-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
K0zm0
aktív tag
válasz
Csabex
#39097
üzenetére
Legyen igazatok! Én leszek a legboldogabb ha csak az lesz a gond. Egyébként mióta nálnuk van a legkisebb dolgot is mindig megcsináltattuk rajta, egyedül ennek a hibának nem sikerült a végére járni. (Remélem ez holnap már megváltozik!)
@gabor9991
Az kemény! Ez egyébként a legnagyobb félelmem bármilyen autóval kapcsolatban az, hogy elmész vele valahová messzebb, de haza már nem akar hozni!
-
Akksi lesz az én véleményem szerint is. Ez a hideg időszak betesz a gyengélkedő akkuknak, a szomszédomon is kellett segítenem egy hete kb. Egyébként ilyen esetben első műveletek között kell legyen az ideiglenes csere akksi vagy bikázás ha megoldható és ha ez kizárva, csak akkor cserélni a többi dolgokat.
-
K0zm0
aktív tag
válasz
Zoli-bácsi
#39094
üzenetére
Korábban volt mérve, rendben volt és az alternátor is rendesen feltöltötte. Ahol bele lett téve ott mérte ki a srác, végül is most ő mondta, hogy ad egy másik ideigleneset, hogy próbáljam ki azzal. Még garanciás, úgyhogy remélem kicseréli ha az lesz a gond.
Pontosabban remélem, hogy az akksi a gond!
-
K0zm0
aktív tag
válasz
Zoli-bácsi
#39092
üzenetére
Tudod, amikor bele lett téve, egyszerűen nem gondoltuk, hogy az akksival lehet gond. Főleg, hogy meleg időben pöcc-röff csak az indulás.
-
K0zm0
aktív tag
válasz
gabor9991
#39090
üzenetére
Ismerős is mondta, hogy lehet cellahibás a zsírúj akksi is. Egyébként egy Banner 80Ah van benne. Érdekes, mert a régi noname akksival évekig ment, csak azért cseréltettem ki, mert a csatlakozónál "kiforrta" magát. (Kékes-zöldes habot nyomott ki.)
Nagyon remélem, hogy csak ez lesz a baja mert már nagyon el vagyok keseredve, és így melóba sem tudok menni, mert apósom sem tudja mindig kölcsön adni az övékét.

@gabor9991
A jumpstartkor feltoltuk 12.1v-ig, de úgy sem ment. Gyanítom az nem ugyan az, mint amikor kiveszed az akksit és normálisan feltöltöd ha szükséges.
-
gabor9991
addikt
Az az akkumulátor kuka.10.8 illetve 11volt feszültség az nagyon kevés, indítózáskor kellene 10V körül lennie, egy új akkumulátor lesz valószínűleg a megoldás.
A "márkás" akkuk is hullanak ennyi idősen, bele szoktam olvasni néha az akkus topikba, előfordul hogy még ennyi időt sem bírnak . -
K0zm0
aktív tag
válasz
gabor9991
#39074
üzenetére
Na, annyira jutottam, hogy a dignosztikai menüt előhoztam, és az akkumulátor töltőttsége 11.0v illetve 10.8v között ingadozik. Ha indítózok akkor ez leesik 8v alá, kb 7.3v-ig. Ismerőst megkértem, hogy jöjjön el, próbáljunk meg egy jumpstart-ot. Így már majdnem elkapta a fordulatot, de nem indult be. Sajnos a próbálkozással csaknem lenulláztuk az akksit, de holnap megyek egy ideiglenes cseredarabért meló után és megpróbáljuk azzal.
A Ford specialista ismerőst is felhívtam, ő azt mondta, hogy ha a feszültség 8v alá esik, akkor részegységek "elfelejtik" az indítási procedúrát és nem indul a motor. (Nem értek, hozzá ő így mondta.)
Egyébként ha már elindul akkor kimegy a világból, nagyon szépen jár, a hangja is jó, csak az indítással vannak problémák.
@molnarpeter
Igen, ezt a videót találtam meg mikor említetted, hogy megér egy próbát, de mivel már sz*rrá fagytam odakint, és nem sok mindent láttam, nem húztam le a csatit, de megpróbálom holnap ha a csereakksival se hajlandó menni. A szenzorokkal egyébként nem hiszem, hogy gond lenne mert a diag.menüben a reális értékeket mutatja. -
Poultier
tag
válasz
Rukongai
#39076
üzenetére
Hali!
