Új hozzászólás Aktív témák

  • Reag3nS

    senior tag

    válasz sfdrakex #11669 üzenetére

    Értem, de ebben az esetben sem a játékosmennyiség növekedésétől lagolhat.

    Játékszervereket nem szoktak 100 megabitnél kisebb sávszélességre ültetni. A játékokhoz szükséges adatforgalom nem szokta kihasználni ezt a ~12800 kB/s-et. (vegyünk egy átlag 20 kB/s-es adatforgalmat emberenként)

    Maradjunk annyiban, hogy játéktól extrém esetben lagzik egy játékszerver. A gamerek csepp a tengerben szint.
    Sokkal inkább azért mert pistike indít pár torrentet a szerveréről..

    Lejjebb említettem, hogy másnál is jelentkezett a válaszidő növekedése. Ott lesz a baj. És ez a digi sara. Belföldön nincs terhelés, de amilyen külföldi isp-kkel szerződésben áll, ott már annál inkább. Neki kell kiharcolni ezt azokkal, akikkel aláírta a papírokat, hogy túlterhelésmentes átjárókat biztosítsanak a digi számára.

    CyberGames >>> http://cybergames.hu/

Új hozzászólás Aktív témák