-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varta. Kinezetre hogy lehet megmondani mikori? Egy perc toltes utan roffent es 5 km alatt 50%+ra toltotte a generator.
A telefon egy zamzung note 3 volt.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #81453 üzenetére
Emlékszel, mikor nekem nem is olyan rég a 1,5 éves varta bedöglött? 4V tombolt benne terhelésen. Feltöltöttem, de nem tért magához. Cserélték gariban. Gyári hibás volt. Nálam egyik napról a másokra megadta magát, minden előjel nélkül. Télen a -20-ban indult, nyáron a +20-ban meg nem. Tolni kellett Fruzsit.
A kapacitását megmérik, és megmondják mennyire kóser. A lényeg, hogy terhelésen ne essen 11V alá. Ez a határ ahol még beindul, ha a közelében van vagy alatta, akkor a kapacitásnak lőttek.
Megnézem kell-e bele spéci akku, este küldök cikkszámot.
[ Szerkesztve ]
-
-
Izat elkuldtem hajtani Domit. Olyan 17km es jon mar vissza h a fedelzeti szamitogep szerint 100.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Mágus2 #81457 üzenetére
Olyan 25 perc. De addigra a telcsimet 100ra toltotte es Oza nem vette le a szivergyujtorol. Meg ment a zene nyitott ajtonal hgoy vilagitson is nappal.
TaaT: hat egy jobb 80+ amperoras mennyibe kerul felprogramozassal? Mert valoban nem tudom de szerintem tippnek jo.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
válasz bitpork #81459 üzenetére
Látod én nekem ilyenkor jól esik, hogy buta egyszerű kocsim van.
Betettem a banner aksit, ócsóért, aztán beültem indítottam és szartam a világra.Neked lemerül/lehal és programozni kell minden elektromos fullextrát.
Mondjuk szép jó kényelmes, de ilyenkor megszivat.Én most egy 80k-s kiadásba beledöglenék
Renault power
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #81463 üzenetére
Ha bitpork-ot elkapja az autóhifi láz akkor majd mehet bele a spirálcellás [link] de addig tuti jó lesz neki a sima is.
Give them hell Ukraine!
-
tresh
addikt
ECU resetje alapértékre állítása hogy történik? Hasonlóan mint amit leírnak angol fórumokon hogy aksi saru le fél óra pihi majd vissza ? Vagy ez hülyeség ?
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez nem ecu reset, ECU resetnál alap állapotba kell álljtani, ilyenkor minden tanult értéket töröl, és újakat tanul. Ha leveszed az akksit attól a tanult értékek megmaradnak.
ECU, Adaptation, 000 csoport és az 1-es érték helyett elteszel egy 0-át. Ez töröl mindent. Utána basic settings, 000 csoport. Ez tanulja az új értékeket.
bitpork Van szélesebb is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mágus2 #81464 üzenetére
Szerintem ami most van benne szélesebb ennél. De jelentem hazaértünk és indul. Még este lemegyek egyszer és megkukkantom.
(#81471) tresh: fogsz egy baszott nagy csavarhúzót, és mindent rövidre zársz amihez hozzáférsz. Tuti elfelejt mindent
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Trak
addikt
Sziasztok,
Egy 2005-ös Skoda Fabia-n kb. mennyibe kerülhet a toronycsapágyak cseréje?
Kap egy ajánlatot cserére, alkatrészre, majd utána teljes futómű beállításra, de kicsit sokallom, ezért kérdezem....
Az alkatrész gyári lenne, mert állítólag az utángyártott toronycsapágyakkal sok gondjuk volt, ennél nem szeretnek utángyártottal dolgozni.Előre is köszi, ha tud valaki segíteni
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Ace owner
addikt
Szép napot!
Galaxy Fold 4
-
Jaded
senior tag
Sziasztok Urak!
Erről az autóról mondanátok így képek alapján véleményt? Tudom nem sok jöhet le a képekből, de érdemes lehet megnézni? A kormány újra van bőrőzve, a váltó picit kopottas de úgy tűnik egyben van: [link][ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
dJ Peer
aktív tag
Control Module Part Number: 1C0 962 258 D
Component and/or Version: 01 Zentr.Verriegel.00011 Faults Found:
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible SignalÖssze-vissza zár az ajtózáram. De a törlés előtt, az összes ajtóra ezt a hibát dobta. Az összes ajtóban egyszerre romlott volna el a mikrokapcsoló?
-
cafat
tag
Sziasztok! Van egy 2004-es 1.2 HTP Skoda Fabiam. Tegnap nem ment az egyik henger és kigyulladt a "kipufogó ellenőrző rendszer" lámpája a műszerfalon.Az 1. henger nem ment. Cseréltem trafót de nem változott semmi. Ma elvittem szerelőhöz, ő is kicserélte a trafót és elindult az 1. henger is.
Mire hazaértem újból elkezdett villogni a lámpa és egy idő után leállt egy henger. Újraindítás után ismét ment mind a 3 henger.
Visszamentem a szerelőhöz és mért kompressziót. Az 1. hengerbe 7bar-t mért.
Motorfelújítást javasolt amire kb 240ezret, ha vezérlést is cserél akkor 300ezer körüli összeget mondott.
Ez mennyire reális?
Árt e még jobban a motornak, ha így használjuk?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Filmgyűjtés
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...