2 vagy 2.2 dízel a jobb, benzines vonalról 2,5 Volvo féle turbó benzin vagy ha találsz 2.3 szívót(talán ebben érdemes a mazda MPS olajteknőt rátenni) akkor azt is be lehet vállalni, a többiben azért van rizikó. Második 2 literes dízel mk4-et hajtom, megelégedéssel

-
gabor9991
addikt
válasz
darvinya
#39080
üzenetére
"Én 2.0_ásam sem egy fos, emiatt nem adom olcsón."
Nyáron még nagyon gindolkodtál rajta hogy az 550-ért vett autót inkább 320-ért leadod a bontóba vagy inkább pereskedj amiatt mert megeszik 500 kilométerenként 1 liter olajat.
Tudom közben meggyógyult és inkább feltaktad a hahura 1.3M-ért amiből lett 1M ma meg már csak 750e.
Azért a motorért szerintem senki nem adna egy fillért sem ha elküldenéd azokat a képeket amiket ide is betettél róla.
De ugye nem vagyunk egyformák, neked ez a "nem fos" másnak meg lehet hogy az ettől sokkal jobb is az. -
darvinya
titán
válasz
troll81
#39079
üzenetére
Csak azoknak áruk van, s vagy nem eladó.
Én 2.0_ásam sem egy fos, emiatt nem adom olcsón.
Azért mert típus.hibás, azért nyáron megterheltem, s nem fosta összemagát.
Max. idegesítitet, mert lámpa világított, hogy baj van.
De közben hegymenetben felvitte 350kg rakományt 110km/h-val.
Alkatrészként, most motorért és a felfüggesztésért azonnal adtak volna 400eFt-ot.
Csak a többit hova rakjam. -
Rukongai
csendes tag
MK4-es mondeóhoz melyik benzines illetve dízel motort javasolnátok?
-
molnarpeter
nagyúr
Merre van az autó helyileg? Hátha tudunk másik szerelőt ajánlani arrafelé.
[youtube link] erre gondoltam, hogy meg lehetne próbálni lehúzva indítani - ilyenkor -40 fokot vagy hasonlót "helyettesít" be az ecu, hosszú izzítással, stb, meg lehetne próbálni, úgy beindul. Nem feltétlenül hibás az érzékelő, de ilyenkor engedékenyebb a rendszer az indítás előfeltételeivel pár tekintetben. -
gabor9991
addikt
Ha az önindító forgatja a motort az már fél siker.
De az indítózáskor kell legyen egy minimális fordulatszám ami alatt akkor se indul ha amúgy minden rendben van.
Itt szerintem mindegy az akkumulátor márka ha tudja a megfelelő indítóáramot.
Ha ez rendben van jöhetnek a további kérdések.
Izzítógyertya izzít is rendesen?
Üzemanyag megfelelő nyomása megvan?
Főtengely fordulatszám jeladó jó?
Kompresszió megfelelő?Immobilizer nem tiltja az indítást?
Így távolról gyakorlatilag lehetetlen megmondani hogy miért nem indul de így hirtelen ennyi jutott eszembe.
De az szerintem tökmindegy milyen az akkumulátor márka. -
K0zm0
aktív tag
válasz
molnarpeter
#39072
üzenetére
Ezek még ha jól tudom az eredeti alkatrészek, nem voltak cserélve. Az önindító volt mérve, azt mondta rá a szaki, hogy megfelelően működik. Rejtett fogyasztót sem mért, úgyhogy az is ki van zárva.
Az autóval napi 30km-t megyek a melóba, majd megint 30km-t vissza. A rövid utakat ha lehet mellőzöm vele. -
molnarpeter
nagyúr
Önindítóhoz, hűtővíz hőmérséklet jeladóhoz még nem volt nyúlva? Rövid távokat megy az autó, hogy elfáradhat az akku? Egy próba erejéig húzd le a vízhő szenzort, nem javítás, de hátha úgy már beindulna egyáltalán, hogy használni lehessen.
Akku ügyileg erre gondoltak [link], 14.4 helyett 14.8 V-ig megy el a töltés, emiatt gyárilag silvercalcium akkukat kaptak, de némelyik akku márka egy az egyben a simát ajánlja helyette, flottában sem rémlik emiatt probléma, én is hagyományossal használtam az 1.4 TDCI mk7 Fiestát... Máshol keresném a hiba forrását 🤔
Amúgy szerelőt cserélj, élő adatokból és pár mérésből már rég ki kellett volna derüljön, mi a gond.
-
troll81
addikt
válasz
Zoli-bácsi
#39069
üzenetére
az asszonyt 2x huzták ki ma déleőtt.....
igen persze az utak jók általában,most már alakul de reggel
borzalom
be vannak sorolva az utak,kb 80 méter a szintkülömbség mire felérek a főutra...
meg 2.7 km az emelkedő szerpentin volt sózva csak.
-
K0zm0
aktív tag
Sziasztok!
Szükségem lenne a tapasztalatotokra, mert már lassan feladom a dolgot!Van egy 2009-es Ford Mondeo MK4 1.8 TDCI autónk, amivel a következő lenne a baj:
2 éve lett benne cserélve akkumulátor, valami noname volt benne és a helyére Banner márkájú került. Mint írtam, a hideg beköszöntével egyszerűen nem akar indulni. Az önindító forgatja a motort, de nem akar indulni.
Amint már kicseréltünk v. csináltattunk rajta:
- izzítógyertyák
- porlasztó (a 4-ből 1 még gyári, de le lett mérve (Bosch ill. Siemens))
- minden tankoláskor adalékot kap
- a motorban a csatlakozók (amik pl. a porlasztókra csatlakoznak) tűjei ki lettek cserélve
- üzemanyag- ill. olajszűrő olajjal együtt (a motor sehol sem ereszt)Valahol egy angol nyelvű fórumon olvastam és egy illető is azt mondta, hogy nem mindegy neki milyen akkumulátor megy bele.
Tudnátok segíteni, ajánlani olyat amivel 10000%, hogy fog menni? Gondolok itt márkára, milyen erős legyen, stb.
Már második éve szívok vele és kezdem feladni, továbbá a család oldaláról is gyakran megkapom, hogy adjak túl rajta!!!
Előre is köszi a válaszokat! -
-
troll81
addikt
válasz
Zoli-bácsi
#39067
üzenetére
szerinted hülyeség ből kérdeztem?
Itt oké minden de odaát
-
rgeorge
addikt
Üdvözlet: kezd folyni a kuplung munkahenger, még semmi működésbeli jel, csak a pedál alatt jelent meg a cucc. Január 5-ig kihúzza szerintetek (akkorra kaptam leghamarabb időpontot a szervizben)? Váltás stb. minden változatlan, semmi eltérés a több, mint 16 éve tapasztaltaktól.
-
zoger
tag
Sziasztok!
Esetleg van valamelyikőtöknek, alufenlihez kerékanyája 1db? (az a gyári szar fajta amiről itt sokat volt szó). Sikerült elhagynom egyet.
-
troll81
addikt
Valaki hóláncot rakott már fel??? Ha így marad az idő akkor fel tenném a fokára..
[kép] az úton is van egy 5 8 cm letaposva
nem értem igazán ez jórészt éjszaka esett meg 2 nap aktív havazást mond a internet
-
válasz
ReFleXx
#39051
üzenetére
Bocsi, kissé szétszórtan fogalmaztam
flymi kijavított, köszönöm neki 
Igen, felniközép, vagy kerékagy porvédő, csak ilyen teli kéket nem nagyon találtam...camelferr, köszi, de ez S-Max vagy Galaxy, enyém 2009-es facelift mk2 és teli kék.
Találtam egy képet is róla, mert tavaly a gumis topikban megosztottam valamiért, szóval ez az, nézd:
szerk.
Most nézem, hogy helyes kifejezéssel keresve már a Petrányiéknál is van 2000 Ft. körül...
Front van felém valamiért
Köszi mindenkinek azért
-
#27070592
törölt tag
válasz
Csabex
#39050
üzenetére
Cromaxnál beszerezhető, ha erről van szó
-
flymi
addikt
válasz
ReFleXx
#39051
üzenetére
Felniközépre gondol szerintem.
Kicsit turkáltam a neten és rengeteg kocsihoz gyártanak kerékagy porvédőt, de mk2-höz nem találtam.
Létezik egyáltalán? Vagy látott már valaki egyáltalán ilyet? Vagy ez is olyan, mint Columbo felesége?
Rohadtul jó lenne a lemezfelnire. Dísztárcsát nem rakok fel rá, az 100%. -
Tibor_560sec
aktív tag
Szevasztok segitsetek
[Valakinek esetleg ilyen tipus az autoban : Pioneer AVIC F serie ?]
A bluetooth funkcio menubol megnyilik , de a csatlakozas piktogram/billentyu szurke ..
Mi lehet a hiba ?Udv.
