-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz !Overdose! #65101 üzenetére
Újra átolvasva ebben van valami, de akkor az előző tulaj szart rá
Ami mondjuk őt már nem zavarja.Renault power
-
tomcsi23
veterán
Mennyire parás a gyári hűtőfolyadék helyett típusazonos aftermarket + deszt.vízzel felhígítani? Ill. vezérműszíjnál a gyári (elvileg teflonos contitech) helyett egy gates szett?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
8th
addikt
-
kecske65
csendes tag
Sziasztok!
Elakadtunk a hibafeltárásban.
Az autó egy A4 2.0 tdi 125 kw siemens elektronikás jármű. A hibajelenség a következő: A turbónyomás lassan épül fel illetve 3000-től indul el az autó amit ugye már olyan 2200-tól meg kéne tennie. A vákumrendszer jó, a légtömegmérő elvileg jó. A turbó geometriája nyit, a szívórendszer nincs eldugulva, az egr a lghozam alapján jó. Legtömegmérőt cseréltünk, az autó ment aztán másnap megint nem ment. A vezérlés a helyén van, vcds szerint befecskendező korrekció jó. A kívánt nyomaték megvan.
Vákumpumpával a geo fent van folyamatosan.
Esteleg ötlet valakinek, hátha találkozott már ilyennel? Vákumszivattyú esetleg, vagy üzemanyagszűrő dugulás az üa. szűrő nemrég lett cserélve bár ettől eldugulhat, miven nem tudom mi van a tankban. Hibakód nincs.
Köszönöm előre is.
-
freaghill
őstag
válasz !Overdose! #65101 üzenetére
Pontosan. Ő ezzel a felnivel vette a kocsit (állítása szerint vw felni) és jóáron odaadta, mert ő inkább vett egy 14"-os Borbet A felnit azért mert állítása szerint a 15"-os felninél ha hozzá valaki beül hátra már beleérhet a kaszniba.
Ha kelleni fog akkor meg természetesen veszek tehermentesítőt.
-
Dr.Zoo
senior tag
-
kecske65
csendes tag
válasz Dr.Zoo #65116 üzenetére
Vcds szerint kb.:3-4-5 sec alatt épül fel a nyomás addig csak szív mire megjön a nyomás addigra 3000 fölé megy a fordulat ott meg persze hogy van erő. Át lett nézve de ha van ötlet akkor szívesen veszem.
Ha kifújna azt kéne hallani szerintem, mivel ez alapól +1,5 barral tölt.
Ja meg a beömlő előtt ha összenyomom a szívócsövet gázadásra akkor nemhogy nyomás van benne hanem simán összenyomható.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kecske65 #65117 üzenetére
Milyen motor ez? PD vagy CR? Nem írtál évjáratot, sem motorkódot.
Csak a siemens-ből következtetek a BMR kódú PD motorra. Ha így van, akkor sok a hibalehetőség....
A teljesség igénye nélkül: Lyukas csövek, turbó, segédpumpa a tankban, tandempumpa...PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Dobj egy logot a 03,10,11 csatornákról a motorvezérlőből. 1500-4000 fordulaton valami jó kis emelkedőn, vagy minimum 4. fokozatban.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
-
7600 GS
addikt
-
-
freaghill
őstag
Elején csak néztem, később már nevettem
-
-
Arcképgyáros
Tudom, hogy ebbe a topikba nem illik bmw-t linkelni, de ezt nézzétek meg.
-
Ace owner
addikt
válasz -secret- #65134 üzenetére
Nagy + Zeds Dead szám miatt.
Viszont ez nem a tucat Vossen videó mert nem saját beat (vagyis csináltatott) alatta és a kép anyag sem olyan mint szokott lenni.Viszont azt nem értem mai napig hogy egy olyan igényes és profi air ride szettet mi a francért nem lehet engedélyeztetni Abszurdisztánban.. Ja akkor nem lehetne lehúzni az autósokat.
Más:
Ez sima 50%-os bárdi vagy unix kedvezmény kihasználása vagy valami nagykeres dolog?[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
-
rob210
nagyúr
Srácok segítség kéne.
Ti itt nagy mágusok vagytok nem csak mágusEgy ilyen alkatrész kéne nekem csak a megane classicra ha valaki tud segíteni hálás lennék érte.
2001. 1.6 16V K4MA700 motorkód.
VF1LA0B0524 a kaszni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
nagyúr
Van itt olyan aki egyébként RC Car-ozik is?
-
7600 GS
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #65146 üzenetére
FUEL PUMP LOCK NUT, LOCK RING...FUEL PUMP SEAL.
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz molnarpeter #65146 üzenetére
Török oldalon a renaultos kolléga által kikeresett cikkszám alapján találtam.
A baj az hogy csak tötök oldalon.Innen meg tököm se tudja hogy kerülne a kezembe.
Az lesz a vége be kell mennem egy renault szalonbaRenault power
-
net84
őstag
válasz KaiotEch #65140 üzenetére
RC Car = Radio Control Car vagy valami "tuning" klub rövidítés?
Más:
Érdekes "hibajelenség" lépett fel. Az autóban a rádió (még mindig a gyári) random bekapcsol reggelente, miután beérek az irodába és leállítom a parkolóban az autót. Ha kikapcsolom, 10-30 perc múlva újra megy (pontosan mikor kapcsol vissza, nem tudom, amíg mellette állok, nem csinálja). Szerdán és tegnap játszotta el, szerdán tűzte a nap, meleg volt bent, tegnap árnyékban volt és nem volt 15-16 foknál több a beltérben. A közös az volt, hogy a motor leállítása után kikapcsoltam a gombjával a rádiót, még mielőtt kihúztam volna a kulcsot. Csütörtök-péntek (és egész hétvégén) bekapcsolt rádiónál húztam ki a kulcsot és az autó kapcsolta ki azt. Így eddig még nem kapcsolt be. Most ugyanígy hagytam a parkolóba, meglátjuk mi vár fél óra múlva. Éjszaka akárhogy állítom le, eddig egyszer sem fogadott reggel bekapcsolt rádióval.
Kapcsoló gondja lesz vagy valami felébresztheti a rádiót?
Gyújtás nélkül nem működik semmi a rádión kívül (a kormányvezérlés sem), így nem értem (vagyis a rádió power gombjának kontakt hibájára, beragadására tippelek).(#65151) KaiotEch - akkor igen
[ Szerkesztve ]
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gaming notebook topik
- E-roller topik
- Horgász topik
- Tőzsde és gazdaság
- Főzőcskés topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Futás, futópályák
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- További aktív témák...