-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz bitpork #99299 üzenetére
nyehehehe annyira azért nem hiányzik
ennek kb nincsen hangja 'oszt így van jól de legalább menni megy, igaz eljátszottam a gondolattal, hogy megíratom..... de majd meglássuk
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99306 üzenetére
Rendben, akkor rendelem a MAF-ot. És az a csörgés, ami minden esetben 3200-as fordulaton egy pillanatra jelentkezik, az szerinted mi lehet? Tudom egy hangot távdiagolni nem egyszerű, felvenni még nehezebb, mert a motor zaj elnyomja...Viszont egyértelműen a turbóból jön, más nem is nagyon van ami fordulatszámmal lenne összefüggésben és mindig ugyanannál a fordulatnál zörög. Fölfele 3200, lefelé amikor visszaesik a fordulat, akkor 2800-nál megint egy csörgés. Olyan, mint amikor oda-vissza nyit-zár vmi szelep és akkor csörög egy pillanatra. Ehhez tudnám hasonlítani.
Merre kezdjünk el nézelődni?Amúgy ma sem alszol?
[ Szerkesztve ]
-
szdann
újonc
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni mégpedig egy egy Skoda Octaviával kapcsolatban.
Konkrétan egy 2002.évjáratú 1.6 benzines (55KW) gépről lenne szó.
Hidegen mindig pöc-röff indul, viszont ha üzemi hőfokon van rendszeresen nem indul be.
Lett már cserélve benne gyertya, volt benne másik trafó is, szelep takarítva de akkor is előjött a probléma.
Érdekes módon menet közben pedig hibátlan minden (nem fullad jó az alapjárat, húz kellően stb.)
Tudnátok segíteni, hogy egyáltalán mi okozhatja ezt a kellemetlenséget, vagy elektronikus-e a probléma, esetleg kihez tudnék fordulni ezzel a gondommal?
Köszi előre is!!! -
veterán
Emberek!
Mondjon nekem valaki Bp-en vagy környékén egy hozzáértő szerelőt, lehetőleg nem aranyárban.
Elszaródott valami a gépben (G6, 1.4tsi, Caxa):
- hétköznap még semmi baja nem volt, szerviz óta 1500 km, benzinszűrő tavaly cserélve (Mann), normális helyen tankolok (Agip)
- tegnap jöttünk le a Balatonra, nem ment a gép úgy mint kellene, néztem, hogy pályán vissza kell kapcsolom, hogy előzzek és akkor is elég halovány, országúton is szenvedés az előzés, kb. 1.6 szívómotor
- saccra elment 20-30 ló a 122-ből, ma megmértem, 0-100 a gyári 9,5 helyett (mértem eddig 9,3-at is) kb. 11-11,5 sec.
- 5000 rpm felett iszonyatosan nem akar menni, de azért elforog a 6500-ig
- alacsony fordulaton sincs meg a kraft
- műszerfalon hibakód nincs, Bluetooth-os OBD olvasó se jelez hibakódot
- alapjárat, motorjárás normális
- fogyasztás normális, ha tolom neki, akkor úgy tűnik még kevesebbet is fogyaszt (padlózáskor a pillanatnyi a szokásosnál kevesebb ~35 helyett pl. ~ 25), a benzinmutató szerint is normálisan fogyaszt.Tippek:
1. elment a vezérlés, de akkor csak lenne hibakód (csak ezt ne!)
2. Elment a légtömegmérő?
3. Elment a turbó? (Semmi csikorgó hangot nem ad) -
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #99314 üzenetére
kéne nézni elvárt-kapott nyomás értékeket, elv nálad már felügyeli az ac pumpát én annak lassú halálára gondolnék, rendes géppel nézzetek egy lambdát is hogy szegény e a keverék? (nyílván padlózásnál érdemes nézni ahol nem szegény üzembe megy gyárilag is...)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Halló! Mágus2 nem pihenni jön el hozzánk?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
!Overdose!
őstag
Sok-sok év után újra VW tulaj lettem. 2001-es Polo 6n2 1.4 PDTDi. A hazaúton nagyon megtetszett, remélem hosszútávon is beválik.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
ßrainiac
addikt
válasz !Overdose! #99323 üzenetére
Gratula, fasza verdak azok, egyik a ket legjobban kinezo Polok kozul!
Mikor kapja a csipszet?