-
16-os gyári mk2.5 alufelni takarót hol találok, honnan célszerű vásárolni? A gumisnál nem rakták vissza rendesen és az egyiket elhagytam lassan egy hónapja
-
Boost3er
tag
válasz
molnarpeter
#39041
üzenetére
Köszönöm a segítségeteket! Elvile carverticalon lekerheto az előélet de meg nem fizettem, mert meg nem volt olyan komoly a dolog. Egyelőre tájékozódni akartam, hogy ezzel a motorral milyen. Egyébként nem feltétlen akarok benzinest, de a dízelek már pár évesen is tele vannak km-el.
-
válasz
milkabrams
#39043
üzenetére
Nézz be a pótkerék alá is, nekem ott volt a meglepi.
-
ReFleXx
addikt
válasz
milkabrams
#39043
üzenetére
azok is be tudnak azni, en atneznem nem-e nedves a karpit valahol
minden reggel paras belül? -
darvinya
titán
válasz
milkabrams
#39025
üzenetére
Első szélvédő fűtésre gondoltam.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Boost3er
#39033
üzenetére
Motor is, váltó is, USA import meg a ráadás. Ha nem tempomattal papás pálya használat lenne, lovakat használva nem bírja szvsz. Cégnél volt egy ilyen, 120k környékén vittem ügyfélnek motorcsere után, második vagy harmadik turbó volt már rajta, és a váltón is kicsit éreztem, hogy az egyik kuplung nem olyan finoman kapcsol már. A tengerentúli mivolta miatt műszakin bármikor mondhatják, hogy összes lámpa csere, jellemzően abból nem raknak be E jeleset, marad a DOT, mondjuk a fényszóró az nem vakít. Alvázszám alapján meg kéne nézni, lehet sérült volt, kérdés ennek a mértéke. Megfelelő áron, megfelelő múlttal, megfelelő ismeretekkel és ismerősökkel be merném vállalni azért, csak több törődést igényel, ezt kéne tükrözze a vételár. Ha megbízható mk5 automata benzines kell, akkor nézz hibridet
Fusion volt plug-in hibrid, az is jó cucc szvsz. -
subaruwrc
félisten
válasz
milkabrams
#39037
üzenetére
ha már annyi van hogy ráfagy belülről a szélvédőre akkor azért csak átnézném hogy tuti nincs-e beázás
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
milkabrams
#39037
üzenetére
Vagyis beázik csak nem annyira hogy patakot láss.
-
válasz
milkabrams
#39037
üzenetére
Nálam is szokott lenni, ez az üvegház hatás miatt van ilyenkor.
Első ablakra mindent AC-vel.
MK2-ben egy piros gomb van, az kapcsol mindent, direkt erre való. -
sparta2
tag
válasz
Oryctolagus
#39019
üzenetére
Szia!
Például : [link] -
Boost3er
tag
válasz
molnarpeter
#39032
üzenetére
Olyan rossz ez a konstrukció vagy miért?
-
Boost3er
tag
Sziasztok,
remelem valaki itt tud segíteni. Találtam egy 2016 os Ford Fusiont(Mondeo) egész jó áron a 2 literes 240 Lovas változatot. Esetleg tudja valaki, hogy ennek az autónak van e valami komolyabb hibája? Automata váltós, de szerintem ebből mindegyik ilyen. Illetve ami a kérdésem lenne, hogy ez nyilván külföldi piacra szánt, mivel Fusion és az az elég ronda óra csoport van benne, amiben közepén van a sebesség mutató és bal meg jobb oldalon egy egy kockában a többi info. Ezt esetleg lehet cserélni? Ha igen, akkor ismertek olyat aki ezzel foglalkozik és tud ebben segíteni?
koszonom előre is! -
subaruwrc
félisten
válasz
milkabrams
#39020
üzenetére
beázást szüntesd meg.
-
ReFleXx
addikt
válasz
milkabrams
#39025
üzenetére
futheto szélvédő nem megoldas a problemadra
-
flymi
addikt
válasz
Sub-ZeRo
#39021
üzenetére
Értem.
Ma reggel fél hatkor majdnem a frász tört ki rajtam. Beparkoltam volna a bolt elé két kocsi közé, kettesben fordultam rà a parkolóhelyre majd kivettem sebességből, bevágtam rükibe, vissza kellett tolatnom pár métert, ezután egyesbe akartam tolni de nem ment. Egyik sebességet sem vette! Kinyomtam, majd újra lenyomtam a kuplung pedált de így sem vett egy sebességet sem. A kocsi le is fulladt. Újra indítottam az autót, ekkor már bevette az egyest.
