-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ace owner
addikt
Múltkori garázstűz egyik áldozata.
Galaxy Fold 4
-
K Norbi
addikt
-
Kiskokó
veterán
Hellló
Egy kérdéssel fordulnék felétek, nem tudom mennyire vagytok jártasak.
Van egy autó amit most vásároltak.
Durván 1 éves, 7ezer km van benne. Az autó mint az új.
Törés mentesnek árulták, elvitték állapotfelmérésre ahol szinte már Véletlenül (azaz szerencse hogy épp volt olyan szemfüles a csávó hogy kiszúrja) észrevettek valami apró törést egy alkatrésze na motortér elején.
Ez bizonyítja hogy az autó törve volt, az eladó csak húzta a vállát, hogy ő nem tudja.
Mivel nem tűnt komolynak, és az autó tényleg új hatású volt elhozták majdnem 1Millió ftal olcsóbban.Az autó vétele óta eltelt 2 nap, hiba mentes az autó, DE...
De... találtak egy papírcetlit a kocsiban amin egy elég szép és komoly hibákból álló hiba lista van, ami egyértelműen az autó első sérüléséből adódóan volt.Nos szerintetek ilyenkor Mi a teendő? illetve ilyen esetben JOGILAG mi áll fent ?
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Kiskokó #81613 üzenetére
Szandek kerdese.
Ha az elado a papir nasolatanak a hatasara hajlando engedmenyt adni lezarva. Ha visszaveszi a kocsit problema lezarva. Ha egyiket sem akarja akkor a vevonek utana kell jarni a velt toresnek es ha tudja bizonyitani akkor birosagon az adasveteli elotti allapot visszaallitasat kell kerni. Ha tudja bizonyitani -pl az elado rendelte meg a javitast es ennek ellenere mondta h nem tudta- a vevo h szandekosan tudott az elado a toresrol es elhallgatta akkor csalasert fel is jelentheti.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kickass
őstag
-
-
freaghill
őstag
Szombaton hol lehet majd parkolni?
-
varsam
őstag
üdv
B5 Variantba befér egy 140x200-as ágymatrac? Egy haverom megkért h segítsek neki elvinni a hétvégén. Kicsit meg lehet hajtogatni, de elég minimálisan ahogy elmondta. Be tudjuk majd varázsolni valahogy?
-
-
Kickass
őstag
válasz bitpork #81624 üzenetére
Nekem is túl olcsónak tűnik.
Cheesy: valamire ilyesmire tippeltem
Akkor még kettőt ezek kicsit jobban néznek ki:
B5 sedan
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_variant_1.9_tdi_trendline-8294577]B5 kombi - bal hátsó ajtó nem 100as de egyébként egész korrekt -
Cheesy
őstag
-
válasz Kickass #81632 üzenetére
Az elsőhöz oda is van írva: korának megfelelő állapot - lelakott xar lesz az helyesen
A másodikról nincs rendes kép, de a bal hátsó ajtón van valami iszonyat rusnyán lekenve.Szerintem ennyiért ne nézegesd ezeket a passatokat. 800-1000k körül már vannak vállalható darabok, annyit szedj össze, vagy légy vele tisztába h gatyába kell rázni majd.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
cool13
őstag
Lehet van annyi pénze amit javasoltok. De azokra is még rá kell költeni. Ezért pl úgy okoskodik hogy alá megy a pénzének és még rendbe vágja a gépet amit meg fog vásárolni. Könnyű ajánlani azt hogy vegyél drágább autót. Ezzel ő is tisztában van szerintem. Meg annál is találni majd jobbat. Ez ilyen. Ő a kiszemeltekről kér véleményt, nem azt kérdezi mennyit kelle még gyűjtsön. Nem beszólok tévedés ne essék, csak nem értem miért nem véleményezitek inkább amit linkel. Figyelem amiket linkel, próbálok infókat összeszedni, kinek mi a véleménye. De eddig nagyon nem kapott tanácsot. Pedig más is tanulhatna belőle. Pl én. Mert én is vásárolni szeretnék. Én is kérdeztem, de szóra sem érdemesnek ítéltétek. Bizos hülyén tettem fel. De akkor mondjátok azt, nem halok bele.
