-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #65198 üzenetére
azért én néznék viszkozitási indexeket is.
pl 10w60 LM vagy 5w50-s mobil indexe közel azonos, nem is tudok dönteni megint
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #64945 üzenetére
Nem tudom...6 liter ment bele végül, 4 liter jött ki. Az az érdekes, hogy ennek ellenére a nívó 3/4-en volt.
Vszínű egyébként user error lesz, mert fémtől fémig néztem az olajszintet drága jó ex szerelőm tanácsára, mint kiderült így amióta olajfolyásom volt, folyamatosan legalább 1-1,5 literrel kevesebbel jártam, mint amennyivel kellett volna.
Amikor bejelzett, akkor meg hiába volt a fém részen az olaj, összeségében akkor már közel volt a minimumhoz, ezért figyelmeztetett. A max. meg nem ott van, ahol hittem.
Most a felső műanyag peceknél van az olajszint, mióta benne van a 6 liter. Meleg motornál mostmár nem tűnik el az olaj.
Úgytűnik beleraktam cirka 10000 km-t állandó 4 liter olajjal a 6 helyett... -
-
válasz !Overdose! #65207 üzenetére
Holnap vagyok Pesten...Qru, Saint_ meg DrZoo már beígért fejenként 1 kávét uh nem alszok pár napig
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
molnarpeter
nagyúr
Tényleg, 1.9 SDI-hez 10.000 km-es ciklushoz milyen olajat ajánlotok? Néha van rövidtáv is, nem csak világjárás, 0W30 szimpatikus...
Mágus2: Dánké "Hidegebb" fölös?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #65217 üzenetére
5w 40, vw505 00.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #65217 üzenetére
Jaizé, AQM. Arról jegyeztem meg, hogy nem elavult számítógép, és nem AGP van benne
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Az, hogy ebben a motorban nem az egész forgattyúsház alatt van a kád, hanem csak elől. Gondolom ezért kell meleg motornál mérni, mert emiatt hidegen a max fölött van jóval, ha a megfelelő mennyiség van benne. Azt hittem elolvastad. Nagy általánosságban hideg motornál kell nézni a szintet, de amint látod a 2.5 tdi kivétel.
bitpork most?
[ Szerkesztve ]
-
-
14adam
addikt
nincs is jobb az esti vízpumpacserénél + vezérlésbontásnál soha többet g3... majdnem ott hagyott pesten
-
14adam
addikt
válasz Mágus2 #65239 üzenetére
az egész megtervezésével vannak bajok. A múltkor egy belső fűtőradi cseréje így nézett ki: [link] + ha a légkondiból a gázt is le kellett volna engedni ha az őz nem vitte volna el az elejét... Ezt az opel vectrába úgy oldották meg,hogy az anyósülés oldal felől fogod,kinyitod a kis reteszt,lehúzod a két csövet és már húzhatod is ki a régi radit... (opelek se a szívem csücske,unokatesóm új astraja (8 éves) a rohadástól átszakadt a torony
A vízpumpa két részből áll,mi azt a részét cseréltük amit hajt a szíj. Namármost,ahhoz,hogy ezt a részt szét szedd 8 csavart ki kell venned. De az idióta német úgy gondolta,hogy beteszi a vezérműszíj mögé 2 csavart,hogy véletlenül se tudd anélkül megbontani,hogy meg ne kelljen bontani a vezérlést (kicsit kesze kuszán írtam de szerintem érthető) Vannak még elmerottyant gondolataik,hogy mit és hogyan kell megtervezni. A múltkor az abs jeladónak az a része szopatott ami a kerékdobon van. Simán elpörgött rajta,holott ennek fixen ott kellett volna maradnia és a dobbal együtt forogni,de se egy ponthegesztést se ragasztó nyomot nem lehetett látni,csak rápréselték.Amúgy szeretem a német kocsikat,de azért néha tényleg elég elvetemült gondolataik vannak a mérnököknek. Látszik,hogy leülnek az íróasztal mögé,megtervezik de azon nem gondolkodnak már el,hogy hogyan szereli meg a paraszt
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 14adam #65240 üzenetére
Én pont az ellenkezőjét tapasztalom Egy német cucc sokkal szerelhetőbb általánosságban, mint egy francia. Citroennél vezérléstengely eltörött (már ez gáz), harmad motortér ki. Szvsz jogos, hogy elrejtették olyan szempontból, hogy ugyan, miért romlana el
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
Na Okosok! kérdés! Valaki lécci..köszönet előre is !
Létezik létezhet? hogy a passzátom hátsó fütóművében (lézeresen beállítva) lévő szilentek, 7 éves korukra elfáradtak, és ez okozhat úgymond ilyen imbolygó tétova mozgást a keréken amit én úgy érzek mintha kicsit szitálna elpattogna a hátulja? (235/45/r17 gyári) gumik 2 évesek michelin csodák primacy3
vagy ez mástól van..?
Ha mégis szilent drága azt cserélni meg sok idő? elől is van ilyen ? köszönet ! -
rob210
nagyúr
Na akkor most meg kell védjem a mérnököket is meg a franciákat is
A német mérnök megtervez megcsinál és ha nem a fos alkatrészt veszed a kocsihoz nem nagyon hibásodik meg ott semmi főleg ha időben cseréli is az ember.
A Meyle kb olyan mint az Vika, csúcsminőség a meghibásodáshoz.Én is inkább kérdezek kinek milyen tapasztalata van ezzel meg azzal a márkával kapcsolatban mint hogy beszereljem a sz@rt
Vezérlésből dayco vízpumpából dolz.
Nem megy szét 150.000.- alatt tehát nincs extra költség meg idegeskedés.Francia téma, nekem a francia autók sokkal szerelhetőbbek mint a németek, de a jappánoknál is.
Nem tehetek róla ez a tapasztalat.
Ha van normális torx készlet meg egy két spec szerszám, mert az valóban kell, akkor semmi gond nincs a francia szerelhetőségével, csak sajnos sok szerelő alapból úgy indul, francia jaj azt nem szerelem, mert nem tudja mihez hova mikor kell nyúlni.Összegzés, valóban van egy két rossz tervezés és konstrukció, ilyenkor szokott jönni a PH II-PH II
De alapból az esetek 90%-ban nem a tervezéssel, hanem a magyar karbantartással és szervizeléssel van a baj.Vég konklúzió: kivételek persze mindig vannak.
Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Motoros topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- OLED TV topic
- Digitális detox a Nokiától
- Gothic Remake - Ilyen lesz a gyűjtői kiadás
- További aktív témák...