Azóta mentem vele egy kört, de nem csinált ilyet. Lehet túl hideg volt?
Boltig 5km-t mentem, nem volt gond a váltással. Pedig csak -2 volt, friss a váltóolaj, a kinyomócsapágy is.
Ja tudom. Az volt a gond, h két kocsi közé akartam beparkolni... -
kcsa
veterán
válasz
Oryctolagus
#39019
üzenetére
Ezt a konkrét típust nem ismerem, a másik gyakori gyártó a Rezaw - azzal viszont egészen jó tapasztalataim vannak. Bizonyos szempontból jobb a gyárinál is, mert a gyári pl. nyúl be a pedálokig, így nekem ott koszos a szőnyeg állandóan. Ugyanígy a gyári nem takar rá a kerékdob-lábtartóra sem, illetve nincs magas pereme mint a Rezawnak. Cserébe vastagabb anyagból van, tripla áron. Lehet választani

-
darvinya
titán
válasz
milkabrams
#39020
üzenetére
Szélvédő fűtés.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Oryctolagus
#39019
üzenetére
-
Beltérben azért vibrálnak neked, mert amit vettél bele ledes izzót nem dimmel, vagyis nem tudja azt, hogy elhalványuljon. Ennek a lednek 2 állása van, vagy kikapcsolt állapotban van, vagy egyből világít. Na ez beltérben nem így megy, ott elhalványul és azért vibrál neked mert ezt nem tudja ez a led.
Nekem is ezt csinálta és ki is vágtam. Olyan led kell bele, ami dimmel is. -
milkabrams
őstag
Reggelente elég durván ráfagy a pára a szélvédő belső felére. Van ennek megszüntetésére valami praktika?
-
Oryctolagus
tag
Hello!
Vennek egy gumiszonyeg szettet a kocsiba.
Focus Mk3 kombi
Nem akarom tulmisztifikalni, de azert csak megkerdezem hogy tudnatok jobbat linkelni?
Erre gondoltam. -
flymi
addikt
válasz
gabor9991
#39017
üzenetére
Beltérben szofita izzókat én is cseréltem ledesre, ebayről vettem anno gombokért. Annyi, h ősz óta vibrálnak, de még egy sem égett ki. Lehet cserések lesznek hamarosan. Nem baj, van belőle még egy marékkal.
Nyáron változtak az eu-ba történő behozatal szabályai. Áfa-béfa ilyesmi, csak felületesen futottam át mikor bevezették. Tavasz óta nem is vettem semmit.
Fő fényforrásnak hát nem is tudom... Én nem raknék bele dzsingacskuk égőt, az Osramokkal pedig még sosem volt problémám. Ha sokkal jobban világít mint a hagyományos, az megér pár forintot. -
flymi
addikt
Tolató lámpa halogén égőt cserélném ilyen Osram ledesre. Tudom, közúti forgalomban kékeknél meg vizsgán se66bekuk! jár érte, de nagyon gyenge a fénye a halogénnek, tolatva meg amúgy sem illik felmenni az autópályára, szal ezért vettem fontolóra.

Használ valaki ilyen ledes égőt?Kínai noname pár dolláros bigyókat inkább hanyagolnám, kiegészítő lámpával pedig nem is vacakolnék, én magam úgy sem tudom bekötni (meg van rá valami szabályozás is milyen magasságban lehet elhelyezni), az autóvillamoságisok meg már úgyis karácsonyi szüneten vannak ilyenkor valahol a Bahamákon.
A tető csomagtartóról csak annyit (gyári), h 80 km/h fölött megjön a hangja, ilyenkor kicsit huhogós. Először nem is vágtam rögtön, h mi lehet az, csak füleltem... 90-nél már élesebb a hangja. Család is velem utazott, úgyhogy a zene ki volt kapcsolva végig így a kis subládám sem tudta elnyomni az új keletű zajt.

-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
tomszli11
#39011
üzenetére
Nekem pont ennyi idős korában szart be a generátor (pontosabban a fesz szabályzó). Igaz nálam az volt a jelenség hogy nem volt semmi töltés.
Én náluk jártam. [link] A parkolóban állva kicserélték egy felújítottra az enyémet meg beszámították. Ki tudják mérni neked is hogy van-e gond a generátorral. -
darvinya
titán
válasz
diablo1984
#39012
üzenetére
Mindig is az volt elsődleges.
