-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz focvis #98750 üzenetére
Na jó de az 1.4 az 4 hengör nöm 3
Igaz bocs Mági, de a tényen nem változtat nálunk az össze s1.2 tsi haldoklik.. de hogy miért jó kérdés az 1.4-ek igaz abból csak 2 van kötelező szervice és boldogan mennek.Nálunk is csak az 1.2-el van baj régi új minddel van valami nyűg. Most pl a kemény 4000-et futott rapid van szervizbe mert folyamatosan dobálta a hibakódokat.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #98754 üzenetére
Oktávba kevés már pedig 105 lovas Rapidba egész jól megy de mondjuk a klíma azt is megöli. Nekem csak tényleg az a furcsa hogy 2 hetente egy vagy kettö 1.2-es rapid vagy fábia bent áll a sokda márka szervizbe mert valami nyűgje mindig van. Pl a szintén 4000-et ment rapidon beállt a kézifék, plusz szorult a hátsó fékdugattyú, a másik abba kb 15k lehet pályán kidobta magát vész üzemmódra(turbó vacakolt) . Turbó csere lett a vége de ők se tudták megmondani mitől. Rá két napra alattam dobott be újra hibát. Visszament szervizbe és sw frissítés. Most eddig jó.. nem tudom hogy ennyire balfékek lennének hozzá vagy miért de tényleg nagyon sűrűn állnak garis hibákkal a szervizben.
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz bitpork #98756 üzenetére
Nálunk valamiért most ezt a kis turbó benyákat erőltetik.. hogy nem éri meg az tuti főleg mert rengeteget mennek/megyünk velük. Ezek előtt 1.9 pd-k voltak oktáv bódééba 350k-nál mentek eladásra de kötelezőn nem igen volt velük baj. Ill hazudok egyen megholt a turbó (de az inkább használat végett volt) másikon meg porlasztó döglődött, az mondjuk úgy is lett eladva. 5-6 évesen mentek eladásra de addig kb termelték az üzemanyagot
-
14adam
addikt
ismerős vett egy lupo-t,városba rohangálósnak. 1.4pdtdi,a betyár mindenit,nagyon megtetszett aztán csak 75ló és eszik 4 alatt...
-
zsolt19900
őstag
-
-
cool13
őstag
Nekem is megjött a kábel, és működik. Találtam is egy hibakódot.
Mágus2 Kérlek, mondanál rá valamit, hogy mi a teendő?
Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
Part No: 1C0 959 799 E
Component: 2U Komfortgerát HLO 0003
Coding: 00067
Shop #: WSC 06403
VCID: 3979CB6F23AC49D693D-4A3ASubsystem 1 - Part No: 1C1959801A
Component: 2U Tőrsteuer.FS KLO 0004Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A
Component: 2U Tőrsteuer.BF KLO 00041 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-00 - -[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
[link] a hülye...
-
footy
addikt
CAYC motorkódnál ugye 210ezernél kell a vezérlést cserélni? A szerelőm felhívta a helyi autószervizet mert nem hitte el a 210ezres cserét és a szerviz ugyan megerősítette hogy 210-nél van csere, de állítólag ott szoktak cserélni már 160 vagy legkésőbb 180ezernél. Van ennek értelme?
-
Typhoon47
őstag
Nagyon is. Nekem is azt mondták 1.8 TDCi-re, hogy 200e-t bír a szíj, sőt autodata is ennyit ír, csak mikor felhívtam a cromax-ot ezügyben közölték, hogy rohadtul nem megy el 200-at egyik sem és 150k-nál csere, ők tudják mert kb. a szétszakadt motorokból élnek (ford) : - )
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
zsolt1225
aktív tag
[link] ma rakták fel. A bal hátsó lámpa meg van törve, a kormány kicsit kopott, meg a váltószoknya. Amúgy vélemény? Itt van a közelben.
[ Szerkesztve ]
-
Kicker
senior tag
Sziasztok, 1.6 BSE motorkód VW terméknek szerintetek mennyi olajfogyás elnézhető? (passat 2007 sedan, 195 ezer km)
Jelenleg kb 1500-2000 km-nként nyomok bele 3-4 decit, 5w40 előírt castrol van benn.
Van esetleg valami adalék amivel ezt lehet csökkenteni? Ha hozzá kell nyúlni, gyűrűzni ilyesmik akkor utána még 200 ezer km-et kibír a motor? Mi van ha így használom?
Megválni nem szívesen akarok az autótól, nem tetszenek (nem gazdaságos, nem túl hosszútávúak) az új trendek, inkább egy jó szerelőt keresnék....
Apum 1.2 TSI toledoját 19 ezer km-nél komplett turbócserére benn fogták... kb egy hét, de gariba mondjuk...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Morris
veterán
válasz Kicker #98782 üzenetére
Lehet érdemesebb lenne motorgenerál előtt a szelepszár szimeringeket kicserélni. Előbb utóbb úgyis cserélni kell majd, de jellemzően ott szokta csipegetni az olajat.
Sőt, előbb próbaképp adj neki valvoline maxlife 10w40-et.
A korábbi G4 1.4 AHW is ette az 5W40-es csatrolt. A fenti valvolinnal ez megoldódott.[ Szerkesztve ]
-
Kicker
senior tag
válasz Morris #98784 üzenetére
A kérdés, hogy azaz olaj bírja e a rövidtávú cibálást, azaz azzal az olajjal a motor bírja-e... illetve az egyéb specifikációk megfelelnek-e a motornak? Vagy az most másodlagos?
A szimering csere az mekkora mulatság? És kb milyen tétel forintban?Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
-
Kicker
senior tag
válasz bitpork #98786 üzenetére
ebbe 4.5 liter kell elvileg, és ha 8 deci hiányzik akkor világít a műszerfalon... mondjuk menet közben ha hajtod lehet nem villan ki, hanem ugye állóhelyzetben csak, mikor indítasz...
amúgy az ilyen dolgok miatt nincs TDI-m... meg erre a motorra eddig nem költöttem semmit, és már 70 ezret mentem vele... mondanom se kell hogy nem állt meg..Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
-
Kicker
senior tag
válasz Morris #98789 üzenetére
Hát eddig mobil 5w30 volt, most castrol 5w40, amit az unix kidob rá a típusra...
de szerintetek így meddig lehet vele elmenni? Mikor nyúljak hozzá? Ha így használom azzal kárt okozok? Vagy mivel lehetne az állapotot felmérni? Illetve ha azt mondom rászánok 2-300 ezret a motorra akkor mit csináljak szerezzek komplett új motort vagy ennyiből tisztességesen fel lehetne újítani is?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
5w30 mobil 1, xe valami... azt is csippantotta, főleg magas fordulaton most is meg korábban is... tehát ha 4000res fordulaton megyek akkor gyorssabban beszippantja az olajat...
ennél a bsenél ha jól tudom a kartergázvisszavezetésnél is szokott gond lenni...
olajat nézem mindig...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Dobhatja a Galaxy S26 az AMD GPU-t
- PlayStation 3
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mini-ITX
- Napelem
- BestBuy topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Jelszókezelők
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest