Új hozzászólás Aktív témák

  • tomi_mod

    aktív tag

    válasz Gizmo94 #2850 üzenetére

    Gyönyörű!

    Csak azon csodálkozom, hogy ezt eddig miért nem lehetett megcsinálni, elvégre programszinten a felhők egy négyszögletű testben vannak benne vagy több egymást átfedő/egymásba "kapcsolódó" testben...nagyon egyszerűsítve!
    Ebből lehetne árnyékot számoltatni esetleg egy véletlen generálással fodrozni szélét, hogy ne egy négyzet stb. legyen...végül egy átmenettel finomítani, így a valóshoz közeli lenne a végeredmény.

    más...
    Jah akinek REX problémái vannak felhő szinten, hogy nem valami szép stb. annak ajánlom, hogy a REX időjárás motorja legyen aktív...értem ez alatt, hogy ne csak a textúrák legyenek betöltve FS-be, hanem a REX egy saját időjárás profliját, vagy real -time időjárását használják! Nekem így lett olyan eredmény mint a REX oldalán -addig nem volt olyan szép!

Új hozzászólás Aktív témák