-
subaruwrc
félisten
válasz
tomszli11
#39009
üzenetére
hát ha valóban így ugrál a fesz ( multiméternek mondjuk jobban hinnék ) akkor generátor fesszabályzót be kéne méretni és cserélni
18v-os kiugrások ki fognak nyírni valamitaz hogy cserélve lettek a szondák egy dolog
áramkörre dob hibát tehát át kéne nézni a kábelezést hogy nem sérült-e illetve kiméregetni hogy nincs e szakadás valamelyik éren
milyen autó / motor ez amúgy ?a további hibakódok a 2-es szonda nem megfelelő működéséből adódnak tehát először azt kell elhárítani, utána a dús kondíció elmúlik magától.
ui: test kábel csatlakozásokat is érdemes átnézni
oxidációt tisztítani, ami laza kábel azt meghúzni hogy ne tudjon lötyögni. -
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Sajnos a szerelőmmel se tudunk már rájönni mitől lehet ez, szóval azért fordulok hozzátok mert hátha van tipp, vagy tapasztalatotok.
OBDII olvasó alapján az autónak nem állandó a feszültsége.
Alapjáraton így ugrál a mérő szerint (az olvasó valószínű jó mert más autóba rakva nem ugrál teszi a dolgát):
videó az ugrálásrólIlletve hibakódnak beírja a szonda hibát, úgy hogy az összes szonda cserélve lett végül gyári szondára...
képen a kiírt hiba plusz mellé írtam pár megjegyzést.
Egyszerűen nem tudunk rájönni hol lehet a hiba, tuti valami elektronikai gondja lehet, de hogy generátor, test kábel, vagy mi lehet..?
Jelenség egyedül annyi, hogy néha leesik a motor fordulatszáma aztán vissza állítja és akkor dobálja egy kicsit majd szépen beáll.
-
darvinya
titán
válasz
diablo1984
#39006
üzenetére
Reggel nem írtam le teljesen.
Elvileg azért vettem a Mondeo-t, mert telekre dolgokat szállítani elég nagy, viszont nem túl nagy a kanyarhoz, mint egy PickUp.
Aztán májusban volt a nagyobbik fiam szülinapja, s 17-et betöltötte.
Akkor arról beszélt, hogy suli után lerakná a jogsit.
Eljött a suli vége, s csak húzta, halasztotta autós sulit.
Nyár közepére kibökte, hogy még sem rakja le.
Utána meg már csak telekre cuccoláshoz használom. -
darvinya
titán
válasz
diablo1984
#39006
üzenetére
Igen, ha nagyobbik fiak lerakta volna a jogsit.
Egész nyáron ezen vitatkoztam vele. -
darvinya
titán
válasz
diablo1984
#39003
üzenetére
Egyedül vezetek csak, s 2 autót nehéz használni.
Nagyobbik fiam nem.akarja lerakni a jogsit, kisebbik pedig 2 év múlva tudja csak.elkezdeni.
Meg kezdet kiidegelni, hol előjön valamilyen hiba, aztán vagy megjavul másnapra, stb.
Kicsit sok már.Most meg k…va tré, hogy még pihenni sem tudok, csak kóválygok, mint a…
-
dellfanboy
őstag
válasz
diablo1984
#39003
üzenetére
mustangot szeretne helyette
-
darvinya
titán
Kész, feladom.
Mondeo idén már nem fog elkelni.
Mert ahogy közeledünk a karácsonyhoz, annyira kezd érdektelené válni.az autó.
Jó, gondoltam, akkor most jövőhéten leárazom, hogy vigyék.
Haha…péntek óta nyomom az ágyat, úgy ma már házi orvos felírta antibiotikumot, mert annyira szarul vagyok.
Jövőhét péntekig nem gyógyulok meg, annyira, hogy tudjak vele foglalkozni, akkor veszem is le. -
válasz
dellfanboy
#39000
üzenetére
2 napja tankoltam,ilyenkor mindig matekozok kicsit,így most 4,44L-re jött ki.
Télen az igazi hidegekben 4,6-4,7 szokott lenni,nyáron 4,2-4,4 között változik.
Tegnap jártam német autópályán (khmm…) és kicsit kitüzeltem a rendszert.180km/h GPS szerint és stabilan 11,9L-t mutatott tempomat mellett a pillanatnyi fogyasztásmérő vagy 30km-en keresztül
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujitsu LifeBook Laptop U749 i5-8365U
- Eladó egy oneplus 9 pro 256/12
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3398, 94% Akkumulátor
- Xiaomi Redmi 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


borzalom
szerinted hülyeség ből kérdeztem?