-
Morris
veterán
válasz cool13 #81637 üzenetére
Én a nemrég vásárolt passatomra, kb 250k+t költöttem eddig. (téli gumi +felni garnitúra, vezérlés, szűrők, olaj, egy-két hiányzó alkatrész pótlása - zár javítás stb stb.) És ebben nincs benne az átírás.
És persze hátra van még az első fényszórók cseréje is. Így válasszon autót!
Mondjuk én maximalista vagyok. Tehát ha valami nem úgy működik az autó(n)(ban), akkor kényszeresen megcsináltatom, vagy megcsinálom.
Ma fogják átfóliázni azt az undorító fabetétet ami a középkonzolomat ékesíti.Amúgy meg nem konszern, de nekem nagyon bejövős. Bárcsak lenne hasonló kinézetű (paraméterekkel rendelkező) vas a VW-n belül
[link][ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
válasz Morris #81638 üzenetére
A saját autómmal én is ezt csináltam (Golf IV). De most le szeretném cserélni annak ellenére, hogy lassan minden új rajta. Csak most kezdhetném a kasznival, mert megjelent a Golf betegség rajta, az első doblemez küszöb találkozásánál lent elkezdett rohadni. Pedig takarítottam a doblemez és a betét között, de hát az már későnek bizonyult. elindult a végzete felé.
-
Kickass
őstag
Cool13 nagyjából jól látja a helyzetet, szóval ideje tisztázni pár dolgot.
Egyrészről ez az én véleményem másrészről az igényeim tükrözik, ha valaki másképp látja megvan hozzá a joga, ha tárgyilagosan tévedek természetesen nem sértődök meg, ha valaki kijavít.
Először is összeg alapján keresni, hmmm hát mondjuk úgy behatárolja a lehetőségeket. Lehet lenne rá 800am is de hadd döntsem már el én mennyit költök az autó vásárlására (vásárlás és nem fenntartás)
Félreértés ne essék a PD-s passat csak kíváncsiság volt, nem szeretnék PD-t, sima adagolós jöhet szóba csak.
Keressek 7-900ezer között vagy inkább 2000 körülieket, tényleg? eszembe se jutott.....
Jaaaa, de csak ott ugyanazokat a behozott autókat árulják már forgalomba helyezve -> kategória ugyanaz csak a papírok már magyarok, 900k körül lehet van már normális, de az se lesz hibátlan és az előzőleg elvégzett kókányolást se mindig lehet kiszűrni egyből, illetve legjobb tudomásom szerint 97 és 2000 között lényegi facelift se volt ergó nettó hülyeség megvenni 2-3 évvel fiatalabbat nem biztos, hogy ettől jobb állapotban lesz --> következik szempont 2: legyen kicsit lelakottabb, de majd én helyre rakom
A lényeg: kasztni legyen egyben, ne legyen átrohadva, 6x ropira törve és lebiztosítózva, motorban legyen még vagy 100-150000km ami nekem több mint 5 év (egy kompresszióméréssel azért lehet következtetni az állapotára)
Ha futómű már kicsit gatya, de nem kell elöl rögtön 8 lengőkart cserélni belefér, ha egy két cső, érzékelő akármi elszáll idővel nem gond, ha belseje kissé lelakott majd szépen ki lesz takarítva vagy szerzek bele más garnitúrát, a net szarásig tele van bontott alkatrészekkel.Konkrét tanácsok kellenek, ezt miért azt miért ne. Igen én is látom h a fehér kombin kókányolt a bal hátsó ajtó, ha nem csak write only üzemmódban lennének egyesek látnák, hogy írtam is.
Meg se nézd mert, minden eleme más színű (ezt én nem mindig veszem észre, nem állt még rá a szemem), meg se nézd mert ehhez a felszereltségi szinthez nem ezek az extrák tartoznak biztos van más stikli is. Vagy nézd meg mert a szempontjaidnak nagyjából megfelel. Ezek tanácsok, a többi már elnézést, de csak okoskodás (mindenki azt ír amit akar de ilyenkor akkor legalább rakja offba).Nem ez alapján fogok dönteni, de ha már van ilyen lehetőség is ami 15 éve még nem igazán volt akkor miért ne használnám ki? Lehet valaki mond/lát olyat amit eddig nem vettem észre.
Persze pár hahu-s kép alapján ez legtöbbször nem lehetséges, ezt is tudom.Eddig aki eddig értékelhető infoval szolgált az Mágus és VR6.
