-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DopeBob
addikt
Sziasztok, egy kis segitseget kernek: felesegmnek keresunk jasznalt autot 99%-ban varosi hasznalatra. Most teljesen beleszerett egy Fiestaba, 2014-es Titanium felszereltseg, viszont a motorrol nem nagyon talalok semmi infot. 1.0 3 herenger de nem turbos, 59kW, hirdetesben GDi neven van, de nem talalok rola semmi infot neten, mintha nem lett volna tul elterjedt.
Milyen neven keressem? Ajanlott ez a tipus? -
#27070592
törölt tag
válasz
radi8tor
#39693
üzenetére
Friss poszt a témában.
Engem egyáltalán nem érint, de azért nem ártana már az érvényben lévő joxabályokat összefésülni.
Jó dolog a DRL, de nem csak elöl hanem hátul is világítania kellene, a normál hátsó lámpa fényerejével (de vakítás nélkül..) -
eddie17
addikt
Nekem 2017-es az autó és ha ki van kapcsolva a világítás akkor nincs elől nappali menetfény.
Igaz nincs benne LED se elől se hátul. De az előző autómban sem volt mégis világított erősebben a helyzetjelző elől.
Beállítást sem találok rá a kocsiban. -
flymi
addikt
válasz
molnarpeter
#39688
üzenetére
Hát ez sajnos már nem a gyári. A szerelő is fitymállóan annyit mondott: "ez csak egy AZ".
Maga a tárcsa nem rossz, van rajta anyag bőven. A kinyomónak van/volt hangja rendesen.Kicsit megrúgtam az új szerkezetet, nem tudom kinek mi jut eszébe a frissen csúsztatott kuplungszagról, nekem a friss babakakaszag.

-
molnarpeter
nagyúr
Ha gyári kopott lenne, akkor azt mondanám, hogy
lekvárkevlár és szerkezet ellenőrzés(/erősítés) egy új csapággyal aztán kész
új szimering mindkét oldalra, esetleg nyelestengely csapágy, és akkor már jó eséllyel nem kell levenni újra (váltó olajcsere ha rendesen van tartva) 🤔 -
ReFleXx
addikt
válasz
molnarpeter
#39685
üzenetére
persze bontos, o igy vette egyben a tulajatol
-
MacEdm
tag
Sziasztok!
Olajat, szűrőket melyik weboldalról érdemes rendelni, ami megbízható és árban sincsenek elszállva? -
oliwire
őstag
MK3-MK3.5 Focus, menetfényem halványabb lesz gyárilag, ha rákapcsolom a tompítottat, de ha helyzetjelző állásban van, akkor is halványabb lesz.
Tud valaki megoldást, hogy lehetne megtartani a fényerősségét DRL-nek, helyzetjelző meg tompított állásban is? Forscan-em van. -
troll81
addikt
-
-
válasz
func93
#39663
üzenetére
Nem szabályos.
Halogén izzós autóba csak halogén izzót lehet rakni.
1-máskülönben megdádázhatnak
2-a led máshogy szórja a fényt,így nagy eséllyel a fényszóród vetítési képe is más lesz.
Legtöbb esetben rosszabb.Plusz elvakíthatod tompítottal is a szembejövőt,ergó baleset veszélyes is.Az más kérdés,hogy sokan tesznek magasról az egészre és használják.Imádom is amikor éjjel a szemgolyóm beleég a tarkómba az ilyen össze-vissza világító ledes csodáktól.
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
MK2 Ti-VCT Focusnál a hátsó lambda-szondákhoz hozzá lehet valahogy férni akna/ komolyabb emelő nélkül?
Sajnos csak gyári kurblis, illetve krokodil emelőm van.
Esetleg még lejtőhöz tudok oda állni.Köszi előre is!
-
func93
senior tag
Sziasztok,
Az egyik nagy hazai izzó kereskedésbe láttam Focus-hoz használható H7 LED izzót. Valaki próbált már ilyet? Elég sokat vezetek este, hasznos lenne, csak nem tudom szabályos-é.
-
expander
senior tag
MK4 --> 6DCT450
MK5 --> 6DCT451
ergo nem ugyanaz, gyaníthatóan reszeltek rajta kicsit
-
ReFleXx
addikt
hat az mk4nel a powershift szoporoller volt, mert ha bedoglott, akkor az mar gtkra tudta rakni a kocsit, epp most bontott el egy srac egy 2013ast, kivulrol hibatlan gyonyoru kocsi 130k kmerrel, csak a hibas PS miatt ment bontasra
rossz volt nezni.
persze egy 2019es vignale tipusnal meg azert nem kerulhet gtkra, az dragabb fiatalabb auto. kerdes megbizhatobbe az mk5ben levo PS vagy ugyanazt tettek bele ami egy idozitett bomba. -
robertka
tag
válasz
Csabex
#39648
üzenetére
Ez nem az én lámpám, igazóból csak hátsó porvédő gumit akartam venni de úgy alakult hogy vettem egy lámpa szettet
Amúgy ezek nem karcok olyan mint ha fagy vagy nap hatására a lakk szétrepedeett volna rajta, közelről olyan volt mint a hókristályok.#39649radi8tor Nem ez az "eredeti" állapot itt még nem nyúltam hozzá semmivel.
-
m3tr0
őstag
Sziasztok,
2019 -es Ford Mondeo 2.0 TDCI Vignale Powershift váltóval mennyire lehet szopóroller?
Ez már a 8 sebességes verzió, ez is rettegett váltótípus?Köszönöm!
-
mephi666
nagyúr
üdv!
nem hinném, hogy aktív leszek itt, mert nem tervezünk ford-ot venni... viszont a hetekben egyik ex-em apja elhunyt és nekik volt/van egy 2006-os fusion-je, amit akkor szalonból vettek és garantáltan 50ezer fölött van most kicsivel a futásteljesítménye
feleségének+lányának szerintem azóta sincs jogsija és valószínű eladósorba fog kerülni a kocsi... ha valakinek ilyenre van igénye, akkor motorilag ez főnyeremény lehet
valószínű a beltér is egyben van, nem dohányoztak, külsőről nincs közelebbi infóm (lakótelep parkolójában állt majdnem mindig a gép)nem reklámozni akarok, nem is tartom velük a kapcsolatot (lánnyal nem beszéltem már vagy 14 éve, de ex-apósjelölttel pár szót mindig váltottam, ha összefutottunk itt-ott véletlenül...) ...ha elkezdik egyszer hirdetni, jó lenne ha bidámbidámok helyett normális vevő vinné el azonnal
[kép] -
7Sony7
addikt
Srácok, a váltókábelhez szeretnék hozzáférni az utastérben, meg ahhoz a két rögzítőcsavarhoz, ami a tűzfalhoz fogja őket. Viszont se egy videót, semmit nem találok erről, hogy egyáltalán mekkora bontás ez.
Csinált már valaki ilyet? C-max, de gondolom a 2 es fóka is hasonló... -
radi8tor
MODERÁTOR
Csak úgy: [link]
Hány milliót dobhatnak ki a bátrak az ablakon.
-
#31600896
törölt tag
válasz
dellfanboy
#39633
üzenetére
Am ja a cső mindenhol új, dobok is, kati a régi, leömlő is régi. Volt a hátsó dobon egy repedés, annyira elégett már, hogy nem lehetett hegeszteni.
Nem tudom ez az általad feltett kérdés, hogy a katalizátor mi, a futómű része úgy jött át, mintha totál marhának néznél, miközben te vagy a szakember. Bocs de így jött át.camelferr: bontottól én is tartok, mert lutri. Igazából 5 éve fennáll ez a gond az autón, műszaki 2x volt már azóta, sosem bukott meg. Majd kuporgatok rá és belevágok a cserébe.
-
Joker88
őstag
na, egy-két hete itt jeleztem egy problémát a kocsival kapcsolatosan.. ami szerint ugye álló helyzetében beázott a vezetőülés oldalon.. hiba forrása sok keresgélés után:

Ahol belép a karosszériába a motortér felől a kábelköteg, az a gumidugó egy helyen lyukas volt ( bár volt már valószínűleg javítva,mert ilyen ragasztó-szerűség volt ott a helyén)
Az ablaktörlő mechanikáról pont ide csöpögött le a víz.Szemléltetésképp egy somlóis műanyag darabot raktam oda..

A kérdés, hogy amit ajánlottak az autósboltban, tömítő-ragasztót, az megfelelő lenne?
[MESTER PU 4000 TÖMÍTŐ RAGASZTÓ] -
Balcsix
senior tag
Igazából az árakat nézve valóban nem drága a TYC, főleg a fekete hátteresért.
#39630robertka
A polírt valóban meg lehet otthon is csinálni. Árulnak is lámpa felújító/polír szetteket ezer helyen. Azonban utána érdemes lakkozni vagy fóliázni ahogy írtad is, hogy ne mattuljon vissza 2 hét alatt, de mind a kettőhöz szükséges tapasztalat/gyakorlat. Nem tűnik a fóliázás nagy dolognak, de elsőre ha nekiesel sokat fogsz vele szívni, így érdemes véleményem szerint egy tapasztalt/hozzáértő emberre bízni azt. -
flymi
addikt
Na kérem. Megpatkolták a Juhocskát.

Kuplung csere, lendkerék felszabályozás, három szimering csere munkadíja 42k. Szerintem korrekt áron megcsinálta a szerelő.
Olyan, mintha egy új autót kaptam volna vissza. Komolyan. Annyira puha a kuplung, mintha lepkéken lépkednék.
A régi kinyomót megpörgettem, hát van hangja. -
#27070592
törölt tag
válasz
#31600896
#39631
üzenetére
Lehet hogy érdemes lenne egy másik, jó szondával tesztelni és kizárni a saját szonda hibát.
90k körül lehet találni utángyártott katalizátort ehhez a blokkhoz.
Vagy bontott gyári, de arra aztán nem sok garanciát adnak.. -
dellfanboy
őstag
válasz
#31600896
#39631
üzenetére
vélelmezem nem a leömlőnél lehet a bibi.
hat, ha ott fuj ki a tomitesnel az lehet gixxerha nem tetszik a flegma valaszom, akkor talan le kellene irni pontosan mit is csereltel...
mert az emberek nagyresze ha kiput cserel a katit is dobja ki a pcsaba.amugy nem tudom mit varsz. most akkor a cso uj, de a kati regi?
biztos mukodni fog a rendszer -
#31600896
törölt tag
válasz
dellfanboy
#39629
üzenetére
Katalizátor maradt. Nem a futómű része, hanem a dísztárcsa kiegészítője.

Szerintem a flegma véleményt nyeld le.Amúgy is a 2-es szondára tolja a hibát, vélelmezem nem a leömlőnél lehet a bibi.
-
robertka
tag
Én nem rég vettem egy használt lámpa párt felújítani és használni.
Szerintem a lámpa polírt otthon is meg lehet csinálni kis kézügyességeel.
Kb. 5-10 ért polírozzák ahogy látom a neten de nekem az összes cucc került kb. 5 be és ezzel többet is meglehet csinálni. Majd még a fóliának kell kicsit utána olvasnom.
Ilyen volt és lett és itt még nincs polírozva csak csiszolva: [kép] [kép] -
#31600896
törölt tag
Zoli-bácsi: katalizátor nem volt cserélve soha mióta nálam az autó
subaruwrc: ugyanez van nálam is, ha városban járnék az autóval soha nem gyulladna ki a Check Engine, ha odalépek neki országúton, akkor szokott rendre kigyulladni. Tehát 80-100 km/h körüli sebességnél.
molnarpeter: Ebay-t mostanában lelőttük mióta áfáznak, meg utóbb már 5-ból 3 termék meg sem jött. -
flymi
addikt
válasz
Balcsix
#39624
üzenetére
Mk2
Környéken nem tudom, h ki/hol csinál lámpa felújítást ésszerű áron. Meg az a baj, h sosem lesz már olyan egy felújított, mint egy új.
Van ahol lakkozzák a felületet, van ahol fóliát raknak rà. Igen àm, de amennyiből megcsinàljàk darabját, annyiból veszek egy TYC-t újonnan.Egy polírozásra mindenképp elviszem tavasszal.
-
Balcsix
senior tag
Nem tudom milyen autóról van szó, de például Mk4 Mondeo FB csoportban páran újítanak fel kifejezetten fekete hátteres lámpákat/fújják feketére a simát és adják el. Talán így jobban kijönnél árban mint ha újat vennél. Bár ezek elég ritkák, így hamar elkapkodják őket.
Nekem a Focusban van utángyártott DRL-os lámpa. Megelpően jól világít, szép a vetítési képe, és szépen is áll, azonban elég sokan panaszkodnak hogy pocsékul világít, és hogy hülyén állnak, stb...A polírozást meg akkor kellet volna megcsináltatni/kifizettetni a "szakival", amikor elcseszte.
Viszont ha fóliázni akarod a karosszériát, előtte érdemes/illik rendbehozni a fényezést is, mert akkor a fólia sem lesz hosszú életű, ha a hibás fényezésre megy. -
flymi
addikt
Nézegetem a fényszóró árakat, elképesztő különbségek vannak. A jelenlegi fekete hátteres gyári lámpa, de karcos, a rögzítő fülek töröttek, a hátsó burkolat fülei is hiányosak. Az ezüst hátteres lámpa pár is megvan még, de azzal nem tetszik a kocsi. Jó lesz ha megmarad tartalékba, vagy ki lehet menteni belőle a magasság állító motort.
Fekete hátteres lámpákat nézek, magasság állító motor és az izzók megléte nem lényeges, csak új legyen.
Az árak emelkedő sorrendben kerekítve:
TYC
Cromax 19 és 22k / db
Unix listaár 26,5k / db
autoalkatreszonline24 27k / dbHella
autoalkatreszonline24 44,5k / db
Kovács Autó 53k / db
Cromax 46 és 59k / dbNem is igazán értem, h lehet eltérés a jobbos és a balos lámpák árai között, de létezik. TYC mennyire vállalható?
Ehhez képest szerintem az RS-Shop ajánlata a sima fekete hátteresre nem is olyan vészes.
Tuning-Tec 66,5k a párA nappali menetfényes lámpák árai sem vészesek, ha mondjuk a Hellához viszonyítok.
Tuning-Tec 90,5k illetve 107,5k a párHa az idén lesz egy kis elégetni való zseton, akkor kéne kezdeni valamit a fényezéssel is. Az egy évvel ezelőtti elbaxott pírozás nyomait kéne eltüntetni meg a helyenként felpattogzó lakkréteget kijavítani valahogy.
Az is felmerült bennem, h le kéne fóliáztatni az egészet a p!csába. Minőségi fólia állítólag sokáig kitart, csak kerülni kell a "gőzborotvát".
Mondjuk anyagilag biztosan érdemesebb lenne elvinni egy olyan bejáratott helyre, ahol rendbe tudják rakni rendesen, jó polírral az eredeti festést. Amit 2020 decemberében műveltek a kocsival, az az igénytelenség netovábbja, de hát utólag mindenki okos.
Egy teljes polír mennyi lehet? 40-60k? Egy teli fólia meg 300k-tól a csillagos égig...Ja ne felejtsem el, tavasszal meg klíma hűtő csere.
-
Vebber
tag
Mk 3.5 focusba hogyan lehe kikapcsolni azt a funkciót, hogy ajtó nyitás után, vagy nyitva haygott ajtóval, riasztó kikapcsolás után, ne világítsanak rajta ahelyzetjelző lámpák?
-
flymi
addikt
Nagyon úgy néz ki csúszik még egy napot a szerelés, bár még nem hívott...
Hajnalban meg mennem kell dolgozni. No mindegy, majd egyik kollégám kerül egyet felém. -
Dißnäëß
nagyúr
válasz
Ulenspiegel
#39608
üzenetére
Nagyon érdekes, egyetlen dolog szokott minden új autóban érdekelni, hogy sikerült-e már így a XXI. század dereka fele haladva Androidot + minimum 4G SIM foglalatot tetőre/ablak alá épített antennával tenni a központi nagy kijelzők mögé, neeeeem, nem kell Sync, nem kell csicsa, semmi kreténség, csak egy Csájnában is kapható-jellegű fullos navi-egyéb, egy Ford logót indításkor megnézek 5mp-re és köszönöm.