Mas:
Valakinek megbizhato hasznalt gumisa van? Kene nyari 225/45/17, a mostani hangos is, es nem is bir a lovakkal :/
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Az előbb majdnem nekimentem a tesco parkolóban az előttem lévő autónak. Beesett a fékem, elment a fékolaj.
Műszerfalon semmi hibajelzés, de fék nincs. Alig tudtam megállni.
Motorháztető felnyit, az ABS kockából folyik.
Egész pontosan a kocka oldalán van 2 vakdugó. 2 kis fekete patent. Az egyik alól szivárog az olaj a fék pumpálásra. Vattafakk.[ Szerkesztve ]
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #99323 üzenetére
egyszer még veszek egy olyan gokartot, szét reszelt varró gép mocival!
képeket!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz !Overdose! #99323 üzenetére
Na csak nem megfertőződtél? Senki nem fog megharagudni a képekért
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
Végre megejtettem a "mérést", bár 60-140 lett, maradhat?
A nulla erőtartalék.
Hátul némi csomag, 32 fok, tűző nap, klíma off.
2.-ban kimaradt, mert lejtő jött.....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
molnarpeter
nagyúr
Mágus, jól rémlik, hogy hasonló bőrrel lett behúzva az előző Octavia kormánya? Bírta a strapát, volt párnázás alatta?
-
hdman
őstag
válasz !Overdose! #99323 üzenetére
Grat! Másik verdával mi lett? Eladtad, vagy most sír a sarokban?
Sopron city :)
-
Ck.
addikt
Kivettük a kockát, levettük azt a 2 kis fekete patentot, alatta 2 gyári lyuk van. Az egyikből pumpálásra ömlött a fékolaj.
Nem tudjuk, hogy az a lyuk mi célt szolgál, miért van ott.
A kockát szétszedni nem lehetett jobban, egy öntveny az egész. Majdnem trailer lett belőle.
De aztán jött egy ideiglenes ötlet.
Hogy haza tudjak jönni, ütöttünk egy szöget abba a lyukba, majd beragasztottuk. Teszteltük, megfogta, stabil mint Katiban a gyerek, nem szivárog már ki az olaj.
Aztán le a 4 kerék és végig kellett légteleniteni a teljes rendszert. Szinte az osszes fékolaj elfolyt.
Hazajöttem, volt vegig rendesen fék.
Most egyelőre keresünk vmi robbantott ábrát, hogy az 2 gyári lyuk mi célt szolgál, és mi van mögötte. Szelep, stb?
Ha találunk vmi infót, utána meglátjuk hogyan tovább.
Vagy lefalazzuk tejesen a lyukat, vagy kap egy masik kockát, ami ugyanúgy beszarhat. Nem is értem mi történt igazából.
Egyik pillanatról a másikra. Minden előjel nélkül. Aztán amikor teszteltuk, utána mar sipítozott bezzeg, hogy brake system error.
De előtte kellett volna.Munez,
Ha a motortérrel szemből állsz, a kocka bal oldalán van, 2 kos fekete patent. Ha a patent nincs már meg, akkor pedig csak 2 kis szelep szerű lyukat látsz, mellettük pedig 2 cső megy még a kockába.
Lehet neked más fajta ABS pumpad van.[ Szerkesztve ]
-
válasz !Overdose! #99338 üzenetére
viszont ha megtetszett, nehogy nagyon rákapj és belenőjön a feneked
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tigi
őstag
Sziasztok
Hol találok letölthető formátumban Octavia II-höz olyan szervizkönyvet amiben le vannak írva, hogy mikor, hány km után mit kell cserélni az autóban?
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Dot
őstag
Hali
Ezt az üzenetet dobja a Polo('97 1.4 AEX ) mikor ráadom a gyújtást.
Mit akarhat?
Ezt találtam(G3-hoz):
IN 00 = no service due
OEL = 7,500 mileage service required
IN 01 = 15,000 mile service required
IN 02 = 30,000 mile service requiredDe ezekben nem bízom. Kicsit nagyok azok a számok.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
kozicsd
tag
Sziasztok!
Adott egy 2001-es Octavia I, ülésfűtéssel. Ha csak a vezető oldali ülésre van bekapcsolva az ülésfűtés, akkor minden ok, viszont ha már az anyósülésre is bekapcsolom, akkor erőteljes sercegést hallok, szerintem a biztosítéktábla környékéről. Esetleg nem tudjátok mi lehet ez?
Előre is köszi a választ! -
K Norbi
addikt
Sok szeretettel bitporknak + akik értékelik a szép autókat [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...