-
MunezXBK
nagyúr
-
zsolt19900
őstag
komfortelektornikás kérdésemre senki semmit?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz Kickass #81640 üzenetére
Valóban, passat van a falóban
Pusztán ara utaltam -én aki szintén a kínálat alját szoktam nézni, hogy magamnak csináltassam meg -hogy picivel magasabb áron, kellő körültekintéssel megúszható nagyon sok költség. Értsd lehet venni olyat amin tényleg csak kopó dolgokat kell cserélni.
A hidegen melegen indítás sokat elárul az adagoló állapotáról. A 110 lovasok némelyikében már van kettős tömegű is ha jól emlékszem, de ez is hallatszik és érződik.
Megnézni meg mindenképpen érdemes, mert nagy felbontású és nagy mennyiségű kép nélkül elég nehéz ítéletet mondani. Vannak kitt -nem is kevesen- segítőkész pHórumtársak, szerintem le lehet beszélni a körbenézést és fotózást.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Morris
veterán
válasz Kickass #81640 üzenetére
Ne a mi véleményünket kérdezd!
Nem mi fogunk beleülni, nem mi fogjuk használni és nem mi fogunk gyönyörködni benne.
Ezt neked kell eldöntened! Mint ahogy azt is, hogy mennyi időre tervezel vele.Amikor én tanácsot kértem, akkor csak annyi hasznos információt kaptam, hogy lehetőleg a 130lovas verziót vegyem és ha a motorkód AVF akkor az megbízhatóbb konstrukció.. Mondjuk ott jobbára a Dízel/Benzin kérdés volt a fogas.
De ennyi.
Pl mutatsz egy autót amire én azt mondom, hogy be nem tenném a seggem semmi pénzért. Ha meg én mutatok Neked egyet, akkor lehet, hogy a Te válaszod is ugyanez lesz!
Én azt javaslom, menj el, nézd meg, próbáld ki (gondosan figyelve a motorjárást, hogy húz, milyen a váltója) , és szeress bele! Onnantól szophatsz vele akármekkorát, akkor is szeretni fogod (én így voltam anno a Golfommal).
És legalább 3 autót nézz meg! Szánd rá az időt és a munkát![ Szerkesztve ]
-
-
zsolt19900
őstag
válasz Kickass #81640 üzenetére
én is pl. úgy voltam vele, hogy lett volna ötmillió másik alternatíva lupo téren, volt egy itt helyben -vártam rá két hetet- elmentünk megnéztük, nem akart engedni "elhajtottuk" aztán megrágtuk és mivel eléggé ársáv alatt volt -most ahogy nézem 1.4pd-k 7-8-900ért mennek /nem is értem, hogy hogy /- ezért fogtuk és elhoztuk, és azóta - igaz ez csak párezer km tapasztalat- de nagy megelégedéssel használom
igaz itt hozzáteszem, az eladó volt annyira jófej, hogy kikozmetikázva adta át a vasat és tényleg tiszta volt
azóta persze ráment 1-2 százas, de nem csak technikai, hanem személyre szabás részemről is -pl a hangcucc ebben döntő részt játszott-
szóval tényleg én is azt mondom, le a kalappal a fórumtársak előtt pl.: malacúr is szó nélkül elment volna még annó megnézni, körbefotózni és kipróbálni számomra egy pugot. Szóval biztos vagyok benne, hogy ilyenre megkérhetsz itt bárki hozzáértőt és biztosan segíteni fognak, ha idejük engedi
szerk.: és még véletlenül se vegyél lupot, mert hiába vw úúúúúúúúgy lenéznek itt a fórumban mint annak a rendje
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kickass #81634 üzenetére
Ekkora bódéba kevés a 66kw. Nehéz lesz vele előzni. A 81kw ennél az autónál az alsó határ, ami autózható. Ez alatt nem is keresnék. Ülj be egy 66-osba, majd egy 81-esbe és meglátod, hogy igazam van.
Ezek az adagolósok elég jól diagnosztizálhatóak. Kompresszió mérés nélkül is hamar kiderül, ha valami nem OK.
Morris Óóóó. Na és milyen?
[ Szerkesztve ]
-
válasz zsolt19900 #81647 üzenetére
Ne sértegess itt az Úr-azással
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html