-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kecske65 #65742 üzenetére
Nem tudom megnyitni a programban mert túl nagy vagy átírtad a nevét, vagy valamit elrontottál.
Csinálj új 2 logot, de csak akkor kapcsold be,mielőtt mérni szeretnéd,és utána kapcsold rögtön ki.
03,10, 11 es csoportokat egyszerre. 3.ban 1500tól padlón 4000 ig, 4. szintén 1500tól 4000ig. Pedált nem felengedni közben, ha csak simogatod, akkor szart sem ér a log. A csv kiterjesztést hagyd meg, ne másold ki a tartalmát és ne is módosítsd, a nevét a fájlnak a VCDS-ben írd át, mielőtt bekapcsolod a logot.[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kecske65 #65807 üzenetére
Mit értesz részletes alatt?
003, 010, 011 csoport beállít a mért értékekben, log átnevez.
Log bekapcsol, autó lelassít 1500-as fordulatra 4.-ben, padló,és tartani 4000-ig. Log kikapcsol. Ettől részletesebben nem tudom leírni.A VCDS jó logot csinál, valami user error lesz ott. Nem szabad utána mókolni a fájlt. Átnevezni, turkálni, excellel megnyitni tilos. A DP program csak akkor tudja értelmezni, ha érintetlen.
Ha nem padlón van a pedál, akkor nehéz értelmezni. Ha jól megy padlógázon, akkor részterhelésen is jó lesz majd, de látnom kell mi történik teljes terhelésen.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #65813 üzenetére
Nem rakat bizbasz. Olvasási irányban keretben az 1. 99,9 a padlógáz, mellette az idősáv, utána a percenkénti fordulatszám, utána az abszolút elvárt nyomás, utána a valós mért abszolút nyomás az utolsó a turbó reguláció a 2 végállás között százalékban. Az abszolútban a légköri is benne van. Az elvárt értéket a szoft határozza meg a motorvezérlőben eltárolt térképek alapján(ezt szokták mókolni chiptuning esetén), a valós pedig a turbó és még sok minden más eredménye.
Amint látod a bekeretezett részben, padlógázon az elvárt nyomás 1 barról indul, és 1,5 bart kellene tartania. 1000mbar kivonva, az a légköri nyomás. Ez az autó: fehérember várni turbónyomás alapon műküödik, de fehérember sokáig várni turbónoymás, ami nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #65812 üzenetére
nem biztos hogy imbux baja van, vagy ha az lenne vernyogna, meg okádná az olajat és füstöt, ha nem kifúj valahol szerintem megevett valamit és elfogytak a lapátok, vagy a geot nem húzza elégé szűkre.
(azt hiszem füstölést, pipálást nem írt a kolléga)
de csak tipp
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #65817 üzenetére
tényleg vész mód...
de ha turbo lenne akkor is dobnia kéne a vészmódot nem?
nem válogat csak figyeli a felépülési időt? vagy tették bele "feltételt" is, hogy ne mindig menjen el borért?másik esetleg, nem lehet hogy a kaját hiányolja?
hogy legyen valami nyomás ami egyáltalán meg forgatja a turbinát?"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #65822 üzenetére
Ez már fanatizmus.
Szerintem légkulccsal nyitja a lakást és síkágyas köszörűn alszik szilentblokkot kap az áruházban a pénztárgépből és a házon is motorháztető van
Ennek ellenére az ilyen fanatikusokat én maximálisan becsülöm, ez már életcél.
Jó tudni, hogy ilyen emberek is vannak.
Nem csak kókány megoldjuk sufniban, szerelőnek kikiáltott senkiháziak.Renault power
-
Dr.Zoo
senior tag
Malacúr!
Elvileg asszonkám elutálta a lóvét Neked....
Átment?Üdv:
Z
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #65819 üzenetére
Üzemanyag ellátási probléma nem alacsony fordulaton lenne, fordítva nézne ki a log. Magasabb fordulaton veszítené el a lendületet. 3000 fölött esne a nyomás.
Vákuum, N75, nyomás csövek(tartja a 1,5bart tartósan szerintem ez is rendben), turbó szerviz. Ebben a sorrendben.
Nem írt előzményt, autó típust, semmi + infó. Találgatásból eddig jutottam...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Visszakerestem A4 125kw BRD. 2.0TDI
Annak elvileg már 1900as fordulattól mennie kell, mint a bolond. Mindent végigolvasva marad a turbó. Nagy lesz a lógása és a lapáok meg lesznek rágva.
kecske65 így vetted, vagy elromlott?
A légtömegmérő jól mér, de nem is vár több levegőt alacsonyabb fordulaton, ami hülyeség. Lehet a vezérlőben is megbolondult valami. Nincs lyuk a csövön a légtömegmérő és a turbó között? Közvetlen a turbónál nem olajos semmi?
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #65830 üzenetére
2.0 TDI ....
Ez CR már vagy még az átmenet "pd" ?
Az új CR-eknek vannak hibái? 140 ill 170 lóval?
Mert ugye BPW 2.0tdi (2006) A4-el szarrá szívtuk magunkat... az új CR-ek jók ?
Új Sharant néztünk fateréknak abba meg csak ezek vannak
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #65831 üzenetére
A CR motorok eddig jobban bírják. De az aljuk megegyezik a régebbivel. Olajpumpa hajtása már csak fogaskerekes, de a lekvár tengelyt érdemes lenne megnézetni 100 000km után.
kecske65 Az, hogy nem dobja vészmódba nem jó jel, meg az sem, hogy nem vár több levegőt alacsony fordulaton. Ha van rá lehetőség, egy vezérlő flash keretében feltétetném a gyári szoftot. Ez is gyárinak túnik, de nem az elvárt módon működik.
[ Szerkesztve ]
-
-
Émbörök!
Máma megtört a jég. A legtökösebb topiclakó DrZoo volt: már rezerválta a tápot magának!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Dr.Zoo
senior tag
Valaki besúgó innen... [link]
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
Tudom..
Annó a vaterkán beszótam' egy ilyen díszmajomnak, hogy igaz hogy a zelműnél tolom 10 éve, de mesélje mán' el a hülye fejemnek, hogy mit is csinál ez a ketyere, mert nemértem... Erre a majom a kommentbe a www.webfordito.hu -s kínai fordításból szöveget ctrl-c ctrl-v vel beillesztette, oszt jóidő.. Mondom még mindíg nem világos, erre kitiltott.. De tudod hányan rendeltek tőle ilyen sz@rt????? Rendesen rá voltak izgulva emberek, hogy ha többet rendel akkor van-e kedvezmény, meg ilyenek. Agyrém.
Tessék. Nézd hány látogatója van, hány megfigyelővel.. Meg a dumáját, hogy ez mekkora biznic...
A kollégákkal, amikor ez bejött, sírva röhögtünk a cuccon, főleg hogy milyen válaszokat adtak az önjelölt eladók...[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
net84
őstag
Ma elvittem a Torpedot a doktorbacsihoz. Idegesitett a turbo hangja es az, hogy erosen kifugyul gazelvetelkor. Nem talaltak semmi hibat. Hibajegy nincs (vagyis van, de az az egyes izzitora vonatkozik). Megegyeztunk, hogy elhozom es ha elojon a hiba, akkor egybol odagurulok. Megkergettem a korgyurun, semmi hangja, megy mint a torpedo . Ezt nem ertem...tudom, log kell. Mar rajta vagyok a teman...
Read only...