglalkozik csehországban. A rekorder 200 métert tett meg az új turbóval. A régi is a kenés hiánya miatt feküdt le, de ugye minek mérnének olajnyomást. Ez van, amikor csak elviszik a turbót, majd ők beépítik.
[ Szerkesztve ]
-
davidsz
őstag
válasz Mágus2 #63532 üzenetére
Napi probléma a szerelők hozzáállása.
"most volt olaj cserélve" ... "turbó volt szar, minek mást cserélni" és hasonló hülyeségek.
Siralmas.
Az alapvető fizikával nincsenek tisztában: hogy pl. a tengely kinézete, elszíneződése karcai mit jelentenek. Képesek a fizikát meghazudtolni és magyarázni...Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
davidsz
őstag
válasz Dr.Zoo #63535 üzenetére
Hagyd gyárin! Addig nem lesz vele bajod.
"mekkora nyomást visel el?" - relatív kérdés
Megfelelő beállítással konfoggal 2,2 is... szarral felet se...
No meg mennyi ideig? stb.Ezeket nem lehet így meghatározni.
Tuning körökben a "nálam bírja" pletykákra meg nem alapoznék.[ Szerkesztve ]
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
degec
senior tag
jön a zessős idő ! felkészülni !
-
cool13
őstag
Mágus2 Olvasgatom itt az EGR szelepekről a dolgokat. Azt kérdezném, egy ledugózott EGR okoz valami bajt egy 1.4 benzines motornál? Kell valamit szoftveresen is csinálni dugózás után?
-
footy
addikt
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #63547 üzenetére
Most van bent a műtőben...Még semmit sem tudok. Az infúzió bekötve, csöpög, tiszta szívhangok, sinus ritmus stabil.
Azok a NASA-sok, akik pénteken még jelöltek voltak, sajnos (vagy talán mégse) egytől egyig kiestek, nem tudtak belátható időpontot mondani arra, hogy mikor tudnak nekikezdeni, talán kedd reggel, talán kedd délután, talán szerda, attól függ hogy haladnak, majd szólnak mikor vihetem, de ha még alkatrészt is kell rendelni, akkor félő nem lesz meg péntekig, stb. Én meg sajna erre a bizonytalan kezdésre nem várhatok, az idő most a legnagyobb ellenség, már fél nappal később kezdés könnyen bajos lehet.
Úgyhogy más irányba kellett folyamodnom, elővettem a régi kapcsolatokat és már reggel leadtam a gépet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...