Új hozzászólás Aktív témák

  • zsocaozd

    tag

    Tegnap dél körül megszűnt a netem, sajnos voltam olyan marha, hogy vártam a bejelentéssel, mivel máskor is volt olyan, hogy elment-visszajött, stb., szóval elég későn hívtam az ügyfélszolgálatot. Munkalapot kiállították, ez tegnap du. 4 körül volt, ma délelőtt 10-re itt voltak a szerelők, megcsinálták, újra van net.

    A szerelő nem rejtette véka alá, hogy épp amikor nálam elment a net, ők épp akkor cseréltek egy eszközt a lépcsőházban, úgyhogy van esély rá, ez okozta a problémát. Mióta van Magyarországon Internet hozzáférhetőség a lakosság számára, nekem jóformán azóta van netem folyamatosan, nem egy szolgáltatót próbáltam már ki, de eddig ilyen őszinte hozzáállást nem láttam! Nálam ez volt az első piros pont!

    Amikor a szerelő rákérdezett, hogy hogyan lett kötve a routerben, közöltem, hogy informatikus vagyok és ő megértette! Azután már annak megfelelően beszélt velem. Nem kezdett el erősködni, hogy biztosan én csesztem el valamit. Ezt a "T"isztelt multi Internet szolgáltatónál évek során nem tudtam elérni, elsősorban annak köszönhetően, hogy idiótákat ültettek az ügyfélszolgálatokba és akik kijöttek...nos azok sem álltak a helyzet magaslatán, míg ezek a srácok értik a dolgukat. Második piros pont!

    A szerelő miután sikerült helyreállítani a netet, nem elégedett meg ennyivel, ellenőrizte a sávszálességet is az általunk ismert honlapon annak érdekében, hogy látható legyen, legalább közelítőleg megvannak-e a megfelelő értékek, természetesen ezzel nem volt gond. Kisötös!

    Nem rég óta vagyok ügyfeletek, de eddig le a kalappal DIGIkábel!

    ÚJ Saitek Cyborg 5.1 mikrofonos fejhallgatók!

Új hozzászólás Aktív témák