-
#31600896
törölt tag
P0420 hibakóddal továbbra is folyamatosan világít a Check Engine lámpám. 120-150 km után rendszeresen előjön. Teljesen új kipufogó rendszer került az autó alá, de a Bank2-re még továbbra is dobja a hibalámpát. 2. szondát elméletileg nem érdemes cserélni, azt az értéket produkálja, amit kell. Mi a szrral tudnám végleg küszöbölni ezt az idegesítő dolgot? Unom már hétvégente rádugni az OBD olvasót.

-
robertka
tag
Elvileg nem nagyon szabadja a lendkereket szabályozni ha még kevesebb anyag lesz akkor még könyebben tud deformálódni.
Esetleg nem mondta, hogy melyik két szimering az mert a két féltengely szimeringet szokták ilyenkor cserélni de az ugye a váltó olajat tartja vissza nem a motor olajat. -
flymi
addikt
Na, hát tegnap este hívott a szakim, h kicsit elhúzódik a kuplung csere. Van ott még másik két szimering is amit cserélni kell, mert onnan távozik két olajcsere közt az anyag, az anyagot már megrendelte. Plusz esztergára kerül a lendkerék, fel kell szabályozni. Konkrétan úgy mondta, h huplis.
Ha minden jól megy, valamikor délutánra kész. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Ulenspiegel
#39608
üzenetére
Szerintem azért mindenkinek releváns lehet, tekintve hogy az itthoni stat élén is Ford szerepel. (szerencsére sokkal kisebb számokkal)
-
Ulenspiegel
tag
válasz
radi8tor
#39581
üzenetére
Ez a Ford Owners Club-ban releváns.
-
Szaki2
tag
válasz
tomszli11
#39590
üzenetére
Szia!
Ez engem is érdekelne.
Már régóta dob fel a kocsim P0036 és P0136 hibakódot check engine lámpa mellett.
Aztán van, hogy magától megszűnik alacsony tank mellett, de teletankoláskor visszajön.
Lehet esetleg még az üzemanyag csövek sérülése, talán a tanksapka levételkor szisszeni kellene, de a tanksapkát cseréltem, viszont azóta se szisszen.
Most már rászánom magam a szondacserére, remélem az megszünteti. -
troll81
addikt
válasz
Dißnäëß
#39605
üzenetére
A gyári megvan de nem passzol.
Lenne előre megírt de nem b...szunk gumiban sem.
Vegig viszem így .
.tanultam sokminden t az évek alatt 3 komplett motor van meg.meg plusz 1 fő tengely.Meg 3 turbo még sok apróság ami kell mindig
Tartalékolt halmoztam fel.
Ha engedik a szabályok akkor minél előbb kész lesz.
Nem vagyok be ..oltva.ezert elég nehéz az életem mostanában. -
Dißnäëß
nagyúr
válasz
troll81
#39604
üzenetére
Toljad neki, ne kíméld, az bekoptatja szépen a gyűrűket, meg csiszol le a hengerfalból is, és akkor már nem fog szorulni az a sok le-fel mozgó dugó, ráfújsz és fordul a főtengely. No para.
Na, viccet félre, drukkolok azért, hogy normalizálódjon. Gyári programot próbáltál már, vagy ne szívjam a véred ?
Új hozzászólás Aktív témák
- KERESEK: Poly Voyager 4320 M UC USB-C 218478-02M Part number: 77Z30AA
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3360
- Bontatlan DJI OSMO Mobile 6 - ez elbírja a 16 pro max-ot!
- Clevo 1060 6GB Mxm 3.1 laptop videó kártya ingyen házhoz szálitással
- magyar billentyűzet - 151 - Lenovo LOQ (15IAX9) - Intel Core i5-12450HX, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

új szimering mindkét oldalra, esetleg nyelestengely csapágy, és akkor már jó eséllyel nem kell levenni újra (váltó olajcsere ha rendesen van tartva) 🤔
kár érte
rossz volt nezni.


barmok kapott egy erősített motort.
biztos mukodni fog a rendszer

