Új hozzászólás Aktív témák

  • RCH663

    aktív tag

    válasz hhelikopter #10117 üzenetére

    Mit kellene tapasztalni:

    egy lhbp 2.0-n 31R-en állva az fps 14-17 ről 27-31 re emelkedik, megszűnik, vagy legalábbis nagy mértékben csökken a lagg.

    Mindenki figyelmét felhívnám, hogy az FPS tesztelést először mindig valami default felett default géppel tegye, REX telepítése csak ezután következzen ha lehet.

    A cikkben is írtam, az FSX olyan mint egy operációs rendszer. Amikor feltelepíted, akkor olyan mint egy szűz windows, az addonok után lesz azonban igazán használható, azok viszont mind plusz erőforrást zabálnak.

    FSX lényeg: sajnos még mindig a MicrofoshKórporésön tulajdona, aki baszik arra, hogy kirúgta a fejlesztőket, és halott a projekt, de a jövőbeni esetleges lehúzásra való tekintettel nem adja ki a forráskódot, a nélkül meg nem lehet belepiszkálni a leglényegesebb dolgokba. A P3D-t fejlesztő eredeti csapat aki mos LM-nél nyomja tudomásom szerint csak korlátozottan módosíthatja az eredeti forráskódot.

    Amit írtam a Dx9 render módokat, és AA módokat le lehet cserélni egy trükkel, valamelyik este írok róla egy összefoglalót. Ezek tudnak hozni a konyhára. Viszont az achilles sarka a rendszernek pont a több mag használata, hogy gyakorlatilag az FSX lényegében csak egy magot használ az alap feladatok elvégzésére, és ez rossz.

    Amin én gondolkoztam: hogyan lehetne esetleg egy virtuális gépen futtatni az FSX-et, hogy egy kóddal a main thread-et két fizikai magon futtatni. Ha vannak linux guruk itt a környéken kérdezzétek meg őket, hátha van egy teljesen más területről származó megoldás, ami megoldja az életünket.

Új hozzászólás Aktív témák